Bushalte de Knoefbakker

1478119959 85
1481940277 86
1520143454 88

1. Was erg lekker.
    Alleen het nagerecht mag wel iets meer zijn op de kaart zeer goed.

2. Stefanou

3. Gerrit en Greetje

Heerlijk gegeten nik de kruidentuin. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. We komen nog eens weer.

4. Slottie

Het vegetarische hoofdgerecht uit het 3-gangenmenu was vrij smakeloos, erg jammer. Het voorgerecht (gamba's) was superlekker en de hangop ook.

5. Bakhuis

Eten is van zeer goede kwaliteit.
    Personeel was de weg wel eens kwijt, maar dat kan een keer gebeuren.
    Een hele mooie avond gehad en heerlijk gegeten.

6. Top avond gehad superlekker gegeten heerlijke blackangus Ribeye gegeten met asperges de Alles klopt eten sfeer supertent.

7. J.de Haan

We hebben inmiddels al een aantal keren bij de Kruidentuin gegeten en daarbij ook diverse gerechten gegeten. Nieuw voor ons was de mogelijkheid om ook maaltijden af te halen. We kunnen heel kort zijn over onze ervaringen. Geweldig en zeer tevreden. Zelfs als de bistro volgeboekt is gaat dit niet ten koste van de kwaliteit van de gerechten en producten en dat zegt veel. En de afhaalmaaltijden doen daar zeker niet voor onder! Hier wordt ook veel aandacht aan besteed qua bereiding, verpakking en kwaliteit. Was na 25 kilometer rijden nog warm zeer goed van smaak zelfs de friet was nog krokant. En de mindere recensies qua bediening ect. Herkennen wij in ieder geval absoluut niet. Wij zijn hier zeer tevreden over en blijven zeker terugkomen en bevelen deze bistro dan ook zeer zeker aan!

8. Vond het heel rumoerig de prijs in vergelijk tot hoeveelheid duur vooral de bijgerechten voor 2 karig tomahawk steak weinig vlees veel bot te duur.

9. Hennie Broekkamp

Eten is echt heerlijk.
    Voor mij echter wel duur.

10. Het eten bij de kruidentuin was heerlijk. Tussen de gangen door moesten we wel steeds erg lang wachten. Dat was denk ik om meer drank te verkopen want dat werd herhaaldelijk gevraagd. De bediening was vriendelijk.

11. Deb

12. Von Piekarts

Heerlijk gegeten!! Vlotte bediening

13. Renee wierbos

Heerlijk gegeten, vlotte bediening en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Lekker eten, prima kwaliteit. 2 keer geweest in het laatste half jaar. Net iets meer als de standaard kaart. Vond alleen jammer dat de leidinggevende in de bediening ons beide keren wel erg de indruk gaf dat ze het heeeel druk had. Bediening was correct en snel maar kreeg daardoor wel een gehaast gevoel. Kreeg een beetje de indruk dat ze dacht "ja leuk, dat het uw trouwdag is, maar ik moet nu opschieten want er zijn nog 2 tafels waarbij ik ook nog de de bestelling moet opnemen".....
    Komen zeker nog een keertje terug, en dan hopen dat we een serveerster krijgen die iets minder gestresst rond rent.

15. Mirjam van olffen

Eten en drinken was super voor elkaar.
    Vond alleen jammer we hadden stokbrood besteld.
    Hebben wij gehad maar wehadden onze maaltijd al direct ba het stokbrood.
    Dat vond ik jammer.
    Verder prima restaurant.

16. Goede snelle service.
    Gezellig ingericht.
    Lekker gegeten.

17. Eten is heel goed. Maar de gangen komen wel snel achter elkaar.
    Wel duur.

18. Arjan te Raa

We zijn gisteravond met 5 personen wezen eten bij de Kruidentuin in Geesteren. We hebben er erg van genoten allemaal. Bediening was vriendelijk en het eten voortreffelijk. Wat wij wel als een minpuntje willen aangeven, is dat men zelfs bij een glas wijn geen kraanwater serveert. Kan toch niet meer in deze tijd?

19. Heerlijk gegeten, prima sfeer en goede bediening.
    Wij komen hier zeker weer terug.

20. Het eten is heerlijk, ik vind het jammer dat er weinig ruimte tussen de gerechten is. Uit eten moet een beleving zijn, daar moet je van genieten en dan moet het niet zo zijn dat je met een uur weer buiten staat.

