Ruime eigen parkeergelegenheid.

Bezorgrestaurants in de buurt van Brinkzicht

Online eten bestellen

1272026126 58
1291619598 45
1360196748 36
1644302084 48

1. Gezellige kerstsfeer in het restaurant! Vlotte jongens in de bediening, uitgebreide kaart, heerlijke pannenkoek met stoofvlees. IJsje na, het was top!

2. Hendrik Ellen

3. J.Spieard

De bediening vroeg ons wat we wilden eten. Wij vroegen of we ook een patat en een gehaktbal konden bestellen ipv. plate service. Dit kon alleen bij het afrekenen schrokken we want dit koste € 16,40. Is dit niet een beetje aan de dure kant?

4. Was van tevoren gereserveerd, we waren met 7 volwassenen en 4 kinderen. Sfeer op zich niks op aan te merken en voor kleinere kinderen was er een aparte speelruimte in de kelder, prima. Drinken kwam redelijk vlot, het eten echter duurde veel te lang (bijna een uur). Hou dan je kids maar zolang in toom. We hadden verschillende gerechten maar het was allemaal maar matig, pannekoeken wat smaakloos, schnitzel was het ook allemaal net niet en/of aangebrand. De ping-ping weet je meestal wel, niet goedkoop.

4,1
  5. Assenaar

6. Na een flinke wandeling streken we neer. We probeerden wat te bestellen. Dat lukte niet. Dan maar maar binnen voor de bestelling. Uiteindelijk twee keer gedaan. De dranken kwamen redelijk vlot. Het uitserveren van de plate service. Duurde heel erg lang. We bestelden meteen nog drankjes. Deze kwamen na de maaltijd. Je vraagt om zout en je krijgt een lege zoutpot.

Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik niet tevreden was. Met het afrekenen heb ik een klacht ingediend. Ik was met drie gasten en schaamde mij wel nogal. Verontschuldig heb ik maar aangeboden aan mijn gasten.
    Doe er iets mee.

3,6
  7. Met 4 man op het terras een lunch willen gebruiken.
    De bediening liet direct al steken vallen door de tafel niet af te ruimen en schoon te maken. In coronatijd nogal essentieel.
    Vervolgens duurde het lang voor überhaupt een bestelling opgenomen werd en nog heel veel langer voor het bestelde eten uitgeserveerd werd. De drankjes voor bij het eten werden gebracht toen de maaltijd nagenoeg op was.
    Twee boerenschnitzels hebben veel te lang in de frituur gelegen en met de botte messen niet door te snijden.
    Helaas kon de bediening er niet op aangesproken worden, want die was in geen velden of wegen te bekennen.
    Slechte bediening en slecht eten: hier ga ik nooit meer heen.

2,7
  8. We hebben vanmiddag thee met appeltaart gehad in het pannenkoek restaurant in Gasteren. De thee smaakte goed, maar de appeltaart plus slagroom smaakten een beetje oud. Bij het afrekenen moest ik 16.20 euro betalen. Dit vond ik vrij veel voor vier thee en twee appeltaart met slagroom. Bovendien stond de radio te hard . De bediening was vriendelijk.

3,4
  9. Atty van der Heide Zuurstukken

De Drentse wafel met warme kersen en slagroom was om je vingers bij af te likken. Vriendelijk personeel.

10. Wij hadden koffie(kwalificatie. Slootwater), muntthee(lekker) en 2 pistoletjes" gezond" besteld.
    Wat kregen wij voor het bedrag van 20 €?
    Bovenstaande drinks ennn:
    Bruin pistolet(JE) maat: puntbroodje.
    Geen boter, maar een schaaltje slasaus.
    2 Doorzichtige plakjes kaas.
    Plak ham.
    2 Cm2 tomaat,
    Schijfjes komkommer/ augurk.
    Wat gesneden andijvie of sla.
    Kok Brinkzicht: u moet zich schamen!
    Bediening zou klacht doorgeven.
    NOOIT MEER NAAR BRINKZICHT!

