1219932602 80
1264199092 86
1352732072 72
1479207758 84

1. Langermans

Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

2. Goede bediening lekker gegeten.
    Wij gaan zeker terug.

3. Ik kan door omstandigheden zeer heftig reageren op E-nrs. Niet alleen met jeuk maar met een anafylactische shock. Daardoor durf ik niet meer echt uit eten, want wanneer ik vraag of men E-nrs gebruikt, en vooral de smaakversterkers, is het me helaas regelmatig overkomen dat men 'Nee' zegt en ik s nachts toch in het ziekenhuis lig. Bij Zus & Zooz hebben ze bij alles wat zij me voor hebben geschoteld nagekeken of de E-nrs waar ik heftig op reageer erin zouden zitten. Nu verzekerden ze me al dat ze alles vers maken, maar toch heeft de kok bij alles wat ik bestelde nagekeken of ik het wel zou kunnen eten. Extra werk voor de kok en voor mij een hele geruststelling. Het is niet naast de deur (ongeveer 80 km) maar dit is het enige restaurant waar ik op vertrouw!!! Chapeau Zuz@Zooz. Jullie gaan me zeker nog vaker zien :D

4. Goed eten maar chagrijnig personeel.

5. Ria van der schans

High tea gehad met zessen, bediening was prima en personeel aardig, echter vonden wij de hapjes van de high tea lekker maar erg aan de magere kant.
    Er werden twee rondes geserveerd, eerst hartig daarna zoet.
    De eerste ronde was goed maar de tweede ronde was erg weinig en wij gingen er van uit dat er nog een ronde kwam, dit was niet het geval en viel ons erg tegen.
    Wij doen vaak een high tea , maar deze was erg karig.

6. Heerlijk gegeten!! Prijs / kwaliteit top
    Een klein minpunt!! Veel vliegen in het restaurant en aan de tafel!!
    Verder alles super

7. Marjo van Vliet-Verheij

Goed en gezellig geluncht vrijdag 23/12. Vriendelijke bediening.

8. 23 oktober heerlijk gegeten, een super gezellige avond !!!!

9. Was weer heerlijk en gezellig.

10. Jwb Schmidt

Prijs/kwaliteit klopt gewoon! Heerlijk eten en fijne bediening!

11. Stephanie

Super lekker gegeten, mooie gerechten, goede bediening!! We komen zeker nog terug

12. Wij hebben op 20 november een heerlijke en gezellige avond beleefd! Met vriendelijk en gastvrije
    medewerkers(sters). Zeker voor herhaling vatbaar! Tot ziens zullen we maar zeggen!

Hartelijke groet van alle 16 gasten!

13. Wij kwamen redelijk laat binnenvallen maar werden vriendelijk onthaald. We kozen voor het hapjes menu. Heel mooi opgediend, gangen volgden vlot maar met voldoende 'pauze' én vooral: heel erg lekker. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

14. Antionette

Gegeten bij Zuz en Zooz op uinodiging, maar dat viel tegen! Aspergesoep kwam uit blik, onvoorstelbaar gezien de opleiding van de kok, trouwens de Chinese tomatensoep kwam ook uit blik. Aardappelen zijn gefrituurde aardappelstrookjes, die warm gehouden worden, dus missen het knapperige van friet, maar missen ook het lekkere van gebakken aardappeltjes. Stukken brood bij soep lijkt op wat ik naar de eendjes breng, ziet er onsmakelijk uit, en 1 klein bakje kruidenboter voor 5 man. Bediening was op 1 uitzondering na onverzorgd, afwezig en net uit bed? - klein lachje kon eraf. Vlees 'diamant' was taai, niet weg te slikken. Koffie als dessert; met 2 of 3 man wel de koffie boontjes delen...!

Dan nu de plusjes: Visgerecht was goed, servies en glazen waren mooi van design (voor wie van donkerblauwe soepkommen houdt, geef mij maar wit servies!) en schoon. Toillet was keurig. Tijdsduur niet langer dan gemiddeld, dus tussen gerecht ongeveer 3 kwartier. O en entree gordijnen die wil ik thuis óók, erg mooi... (positief blijven toch?), maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, gezien prijs-kwaliteit verhouding.

