eigen parking

1320992001 79
1473120713 83
1520660936 82
1568201158 81

1. Met een tafel van 10 met drie kinderen erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Anderhalf uur nadat we er zaten kwam het eten er pas aan. Veel te laat.

Werd na het eten gevraagd of we nog drinken wilden, gevraagd of we de dessertkaart mochten zien, maar er werd niet afgeruimd. Ook de kaart kwam niet. Afgerekend en weggegaan.

Niet voor herhaling vatbaar.

2. Het was erg gezellig, toevallig was mijn collega er ook met zijn vriendin. We konden bij hen aansluiten en samen hebben we heerlijk gegeten.

3. Er was voor ons gedekt op het terras. Wij kozen voor de kaart. Het voorgerecht was heerlijk en snel op tafel. Dat gold ook voor het hoofdgerecht en voor het dessert. Als wij weer eens in Gasselte zijn komen we zeker terug.

4. Maurice

Drie gangen gekozen met de Tablet, geweldig idee en prima gerechten. Bediening is jong maar betrokken en attent. Kok is top

5. Theo Geerts

Heerlijk weer zorgde ervoor dat we gebruik konden maken van het terras, de bediening is goed, snel en heel vriendelijk. Het eten is heerlijk en de prijs is schappelijk. Je kan er eten van de kaart of je bestellingen doen via een i-Pad. Hebben met zijn vieren echt genoten. Wat mij betreft een echte aanrader.

6. We gingen voor surprise menu. Prima uitleg, bediening ook goed. Komen zeker nog keer terug.

7. Vriendelijk personeel in zeer gezellige ambiance. We hadden verrassingsmenu van de kok gekozen. We kregen nog keus in t voorgerecht en hoofdgerecht. Alles top!!

8. De sfeer was prima. Het eten goed. De 17.50 voor gebruik van de tablet mag wat mij betreft eraf en gewoon de prijs van de gerechten iets verhogen. buiten was het zeer sfeervol. een punt van aandacht waren toch wel de toiletten. Deze mogen wat mij betreft tussendoor wel een extra
    beurtje.

9. Jeanetta Hanouwer

Wij komen regelmatig bij Le Boumerang. Het is elke keer een feestje. Heerlijk eten en een super goede bediening. Eerste Kerstdag zeker van de partij met de kinderen en kleinkinderen.

10. Heerlijk gegeten, fijne bediening.

11. Sarah Dost

Heerlijk gegeten afgelopen week!
    Er hing een heerlijke sfeer en de bediening was super!

Zeker een aanrader!!

12. seggers

Het eten en drinken was erg goed en lekker. De bediening was erg vriendelijk, ze leggen alles rustig en goed uit wat je allemaal krijgt. We hadden een proeverij dus je kon mooi alles proberen.
    Kom er zeker nog een keer terug.

13. Le Boumerang. Opzich een leuk concept met de tablets. Alleen je komt er een beetje bedrogen uit. Je betaald namelijk 17.50 voor het gebruik van de tablet en dan heb je nog niet gegeten. Er staat dan bij: gerechtjes zijn te bestellen vanaf 0.50 cent. Dan denk je dat valt dan wel weer mee, alleen als je dan kijkt staan er slechts 2 gerechten (soepen) op van 0.50 cent. De rest allemaal 1.25, 2.50 of zelfs duurder.

Ook vond ik dat je heel weinig keuze had op de kaart van digibites. En als je dan wat bestelde was het wel oké qua smaak. Niet vies. Maar ook niet dat het echt lekker was. Niet het gevoel qua eten gekregen die ik graag wil als ik uit eten ga. Ook waren het best kleine porties (logisch want het zijn ook kleine porties) maar het was 1/3e deel van een gewone portie werd ons verteld. Alleen toen ik 3 hoofdgerechtjes bestelde vond ik het nog dusdanig klein dat het nog steeds geen hele portie was. Ook duurde het hoofdgerecht best lang. Te lang naar mijn mening. Dus ik vond de prijs/kwaliteit verhouding echt niet goed.

Het restaurant zag er wel goed uit! Beetje klein maar heel leuk en sfeervol. Ook mooi buiten terras en een leuk schaatsbaantje. De bediening was leuk en vrolijk. Niks op aan te merken! Erg goed!

Helaas voor mij geen vervolg. Ik vind het niet de moeite waard om terug te komen.

