Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geijsteren verdeeld zijn.

Een voortreffelijk smakelijk en verzorgt kerstdiner gegeten 2de kerstdag 2017.
    Alle lof voor Jan, Anita en staf.

Een hele dikke tien voor mijn nieuwe lievelingsrestaurant! Wat een verwennerij. Ik kom heel graag, heel snel terug. Met of zonder onze honden die ook meer dan welkom waren op het terras!

Niks te kort gekomen terwijl we op de sfeervolle locatie van het heerlijke eten hebben genoten. Ook aan de bediening was niks op te merken. Erg vriendelijk. Het team van Hoeve de Boogaard zorgt ervoor dat je niks te kort komt.

Sven Janssen

Wij hebben een geweldige ervaring gehad bij Hoeve de Boogaard. Toen we het binnenterras betraden viel de rustieke uitstraling van het gebouw en de sober maar rustgevende opstelling van het terras meteen in de smaak. Deze gingen hand in hand met de mooie omgeving waarin de Boogaard gevestigd is. Eenmaal in het restaurant genoten we van heerlijke gerechten, uitstekend op smaak gebracht met een ondertoon van passie voor gastronomie. Dit alles werd ondersteund door duidelijke en gedetailleerde uitleg van de bediening. Onze avond werd compleet gemaakt door een huiselijke en gezellige ambiance. De bediening deed haar best om het de gasten volledig naar de zin te maken. De gerechten werden geserveerd met vakkundigheid en een lach. We werden ontvangen en er werd gedaggezegd door de chef-kok. We hadden de hele avond het gevoel dat we de volledige aandacht kregen, terwijl het restaurant goed bezet was. Ik ga Hoeve de Boogaard zeker bij familie en vrienden aanbevelen.

À de beer

Mooie locatie, personeel zeer vriendelijk/gastvrij. Gerechten zien er mooi uit en wordt mooi geserveerd met uitleg. Kwaliteit/smaak is minder goed. De meeste bezoekers zijn 65 plus. Restaurant is voor oudere doelgroep naar mijn mening.

Heerlijk gegeten! Warm personeel!

Mooie locatie precies zoals op internet wordt getoond. Prijs/kwaliteit verhouding is optimaal. Als gast voel je meteen de geweldige mooie ruimte.

Richard Bartels

Richard Bartels

Wat een genot om hier te mogen eten op een mooie zomeravond. Genieten op het fleurige terras van het restaurant in combinatie met wijn en spijs. De bediening zorgt ervoor dat je in de watten wordt gelegd.
    Wat wil een mens nog meer.

Heerlijke avond, eerst even buiten aperetieven en gezellig binnen gedineerd in een fijne sfeer. Kwaliteit is hoogstaand.

Anoniem

Een geweldig feest.

Fam. Jansen

Wat een verrassing is hoeve de Boogaard! Wij hebben van alles genoten. Mooie omgeving, goede ambiance, vriendelijk personeel. Alles klopt! Een bijzondere ervaring en we gaan het zeker bij familie en vrienden aanraden!

Afgelopen zaterdag genoten van 5 gangen verrassingsmenu. Zoals altijd inderdaad verrassend wat uit de keuken komt, maar smaakvol en mooi opgemaakt. Bijpassend wijnarrangement maakte het compleet.

Maurice Hebben

Het was super. Het eten, super lieve mensen, en een heerlijke locatie!

Mia Baltussen

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer, en de service was super.

Bert Zegers

Wat een toppers. Elke keer als we komen is er aandacht voor details. Maar ook voor de mens. Geweldig intiem met heerlijke gerechten. Een aanrader om bij je familie of vrienden te introduceren.

We hebben vandaag met ons gezin van de high tea genoten. Het gaf een huiskamer gevoel, zeker na de hartelijke ontvangst.

Marja Goertz

Top avond! Gastvrij, heerlijk eten, fijne wijnen en uitstekende bediening. Op alle gebieden aandacht en professionaliteit. Wij komen graag terug.

Wij hadden een high tea. Ik vond het heel erg leuk. Het zag er allemaal een beetje ouderwets uit, dat gaf een leuke sfeer. De mensen waren erg vriendelijk, toen ik had gereserveerd had ik het niet helemaal duidelijk gedaan. Maar toch hebben ze er voor ons een high tea neergezet. Het eten was allemaal heel erg lekker.

13 sept. Het was weer een super lekker etentje met z'n zessen. Sfeer, ambiance, prijskwaliteit. Een echte aanrader.

Antoinette

Gisteravond heerlijk gegeten met vrienden. Na een teleurstellende avond in april vorig jaar waarin de bediening heel slecht was. Zo'n beetje alles ging fout, was het nu weer als vanouds. Het was perfect. Geen 10 maar wel een dikke 9 en we komen zeker weer terug.

Het was zeer goed, en heel gezellig. We komen zeker nog wel een keer terug.

Leuke zaak in het prachtige kerkdorp Geijsteren. Je zit er leuk voor op het terras, of opzij onder de aanbouw.

Prettige bediening, ad rem en goed overzicht. Ze hebben duidelijk plezier in hun werk.

Fijne kaart, lekkere wijntjes.

Kortom, gewoon kei goed.

Ton de Vries

We zijn al héél veel jaren bezoekers van Hoeve de Boogaard in Geijsteren. Het lijkt wel of het ieder jaar nog beter wordt. Geweldige gastvrije ontvangst en bediening. Super eten. Prachtige entourage. We hadden gisteren weer eens onze vrienden meegenomen. En dat durven we zonder enige aarzeling.
    Wederom bedankt lieve mensen van Hoeve de Boogaard. Jullie maken van een avond een cadeautje wat helemaal compleet en af is. Weer heel snel tot ziens.

Het was wederom fantastisch. Het hele plaatje klopte! Verrassende, heerlijke gerechten, hele leuke bediening en natuurlijk een prachtige ambiance. We gaan snel weer een reden bedenken om weer eens heerlijk te tafelen.

Jacques

Heel lekker gegeten ondanks de warmte. Mooie locatie, je waant je in het buitenland op vakantie.

Leonie.Siebers-Verkoeijen@xerox.com

We hebben met 3 dames gegeten en zijn heel warm ontvangen. Gastvrouw Anita gaf ons een warm welkom.
    De andere gastvrouw Sylvia heeft een natuurlijke aanleg om het de mensen naar de zin te maken. Niets was te veel. Het eten was voortreffelijk. Niet de "alledaagse" gerechten gegeten. Het was een echte verwennerij. Het dessert werd door Stijn gebracht en toegelicht. Dit deed hij prima.

Groet, Leonie

Héérlijk gegeten, geweldig goede keuken, uiterst vriendelijk, persoonlijke en ontspannen service en natuurlijk niet goedkoop maar een echte aanrader. Hulde !

P. Kleuskens

In jullie gezellig ingericht restaurant wederom genoten van een heerlijke maaltijd. Onder de indruk hoe elk bord is opgemaakt en van wat je proeft. Vakwerk! Uitstekende bediening en een lekker glas wijn. Voor herhaling vatbaar.