Hoeve De Boogaard in Geijsteren

Vanaf 1 oktober tot 1 april zijn zondags lunch

Lijn 38

De landelijke ligging van de oude hoeve is de inspiratie voor de sfeer van het restaurant van Hoeve De Boogaard. De smaakvolle inrichting is landelijk, sfeervol en huiselijk. De gastvrije medewerkers zijn vriendelijk en voelen de stemming van uw gezelschap goed aan.
U voelt er zich zeker thuis.

In het restaurant wordt klassiek gekookt met een moderne twist, er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van producten uit eigen tuin en eigen regio.De moestuin is gevuld met allerlei soorten groenten en in het buitenrestaurant kunt u de kruiden ruiken als u op een zomeravond geniet op het terras.

Voor de lunch kunt in de zomermaanden genieten van een authentiek hoevekistje, een hoofdgerecht op ludieke wijze gebracht, helemaal in de stijl van de hoeve.

Daarnaast is het restaurant een uitstekende ruimte voor feesten en partijen, bruiloften en recepties. .

• High tea: € 23,50

1239520958 83
1436220652 90
1519439753 88

1. Adam Sneep

De eigenaresse belde ons op om het verwachtingspatroon te checken. We zijn zeer gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Kortom echt genieten.

2. We hebben met z'n vieren buiten op de sfeervolle binnenplaats een heerlijke culinaire reis door zeven landen gemaakt, met van elk land een typisch gerecht. Het werd niet alleen heel sfeervol opgediend maar het was ook nog lekker van smaak. Ook het aperitief, de wijn en het alcoholvrije alternatief was heerlijk. Het welkom en de bediening was top. Je merkt dat dit restaurant er alles aan doet om het hun klanten naar de zin te maken. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

3. Het was TOP van voorgerecht tot nagerecht. Geweldige wijnen en een super bediening in een fantastische ambiance. Alsof je in Frankrijk zit. Alle gerechten waren als een schilderij zo mooi. Bij elk hapje een beleving. Een echte aanrader als je iets bijzonders wil. We gaan snel weer.

4. Een voortreffelijk smakelijk en verzorgt kerstdiner gegeten 2de kerstdag 2017.
    Alle lof voor Jan, Anita en staf.

5. Niks te kort gekomen terwijl we op de sfeervolle locatie van het heerlijke eten hebben genoten. Ook aan de bediening was niks op te merken. Erg vriendelijk. Het team van Hoeve de Boogaard zorgt ervoor dat je niks te kort komt.

6. Sven Janssen

Wij hebben een geweldige ervaring gehad bij Hoeve de Boogaard. Toen we het binnenterras betraden viel de rustieke uitstraling van het gebouw en de sober maar rustgevende opstelling van het terras meteen in de smaak. Deze gingen hand in hand met de mooie omgeving waarin de Boogaard gevestigd is. Eenmaal in het restaurant genoten we van heerlijke gerechten, uitstekend op smaak gebracht met een ondertoon van passie voor gastronomie. Dit alles werd ondersteund door duidelijke en gedetailleerde uitleg van de bediening. Onze avond werd compleet gemaakt door een huiselijke en gezellige ambiance. De bediening deed haar best om het de gasten volledig naar de zin te maken. De gerechten werden geserveerd met vakkundigheid en een lach. We werden ontvangen en er werd gedaggezegd door de chef-kok. We hadden de hele avond het gevoel dat we de volledige aandacht kregen, terwijl het restaurant goed bezet was. Ik ga Hoeve de Boogaard zeker bij familie en vrienden aanbevelen.

7. À de beer

Mooie locatie, personeel zeer vriendelijk/gastvrij. Gerechten zien er mooi uit en wordt mooi geserveerd met uitleg. Kwaliteit/smaak is minder goed. De meeste bezoekers zijn 65 plus. Restaurant is voor oudere doelgroep naar mijn mening.

