Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geertruidenberg verdeeld zijn.

Rien van vlimmeren

Vandaag met gezelschap goed en gezellig gegeten. Eten was van goede kwaliteit, bediening was vlot en heel vriendelijk.

Peter Bosman

Voortreffelijk eten met uiterst vriendelijke bediening. Concept (alleen maar) van verrassing menu wordt uitermate professioneel uitgevoerd en geeft een uitstekende kwaliteit/ prijs verhouding.

Zeer enthousiaste eigenaresse staat garant voor een fijne sfeer en je kunt er heerlijk lunchen. De mini-bieb met boeken die je mee mag nemen of ter plekke lezen maakt dat je er graag wat langer blijft. Gratis Wifi!

Goede bediening lekker gegeten.
    Wij gaan zeker terug.

Ik kan door omstandigheden zeer heftig reageren op E-nrs. Niet alleen met jeuk maar met een anafylactische shock. Daardoor durf ik niet meer echt uit eten, want wanneer ik vraag of men E-nrs gebruikt, en vooral de smaakversterkers, is het me helaas regelmatig overkomen dat men 'Nee' zegt en ik s nachts toch in het ziekenhuis lig. Bij Zus & Zooz hebben ze bij alles wat zij me voor hebben geschoteld nagekeken of de E-nrs waar ik heftig op reageer erin zouden zitten. Nu verzekerden ze me al dat ze alles vers maken, maar toch heeft de kok bij alles wat ik bestelde nagekeken of ik het wel zou kunnen eten. Extra werk voor de kok en voor mij een hele geruststelling. Het is niet naast de deur (ongeveer 80 km) maar dit is het enige restaurant waar ik op vertrouw!!! Chapeau Zuz@Zooz. Jullie gaan me zeker nog vaker zien :D

Goed eten maar chagrijnig personeel.

Vandaag voor het eerst geweest, en ook voor de laatste keer…

Friet stoofvlees… stoofvlees was geen stoofvlees maar smurrie… totaal geen smaak.
    Friet speciaal… niets speciaals aan… veel mayo. Veel saus en uitjes uit een klaarstaand bakje.
    Friet… van binnen rauw en van buiten blank… fijn hoor snelle service.
    Snitzels… hoop dat ze die zelf eens gaan eten… een lap Leer smaakt nog beter.

5 Man personeel… beetje te veel van het goede… veel te veel betaald voor deze troep. Zeker omdat het in de kliko ligt.

Jacqueline Beljaars

Superlekker gegeten. Leuke bediening. Prima verhouding prijs/kwaliteit. Echt een aanrader!

De menukaart is enorm uitgebreid. Denk je eindelijk een keuze te hebben gemaakt valt je oog op iets anders.

Voor een burgermenu gegaan en was geen verkeerde keuze geweest. Voortreffelijke burger en heerlijke frieten met lekkere sauzen.

Achteraf een heerlijk toetje!

Kortom wij komen terug!

Ria van der schans

High tea gehad met zessen, bediening was prima en personeel aardig, echter vonden wij de hapjes van de high tea lekker maar erg aan de magere kant.
    Er werden twee rondes geserveerd, eerst hartig daarna zoet.
    De eerste ronde was goed maar de tweede ronde was erg weinig en wij gingen er van uit dat er nog een ronde kwam, dit was niet het geval en viel ons erg tegen.
    Wij doen vaak een high tea , maar deze was erg karig.

Heerlijk gegeten!! Prijs / kwaliteit top
    Een klein minpunt!! Veel vliegen in het restaurant en aan de tafel!!
    Verder alles super

Vreselijk twee uur moeten wachten op eten en een glaasje wijn en een biertje Westmalle 5 euro per stuk. Absurd,Absurd.

Marjolein

Super, verrassend, culinair & heerlijk!
    Wil er wel vaker eten!

jeannevangils

Zeer slecht. Goed gevulde vissoep was lauwe spoeling met grove prei stukjes paprika en 2 blokjes vis of kip.
    Ongebonden zonder kabeljauw zalm en/of garnaaltjes. Voor euro 8,50 waardeloos. Sliptongetjes geen kwaliteit.
    Op een ongedekte oude rommelmarkttafel werd een zwart miniservetje met bestek gelegd.
    Servet werd gebruik. Bestek werd gebruikt en lag vervolgens op die onfrisse tafel.
    We waren voor asperges gegaan. Het is immers het hoofdseizoen. Geen asperge te bekennen.