1,7
  11. Komen daar om zes uur word onze bestelling voor drinken direct opgenomen en daarna verteld dat we een uur op eten moeten wachten. Bediening schaamde zich daarvoor. En om 7 uur ging keuken dicht. Werd verteld. Ongelofelijk. Zondag avond super mooi weer. Wanneer kan je beter geld verdienen. Ze hadden te weinig personeel in de keuken en kon een groep van 23 personen niet aan. In de menu kaart stonden regels voor kinderen. Als je een pannenkoek huis hebt trek je toch kinderen aan? Dit was onze tweede x en de eerste x was ook geen succes. Als het mijn tent was ging er veel veranderen. Bediening doet goed zijn best. Daar ligt het niet aan. We hebben ons drinken opgedronken betaald en weg gegaan nu echt de laatste x.

3,7
  12. vera 26 punten

Vandaag 16 juli 2017 neer gestreken op het terras om een pannenkoek te eten samen gezellig, we hadden tafeltje bij de ingang, zaten net en hoorde bestek vallen en zag binnen bij de inloop naar het restsurant een vork liggen op de inloop mat, ik zag het meisje de vork oppakken en ze liep de bestek bak na die bij de ingang binnen stond, om te zoeken naar de huls met servet daarin, ze vond hem uiteindelijk stak de vork naast het mes en vervolgens zo de bestek bak weer in om naderhand uit gedeeld te worden aan een ongelukkige bezoeker van het restaurant, de andere bediende die bij ons tafeltje kwam vroeg wat wij wilde, ik deed mijn verhaal over het bestek ze keek me dom aan en ze zei ja ik was het niet, en vroeg onze bestelling, ik zei ik hoef hier niets meer, o zegt ze u gaat weg? We zeiden ja, dit is toch niet te geloven?

13. Verhaagen

Vanavond 3 juni 2017 zijn wij met 3 kinderen naar dit restaurant gereden om de kinderen eens lekker te verrassen met een pannenkoek. Wij arriveerden om 18:30 uur en kregen gelijk te horen dat we nog net een pannenkoek konden bestellen aangezien de keuken om 19:00 uur dicht zou gaan!!?? Dat is toch geen tijd om een restaurant te sluiten? Na arriveerden er meer mensen om een hapje te eten, maar die werden gewoon weg gestuurd. We hebben om de kinderen niet te leur te stellen maar gauw een pannenkoek besteld. De pannenkoeken waren erg klein en niet helemaal gaar, je kon het beslag proeven. Na tafelen was er ook niet meer bij, want nadat we de pannenkoeken op hadden kregen we al snel te horen dat ze gingen sluiten en of we wilden betalen. Wij gaan noooooit meer naar dit restaurant en raden dit ook niemand aan!

14. h den dijker

Bij het rondtoeren toevallig hier beland.
    leuke oude stal uitstraling, gezellige bediening en ook nog super gegeten incl. toetje.
    Bedankt

15. De pannenkoek die ik had was niet gaar van binnen. Toen de serveerster vroeg of het smaakte zei ik haar dat. Ik voelde mij niet serieus genomen na haar reactie: 'onze pannenkoeken zijn dik en sappig van binnen (?) Of ze over een peer sprak. De drankjes die we vooraf aan het eten hadden besteld werden ongeïnteresseerd en met een kwak op tafel gezet. Dit restaurant was eens maar nooit meer.

2,9
  16. Vorige week hier gegeten, het was echt super! Bediening uiterst snel, was echt niks op aan te merken. De pannenkoeken waren heerlijk, niet zo'n simpele die je zelf kan maken. Wij vonden de hygiëne prima, meerdere keren bediening bezig gezien met een doekje langs de vensterbanken en elke keer als andere mensen aan tafel gingen zitten werd de tafel schoongemaakt. Het restaurant is van binnen inderdaad gedateerd en de geur is ook wat muffig. Verder zijn wij dik tevreden weg gegaan!

17. Gesienus en Grietje

We hebben vrijdag 29 juli 2016 pannenkoeken gegeten . Vlotte en vriendelijke bediening
    We hoefden maar 15 minuten wachten op door ons bestelde pannenkoek. En ze waren super
    We komen zeker terug

18. G.A. van den Berg

Eens maar nooit weer! Onhygiënisch, muf, er liepen zelfs kleine beestjes in de vensterbank. Serveerster beweerde dat zij de vensterbanken dagelijks afnam met een doekje, maar er lagen dode vliegen van zeker weken oud en er liepen spinnen. We kregen opeens een mineraalwater voor onze neus, dat we niet besteld hadden. Ik had de neiging om direct weer weg te gaan, maar we hadden onze (stief)zoon al lang een uitje naar een pannenkoekenrestaurant beloofd.
    Ik heb een melding gemaakt bij de Keuringsdienst van Waren (heeft nu inmiddels een nieuwe naam). Onverantwoord dat daar ook kinderen eten, die ziek kunnen worden, doordat het restaurant vervuild is binnen, en hoe moet het dan wel in de keuken er aan toegaan?