8. Heerlijk gegeten! Warm personeel!

9. Mooie locatie precies zoals op internet wordt getoond. Prijs/kwaliteit verhouding is optimaal. Als gast voel je meteen de geweldige mooie ruimte.

10. Richard Bartels

11. Wat een genot om hier te mogen eten op een mooie zomeravond. Genieten op het fleurige terras van het restaurant in combinatie met wijn en spijs. De bediening zorgt ervoor dat je in de watten wordt gelegd.
    Wat wil een mens nog meer.

12. Heerlijke avond, eerst even buiten aperetieven en gezellig binnen gedineerd in een fijne sfeer. Kwaliteit is hoogstaand.

13. Anoniem

Een geweldig feest.

14. Fam. Jansen

Wat een verrassing is hoeve de Boogaard! Wij hebben van alles genoten. Mooie omgeving, goede ambiance, vriendelijk personeel. Alles klopt! Een bijzondere ervaring en we gaan het zeker bij familie en vrienden aanraden!

15. Afgelopen zaterdag genoten van 5 gangen verrassingsmenu. Zoals altijd inderdaad verrassend wat uit de keuken komt, maar smaakvol en mooi opgemaakt. Bijpassend wijnarrangement maakte het compleet.

16. Maurice Hebben

Het was super. Het eten, super lieve mensen, en een heerlijke locatie!

17. Mia Baltussen

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer, en de service was super.

18. We hebben vandaag met ons gezin van de high tea genoten. Het gaf een huiskamer gevoel, zeker na de hartelijke ontvangst.

19. Marja Goertz

Top avond! Gastvrij, heerlijk eten, fijne wijnen en uitstekende bediening. Op alle gebieden aandacht en professionaliteit. Wij komen graag terug.

20. Antoinette

Gisteravond heerlijk gegeten met vrienden. Na een teleurstellende avond in april vorig jaar waarin de bediening heel slecht was. Zo'n beetje alles ging fout, was het nu weer als vanouds. Het was perfect. Geen 10 maar wel een dikke 9 en we komen zeker weer terug.

21. Ton de Vries

We zijn al héél veel jaren bezoekers van Hoeve de Boogaard in Geijsteren. Het lijkt wel of het ieder jaar nog beter wordt. Geweldige gastvrije ontvangst en bediening. Super eten. Prachtige entourage. We hadden gisteren weer eens onze vrienden meegenomen. En dat durven we zonder enige aarzeling.
    Wederom bedankt lieve mensen van Hoeve de Boogaard. Jullie maken van een avond een cadeautje wat helemaal compleet en af is. Weer heel snel tot ziens.

22. Het was wederom fantastisch. Het hele plaatje klopte! Verrassende, heerlijke gerechten, hele leuke bediening en natuurlijk een prachtige ambiance. We gaan snel weer een reden bedenken om weer eens heerlijk te tafelen.

23. Jacques

Heel lekker gegeten ondanks de warmte. Mooie locatie, je waant je in het buitenland op vakantie.

24. Leonie.Siebers-Verkoeijen@xerox.com

We hebben met 3 dames gegeten en zijn heel warm ontvangen. Gastvrouw Anita gaf ons een warm welkom.
    De andere gastvrouw Sylvia heeft een natuurlijke aanleg om het de mensen naar de zin te maken. Niets was te veel. Het eten was voortreffelijk. Niet de "alledaagse" gerechten gegeten. Het was een echte verwennerij. Het dessert werd door Stijn gebracht en toegelicht. Dit deed hij prima.

Groet, Leonie

25. Héérlijk gegeten, geweldig goede keuken, uiterst vriendelijk, persoonlijke en ontspannen service en natuurlijk niet goedkoop maar een echte aanrader. Hulde !

26. P. Kleuskens

In jullie gezellig ingericht restaurant wederom genoten van een heerlijke maaltijd. Onder de indruk hoe elk bord is opgemaakt en van wat je proeft. Vakwerk! Uitstekende bediening en een lekker glas wijn. Voor herhaling vatbaar.

