Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geffen verdeeld zijn.

1. Italiaans Geffen

Besteld via thuisbezorgd.nl.
    En weer bellen ze dat de kipdoner op is.

En niet voor de eerste keer dat er weer iets niet is.
    Maar blijkbaar moesten we dat maar normaal vinden.
    Erg frustrerend, dus volgende keer maar ergens anders bestellen.

2. Italiaans Geffen

Het was netjes op tijd en smaakte ook super goed!!
    Zeker een aanrader.

3. Nederlands Geffen

Vandaag lekker genoten van een high tea bij dit restaurant. Bediening was prima
    en ook de hapjes verdeeld over 5 gangen waren heerlijk. Wij hadden het gecombineerd
    met een fietstocht in de omgeving en ik kan dit iedereen aanbevelen.

Richard van de Buurt

Aparte manier van bestellingen opnemen telefonisch. Eten is overigens wel goed.

Grote shoarma besteld met champignons en paprika en zonder uien!!! Bij thuiskomst zaten erin: heel veel uien, champignons en geen paprika. Weer teruggebracht. Nieuwe bestelling was bij thuiskomst nu goed, alleen we kregen dezelfde broodjes weer mee en deze waren koud!!! Beetje jammer!

6. Internationaal Geffen

À van Rooy

Vrijdag 20 jan met 6 personen gegeten gezellig resterant leuke bediening. Heerlijke en smakelijke gerechten een aanrader

7. Nederlands Geffen

Bouman. Geffen

Zeer goed, lekker eten, zeer vriendelijk.

8. Nederlands Geffen

1e kerstdag geweest, 42.50 euro pp, extra wildgerechten haha, hertenbiefstuk.
    Na 1.25 uur weggegaan, klacht bij receptie gedaan, kregen 15 euro pp terug. Ik heb zelden zo slecht gegeten.
    De koks behandelen eten alsof het niet bestaat, ik en wij gaan daar nooit meer eten wat een slechte ervaring.
    Bijvoorbeeld, niets gekruid, na 2x terug met kipfilet, nog steeds niet gaar. Het is te schande voor woorden.
    Volgens mij was de jonge achter de bakplaat pas 16 jaar, zo onervaren, alles zwemt in de boter en peper en zoutmolen zitten vast op hun plek, wordt nooit gebruikt.
    Nee, De Schans is en was voor ons laatste keer, ons kerstdiner is verpest.
    Foto's en recensie zeggen dat mooi en goed is, nou vraag ik mij af of die mensen smaak hebben.
    Voor 42.50 euro pp verwacht ik wel goed en eerlijk eten, dit was gewoon een aanfluiting.

9. Internationaal Geffen

Wat jammer, ik ben er geweest en 't was écht dramatisch slecht. Bediening zonder kennis, stokbrood uit de vriezer, carpaccio uit de vriezer, vis niet vers, saus uit pakje.....enz enz.
    Daarnaast is de eigenaar meer dan arrogant en gedraagt zich als Popie Jopie. Jammer.

10. Nederlands Geffen

Fam van Brakel

Afgelopen vrijdag ons 12,5 jarig huwelijk samen met familie en vrienden gevierd.
    Alles was ontzettend goed geregeld. Erg vriendelijk personeel, lekker eten/drinken en voor de kinderen was het ook super.
    Nadat de kids hadden gegeten konden ze heerlijk spelen in de aanwezige speelkelder. Ook aldaar was lief en vriendelijk personeel aanwezig.
    Wij kijken terug op een geweldige avond!

11. Internationaal Geffen

Ik heb hier ontzettend lekker gegeten! De keuze is ruim genoeg, voor ieder wat wils: vegetarisch, vlees, vis. Ook aan de kinderen is duidelijk gedacht. Porties zijn groot, haast te groot. Smaak is geweldig! Buffelmozzarella, lekker! Truffelrisotto: om je vingers bij af te likken. Er is duidelijk aandacht voor de gerechten. Ik raad dit restaurant bij iedereen aan.

12. Nederlands Geffen

Het is altijd weer fijn om in De Schans te eten. Sfeer uitstekend en vooral de goede ontvangst. Heerlijk eten/drinken. Ons motto is waar ik ga of sta bij de Schans in Geffen staan ze altijd voor ons klaar.

13. Nederlands Geffen

Theo van Oort

Door de jaren heen regelmatig heel goed gegeten bij de Schans, 2 september met gezin geweest als afsluiting van de vakantie. Alles heel slecht: keuken, bediening, enz toch € 250,-- betaald. Na indienen van klacht geen fatsoenlijke reactie gehad, daarna nog opnieuw gereageerd, hierop horen we helemaal niets meer. Inmiddels is het eind oktober. Schandalig.