15. Vanmiddag ben ik hier, bij zus & zooz in Geertruidenberg, met familie geweest voor een High-Tea. Voor mij de 1e keer dus heb me laten verrassen. We werden hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje begeleid. Alles werd uitgelegd en we werden vlot bediend. Wij vonden het er gezellig, modern ingericht en schoon. De 1e ronde bestond uit hartige hapjes en de 2e ronde uit zoete hapjes. De thee was onbeperkt en incl. Het was meer dan voldoende en in 1 woord verrukkelijk. Wij vonden het echt voor herhaling vatbaar. Ik heb de recensies gelezen voor het reserveren en vraag me af of degeen die hierover zeer negatief was er wel echt geweest is. ?? Ik weet niet wat diegeen gewend is maar niet veel waarschijnlijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Tip voor negatieve ervaringen. Deel dit met het personeel zodat zij er wat mee kunnen ipv op het www te plaatsen!!

16. richard heijnen

Hier gisteravond met een hele groep gegeten (bedrijfsuitje). Het voorgerecht, uiensoep, was uitstekend. Ook de andere voorgerechten waren naar tevredenheid. Daarna een varkenshaasje, met een lekkere saus, ook deze was prima. Wel erg weinig saus, zo duur is die niet, volgende keer een schepje extra? Bij het hoofdgerecht werd friet en sla geserveerd.De friet was zeer krokant, als je er met je vork in prikte, brak ze en vlogen de stukken alle kanten op... Wel lekker van smaak, dat dan weer wel, en voldoende mayonaise erbij. Er werd ook sla bij geserveerd, echter, 2 bakjes sla op een man of twintig is veel te weinig... geen salade kunnen proeven dus, alleen van een afstandje de lege slakom kunnen bewonderen. Het toetje was een grote teleurstelling. Het is hier de bedoeling dat met 3 of 4 personen je toetje van 1 bord eet! euh... ja echt met meerdere personen je toetje van 1 bord eten, lekker hygiënisch. Bovendien zou het zo maar kunnen dat je buurman 3 aardbeien naar binnen werkt, en jij niks hebt... Vreemd, en niet voor herhaling vatbaar. Toen we met het toetje klaarwaren, werd de kachel op een graadje of dertig gezet, een beproefde methode om je klanten buiten te werken zodat je op kunt gaan ruimen en naar huis kunt gaan. Gaan wij hier nog eens terugkomen? Gezien het deeltoetje en de kachelmethode, waarschijnlijk niet...

17. Ben vandaag bij Zuz en Zooz geweest. Besloten feest. Het was geweldig. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Niets dan lof.

18. Heerlijke locatie aan het water.. Mooie avondkaart met veel keuze. Mooi opgemaakte warme borden.. Vriendelijke en behulpzame bediening.. Een toppertje.

19. Leuk idee: Moederdag, moeders voor de helft van de prijs eten. Top!

20. erwinstraatman

De sfeer en kwaliteit is niet echt super, eigenlijk best slecht.

21. Na een drukke vakantiedag in de omgeving besluiten we hier te dineren. Het is nog vroeg en het zonnige terras is dan ook nog nauwelijks bevolkt. Het uitzicht op wat een soort binnenhaventje moet voorstellen en een woonflat, is niet echt je van het. Maar ik heb beroerder gezeten. Terrasverwarmers geven in de killere maanden wat extra behaaglijkheid.
    Omdat het al wat later wordt besluiten we binnen te gaan eten.
    Binnen is het volgens mijn vrouw 'seventies' ingericht, maar wel strak aangepast aan het tijdsbeeld van nu. Ik vind het gewoon een prettig aandoende modern ingericht restaurant. Punt.
    Het terrasbezoek en de overvloedig genuttigde borrelhapjes maken een voorafje overbodig en aangezien het aspergetijd is neemt mijn vrouw de traditionele aspergeschotel, waar ik voor de Italiaanse kip ga.
    Het huiswijntje is modaal - ook qua prijsstelling. Wel wordt de wijn in prachtige glazen geserveerd en mijn halve litertje komt in een fraai gevormd kannetje. Drinkt toch effe lekkerder weg dan zo'n horeca-bolletje...
    De asperges zijn uitstekend en hoewel fors qua formaat, om te zuigen zo mals .
    De kip is op zich prima: goede kipfilet, fraai gegarneerd met gegrilde groenten. De kip is een beetje te droog en doorbakken naar mijn smaak, maar op zich best wel lekker.
    Als toetje nemen we de proeverij voor twee personen. Geserveerd op een soort tegel wordt een keur van mini-toetjes geserveerd. Persoonlijk vond ik het aanbod een beetje gewoontjes, maar verder gewoon lekker gegeten.
    De rekening - inclusief drie drankjes vooraf - bedraag een dikke zeventig euro. Da's niet echt goedkoop, maar ook zeker niet duur. Al met al een prettig diner in een vriendelijke ambiance.

