Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gasselte verdeeld zijn.

1. Ik zat deze week op het terras en vroeg om Spa Blauw. Even later werd mij een volgeschonken glas voorgezet. Normaal krijg je een leeg glas en een flesje Spa Blauw en dus gaf ik aan dat ik dat liever wilde in plaats van een vol glas met inhoud. De bediende gaf aan dat ze geen flesjes hadden. Toen gingen bij mij de alarmbellen rinkelen (ik heb zelf ook in de horeca gewerkt dus weet een beetje hoe dingen werken). Ik vroeg daarop waar de Spa Blauw dan vandaan kwam. Hij gaf aan dat het uit de postmix kwam. Dus vroeg ik waar het dan vandaan kwam aangezien het niet normaal is dat Spa Blauw uit de postmix komt. Daarop gaf hij toe dat het gewoon leidingwater was. Ze blijken dus leidingwater als Spa Blauw te verkopen en daar het volle bedrag voor te ontvangen. Dit is pure oplichting. Het is bij hetzelfde restaurant ook mogelijk om een glas kraanwater te bestellen en daar betaal je dan €0,75 voor. Uiteindelijk vond de bediende het prima als ik gewoon €0,75 betaalde. Als ik dus niets had gemerkt en niets had gezegd had ik gewoon de prijs voor een Spa Blauw betaald. Schandalig!

Nu ben ik niet de enige die dit bij hetzelfde restaurant is overkomen heb ik achteraf van verschillende mensen te horen gekregen. Alleen hebben die mensen geen ervaring in de horeca en hebben dus niet doorgehad dat ze, terwijl ze Spa Blauw bestelden, een glas kraanwater op tafel kregen maar daar wel het volle bedrag (ik meen €2,30) voor betaalden. Dat is lekker binnenlopen...

Dus wees op uw hoede als u Spa Blauw wilt bestellen en alleen een glas met inhoud voor uw neus krijgt...

2. Wij dachten we gaan lekker pizza eten maar dat viel even vies tegen. Kom je om 1900 binnen, (gereserveerd), krijg je pas om 20.45 Je eren op tafel, na twee maal te vragen waar het eten blijft, word je met een brutale mond gezegddat je maar wat moet gaan drinken, krijg je je eten, 2 pizza's niet gaar en de rest niet lekker. Hebben de helft laten staan. Heeft de kat ook wat te eten, die vrij door 't restaurant en keuken loopt en de resten van de TAFELS in en op 't terras op zit te eten. Al met al hier zie je ons nooit meer.

3. Joke van Leeuwen

Om 19.00 gereserveerd, eten kwam pas om 21.00! Als het nog lekker was geweest.... Vlees was doorbakken, gemengde salade bestond uit een zakje frissesalade met 2 schijfjes komkommer en 1 tomaatje. Bedroevend! Als excuus werd aangevoerd dat het erg druk was en dat er 1 pizzabakker te weinig was. Wij hadden met 6 personen slechts 1 pizza besteld. Als er van tevoren gezegd was dat de wachttijden wel eens langer zouden zijn hadden wij nog de keuze gehad om weg te gaan. Er werd ons steeds verzekerd dat het nog maar een kwartiertje zou duren. Dus meer drinken besteld dan we van plan waren. Nooit meer!! Hopelijk trekken ze hier lering uit!

2,2
  4. Paar keer geweest en elke keer hebben we weer spij dat we er heen zijn gegaan als we in de buurt waren, voorbeelden:
    - Bevroren appelgebak. Je zegt er wat van, ‘oh oké ’. Wordt geen alternatief aangeboden of bijvoorbeeld van de rekening afgehaald.
    - Gehaktbal, smerig van smaak, doet me erg denken aan fabrieksgehaktbal. Smaakt nergens naar!!
    - Personeel blijft in al die jaren slecht; sloom kijkend, traag van begrip en niet klantvriendelijk.
    Er valt zoveel van te maken, maar blijft een ondergemiddelde plek.

2,3
  5. Chris Berkelder

Leuke opzet en goede prijs maar de afstemming wie doet wat is duidelijk ver te zoeken.
    Het wordt hierdoor 4 medewerkers op het terras of niemand lange wachttijden en onnodige ergenis. Als dit gemeld wordt gaat de medewerker openbaar op het terras een discussie voeren met een gast en word ook nog eens boos. Gebrek aan ervaring neem ik aan. Hierdoor zeer slechte ervaring bij het afrekenen waarvoor we zelf binnen staan 15 minuten een tip gegeven dat ze moeten kijken naar de structuur krijg ik het antwoord dat het allemaal moeilijk is.
    Jammer maar weer een ervaring rijker hoe het in mijn ogen niet zou moeten

5,3
  6. patrick schmitz

7. Familie Breider

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, ook zeer geschikt voor kinderen.
    Een aanrader!

