Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geesteren ov verdeeld zijn.

Arjan te Raa

We zijn gisteravond met 5 personen wezen eten bij de Kruidentuin in Geesteren. We hebben er erg van genoten allemaal. Bediening was vriendelijk en het eten voortreffelijk. Wat wij wel als een minpuntje willen aangeven, is dat men zelfs bij een glas wijn geen kraanwater serveert. Kan toch niet meer in deze tijd?

Heerlijk gegeten, prima sfeer en goede bediening.
    Wij komen hier zeker weer terug.

Het eten is heerlijk, ik vind het jammer dat er weinig ruimte tussen de gerechten is. Uit eten moet een beleving zijn, daar moet je van genieten en dan moet het niet zo zijn dat je met een uur weer buiten staat.

Zeer goede restaurant, een bistro waar ik direct aan denk als ik lekker wil eten! Het eten tot aan de bediening, allemaal top!

G.westerman

De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en het eten was uitstekend.

Eten is goed, bij drukte is bediening slordig. Glazen blijven staan, eten wordt op tafel geploft, de rekening je bijna toegeworpen.

Gisteren heb wij samen met onze vrienden genoten van het lekkere eten. Jullie zien ons gauw weer.

Fam. Kock

M.wiegers

Heerlijk gegeten maar wat een slechte service. Erg lang wachten en de sereerster was zeer onvriendelijk. Erg jammer, denk je even leuk uit eten te gaan dat was het helaas niet.

Marjon Evers

Gezellig heerlijk eten zekers voor herhaling vatbaar

Ton van Noort

We hebben een prima avond gehad. Het eten was uitstekend. Het was even vervelend dat onze kleinzoon plotseling moest overgeven (dat had overigens niets met het eten te maken). De bediening loste dit snel en zonder veel poespas op. Het enige minpuntje was dat men de garnituur vergeten had. We moesten echt vragen om de frites en de groenten. En we hebben 3 x moeten vragen om een zoetje voor in de koffie. Misschien een aandachtspuntje om de zoetjes, net als suiker en melk, direct bij koffie of thee te serveren. Verder was alles heel goed en lekker. En wij zullen de Kruidentuin zeker aanbevelen.

Michelle

Patat was erg hard en het was opnieuw opgebakken dat kon je zien. Cola niet koud en zonder prik maar daarna nieuwe gekregen wat wel goed was. Desserts waren een pluspunt! Heel lekker.

Rick

Op zich is het eten (vlees) prima bereid en lekker. Wel jammer dat de hotdog voor de kinderen een ordinaire magnetron-snack is; de worst zat vastgeplakt in een klef broodje. We kregen een tafel boven. Daar is het totaal sfeerloos en ook nog eens bloedheet. Daar gaan we dus echt nooit weer zitten!

13. Internationaal Geesteren ov

Bea Waterink

Het eten was super lekker locatie was heel erg mooi kom ook vast en zeker terug de wachttijd van het eten vond ik wat lang duren maar goed jullie eten maakte alles weer goed .

johanna

De kruidentuin was ons aanbevolen: terecht!
    Het was erg lekker en een hele prettige bediening. Speciaal woord van dank aan de kok voor de oosterse saus!! Hartstikke leuk.

Willy de Bruijne

Heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Typisch Twents,nuchter, vriendelijk, gewoon, zelden zo lekker gegeten!!

Voor de tweede keer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, het is er altijd druk, maar door de plaatsing van de ruime tafels voelt het heel ruim, geen muziek waardoor je elkaar goed kunt verstaan. Het eten was weer heerlijk en de bediening kundig en zeer gastvrij.

henk meijer

Prima gegeten bij De Kruidentuin. We namen beiden een voorafje en een hoofdgerecht. De aspergesoep was voortreffelijk en ik vond de asperges gerold in rundercarpaccio heerlijk. De verschillende sausen, mooi op het bord gepresenteerd en de beetgare asperges, vormden een goede combinatie. Daarna kreeg ik een tournedos, precies gebraden als gevraagd, heerlijk mals en met een geweldige smaak. De puree en de bijgerechten maakten het mooi af. Mijn vrouw nam een spies met verschillende gegrilleerde vleessoorten. Die was helaas niet geweldig. Het vlees was wat droog van binnen en daardoor was de smaak ook niet zoals zij verwachtte. Dat was het enige minpunt. De geserveerde rode huiswijn dronk erg lekker weg en paste goed bij de tournedos. De bediening was prima. Professioneel, vriendelijk en correct. De presentatie op het bord was erg goed en smaakvol verzorgd. Het eten werd ook in een prettig tempo geserveerd. Het warme 'Bistro" interieur, maakte de prettige sfeer compleet. Als ik weer eens in de buurt ben, kom ik zeker terug.