19. Een keer en nooit weer! Gigantisch gedateerd en muf restaurant. De pannenkoeken kunnen omschreven worden als een hap deeg met een korstje.. Ondanks de prachtige ligging een erg grote teleurstelling!

1,5
  20. Ken de Boer

Bak zelf al 30 jaar pannenkoeken en heb nog nooit zoiets slechts geproefd. Hadden een ham en kaas pannenkoek en een pannenkoek met spek besteld. Beide pannenkoeken waren nog niet eens half doorbakken, het is waarempel alsof je gewoon vers deeg eet. Om misselijk van te worden, laat staan het feit dat het voor maagzuur en aanverwante problemen zorgt. Pannenkoek direct teruggestuurd, vervangende pannenkoek half aangebrand en nog steeds op diverse plekken niet doorbakken. Rondweg schandalig voor een zogenaamd pannenkoeken restaurant.

Geen enkel excuus ontvangen en bovendien had de bedrijfleidster het lef om ons er ook voor te laten betalen. Men bakte al jaren deze troep en meent dat het zo hoort. Naast dit gezondheidsrisico zagen we ook de onhygiënische toestand in de keuken, waar medewerkers gewoon binnenlopen met vrijetijdskloffie zonder dat er maatregelen ter behouding van de hygiëne worden getroffen.

Mijn advies: zorg ervoor dit zogenaamde restaurant te vermijden.

21. Kreeg een aangebrande (aan één kant zwart verbrande) pannenkoek. Voor een restaurant dat zich pannenkoekenboerderij noemt moet het toch niet zo moeilijk zijn om een fatsoenlijke pannenkoek te bakken?

22. abraham en margriet

Voor de lekkerste pannenkoeken (met een knappend korstje) gaan wij bij Ineke Grolsch langs. Voor ons zijn het de lekkerste pannenkoeken, maar ook de wafels met warme kersen zijn niet te weerstaan. Als het lekker weer is, is het uitstekend uit te houden op het terras. Top, een aanrader (Amber trouwens ook). We fietsen er graag een eindje voor om.

23. Dit is ons lievelingsrestaurant om pannenkoeken te gaan eten!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, die ook goede adviezen geeft. De pannenkoeken zijn echt heerlijk vers van de "pers" heet en zoals een pannenkoek hoort te zijn. Ook de keuze is prima, iedere pannenkoek kun je zelf samenstellen, onze tip is de Brinkzicht!

Een restaurant wat echt de moeite waard is om te bezoeken en een echte aanrader is om pannenkoeken te gaan eten!

24. Afgelopen week hebben wij lekker gegeten in Gasteren. We hebben daar vijf pannenkoeken besteld en het heeft goed gesmaakt. We hebben 5 pannenkoeken besteld en hebben aan het eind nog een toetje genomen. De pannenkoeken waren aan de dikke kant, maar dat kwam natuurlijk ook door de vulling. Over de sfeer in het restaurant kunnen we niet veel zeggen, want we zaten buiten. Het toetje heeft ook gesmaakt. Lekker vers fruit met ijs en de wafel met warme kersen en slagroom was groter dan verwacht. Verder was het personeel vriendelijk, alleen duurde het soms een beetje lang voordat er weer bij ons gekeken werd of we het al op hadden zodat we bij konden bestellen.

25. Nooit hoop ik meer in de buurt te komen van een restaurant met een dergelijk onvriendelijke en ongastvrije bedrijfsleidster.
    Werp alleen maar een blik in de menukaart, mocht u er onverhoopt toch terecht komen en let op het gezeur over kinderen en de gedragsregels die men heeft gemeend te moeten opstellen. Honden zijn trouwens ook verboden.
    Dat is dan ook de reden dat wij met onze viervoeter in de stromende regen onze smakeloze uitsmijter door een kleine deuropening kregen aangereikt omdat de enige droge plek namelijk onder het kleine afdakje pal voor de ingangsdeur te vinden was.