Voor alles cijfer 4.

Gezellig en goed..

Gezellig leuk eetcafé.
    Leuke eigenaren.
    Heel goed eten wij hadden Indisch.
    Prima wijn en biertjes.
    Als we nog eens in de buurt zijn komen we weer aan.

men.

We konden niks op de kaart vinden wat ons aan stond....
    ( dat heb je wel eens)
    De serveerster ging er goed mee om .
    We bestelden toen 2 wijn en bitterganituur..
    De wijn werd op tafel gegooid knap dat de glazen niet stuk gingen,we hadden zo iets van zo wat een "vriendelijke "jongeman..
    De bitterganituur ging wel al was het niet bepaald warm.
    Snel betaald en heel snel weg!
    Lag dus zeker niet aan de serveersters deze waren vriendelijk.

Een echte aanrader! Heerlijk vers verrassingsmenu met veel verschillende smaken. Perfecte prijs-kwaliteit en bijzonder vriendelijke bediening! En lekkere ijsjes bij de koffie, smullen!! Zeker een aanrader!

Beste friet van den berg en erg lekkere snacks.

Gisteren een pannenkoek besteld kaas ham. Wij vonden hem te hard gebakken en heb er drie happen van gegeten. Toen ze vroegen of hij lekker was, wilde ik er in eerste instantie niets van zeggen, maar mijn man vertelde de serveerster dat de kwaliteit niet zo was dan dat we gewend waren. Zij naar de keuken en daar kwam een andere collega die helemaal over de emmer was en dat we dat dan niet bij de eerste hap hadden gezegd. Wij zeiden al "we rekenen wel gewoon af hoor", maar nee er werd een pannenkoek vergoed met een blik die boekdelen sprak. Nou, mij zien ze daar nooit meer. Jammer, want in het verleden daar vaak gegeten. Een ijskoude douche voor het Bakhuis Geertruidenberg.

Marjo van Vliet-Verheij

Goed en gezellig geluncht vrijdag 23/12. Vriendelijke bediening.

23 oktober heerlijk gegeten, een super gezellige avond !!!!

Theo Braat

Net met 2 gegeten nog steeds een erg goed restaurant met prima ontvangst en doorgaans ook prima eten vanavond was de tarbot ook weer heerlijk doch de zeetong was vreselijk droog gebakken en alle smaak was verdwenen en dat voor € 45, erg duur en erg slecht.

Beste snackbar die ik ken. Veel keus en goede kwaliteit. Altijd vriendelijke service. Het enige wat ik aan Geertruidenberg ga missen wanneer ik hier verhuis is de kwebbels.

Was weer heerlijk en gezellig.

Oogt mooi en gezellig... bediening is zeker ook vriendelijk en correct te noemen, maar de prijskwaliteit-verhouding is echt een domper op de feestvreugde... Eten was wel lekker, maar niet hoogstaand, de prijs was dat wel...

André de boer

Zwaar achteruit gegaan! Bamihapje veel te droog!

Al meerdere keren goed gegeten en leuke workshops gevolgd. Gisteravond onverwachts langs gegaan om de vakantie te vieren. 5-gangen wijn- en spijsverassing. Het team van Chef Patricia zorgde opnieuw voor een topervaring. Vooral de rode Mul met focaccia sprong eruit. Wijnen werden deze avond verzorgd door een vriendelijke externe sommelier en waren allen spot on. Lichte open zaak, je loopt letterlijk dwars door de keuken. Geen pretentieus geneuzel, wel dikke vette klasse. Wij komen binnenkort weer!

de smitt

Onze ervaring was zeer goed alles ging lekker relaxst en het eten was heerlijk .De bediening was ook zeer goed en attent dus voor ons was het een geweldig uitje.

Leroy Pellicaan

Super eten! Super Kok! Geweldig