27. Heerlijk gegeten bij Hoeve de Boogaard. Lekkere verfijnde gerechten en een super bediening. Een echte aanrader.

29. Gisteravond genoten van een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen.. In een woord super! Heerlijke gerechten waarbij alles klopte, afgemaakt met perfect bijpassende wijnen.. Bedankt Team de Boogaard!

30. Heerlijk gegeten, mooi opgediend en plezierige bediening. Jammer dat er zo weinig groenten bij geserveerd werd. Als er voor het kraanwater geen kosten in rekening gebracht was en de alcohol vrije wijn een bescheidener prijskaartje had gehad, dan zou onze beoordeling betreffende de prijs-kwaliteit verhouding een ster hoger zijn uitgekomen. We misten een 3 gangen diner op de kaart.

31. De enige reden dat ik geen 10 geef is dat ik dan eigenlijk zou zeggen dat er niets meer te verbeteren, te vernieuwen en dus te leren zou zijn. En daarmee zou ik deze mensen eerder te kort doen.
    Kortom, dit is een van onze favoriete adresjes als we een avondje ontspannen, in goed gezelschap en met heerlijk eten willen genieten.

32. Raymond Bakkeren

Geweldige omgeving. Zeer gemoedelijke bediening, verfijnde keuken.

33. We hebben een heerlijke avond gehad bij de Boogaard. We kwamen n.a.v. een Grouponactie en konden genieten van een 5-gangenmenu. Het menu zag er veelbelovend uit. Het was geen probleem om voor 1 persoon kaas ipv zoet als dessert te nemen. Het bijpassende wijnarrangement was tevens erg goed. De service en bediening was zeer gastvrij en we voelden ons meer dan welkom. Kortom: erg genoten! Klein minpuntje was dat we op het hoofdgerecht vrij lang moesten wachten. Dit was echter te overzien doordat we netjes voorzien bleven van wijn. De inrichting zal niet iedereen aanspreken maar past bij het pand en heeft wel zijn charme. Hopelijk weerhoudt het de mensen er niet van om naar de Bogaard te gaan.

34. Afgelopen zaterdag werden we culinair op hoog niveau verrast door de nieuwe eigenaren en hun team van Hoeve de Boogaard. Op hun uitnodiging staat Puur & Bourgondisch. En dat hebben ze zeker waargemaakt. De vijf gangen werden sfeervol opgediend en het was heel lekker en waren ook echt vijf gangen, dat zie je op andere plaatsen wel eens anders. Geweldige keuken, prima bediening en een attente gastvrouw. Enige minpuntje vond ik persoonlijk de rieten stoelen, die wat minder comfortabel zaten. We hebben een prima indruk gekregen van dit restaurant en het nodige zeker uit voor een volgend bezoek. Jan & Anita heel veel succes en tot een volgende keer.

35. Mathilde

Wederom, weer subliem gegeten bij eethoeve de Boogaard. Keer op keer is dit een feestje om hier te mogen komen eten. Ik heb hier verder niets aan toe te voegen, behalve dat men het zelf moet ondergaan. En oordeel zelf maar!

36. Zeer mooie locatie, uitnodigend, sfeervol ingericht en geweldig smaakvolle 5-gangen diner genuttigd in combinatie met heerlijke bijpassende wijnen. Zeer toegankelijk huiskamer restaurant waar je je gelijk thuis voelt met een persoonlijke ongedwongen bediening. Gerechten van top kwaliteit. Komen hier zeker terug!