21. Zeer goede restaurant, een bistro waar ik direct aan denk als ik lekker wil eten! Het eten tot aan de bediening, allemaal top!

22. G.westerman

De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en het eten was uitstekend.

23. Eten is goed, bij drukte is bediening slordig. Glazen blijven staan, eten wordt op tafel geploft, de rekening je bijna toegeworpen.

24. Gisteren heb wij samen met onze vrienden genoten van het lekkere eten. Jullie zien ons gauw weer.

Fam. Kock

25. M.wiegers

Heerlijk gegeten maar wat een slechte service. Erg lang wachten en de sereerster was zeer onvriendelijk. Erg jammer, denk je even leuk uit eten te gaan dat was het helaas niet.

26. Marjon Evers

Gezellig heerlijk eten zekers voor herhaling vatbaar

27. Ton van Noort

We hebben een prima avond gehad. Het eten was uitstekend. Het was even vervelend dat onze kleinzoon plotseling moest overgeven (dat had overigens niets met het eten te maken). De bediening loste dit snel en zonder veel poespas op. Het enige minpuntje was dat men de garnituur vergeten had. We moesten echt vragen om de frites en de groenten. En we hebben 3 x moeten vragen om een zoetje voor in de koffie. Misschien een aandachtspuntje om de zoetjes, net als suiker en melk, direct bij koffie of thee te serveren. Verder was alles heel goed en lekker. En wij zullen de Kruidentuin zeker aanbevelen.

28. johanna

De kruidentuin was ons aanbevolen: terecht!
    Het was erg lekker en een hele prettige bediening. Speciaal woord van dank aan de kok voor de oosterse saus!! Hartstikke leuk.

29. Willy de Bruijne

Heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

30. Voor de tweede keer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, het is er altijd druk, maar door de plaatsing van de ruime tafels voelt het heel ruim, geen muziek waardoor je elkaar goed kunt verstaan. Het eten was weer heerlijk en de bediening kundig en zeer gastvrij.

31. henk meijer

Prima gegeten bij De Kruidentuin. We namen beiden een voorafje en een hoofdgerecht. De aspergesoep was voortreffelijk en ik vond de asperges gerold in rundercarpaccio heerlijk. De verschillende sausen, mooi op het bord gepresenteerd en de beetgare asperges, vormden een goede combinatie. Daarna kreeg ik een tournedos, precies gebraden als gevraagd, heerlijk mals en met een geweldige smaak. De puree en de bijgerechten maakten het mooi af. Mijn vrouw nam een spies met verschillende gegrilleerde vleessoorten. Die was helaas niet geweldig. Het vlees was wat droog van binnen en daardoor was de smaak ook niet zoals zij verwachtte. Dat was het enige minpunt. De geserveerde rode huiswijn dronk erg lekker weg en paste goed bij de tournedos. De bediening was prima. Professioneel, vriendelijk en correct. De presentatie op het bord was erg goed en smaakvol verzorgd. Het eten werd ook in een prettig tempo geserveerd. Het warme 'Bistro" interieur, maakte de prettige sfeer compleet. Als ik weer eens in de buurt ben, kom ik zeker terug.

32. Sander Slaghekke

Super gegeten bij Bistro de Kruidentuin in Geesteren! We hebben heerlijk 3 gangen gegeten. Elke gang was een nieuwe beleving. De gerechten zijn van super kwaliteit.

Naast de super hoge kwaliteit is ook de presentatie van alles een beleving op zichzelf. Alles wordt met zoveel passie gemaakt en geserveerd, het is een genot om hier te eten!

Zeker een hele grote aanrader, wij komen hier terug!

33. Familie van Laar

Beste medewerkers van De Kruidentuin.
    22-4 bij jullie gegeten in Geesteren. Wij hebben met onze familie een gezellige avond gehad met een lekkere maaltijd. Bedankt! U ziet ons snel weer terug.

Fam. Van Laar

34. Met een groep vrienden wezen eten bij bistro de kruidentuin, voor herhaling vatbaar, was er nog niet eerder geweest. Die carpaccio 😀 daar word je vrolijk van. Lik oe Vingers Spareribs had mijn kameraad die moet je nemen, zoveel keuze. Stukje geproefd om te smullen. Ik had een biefstuk als hoofdgerecht, met een jumbo garnaal als extra erbij, port sausje. Achterover hangen. Voldaan wat een prestatie op een drukke feest dag. Geweldig gewoon. Het terras was bijna klaar. Achterover hangen in de terrasstoel, en dan neem ik wel een toetje want die chocolade verleiding die mijn vriendin had smaakt ook fantastisch. Wat een avond.
    Dank je wel voor onvergetelijk 1e paasdag Kruidentuin Geesteren.

