Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gasselte verdeeld zijn.

1. Wilna Kloeze

Uur moeten wachten op pizza’s en scaloppina fungi. Kip op de pizza was zo droog kreeg de vork er niet in. Vlees van scaloppa was ook droog. Toetje besteld was er niet genoeg meer en moesten er twee iets anders kiezen.

3,9
  2. Heerlijk gegeten bij De Wiemel, leuk ontvangst en een gezellige ronde tafel. Wat een sfeervol restaurant. Gerechten worden vers bereid in de open keuken. Daar hou ik van. Kom gauw nog eens.

3. rieks wubbels

Super avond gehad!
    Eerst gezellig bij de haard met een heeerlijk wijntje. Ik had een huisgemaakte carpacccio en mijn vrouw een mosterdsoep, beide gerechten waren voortreffelijk.
    Als hoofdgerecht hadden we alle twee een Wiemelsteak, ontzettend mals.
    De avond afgesloten met een creme brullee, altijd goed!
    Voor ons was dit een super avond.

4. Carolien

Gisteren high tea besproken bij de Wiemel,
    Bij aankomst werden we niet (fatsoenlijk) gegroet. Toen alles op tafel stond blijkbaar, konden we beginnen. Het was best lekker, al was bijna alles kant en klaar en lang niet alles wat op de site stond heeft onze tafel bereikt. Er werd ons niet verteld dat alles er stond en dat we konden beginnen of een simpel ‘geniet ervan’.
    Ook niet na een poosje of alles naar wens was en of we misschien iets anders te drinken wilden bestellen.
    Toen we klaar waren volstond voor de bediening: Kunnen we het weghalen?
    Geen vriendelijk woord. Eigenlijk helemaal geen woord.
    De high tea was lekker, maar de sfeer en bediening verschrikkelijk.
    Wel een sfeervolle zaak.

5,7
  5. Jeroen Lantinga

Restaurant zal goed zijn? Echter hebben wij dit niet kunnen ervaren omdat honden niet zijn toegestaan sinds Jan 2018. Dit in tegenstelling op de informatie op deze site die aangeeft dat het wel is toegestaan.

6. Ondanks dat er veel personeel liep, was de bediening erg traag. Het was er erg lawaaierig, vooral vanuit de keuken en werden de borden met veel lawaai opgestapeld. Het eten is uitstekend, alleen jammer dat de kinderen op het eten moesten wachten, terwijl wij het al hadden.

6,1
  7. We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Da Peppino. Sfeer goed en bediening was ook goed. Niet lang hoeven wachten op eten, ging vlot.
    Top.

8. Stephanie Schipper

Heerlijk gegeten en ontzettend goeie service!!
    Pizza’s werden wel op een gegeven moment een beetje koud maar voor de rest perfect!!!

9. Ginie Kaspers

We werden op een spontane, vriendelijke wijze ontvangen en we mochten zelf een plekje uitzoeken. We hebben heerlijk genoten van onze pizza en een paar glazen huiswijn. Als toetje hebben we gekozen voor een kopje koffie.
    Een minpuntje vonden we de akoestiek, er was teveel herrie, dat zou in onze ogen ietsje anders moeten.
    Verder was alles prima in orde, we komen zeker terug.

Vriendelijke groet,
    Anna, Geert en Ginie.

10. Was best gezellig maar vooral de mosterdsoep was net spoelwater dus niet opgegeten, wel berekend. Het viel echt allemaal iets tegen maar vooral het drinken is ontzettend duur; pilsje 4 euro, wijntje 5.10, trippel 5.15, fris 2.80 en 3 drankjes gehad met 4 pers. 203 euro betalen voor 3 gangen menu en 3 radler en dat 4 x 50.75 p.p en thuis ontdekten we dat ze 4 consumpties hadden berekend Dus nooit weer de wiemel te Gasselte.

3,4
  11. Heerlijk gegeten. De sfeer was lekker was goed. Komen zeker nog een keer weer!

12. Eetcafé Gasselte

Zeer gezellige sfeer, heerlijk gegeten… We worden iedere keer zeer netjes en professioneel geholpen… een restaurant waar je nog echt gast bent! By far het beste restaurant in de omtrek Assen - Groningen (en nee, ik heb geen aandelen in het bedrijf) :-)

13. Hebben heerlijk gegeten, pizza 31 echt een aanrader! Ga zo door Toppers, we komen snel weer eten 👍

14. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door personeel en eigenaar, heerlijk ontspannen bij de haard gezeten, het eten was goed van smaak en ruime portie's, na afloop werd ons nog een kopje koffie aangeboden, zeer gastvrij. Prima vertoeven, komen vast nog een keer terug.

15. Er was een hele grote afhaalbestelling waardoor het restaurant (3 tafels bezet) moest wachten. Twee pasta’s en een pizza duurde 5 kwartier!
    Uiteindelijk wel excuses maar 5 kwartier wachten met een kind van 3 op simpele pasta en pizza vonden wij niet fijn. Eten was op zich prima.