37. jokemartens

38. Ook een feest met een gezelschap van 23 personen weet men tot een waar feest te maken. De flexibiliteit van zowel bedienend personeel als kok (en het team) zijn uitzonderlijk. Alle openheid en hartelijkheid om ook met invaliden welkom te zijn, vindt men niet gauw. Men komt thuis in hoeve de Boogaard. Eten is heerlijk en ziet er smakelijk uit en iedereen wordt gelijk bediend. Dus ook voor gezelschappen is Hoeve de Bogaard een aanrader.
    Daarnaast ligt het restaurant ook nog eens in een mooie omgeving en ligt het er buiten en binnen uitnodigend bij.

39. joop van deutekom

Zag in de lekker dat hoeve de boogaard er in vermeld stond dus natuurlijk wou ik dit zelf even komen testen en niet alleen de keuken heeft het verdient met hun heerlijke "klassieke" gerechten maar ook de bediening weet de puntjes op de i te zetten doormiddel van het inschenken van de soep uit mooie kannen en de lekkere jus aan tafel op het bord te stromen. Heerlijk, het voelde als thuis komen!

40. harry willems

Zeer verrassend wat dit team voor ons heeft klaargemaakt. We hoorden van kennissen dat er nieuwe eigenaren op dit pand zaten en ze wisten ons een culinair hoogstandje te geven. Ik beschijf dit restaurant in 1 woord: super!! Zeker klaar voor een ster.
    Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

41. C. van Egmond

Wat een verrassing! Zo heerlijk buiten gegeten in romatische omgeving. Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten. Echt een aanrader..

42. Jack & Wendy Bremmers

Een heerlijke ambiance,'s zomers en 's winters, het roept ten alle tijden een vakantie gevoel op van totale ontspanning; dit in combinatie met de overheerlijke gerechten en bijpassende wijnen.
    Wij hebben ons al diverse malen 'ondergedompeld' in dit heerlijke gevoel, of het nu dineren, koffie met gebak, hoevehapjes of high tea....het blijft ons verrassen.
    Wij kijken nu al uit naar het recent aangekondigde 'la bella vita' alles in italiaanse sferen.

43. Gordana Barendse

Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten! Prima gastvrouw. Eén opmerking: glas wijn die door u zeer zuinig geschonken wordt is echt te duur, €4 voor twee slokjes wijn is echter de reden om u niet meer te bezoeken! Ik hoop dat u hier wat mee doet!
    Vr. Gr. Leo en Gordana

44. Prima restaurant in een mooie omgeving. Mooie menukaart met enkele klassiekers. De smaak van de gerechten die wij hadden waren op hoog niveau. Beknopte, maar mooie wijnkaart tegen zeer acceptabele prijzen. Miste zelf hierbij wel een paar landen, zoals duitsland, oostenrijk en portugal.

45. Hoeve De Boogaard heeft een boost gekregen. Culinair gewoon geweldig in een gezellige huiskamer sfeer. Top gerechten in combinatie met prachtige wijnen. Echt een aanrader. Komen zeker terug.

46. De nieuwe brigade vanaf 1 oktober onder leiding van Jan Cremer heeft begrepen wat culinair verwennen is. De gerechten zijn van uitzonderlijke klasse, prachtige smaken waarbij het oorspronkelijke bewaard blijft. Heel goed wijnadvies. Kortom een echte aanrader waar ik zeker terug kom. Laat je verrassen!

47. Een fantastisch restaurant waar geweldig gekookt wordt tegen een leuke prijs. Het is heel sfeervol in de kersttijd ziet het er betoverend uit. Superrr. Komen zeker terug.

48. marij

49. Helaas zijn wij wat minder enthousiast. Ambiance is inderdaad heel leuk en de zwarte brigade doet heel goed zijn best, maar de prestaties van de witte brigade vonden wij minder. Kaart is niet echt spannend, eerder degelijk. Dat hoeft geen bezwaar te zijn als de kwaliteit dit dan maar goed maakt, maar dat viel helaas tegen. Het voorafje van gebonden kippensoep met salie was meer zout dan salie. Ook het vegetarische hoofdgerecht was aan de (te) zoute kant. Bij het andere hoofdgerecht, zalm met asperges, was de kreeftensaus zonder mededeling veranderd in botersaus en de portionering was aan de kleine kant, zeker voor €29,50. Weliswaar kunnen bijlagen dit compenseren, maar voor frites kan ik ook ergens anders terecht. Te weinig value voor money en een krappe voldoende voor de keuken.