35. Eerste Paasdag gegeten bij de Kruidentuin. Het eten was heerlijk! Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat ruim een uur, wel heel lang naar mijn mening. Wat erg jammer is, dat we een plek helemaal in de uithoek van het restaurant toebedeeld kregen. Een tafeltje, met terrasstoelen, gedekt met een veel te groot tafellaken dat onder de tafel weggemoffeld was. Het gaf ons het gevoel er nog gauw even bij in gepropt te zijn, terwijl ik toch drie weken van tevoren had gereserveerd.

36. averesch

was heerlijk voldoende aan eten. goede sfeer.

37. Zondag 2 april zijn wij bij de kruidentuin geweest. Mijn vriendinnen en ik kozen voor een high wine. Wij hebben heerlijk genoten van de gerechten met de bijpassende wijnen. Wij komen snel weer terug!

Anneke

38. Gezellig gegeten, producten prima kwaliteit. Zeer goed vlees .
    toch een persoonlijke opmerking.
    Groente zeer weinig 2 kleine schaaltjes met ieder ( half stronkje Witlof ) voor 9 personen.
    Voor 3 kinderen er bij klein mandje friet .bijbesteld ook extra kosten , .dat mag ietsje meer zijn.
    verder prima en aan te bevelen goede keuken.

39. Het eten was super goed, het duurde alleen erg lang voor dat we eten kregen 1,5 dat was erg jammer

40. Fam scholten

Gisteren heerlijk genoten met het gezin bij de kruidentuin in Geesteren.
    Als voorgerecht begon ik met proeverij de kruidentuin. 4 kleine gerechtjes van de kaart. Carpaccio, zalm, tomatensoepje, en een overgegaarde champignon.
    Daarna de Amerikaanse rib-eye. Je kon proeven dat het van de houtskool grill kwam.
    Afgesloten met een chocolade bombe. De bediening goot er warme chocolade saus over heen. 1 woord genieten!

Complimenten! Bedankt voor de fijne avond!

41. B. Boerrigter

De ontvangst was goed, het eten was fantastisch.
    Jammer was dat de rekening niet klopte (te hoog). Hier werd nogal nonchalant op gereageerd. Dit bracht ons er toe af te zien van een fooi.
    Verder is de hoogte van stoelen t.o.v. de tafel niet goed. Voor het overige prima.

42. A. Masselink

We hebben een high-wine met een groep collega's gedaan, het was voortreffelijk. Zowel de voor-hoofd als nagerechtjes waren heerlijk.
    Er heerst een gezellige sfeer, ook de wijn die erbij geschonken werd, was van goede kwaliteit. Kortom, we hebben genoten!!

43. Heerlijk gegeten! bediening zeer goed! enige tegenvaller is dat er bij binnenkomst er een coca cola bord hangt maar als je cola besteld je pepsi krijgt.. en ipv fanta sisi.. brrr voor de rest prima

44. Hannie Groenveld

Lekker gegeten. Lekkere wijn. 1 klein minpuntje: de stoel vind ik wat laag bij de tafel.

45. Wij zijn al meerdere keren uit eten geweest bij de kruidentuin. Het eten is er altijd super lekker en de bediening is altijd even vriendelijk en netjes. We zijn altijd super tevreden bij de kruidentuin en we gaan zeker nog vaker komen.

46. 1e kerstdag zijn wij daar geweest om te eten. Het eten dat wij kregen was lekker, maar wij hadden ons er met kerst wel iets meer van verwacht dan patat en rauwkost als bijgerecht. Wij vonden het ook niet echt een kerstsfeer. Voor ons met kerst gaan wij daar niet meer heen!

47. Ambiance was zeer goed. Gezellige en goede bediening. Het eten was uitstekend en in goede verhouding met de prijs. Wordt zeker nog wel een keer herhaald.
    hr gr: GH Podde

48. We hebben enorm genoten. Het eten was uitstekend,de bediening super.in een woord geweldig

49. Erna Frielinj

Wat we alle vier vreemd vonden dat we 2 menukaarten kregen....dus je kon niet even fijn met elkaar kletsen over....wat is dit..enz. Het zat toen niet bomvol, dat er geen kaarten meer waren ofzo. Degene wat bediende maakte geen oogcontact.....niet echt horecaminded laten we het zo maar zeggen.... Het eten was erg lekker.