14. Nederlands Geffen

het eten was heerlijk sfeer prima de bediening geweldig komen zeker terug groetjes teun en familie

15. Nederlands Geffen

marja en familie

Het eten was erg lekker de sfeer en inrichting heel gezellig
    de bediening was heel vriendelijk wat wil je nog mee. wij vonden het goed en gezellig en komen zeker weer terug.

Groetjes marja en de familie.

16. Nederlands Geffen

Geweldige zitpaatsen
    Gewoon alles perfect.

17. Nederlands Geffen

Fam. Kelderhuis /ceelen heesch/oss

Eten en drinken was zeer goed, uitgebreide keuze wokken/grillen/vis.
    Bediening netjes en vriendelijk, ook aan de kinderen was gedacht qua speelruimte.
    Wij hebben gereserveerd voor 3 uur en in die tijd kon je zoveel eten en drinken.
    Zeer genoten en we komen zeker een keer terug.

18. Nederlands Geffen

Heerlijk genoten van het buffet!! Gelukkig weer terug van weggeweest!! Met veel zorg en aandacht een prachtig buffet!! Tot volgende keer!

19. Nederlands Geffen

H. van Twillert

Slechte bediening, erg traag letten alleen op grote groepen.
    Moesten bijna 20 min wachten tot we kaartjes kregen om in te vullen. Lang wachten op drinken. Verse munt was niet vers en de frisdrank warm.

Toetje en eten is prima.

20. Nederlands Geffen

Lekker eten. Vlote bediening. Goede sfeer en niet duur kortom een aanrader.

21. Nederlands Geffen

Wij hadden het all-in met 4 uur drinken. Lekker eten, je hoeft niet lang op het eten te wachten elke ronde. En het drinken wordt ook snel bijgehaald. Voordat het glas leeg is komen ze alweer vragen of je nog wat wilt drinken. Dus was echt goed! Zeker een aanrader!

22. Nederlands Geffen

E. Vermeulen

Leuke ervaring, goed concept die tapas gerechtjes, zo heb je voor elk wat wils en ook onbeperkt. Bovendien een heerlijk toetjes buffet na. Voor herhaling vatbaar.

23. Nederlands Geffen

Super gegeten gisteren prijs gewonnnen en vandaag konden we er al gebruik van maken het was super en wat een leuk vriendelijk personeel

24. Nederlands Geffen

Gezellig tapas avond, goed eten en goede bediening.

25. Nederlands Geffen

Frederique

Wij hebben tapas gegeten. Een fantastisch concept. Goede bediening. Vaste gezichten voor bediening van eten en weer iemand anders voor de drankjes, zeer prettig. Snelle service.

26. Nederlands Geffen

Assortiment klein. Rommelig. Eten niet snel aangevuld. Eten veel koud.. wordt nieuw eten bovenop het oude gelegd.

27. Nederlands Geffen

Gisteren tapas gegeten bij De Schans, heerlijk. Bediening was vlot en zeer vriendelijk, grote keuze uit de gerechtjes, waar je niet lang op hoeft te wachten. Kwaliteit van de producten is vers en goed. Het is een all-in concept en je zat niet zonder drinken, wijn is van goede kwaliteit en wat ik ook top vind is dat er gewoon een karaf heerlijk koud water op tafel staat. Dit restaurant raad ik iedereen aan om heerlijk een avondje te genieten. Ik zeg: Ga zo door!! Ik en mijn partner komen zeker terug.

28. Nederlands Geffen

Bediening was vlot, vriendelijk en enthousiast. Totaal geen opmerking daarover. Echter de snelheid van de keuken was dramatisch (minimaal 30min per tapas gang). Wanneer je het eten dan eindelijk krijgt, blijkt de kwaliteit van de producten ook nog eens ondermaats. Biefstuk meer rauw dan gebakken (en koud van binnen), "kaaskroket" wat eerder een kaassoufflé uit een kindermenu is, nacho's met onsmakelijk uitziend gehakt, onbeperkt drinken is slechts een aantal imitatie frisdranken en (hele) slechte wijn.

Onbeperkt tapas is een leuk concept, echter niet voor een buffetrestaurant waar alles gericht is op kwantiteit i.p.v. kwaliteit.

29. Nederlands Geffen

Jan Schuurmans

Gisteren 1 november met 8 personen gegeten, waaronder 2 kinderen. Eten voldeed aan alle verwachtingen, goed en vriendelijk personeel. Leuke sfeer, ook de ruimte voor de kinderen beneden zag er goed uit. We komen beslist terug.

30. Nederlands Geffen

Vandaag bij De Schans wezen eten. We hebben lekker gegeten, veel keus voor volwassenen maar ook voor kinderen. In de kelder is het leuk ingericht voor de kindjes om te spelen. Zeker voor herhaling vatbaar.