50. RP 197 punten

Met de trouwerij van mijn ouders waren wij hier te gast.

Het is een mooi restaurant en we hebben er heel lekker gegeten.

Een mooie sfeer en ik zou er nog heel vaak naar toe willen gaan!

51. Edwin & Nicole

Hier heel erg lekker gegeten. De ambiance en sfeer zijn erg prettig. Ik was hier al jaren niet meer geweest, maar het overtrof mijn verwachtingen.

De menukaart zag er prima uit en het was voor ons moeilijk kiezen.

52. Heerlijk gegeten in dit geweldige restaurant. Leuke, warme, gezellige inrichting. Er is een echte huiskamer sfeer gecreeerd waar je jezelf helemaal thuis voelt. Het eten is super, gewoon perfect. Ook de bediening doet het erg goed. Een avond dineren bij Den Boogaard is gewoon helemaal af.

53. Gisteren 5 september 2010 hebben mijn moeder en ik voor de tweede maal in korte tijd gelunchd bij Eethoeve de Boogaard. Het eten smaakte weer heerlijk en is naar verhouding niet duur. Ook niets dan lof over de bediening. De binnenplaats van de eethoeve met daarop het terras is een juweeltje, vooral op een zonnige dag als gisteren. Je raakt er niet uitgekeken. Op mijn computer houd ik al lange tijd bij bij welke terrassen en restaurants het naar eigen ervaring goed toeven is. De lijst bevat inmiddels zo’n 130 adressen. Daaronder twee terrassen uit de top-5 van de Terras top-100 van Misset. De Eethoeve zou absoluut niet misstaan in die top-5.

54. Wij hebben op 21 maart 2010 zo lekker gesmuld en genoten van het eten. Het was gewoon geweldig lekker en heel zeker voor herhaling vatbaar, het was gewoon helemaal af, en dat geld ook voor de bediening en zeker de kok,

Zelden heb ik zo lekker gegeten, het was super.

55. Het kerst diner was geweldig, perfecte bediening en een bijzondere entourage, in een woord geweldig.

56. Gemma en Ab

Eethoeve De Boogaard is een gezellig sfeervol restaurant met een Engels interieur.

De keuken is goed en de bediening zeer gastvrij en vriendelijk.
    De prijs/kwaliteit is ronduit prima.

Jammer dat er geen foto's van deze prachtige hoeve en haar interieur op de website staan.

Maar misschien komt dat nog.

Gemma en Ab.

57. mariette

Perfect. Alles klopt hier van het begin tot het einde.

58. In 1 woord geweldig!

59. Wij hebben hier een familiediner gehad en het viel ons erg tegen. Gezien de recensie op deze site, erg jammer.

Ik hoop dat het de volgende keer beter is!

60. wat een top tent. alles klopt hier van het begin tot het einde.

61. Wat een geweldig restaurant!

We hebben heerlijk gegeten en het personeel was super vriendelijk.
    Vooral als het zonnetje schijnt is het heerlijk om op dat prachtige terras te vertoeven. Je waant je dan in Franse sferen met al die bloemenpracht!

Wij komen er zeker weer terug!Tot snel en bedankt voor de heerlijke avond!!

62. Dit restaurant is gewoon super! Nergens een betere, en vooral niet als je kijkt naar de omgeving! Echt super.

63. Je werd snel geholpen, alles zag er keurig netjes uit. Het eten smaakte goed, en het was niet al te duur.

64. Mieke Ewals

Het is een geweldig mooi en gezellige Eethoeve.
    Het eten en bediening is geweldig goed.
    De gastvrouw is zeer vriendelijk.