22. Nicole

23. Wij hadden hertebiefstuk, was gewoon goed. Maar je gaat daar toch geen sla bij serveren en daarbij twee boontjes. Dan heb je het niet goed begrepen. Daar hoort rode kool met peertjes bij of eventueel spruitjes. Stop eens een keer met bij werkelijk elk gerecht sla te serveren. Op groente moet je niet bezuinigen.

24. Zijn hier al vaak komen eten, zowel lunch als diner, en is altijd goed bevallen. Vorige week nog heerlijk gegeten. Voorgerechten heel smakelijk en prachtig opgemaakt op een lei steen. In het verleden vond ik de voorgerechten porties hier wat karig, maar dat is tegenwoordig niet meer het geval. Hoofdgerechten, rode poon en gamba's met risotto was uitstekend. Qua prijs-kwaliteit verhouding heel erg goed en wederom prachtig opgemaakt. Ook het dessert (proeverij van alles) was voortreffelijk. De bediening komt soms wat amateuristisch over (spijkerbroek, felle sneakers), zeker als je het vergelijkt met het niveau van het eten zelf, maar is wel altijd vriendelijk. Mooie kaart met voor ieder wat wils, ook zat keuze voor vegetariërs. Dit restaurant is zeker aan te raden.

25. Wel aardige gerechten, maar doorlooptijd veeeeeel te lang. Prijs erg fors tov porties. Kleine kaart. Af te raden voor vegetariërs.

26. Patricia

Door het lezen van andere ervaring waren we benieuwd naar onze high tea, maar helemaal super. Allemaal lekkere dingetjes, zelf gemaakt en ook nog eens voldoende.. We hebben een hele leuke middag gehad met mooi weer en vriendelijke bediening.. Ga zo door!!!

27. Afgelopen zondag High Tea gehad. Was erg karig en er zat weinig variatie in. Prijs kwaliteit verhouding vonden we erg slecht. Misschien eens op google kijken wat een High Tea eigenlijk inhoudt. De ambiance was gelukkig wel gezellig.
    In ieder geval niet voor herhaling vatbaar.

28. Ben hier al een paar keer geweest, lunch en diner! Vriendelijke bediening, ik werd goed behandeld. Alleen duurde het een tijdje voordat ik mijn eten kreeg, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de kwaliteit! Echt vakmansschap, mijn complimenten voor de koks!
    Ik ben nog wel van plan om hier wat vaker te gaan eten!

29. Leuk restaurant, lekker eten, maar niets spectaculairs.

Locatie niet echt bijzonder.

Aardig voor een keertje.

30. Gisteravond hier met 4 personen gaan eten. Drie van ons aten à la carte en een koos voor het 3 gangen verrassingsmenu en vroeg specifiek om vis. Het voorgerecht en dessert van het verrassingsmenu waren aan de karige kant. Het à la carte diner was lekker, voldoende en daarvan was de prijs/kwaliteit verhouding dik in orde.

Leuke locatie aan een piepkleine binnenhaven, binnen en buiten is het hier goed toeven.

Vriendelijke en keurige bediening, helemaal top!

Zeker een aanrader!

31. Super leuke tent aan het water. Als het weer het toe laat zit je heerlijk op het terras. Maar ook binnen is het erg gezellig. Goede sfeer, aardige en behulpzame bediening en niet te vergeten heerlijk eten!

Ik ben er al een aantal keer geweest, zowel voor lunch als diner, en altijd weer super. Kaart veranderd met regelmaat, leuke afwisseling!

32. Ingrid & Menno

Unieke locatie, erg gezellig en zelfs nog een speelhoek voor de kinderen. Goed eten en fijne bediening. Zeker om nog eens terug te komen.

33. Ik ben hier nu al 5 keer geweest en ik neem dan het verrassingsmenu en ze hebben me iedere keer weer weten te verbazen.

Dit is zeker mijn faforieten restaurant!

34. De lunchkaart is erg verrassend, vriendelijke bediening en je zit leuk binnen en buiten. Voor een leuke lunch in het weekend is dit echt "the place to be"! Ook twee maal voor het diner geweest, goed maar niet echt bijzonder, daar mag nog wel aan gesleuteld worden.

35. harry en marianne

36. Mooie lokatie, mooi terras aan het water.

Eten was perfect, kortom een heerlijke avond.

Echt een aanrader, we komen zeker een terug.

37. fred&wendy

leuke zaak, leuke bediening en super lekker gegeten,AANRADER

38. Nellie Caron

Locatie is uitstekend, bij lekker weer kun je heerlijk buiten zitten, uitkijkend over het water. Lunchkaart is van harte aan te bevelen. Ook binnen is de sfeer goed en er is een aparte ruimte waar kinderen eventueel kunnen spelen.