Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geesteren ov verdeeld zijn.

1. Vandaag heerlijk gegeten bij de Oranjerie. Het was super gezellig en heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Heerlijk gegeten (fingerfood) & gezellig ingericht

3. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Absoluut een aanrader

4. Vorige week een heerlijk koud en warm buffet gehad, het smaakte allemaal even lekker. Deze week het concept fingerfood geprobeerd ook dit keer was alles super lekker van smaak. Gaan we zeker vaker doen.

5. Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening! Kortom top!

6. Wij gebruikten een heerlijke lunch op het terras in de zon. Prachtig, sfeervol modern ingericht restaurant, vriendelijke gastvrije bediening, goede prijs kwaliteit verhouding.

Wij komen zeker nog eens terug!

7. Vriendelijke ontvangst, gezellig ingericht, leuke bediening en overheerlijke spareribs en t-bonesteak. Alles klopt!

8. Goede en vriendelijke ontvangst. Zeer gastvrij. Voor het eten lekker gezellig op het terras in de zon zitten borrelen. Glazen restaurant, leuk ingericht. We hebben het Fingerfood concept gekozen! Heerlijk gegeten met heerlijke bijpassende volle wijnen (aanrader). Bediening kon wat alerter, hadden graag een wijntje meer willen hebben!! (dit ter zijde). We komen zeker terug!

9. Rutger Schrijver

Het concept van fingerfood vond is erg leuk. Er is een ruime keuze aan gerechtjes en alle gerechtjes waren echt perfect bereid! Het gebouw doet denken aan de Intratuin, maar de aankleding is heel sfeervol. Een aanrader dus!

10. We waren met een groepje en hebben voor het fingerfood concept gekozen. Geweldig gegeten! Alles vers en heerlijke gerechtjes waar je uit kan kiezen. Ook is het een heel mooi restaurant en een echte aanrader. Ik ga zeker nog vaker.

11. A.Mulderink

Alleen maar lof, het was geweldig! Het eten geen woorden voor, high wine was geweldig, wat een top ambiance bij de Kruidentuin in Geesteren. Ga zo door en tot gauw!

12. Lekker gegeten, de bediening heel goed en de locatie perfect, gezellig.

13. Heerlijk gegeten. Het concept "fingerfood"is leuk. Allemaal stuk voor stuk heerlijke gerechtjes om uit te kiezen. De Oranjerie is gevestigd op een mooie locatie en gezellig ingericht. We komen zeker nog eens terug!

14. Renata Sinke

Heerlijke gegeten, betaalbaar, leuke entourage, mooie rustige omgeving.

15. Anita Lemans

Heerlijk gegeten bij de Oranjerie. Een aanrader! Prima eten en niet duur!

16. Guus Bosch

Apart, mooi en veelbelovend. Lunch is heerlijk en er wordt een goed glas wijn geschonken.

17. V klooster

Spareribs aangebrand. Kipstoofschotel terug gestuurd. Kok erbij, beetje extra kip er in gestopt. Maar is niet te eten. Volgens de kok is dit normaal. Dus niet voor herhaling vatbaar.

18. Wij waren hier met 6 pers, en kozen voor het fingerfood concept. We hebben ons heerlijk laten verwennen door de Chefkok en dit is zeker weten een aanrader. De oranjerie beschikt over een groot assortiment en er is dus voor ieder wat wils aan gerechten. Wij komen zeker nog eens terug om te genieten van dit restaurant op een unieke locatie in Geesteren.

19. Koffie en gebak was heel lekker en ook de bediening was goed. Bramen geplukt was heel leuk en goedkoop.

20. Gisteravond heerlijk gegeten in deze sfeervolle bistro met open keuken. Bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen en een lekkere wijn gedronken in de aangrenzende wijn bar met haardvuur en loungegedeelte. Het voorgerecht diverse vissoorten was heerlijk en ruim voldoende. Het hoofdgerecht werd aansluitend in een goed tijdsbestek geserveerd, een zeer malse ribeye steak black angus afgemaakt op de grill. Een echte aanrader!! Tussentijds heeft de bediening goed oog voor de gasten qua drinken en aandacht. We zijn er nu enkele keren geweest en elke avond is weer een feestje, we komen zeker nog vaak terug.