26. Erg slecht restaurant, pannenkoek is niet eens een pannenkoek te noemen, geen smaak en heel dik.
    'pannenkoek' was verbrand, dit aangegeven bij het personeel, kregen hier geen reactie op en dus geen excuses oid.
    Jammer dat er zo met klachten wordt omgegaan.

27. Wij, moeder, oma, vriendin en dochter van 3, komen hier 2x per jaar. Het is een vast uitje geworden ooit begonnen uit gemak. Over het algemeen is het prima, aardige bediening, vlot je eten en goed van smaak. Ik herken zeker de muffe lucht die er hangt, wij komen vaak in de zomer waardoor we buiten zitten. Voor kinderen is er een grote en leuke speelhoek, waardoor het vermaak (wachten) voor kinderen prima is. In de zomerdrukte wil het dat je lang moet wachten, dit is jammer. Voor de kleine wordt geregeld dat ze niets te kort komt, zeker een pluspunt! Wij blijven trouw 2x per jaar komen, en genieten iedere keer weer van de sobere maar goede plek.

28. Dirk 16 punten

Mooie lokatie, aardige meisjes in de bediening, maar pannekoeken (bewust oude spelling) kunnen ze echt niet bakken daar.

Bacon/uien besteld, erg weinig bacon, rauwe uiensnippers ( zoals bij je haring), pannekoek zeer klein formaat en niet lekker.

Goede Fee pannekoek voor kleindochter, niet versierd, aangebrande rozijnen!

Ijsje voor de kleinkinderen in plastic beker die ze mochten houden en surprise, waren wel aardig.

3,1
  29. Pannenkoeken volgens eigen recept, zoals je ze nog nooit hebt geproefd... Nou inderdaad zo hebben wij ze nog nooit geproefd.

Hetgeen wij geserveerd kregen had meer weg van een klomp deeg dan van een pannenkoek. De smaak van de pannenkoek was als die van aangebrande kaas. De pannenkoek met babi pangang die ik had was erg droog. De sfeer was ook minimaal, van buitenaf gezien lijkt het een gezellige pannenkoekenboerderij. Binnen is het echter oud en muf. Waarbij je verwacht dat het oud, knus en gezellig is. Bediening was wel beleefd, echter zit de bediening, waarschijnlijk omdat het rustig was, aan de tafel in het restaurant zelf te lezen, niet echt representatief naar mijn mening.

3,3
  30. Matige ervaring in de zomer van 2008.
    We liepen binnen en het personeel gaf aan dat het stampvol zat.
    Toch waren er her en der allerlei tafeltjes vrij.
    Met heel erg veel overleg konden we toch een tafel krijgen.
    Ik kan mij voorstellen dat er veel gereserveerd is, maar in de 1,5 uur dat we er gezeten hebben is géén van de anders tafels bezet geweest.

Nadat we een plek hadden duurde het eerst ca. 25 minuten voordat we wat drinken besteld hadden.
    Met het drinken volgde meteen de menukaart. Na iets besteld te hebben, moesten we 50 (!) minuten wachten op een pannekoek. Dit is in mijn ogen toch echt te lang.
    Druk of niet, bij een accommodatie van dit formaat moet je toch ingericht zijn op een redelijke drukte.

Sfeer: Het is een typische oude Drentse pannenkoekenboerderij. Het kan echter wel een keer een opfrisbeurtje gebruiken. Het rook niet echt fris en het geheel toonde gewoon oud van binnen.
    Niet gezellig oud zoals in een bruin kroegje, maar oud zoals de meubels uit een kringloopzaak.

De kwaliteit van het eten kan ik kort over zijn.
    Eten is heel persoonlijk en over smaak valt te twisten.
    Wij vonden het echter niet lekker. We proefden enkel kaas en kaas en kaas (terwijl er toch echt ook spek, champignon en ham op zou moeten zitten).

Nogmaals; dit is heel persoonlijk, wat ik niet lekker vind kan een ander heerlijk vinden (als je van kaas houdt tenminste).

Voornaamste minpunt vonden wij het (idioot) lange wachten, en dat we in eerste instantie weggestuurd werden omdat er geen ruimte zou zijn.
    Als er om 8 uur iemand besproken heeft kan er m.i. prima nog iemand eten om 5 uur.

31. Heerlijke pannenkoeken (nog ouderwets gebakken)voor een redelijke prijs.