16. Prima eten, leuke bediening. Wat dat betreft een dikke voldoende.
    Stoelen zouden iets minder harde zittingen kunnen hebben, ondanks het feit dat het op een Italiaanse eettent moet lijken.

17. Extreem lang wachten op eten. Koud of lauw kwamen meerdere gerechten op tafel. Carpaccio lag in het midden nog ijs onder. Gerechten (vis) lijken opgewarmd in de magnetron. Absoluut niet klantvriendelijk. Klachten worden niet geaccepteerd.

18. Alles ziet er keurig uit erg vriendelijke bediening. En we konden vlot eten al met al erg geslaagd. Ik raad het zeker aan.

19. decorte andy

Gewoon top de pizza en varkenhaasje aan een aantrekkelijke prijs doe zo verder.

20. A.C. Wijnants

21. Eetcafé Gasselte

A.C. Wijnants

22. Erg lang wachten op het eten. Bij hoofdgerecht niet gevraagd of er extra aardappelen en groenten moesten komen terwijl er maar 2 bakjes gebakken aardappelen en groente geserveerd werden voor 7 personen/ volwassenen. Weinig drinken aangeboden, telkens zelf om moeten vragen.

23. W.C. vander Wart

24. Voorlopig komen wij niet meer in de Wiemel in Gasselte. Over de inrichting en sfeer niets dan goeds, die zijn prima in orde.

Maar uiteindelijk kom je toch voor het eten. Welnu, het was ronduit slecht.
    Over het voorgerecht, een salede met pulled porc, valt weinig meer te melden dan dat het redelijk van smaak was.
    Het hoofdgerecht, de gestoofde sukade, was een regelrechte ramp. Niet gekruid, smaakloos, gortdroog en lauw geserveerd.
    Het restaurant was behoorlijk vol en reclameren met een open keuken zou wel erg opvallen.
    Ik heb dus mijn beklag bij de bediening gedaan. Na enkel voorzichtige pogingen leverde ook mijn opmerking dat " de koe die de sukade leverde zich in het graf zou omdraaien bij het proeven van deze smakeloze hap" geen enkele actie op.
    Ik heb het er bij gelaten en de hond onder de tafel gevoerd. Over de fantasieloze salade bij het vlees en de lauwe, zachte, gebakken aardappeltjes met een raar smaakje heb ik het dan verder maar niet.
    Ook maar niet over de creme brulee die het eveneens niet zonder een "smaakrandje" kon doen.
    Al met al… ons zien ze niet meer voor een gezellig etentje. Jammer!

3,2
  25. Lekker gegeten voor een goede prijs.

26. Erik

27. Angeline Boom

Gisterenavond prima gegeten. Vooral het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Eten gewoon lekker. Niet te ingewikkeld.

28. Ervaring zeer slecht en wel om de volgende redenen ten eerste het duurt veel te lang voordat je je eten krijgt in ons geval meer dan 3 kwartier dan vraagt iemand van de bediening of je nog een tweede biertje wilt waar je dan vervolgens een kwartier op moet wachten en als je er dan om vraagt staat hij er met 2 tellen. Oké na meer als 3 kwartier komt dan eindelijk het eten dat wil zeggen voor 1 persoon (pasta) dat van mijn vrouw was er nog niet(pizza) dus ik maar beginnen met de pasta want anders wordt het koud. En ja hoor daar komt de pizza van mijn vrouw maar wat schetst onze verbazing EEN VERKEERDE deze had mijn vrouw niet besteld. Ze heeft deze wel opgegeten en trouwens niet betaald maar daar ging het ons niet om nu kon ze voor de helft nog gelijk met mij eten. En als je dan wilt afrekenen vraagt men wat je gehad hebt volgens mij geeft de bediening dat door. Trouwens de jongeman achter de bar (afrekenen) zei dat het te maken had met te weinig personeel wegens ziekte en dan ga ik helemaal over mijn nek want dan moet je ander personeel organiseren of op zeker moment zeggen dat je vol bent dan hou je misschien tevreden klanten over maar dit is niks. Het heet nog steeds Da Peppino maar als het niet veranderd Dag Peppino.

29. Intussen een aantal keer bij dit resatuarant geweest. In verschillende samenstelling. Gister met een leuke groep.
    We hebben weer uitstekend gegeten. De entourage is sfeervol. En er wordt zichtbaar hard gewerkt. Het is zomer. En het restaurant is erg gezellig. Veel leuke klanten. Goede sfeer. Dankzij de kwaliteit en gezelligheid komen we graag weer terug.
    We moesten iets langer wachten dan normaal. Maar het eten maakte dat ruimschoots goed. Alle reden om gauw weer eens naar dit leuke restaurant in Gasselte te gaan. Een aanwinst voor Drenthe. Harde werkers in de keuken en bediening. Top!