21. Joke Stegeman

Jonge aardige ondernemer. Lekker eten. Mooie ambiance. Komen zeker een keer terug!!

22. Dennis Meulman

Graag wil ik jullie mededelen dat deze jonge ondernemer zijn vak, chef kok, goed verstaat. Al vaker ben ik te gast geweest bij de Oranjerie en telkens geniet ik van de heerlijke gerechten. De Oranjerie beschikt over een groot assortiment dus voor ieder wat wils. Ook als je alleen een kopje koffie wilt drinken en een heerlijk belegd broodje wilt eten, ben je aan het juiste adres! De Oranjerie heeft een prima locatie waardoor je heerlijk kan genieten van een hapje en een drankje! Daarnaast is op de service en op de prijs/kwaliteit verhouding niets aan te merken. Echt een aanrader!! En zeker voor herhaling vatbaar.

23. Afgelopen zondag met ons gezin (2 volwassen en 2 kids, leeftijd 12 en 4) bij jullie wezen eten. Vooraf gereserveerd.

Bij binnenkomst netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Menukaart zag er goed uit, voor ieder wat wils. De bediening is vlot en zeer gastvriendelijk. Het eten was super lekker en de prijsverhouding is ook heel goed. De sfeer is gezellig en zeer gemoedelijk.

We komen zeker nog een keer eten en we gaan jullie zeker aanraden bij familie en vrienden!

24. Peter Grid

Op 8 augustus hier wezen eten. Onze verwachtingen waren hooggespannen, omdat we al eerder tevergeefs waren geweest (vol). Ook de kaart en prijzen gaven de indruk dat hier goed en smaakvol gekookt werd. Deze keer was er plek en dus besteld.
    Echter het voorgerecht (2x Champignons in bierbeslag) was erg flauw van smaak en de stevige prijs (€9,50) niet waard. De hoofdgerechten idem (vleesspies & kalfsrib-eye). Hoge prijzen, maar geen kwaliteit. Het zou net voldoende zijn voor een Grand Café, maar dan voor de helft van de prijs. Qua service: serveerster was te amicaal. Jij-en, waar u-zeggen op de plaats is. Op onze klachten (vlees met harde stukken en kouwe spinazie) wist ze maar amper te verwerken.
    Kortom, een dikke tegenvaller.

3,5
  25. Erg mooie bijzondere en sfeervolle locatie in het buitengebied van Geesteren. Jonge enthousiaste ondernemer met liefde voor zijn vak presenteert heerlijke en diverse gerechten. We gingen ook voor het fingerfood concept (weer eens wat anders), maar de kaart is divers en uitgebreid. Voor herhaling vatbaar!!

26. Erg lekker gegeten. We hebben gekozen voor het fingerfood concept.

Ook erg mooi om te zitten in het glazen restaurant.

27. Bert Snoeijer

28. Wij waren hier zaterdagavond 25 juli. Het eten was smakelijk, maar het was erg vervelend dat we maar liefst twee(!) uur op ons eten hebben zitten wachten! Misschien kan hier eens wat aandacht aan worden geschonken.

6,1
  29. Erg lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening!

30. Leon de Winter

De vissoep was erg bitter, net als de 2e, deze werd ook netjes retour genomen en omgeruild voor een uiensoepje. Helaas moesten wij erg lang wachten, en werd de steak koud afgeleverd. Zeer vriendelijk personeel, en de accomodaties zien er echt sfeervol uit.
    Uiteraard doen wij een nieuwe poging, aangezien het gisteren zeer druk was.