Nieuwste foto's in Geffen

Laatste updates in Geffen

1. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Eethuis 't Dorpsplein

Grote shoarma besteld met champignons en paprika en zonder uien!!! Bij thuiskomst zaten erin: heel veel uien, champignons en geen paprika. Weer teruggebracht. Nieuwe bestelling was bij thuiskomst nu goed, alleen we kregen dezelfde broodjes weer mee en deze waren koud!!! Beetje jammer!

2. willem's profielfoto
    willem vindt de recensie door willem voor Zin in leuk
    Internationaal Geffen

Wat jammer, ik ben er geweest en 't was écht dramatisch slecht. Bediening zonder kennis, stokbrood uit de vriezer, carpaccio uit de vriezer, vis niet vers, saus uit pakje.....enz enz.
    Daarnaast is de eigenaar meer dan arrogant en gedraagt zich als Popie Jopie. Jammer.

2,7
  3. À van Rooy's profielfoto
    À van Rooy heeft een recensie geschreven voor Zin in

À van Rooy

Vrijdag 20 jan met 6 personen gegeten gezellig resterant leuke bediening. Heerlijke en smakelijke gerechten een aanrader

4. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft gereageerd op een recensie van De Schans

Ik ben het helemaal met U eens , wij waren er voor de derde keer maar..........wat n achteruitgang eten niet vers , bij elkaar gegooide lauwe zooi , mijn schoondochter jaar wokgerecht was n schande leek wel afwaswater ipv eten , de vorken van het rauwe vlees lag op de uitgedroogde groenten , vlees was telkens niet gaar , er drupte vuil vet uit de afzuigkap op de bakplaat en IN het eten , warm buffet zag er onsmakelijk uit , slecht bijgevuld of het werd bovenop gepleurt , wijnen niet te drinken maar vooral vies,vies,vies eten,tafels,vloer,bakplaten potten en pannen vet en vies !!!!! Wat n achteruitgang voor ons niet meer , dit was de laatste keer de schans !!!!

5. Bouman. Geffen's profielfoto
    Bouman. Geffen heeft een recensie geschreven voor De Schans

Bouman. Geffen

Zeer goed, lekker eten, zeer vriendelijk.

6. marcel's profielfoto
    marcel heeft een recensie geschreven voor De Schans
    Nederlands Geffen

1e kerstdag geweest, 42.50 euro pp, extra wildgerechten haha, hertenbiefstuk.
    Na 1.25 uur weggegaan, klacht bij receptie gedaan, kregen 15 euro pp terug. Ik heb zelden zo slecht gegeten.
    De koks behandelen eten alsof het niet bestaat, ik en wij gaan daar nooit meer eten wat een slechte ervaring.
    Bijvoorbeeld, niets gekruid, na 2x terug met kipfilet, nog steeds niet gaar. Het is te schande voor woorden.
    Volgens mij was de jonge achter de bakplaat pas 16 jaar, zo onervaren, alles zwemt in de boter en peper en zoutmolen zitten vast op hun plek, wordt nooit gebruikt.
    Nee, De Schans is en was voor ons laatste keer, ons kerstdiner is verpest.
    Foto's en recensie zeggen dat mooi en goed is, nou vraag ik mij af of die mensen smaak hebben.
    Voor 42.50 euro pp verwacht ik wel goed en eerlijk eten, dit was gewoon een aanfluiting.

7. willem's profielfoto
    willem heeft een recensie geschreven voor Zin in

2,7
  8. Fam van Brakel's profielfoto
    Fam van Brakel heeft een recensie geschreven voor De Schans

Fam van Brakel

Afgelopen vrijdag ons 12,5 jarig huwelijk samen met familie en vrienden gevierd.
    Alles was ontzettend goed geregeld. Erg vriendelijk personeel, lekker eten/drinken en voor de kinderen was het ook super.
    Nadat de kids hadden gegeten konden ze heerlijk spelen in de aanwezige speelkelder. Ook aldaar was lief en vriendelijk personeel aanwezig.
    Wij kijken terug op een geweldige avond!