50. Gezellige ambiance en lekker eten, maar de bediening kan nog wel iets leren. Vooral een bediende gooide meer met spullen dan dat hij serveerde... Lege ongebruikte wijnglazen bleven allemaal staan, klanten werden door elkaar gehaald...

51. Erg goed en lekker eten in een zeer gezellig restaurant.
    Top keuken. Zeker nog een keer hier lekker eten.

52. Het eten en de bediening was super voor elkaar, we hebben echt genoten!!

53. Erg lekker eten. Super mals vlees. Wel iets duurder dan wij gewend waren.

54. Marleen

Super lekker gegeten. Carpaccio vooraf was super lekker, met als hoofdgerecht een mals biefstukje met lekkere garnering. Tevens een vlotte bediening.

55. Nettie Goselink

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Groente mocht wat meer zijn, verder prima!
    Tip: buitenkant meer aankleden. Je kunt niet zien aan de buitenkant, dat het binnen zo'n gezellig restaurant is.

56. Heerlijk gegeten hier met kerst. Vooral het stoofpotje en stukje rib-eye erbij waren goddelijk lekker! En het toetje (grand dessert) was om je vingers bij af te likken. Ook de rest van het gezelschap was onder de indruk van het eten. Enige minpuntje was de grote tafel, waardoor we niet alles van elkaar konden verstaan. Dat mag wel wat knusser.

57. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Absoluut een aanrader

58. A.Mulderink

Alleen maar lof, het was geweldig! Het eten geen woorden voor, high wine was geweldig, wat een top ambiance bij de Kruidentuin in Geesteren. Ga zo door en tot gauw!

59. Gisteravond heerlijk gegeten in deze sfeervolle bistro met open keuken. Bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen en een lekkere wijn gedronken in de aangrenzende wijn bar met haardvuur en loungegedeelte. Het voorgerecht diverse vissoorten was heerlijk en ruim voldoende. Het hoofdgerecht werd aansluitend in een goed tijdsbestek geserveerd, een zeer malse ribeye steak black angus afgemaakt op de grill. Een echte aanrader!! Tussentijds heeft de bediening goed oog voor de gasten qua drinken en aandacht. We zijn er nu enkele keren geweest en elke avond is weer een feestje, we komen zeker nog vaak terug.

60. Afgelopen zondag met ons gezin (2 volwassen en 2 kids, leeftijd 12 en 4) bij jullie wezen eten. Vooraf gereserveerd.

Bij binnenkomst netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Menukaart zag er goed uit, voor ieder wat wils. De bediening is vlot en zeer gastvriendelijk. Het eten was super lekker en de prijsverhouding is ook heel goed. De sfeer is gezellig en zeer gemoedelijk.

We komen zeker nog een keer eten en we gaan jullie zeker aanraden bij familie en vrienden!

61. Peter Grid

Op 8 augustus hier wezen eten. Onze verwachtingen waren hooggespannen, omdat we al eerder tevergeefs waren geweest (vol). Ook de kaart en prijzen gaven de indruk dat hier goed en smaakvol gekookt werd. Deze keer was er plek en dus besteld.
    Echter het voorgerecht (2x Champignons in bierbeslag) was erg flauw van smaak en de stevige prijs (€9,50) niet waard. De hoofdgerechten idem (vleesspies & kalfsrib-eye). Hoge prijzen, maar geen kwaliteit. Het zou net voldoende zijn voor een Grand Café, maar dan voor de helft van de prijs. Qua service: serveerster was te amicaal. Jij-en, waar u-zeggen op de plaats is. Op onze klachten (vlees met harde stukken en kouwe spinazie) wist ze maar amper te verwerken.
    Kortom, een dikke tegenvaller.

62. Wij zijn zaterdag bij jullie geweest om te eten. Het viel mij tegen wat je krijgt. Een t-bone voor 26 euro en wat je daar bij krijgt, en ook niet vragen of je genoeg hebt gehad. En die soep vooraf waar haast geen vlees in zat, dat noem je omasoep.