8. Marijke Prikker

We hebben met 6 personen zaterdagavond 8 juli bij 't Maotie gegeten. We hadden allemaal wat anders maar het werd gelijk geserveerd. De bediening was vriendelijk. En het eten was heerlijk.

9. Jack Hendriks

Goed en lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening, jammer dat het uitserveren lang op zich liet wachten

10. Het eten is altyd lekker hier juist heb ik het idee dat de pizza's gekrompen zijn.

11. Heerlijk gegeten hier. Vriendelijke bediening.
    En een gratis koppie koffie na. Echt super.

12. Geweldige kwaliteit in eten, drinken en service: alles huisgemaakt!! Een echte aanrader.

13. Waaaw.. Ik ben zelf een kok van beroep geweest.... De soep was super hoofdgerecht was heerlijk de toetje was een kunstwerk en dw prijs was goed... zeker een aanrader

14. Het was top. De stoelen zaten goed, de bediening was ook goed en het eten was heerlijk.

15. Fam Simons

Mooie zaak, keurig netjes ingericht met uiterst vriendelijk personeel. We hebben er echt lekker gegeten, prijs/kwaliteit is zeer goed. In onze ogen een ster waard.

16. Miranda

Prijs kwaliteit helaas minder. Tweede rondje drinken vergeten te brengen. Na vragen kwamen ze het brengen, maar zonder glas. En om nu uit het flesje te drinken in een restaurant. En het bier was op.....Extra zoals patat en salades zonder opschep lepel. Mayonaise had een vieze gele rand van het onbeschermd met een folie staan. Pizza wel prima en de prijs van de pizza ook. Sfeer van het restaurant ook niet echt geweldig. Ik vind het persoonlijk geen echt gezellig restaurant. Personeel wel vriendelijk.

5,5
  17. Op 14 maart 2018 gedineerd. Oude eigenaar sinds december 2017 weer terug. Eten, bediening enz. weer zeer goed. Als vanouds. Zeker aan te bevelen.

18. Een echte aanrader. Eten en sfeer super. Je wordt gastvrij ontvangen en alles wordt in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat je een fijne dag hebt.

19. Lekker gegeten voor prima prijs. Vooraf bruschetta's heerlijk dik belegd. Pizza's zijn prima. Heerlijke huisgemaakte tiramisu en creme brulee op de dessertkaart. Kortom een aanrader, wij komen vaker.

20. Het was super!
    Gezellige sfeer, super bediening en héérlijk gegeten.

21. Of je nu een stoofpotje of varkenshaas besteld de opmaak en overige ingrediënten/toebehoren zijn hetzelfde. Rode kool met peertje kan wel bij het stoofpotje maar is niet passend bij varkenshaas. De bijbehorende rauwkost met feta maakte het ook niet harmonieuzer.
    Personeel geen verstand van irish coffe of likeur. Ik heb mijn irish coffee teruggeven en een andere klant moest zelf een bepaalde likeur van de plank pakken. Zeer onpersoonlijke betaling van de rekening en voor het bedrag wat ik moest afrekenen had ik zeker geen goed gevoel voor prijs/kwaliteit verhouding en ging door beide aspecten met een onbevredigend gevoel naar huis. Restaurant is echt niet aan te bevelen.

22. Voor de derde keer gegeten en het was teleurstellend, lauwwarm eten en weer dezelfde groente
    nl broccolie ipv de beloofde roodekool en asperges. Kom er niet weer en zeker geen aanrader

23. Altijd vriendelijk en goed eten. Ik kom er al jaren.

24. Jaap

Restaurant gezellig ingericht en voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Personeel is vriendelijk en attent, ze doen hun best je een fijne avond te bezorgen en dat is zeker gelukt! We hebben gesmuld van de gerechten. Alles smaakvol bereid en ruime variatie in de garnituur waardoor je veel smaken gepresenteerd krijgt. Menukaart biedt geen hele brede keuze maar er is voor een ieder zeker iets te vinden, gelukkig gaat hier vers en smaak boven een lange keuzelijst. Tot ziens!

25. Internationaal Gasselte

Met een tafel van 10 met drie kinderen erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Anderhalf uur nadat we er zaten kwam het eten er pas aan. Veel te laat.

Werd na het eten gevraagd of we nog drinken wilden, gevraagd of we de dessertkaart mochten zien, maar er werd niet afgeruimd. Ook de kaart kwam niet. Afgerekend en weggegaan.

Niet voor herhaling vatbaar.

26. H.N.A.Bolleboom

Heerlijk gegeten, klantvriendelijk en super gezellig ingericht zowel binnen als buiten.

27. Verrassend lekker eten. De zalm was perfect bereid. Het enige minpuntje bij het lekkere dessert was de slappe slagroom die ws uit een spuitbus kwam.
    Vers geklopte slagroom is toch altijd het lekkerst is mijn ervaring.

28. G.H. Kruisman

Slecht.