9. Lieke's profielfoto
    Lieke heeft een recensie geschreven voor Zin in
    Internationaal Geffen

Ik heb hier ontzettend lekker gegeten! De keuze is ruim genoeg, voor ieder wat wils: vegetarisch, vlees, vis. Ook aan de kinderen is duidelijk gedacht. Porties zijn groot, haast te groot. Smaak is geweldig! Buffelmozzarella, lekker! Truffelrisotto: om je vingers bij af te likken. Er is duidelijk aandacht voor de gerechten. Ik raad dit restaurant bij iedereen aan.

10. jvdheijden's profielfoto
    jvdheijden heeft een recensie geschreven voor De Schans
    Nederlands Geffen

Het is altijd weer fijn om in De Schans te eten. Sfeer uitstekend en vooral de goede ontvangst. Heerlijk eten/drinken. Ons motto is waar ik ga of sta bij de Schans in Geffen staan ze altijd voor ons klaar.

11. Theo van Oort's profielfoto
    Theo van Oort heeft een recensie geschreven voor De Schans

Theo van Oort

Door de jaren heen regelmatig heel goed gegeten bij de Schans, 2 september met gezin geweest als afsluiting van de vakantie. Alles heel slecht: keuken, bediening, enz toch € 250,-- betaald. Na indienen van klacht geen fatsoenlijke reactie gehad, daarna nog opnieuw gereageerd, hierop horen we helemaal niets meer. Inmiddels is het eind oktober. Schandalig.

12. t loef's profielfoto
    t loef heeft een recensie geschreven voor De Schans
    Nederlands Geffen

het eten was heerlijk sfeer prima de bediening geweldig komen zeker terug groetjes teun en familie

13. marja en familie's profielfoto
    marja en familie heeft een recensie geschreven voor De Schans

marja en familie

Het eten was erg lekker de sfeer en inrichting heel gezellig
    de bediening was heel vriendelijk wat wil je nog mee. wij vonden het goed en gezellig en komen zeker weer terug.

Groetjes marja en de familie.

14. Peter Vogels's profielfoto

Gewoon alles perfect.

15. Fam. Kelderhuis /ceelen      heesch/oss's profielfoto
    Fam. Kelderhuis /ceelen heesch/oss heeft een recensie geschreven voor De Schans

Fam. Kelderhuis /ceelen heesch/oss

Eten en drinken was zeer goed, uitgebreide keuze wokken/grillen/vis.
    Bediening netjes en vriendelijk, ook aan de kinderen was gedacht qua speelruimte.
    Wij hebben gereserveerd voor 3 uur en in die tijd kon je zoveel eten en drinken.
    Zeer genoten en we komen zeker een keer terug.

16. J. Smeets's profielfoto
    J. Smeets heeft een recensie geschreven voor De Schans
    Nederlands Geffen

Heerlijk genoten van het buffet!! Gelukkig weer terug van weggeweest!! Met veel zorg en aandacht een prachtig buffet!! Tot volgende keer!

17. H. van Twillert's profielfoto
    H. van Twillert heeft een recensie geschreven voor De Schans

H. van Twillert

Slechte bediening, erg traag letten alleen op grote groepen.
    Moesten bijna 20 min wachten tot we kaartjes kregen om in te vullen. Lang wachten op drinken. Verse munt was niet vers en de frisdrank warm.

Toetje en eten is prima.

18. M orsouw's profielfoto
    M orsouw heeft een recensie geschreven voor De Schans
    Nederlands Geffen

Lekker eten. Vlote bediening. Goede sfeer en niet duur kortom een aanrader.

19. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor De Schans
    Nederlands Geffen

Wij hadden het all-in met 4 uur drinken. Lekker eten, je hoeft niet lang op het eten te wachten elke ronde. En het drinken wordt ook snel bijgehaald. Voordat het glas leeg is komen ze alweer vragen of je nog wat wilt drinken. Dus was echt goed! Zeker een aanrader!

20. E. Vermeulen's profielfoto
    E. Vermeulen heeft een recensie geschreven voor De Schans

E. Vermeulen

Leuke ervaring, goed concept die tapas gerechtjes, zo heb je voor elk wat wils en ook onbeperkt. Bovendien een heerlijk toetjes buffet na. Voor herhaling vatbaar.