Sander Slaghekke

Super gegeten bij Bistro de Kruidentuin in Geesteren! We hebben heerlijk 3 gangen gegeten. Elke gang was een nieuwe beleving. De gerechten zijn van super kwaliteit.

Naast de super hoge kwaliteit is ook de presentatie van alles een beleving op zichzelf. Alles wordt met zoveel passie gemaakt en geserveerd, het is een genot om hier te eten!

Zeker een hele grote aanrader, wij komen hier terug!

Familie van Laar

Beste medewerkers van De Kruidentuin.
    22-4 bij jullie gegeten in Geesteren. Wij hebben met onze familie een gezellige avond gehad met een lekkere maaltijd. Bedankt! U ziet ons snel weer terug.

Fam. Van Laar

Met een groep vrienden wezen eten bij bistro de kruidentuin, voor herhaling vatbaar, was er nog niet eerder geweest. Die carpaccio 😀 daar word je vrolijk van. Lik oe Vingers Spareribs had mijn kameraad die moet je nemen, zoveel keuze. Stukje geproefd om te smullen. Ik had een biefstuk als hoofdgerecht, met een jumbo garnaal als extra erbij, port sausje. Achterover hangen. Voldaan wat een prestatie op een drukke feest dag. Geweldig gewoon. Het terras was bijna klaar. Achterover hangen in de terrasstoel, en dan neem ik wel een toetje want die chocolade verleiding die mijn vriendin had smaakt ook fantastisch. Wat een avond.
    Dank je wel voor onvergetelijk 1e paasdag Kruidentuin Geesteren.

Eerste Paasdag gegeten bij de Kruidentuin. Het eten was heerlijk! Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat ruim een uur, wel heel lang naar mijn mening. Wat erg jammer is, dat we een plek helemaal in de uithoek van het restaurant toebedeeld kregen. Een tafeltje, met terrasstoelen, gedekt met een veel te groot tafellaken dat onder de tafel weggemoffeld was. Het gaf ons het gevoel er nog gauw even bij in gepropt te zijn, terwijl ik toch drie weken van tevoren had gereserveerd.

averesch

was heerlijk voldoende aan eten. goede sfeer.

Zondag 2 april zijn wij bij de kruidentuin geweest. Mijn vriendinnen en ik kozen voor een high wine. Wij hebben heerlijk genoten van de gerechten met de bijpassende wijnen. Wij komen snel weer terug!

Anneke

Gezellig gegeten, producten prima kwaliteit. Zeer goed vlees .
    toch een persoonlijke opmerking.
    Groente zeer weinig 2 kleine schaaltjes met ieder ( half stronkje Witlof ) voor 9 personen.
    Voor 3 kinderen er bij klein mandje friet .bijbesteld ook extra kosten , .dat mag ietsje meer zijn.
    verder prima en aan te bevelen goede keuken.

Het eten was super goed, het duurde alleen erg lang voor dat we eten kregen 1,5 dat was erg jammer

27. Internationaal Geesteren ov

Gerrie Hendriks

We waren met 8 personen, hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten van fingerfood gerechten. TOP! Zeer gevarieerde gerechten.

Fam scholten

Gisteren heerlijk genoten met het gezin bij de kruidentuin in Geesteren.
    Als voorgerecht begon ik met proeverij de kruidentuin. 4 kleine gerechtjes van de kaart. Carpaccio, zalm, tomatensoepje, en een overgegaarde champignon.
    Daarna de Amerikaanse rib-eye. Je kon proeven dat het van de houtskool grill kwam.
    Afgesloten met een chocolade bombe. De bediening goot er warme chocolade saus over heen. 1 woord genieten!

Complimenten! Bedankt voor de fijne avond!

B. Boerrigter

De ontvangst was goed, het eten was fantastisch.
    Jammer was dat de rekening niet klopte (te hoog). Hier werd nogal nonchalant op gereageerd. Dit bracht ons er toe af te zien van een fooi.
    Verder is de hoogte van stoelen t.o.v. de tafel niet goed. Voor het overige prima.

30. Internationaal Geesteren ov

Rikje de Rooij

Enthousiaste mensen. Zetten zich in om het iedereen naar de zin te maken. Gezellige sfeer en entourage. Eten, prima en goed verzorgd. Ook leuk voor de kinderen.