63. Nieuwenhuis

Heerlijk gegeten op 1ste kerstdag! En echte aanrader! Bediening was zeer vlot en vriendelijk. Het eten zelf was een hoogstandje. Wij komen zeker terug

64. Wij hebben er vorig weekend gegeten. Zag er allemaal verzorgt uit. Alleen gebakken aardappels zagen eruit alsof ze vaker in de pan waren gebakken. Zeetong zat niet veel smaak aan en een beetje droog. Jammer. Verder heerlijk gegeten. Goede bediening. Tocht wel als je richting keuken zit. Gaan we volgende keer niet weer zitten. Succes verder.

65. Wij kwamen wekelijks bij de Kruidentuin en hebben ons bedrijfsuitje ook daar gehouden. Na goed overleg met de bedrijfsleider aldaar konden wij, omdat wij niet altijd weten op welke dag wij kunnen i.v.m. met ons eigen bedrijf, gewoon langs komen zonder reservering, voor vaste klanten was er altijd wel een tafel, dus ook zo het afgelopen weekend op zaterdag wouden wij gaan, maar werden tot onze verbazing weggestuurd door een vervangster van de bedrijfsleider. Erbij verteld dat wij wekelijks komen eten, maar daar had zij geen boodschap aan en werden er bot weg gestuurd. Kon aan het personeel zien, maar die durfden niks te zeggen, dat ze ook verbaasd waren. Kort gezegd zijn wij teleurgesteld en komen daar ook niet weer terug, het personeel en het eten is goed daar geen klachten over, deze persoon moet zo blijkt nog veel leren!

66. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij de Kruidentuin. Het begon al bij aankomst we werden zo vriendelijk ontvangen en we hadden een prachtige tafel met ons gezelschap. De bediening en het eten was top voor elkaar.

Wij komen zeker weer terug. Bedankt!

67. Twee weken terug zijn wij hier wezen eten!! Wat een leuk restaurant en wat een goede service!!

Het eten was ook heel erg lekker en overal was ruim voldoende van. Je betaald misschien wel iets meer maar je krijgt ook iets meer!!

Het was zeker voor herhaling vatbaar!!

68. Op aanraden van vrienden zijn we wezen eten bij de kruidentuin. We werden gastvrij ontvangen in deze gezellige bistro en na bestellen van een heerlijke cappucino op ons gemak gesteld. Als voorgerecht een heerlijke zalm/garnalen creatie geprobeerd (een echte aanrader) en als hoofdgerecht een super malse en precies goed gebakken Ribeye black angus, was genieten!! Ook de bijgerechten als spinazie en aardappeltjes waren heerlijk. Het toetje met 4 kleine desserts was een lekkere en goede afsluiter. De bediening was vriendelijk en goed, telkens exact op tijd, dit zie je elders wel anders. De bistro zat geheel vol, dit geeft wel aan dat vele mensen mijn mening delen denk ik, we komen zeker terug!!

69. Na een weekendje weg ons laten verrassen bij de Kruidentuin.

De vis was heerlijk. Erg jammer vond ik de champignons in bierbeslag. Deze waren smakeloos en erg slap en niet serveren met mayonaise.

Ervaar dit niet als kritiek, maar doe er iets mee.

70. We hebben vandaag heerlijk gegeten bij de Kruidentuin. Positief: eten heerlijk op smaak, gezellige uitstraling, vriendelijke en snelle bediening. Verbeterpuntjes: iets grotere porties, eventueel gordijnen voor de ramen bij de rotonde, autolampen schijnen regelmatig door naar binnen en iets later beginnen met schoonmaken, bij het dessert kwam de doordringende lucht van bleekmiddel het restaurant binnen. Maar gezien de smaken, komen we zeker nog een keer terug om andere dingen van het menu te proberen, want het eten en de sfeer, smaken zeker naar meer.

71. We hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Bistro de Kruidentuin. Heerlijke Ribeye Black Angus van de houtskool grill. Prijs kwaliteit is super, we komen zeker weer.

72. koos fokke

Op aanraden van familie zaterdagavond 7 juni hier eens naar toe geweest. Wij hebben beiden gekozen voor het verrassingsmenu van 30 euro. Wat direct al opviel was dat je geen mandje stokbrood krijgt om mee te beginnen. Het voorgerecht waren vier heel kleine voorafjes. Smaak wel goed, maar veel te weinig. Ook het hoofdgerecht was minimaal. Het toetje bestond uit 1 bolletje cakeachtig iets. Wel lekker ook, maar ook veel te weinig.
    Conclusie: de smaak is niks mis mee, maar in ons geval was het een grote teleurstelling. Je gaat er van uit dat je voldoende krijgt, maar dit was gewoon te weinig. Mijn vrouw is geen grote eter, maar ook zij had naderhand nog een hongerig gevoel. Wij gaan er dus niet weer naar toe.

