Het is even zoeken wanneer ze open zijn, maar wij hebben hier vandaag heerlijk gegeten. Lekkere pannenkoeken, goede service, heel persoonlijk en gemoedelijk. En zeer betaalbaar. Mijn dochtertje van vijf vond dit het leukste restaurant waar ze ooit geweest is. Wij komen zeker terug!

Wij hebben met twaalf personen gegeten in het restaurant, we werden heel plezierig geholpen en het eten smaakte ons zeer goed. Helaas kon ik het nagerecht niet meer nuttigen door een forse keelonsteking, maar de anderen vonden het nagerecht ook zeer de moeite waard. Een dag eerder werden we hartelijk ontvangen toen we wilden reserveren, Sinterklaas was er en we mochten het feest ook meevieren.

Wij zijn hier 2x pannenkoeken wezen eten in het verleden en het is een heel gezellig restaurant met leuke bediening. De pannenkoeken waren overheerlijk.

Agatha Verhoeven

10 jaar op vakantie in Gees is geen goede vakantie zonder dat we gingen eten bij de Zwerfkei. Bediening super gezellig maakt tijd voor een praatje. Onze kinderen denken er met veel plezier aan terug.