73. Op 28 maart zijn wij uitgenodigd voor het lezersmenu. Het menu was geweldig. Alles overtrof onze verwachting. Als we voor 2014 gaan stemmen komt de Kruidentuin bij ons op 1. Een heel klein minpuntje was het ontbreken van een klein bordje bij de warme broodjes. Het werd een kruimelpartij op de tafel.

74. Vandaag genoten van het lezersmenu. Alles was top. We komen zeker terug.

75. T. Groothuis

Zondagavond genoten van jullie lezersmenu, gastvrijheid, bijzonder aardig personeel en heerlijke wijn.

76. A. van Eerden

Wij hebben gisteren genoten van het lezersmenu van dagblad Tubantia. Buiten het feit dat het een heerlijke combinatie was van smaken, was de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Bij binnenkomst werd ik al gefeliciteerd met mijn verjaardag. Als extra verrassing werd mijn nagerecht geserveerd op een enorm bord met een met chocolade geschreven felicitatie op de rand. Dit vergezeld door een brandende fakkel. Het was het bekende 'kersje op de taart'. Zeer attent. We komen terug! Niet voor het lezersmenu maar de volgende keer gewoon van de menukaart. Dank u wel voor de goede zorgen en tot gauw!

77. Samen met onze kinderen en kleinkinderen (5 jaar) onze verjaardag gevierd met een etentje bij Bistro de Kruidentuin in Geesteren. Om 5 uur vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel gebracht. Daar door Arjan (?) en zijn brigade de hele tijd bediend en verwend nadat we ons hadden geïnstalleerd in de goed zittende stoelen aan een mooi gedekte tafel. Goede verlichting met zowel lampen als kaarsjes, een sfeervolle ambiance. De gerechten waren in één woord geweldig. De presentatie was een lust voor het oog. De smaak van de gerechten voortreffelijk en de drankjes heerlijk. Het dessert voor opa en oma, een "Rondje Kruidentuin", was een smakelijke afsluiter van ons etentje. Heel attent en feestelijk was op de rand van het bord met chocolade "Proficiat" gespoten.

De prijs-kwaliteit verhouding vinden wij bijzonder goed. Voor een redelijke prijs geniet je van buitengewoon smakelijke gerechten. Onze verwachtingen waren hoog gespannen vanwege eerdere etentjes bij de 'naamgenoot' in Mariënheem en we zijn zeker niet teleurgesteld. We komen beslist nog vaker eten bij Bistro de Kruidentuin in Geesteren!!

Tot ziens, fam. Schutten.

78. Voor de 2e keer (en zeker niet de laatste keer) gegeten met vrienden in dit restaurant. Wederom TOP!
    Super heerlijk gegeten, prachtig opgediend, hoeveelheden precies goed, vriendelijke en vlotte bediening, niks anders dan lof eigenlijk. Als we iets negatiefs zouden moeten bedenken dan zou het alleen de grote "vaas" zijn waar je het dessert in krijgt, het staat super prachtig, het dessert was ook super heerlijk alleen wat lastig leeg te eten maar we hebben er smakelijk om moeten lachen hoe onze tafelgenoot de "vaas" leeg probeerde te krijgen. Echt een aanrader dit restaurant!

79. C. Gijzen

Was in jaren niet bij De Knoefbakker geweest en was aangenaam verrast door het nieuwe restaurant. De sfeer en de bediening waren bijzonder goed. Het eten is wel uit een wat duurdere prijsklasse, maar het is z'n geld meer dan waard: heerlijk gegeten, een echte aanrader!

80. Fam. Kampman

Vorig week heerlijk geborreld en gegeten met de familie ter gelegenheid van ons 12,5-jarig huwelijksfeest in de wijnbar. Het eten was echt super, iedereen heeft enorm genoten. Bedankt!!

81. jan geerdink

Gisteren, 8 november 2013, hebben wij ons 45 huwelijksfeest gevierd met de kinderen en kleinkinderen in de Kruidentuin te Geesteren. Wat een belevenis, zeer goed van eten en drinken, kan gewoon niet beter, alles maar dan ook alles klopt hier precies, Vincent en Paulien bedankt. Maar vooral de koks en bediening, we komen zeker terug.