14. Was heerlijk, veel keus. Ook voor kinderen geweldig, compleet met spelletjes. Super gezellig, wij komen zeker terug!

15. Top gegeten 2de kerstdag... Voor het eten een dikke 10, tevens ook voor de sfeer binnen en buiten en het personeel. Een heuse schaatsbaan voor de kids buiten. Geweldig en ga zo door...

16. Super systeem, vriendelijke bediening en uitstekende keuken, we komen hier vaker terug. Ga zo door.

17. Jan Nieborg

Gisteren heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Voor het eerst à la tablet gedineerd. Leuke manier om zo je eigen diner/proeverij samen te stellen. Geinig concept zonder poespas en met lekkere gerechten. De bediening was vlot en opgewekt en had net even wat meer tijd dan dat je doorgaans gewend bent.
    Voor uit eten gaan met je kinderen is dit ook zeker een aanrader. Gezellig ingericht en net even anders dan anders. Btw: reserveer tijdig en vraag om een tafel bij de bank (die zit heerlijk namelijk).

18. Diana Vernooij

Wij hebben voortreffelijk gedineerd bij restaurant Le Boumerang. De bediening was zeer bereidwillig en beleefd. Het digi bite menu werd ons helder uitgelegd. Het bestellen ging erg vlot en werd ook snel geserveerd. Het smaakte ons heerlijk. Ik zou dit restaurant zeker aanraden en kom ook zeker terug.

19. Erg duur voor wat je uiteindelijk krijgt… je bent sowieso 17,50 euro kwijt en dan heb je nog niets gegeten. Er wordt ook niet duidelijk uitgelegd dat je alles betaald wat je besteld. Het lijkt net alsof je drie gerechten per gang kunt uitzoeken en alles wat je extra neemt er overheen komt, maar dat is dus niet waar...

20. Niet duidelijk aangegeven dat de startprijs 17,50 was zonder ook maar iets te bestellen. Erg duur voor wat je uiteindelijk bestelde.

3,6
  21. Trieneke

Heerlijk gegeten!! Wij komen absoluut terug!!

22. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

24. Gisteren heerlijk gegeten bij Le Boumerang! Het bestellen via de tablet was erg leuk. Groot voordeel vonden wij dat je zelf kon beslissen wanneer je het volgende gerecht wou! Er hangt een leuke ontspannen sfeer en de bediening is erg vriendelijk (onze complimenten voor het meisje dat gisteren voor het eerst in de bediening aan het werk was).

25. Martin & Natasja

Heel leuk restaurant met een leuk concept: de proeverij. Ook het bestellen via de tablet is leuk bedacht en voegt iets extra's toe. Het eten is heerlijk! En ook de zoete huiswijn vonden wij erg lekker. De bediening is top! Heel vrolijk en gezellig.

26. arjan kaijser

Le Boumerang is een sfeervol restaurant met goed eten en veel variatie in de keuze, zo stonden er wel geteld ongeveee 60 verschillende gerechten op de kaart dus je hebt veel keuze, het is ook een leuke ervaring omdat je digitaal besteld dus kortom een sfeervol restaurant met een leuke bedienong waar je lekker kunt eten met vrienden en familie!

27. De bediening was zeer open en vriendelijk, de wijn kaart werd mij goed uitgelegd. Ik vond het werken met de tablet een nieuw en verfrissend idee kortom geweldig, ik heb zeer genoten van het eten vooral de keuze tussen al die gerechtjes ik vond de kleine porties ook precies goed. Ik vond het een zeer geslaagde avond en ik beveel Le Boumerang daarom zeker aan.

28. Zijn er al regelmatig wezen eten. Met en zonder kinderen. Eten is perfekt. De kids vinden het leuk om eten via de I-pad te bestellen. Wij trouwens ook. Personeel altijd vrolijk. Hebben alle tijd voor je. Komen snel met vrienden eten die er nog niet geweest zijn.

29. Het was heel gezellig de sfeer was goed en de digi-bites is iets nieuws en anders.
    Het eten was heerlijk en de bediening was goed en was nergens te beroerd voor en probeert alles voor je te doen.
    Mijn dochtertje wou graag vuurwerk bij haar toetje en dat werd gewoon voor haar geregeld erg leuk allemaal.

30. Roelofsen

Le Boumerang; mooie naam, maar past niet bij 't restaurant.
    Digi-bites; Leuk idee, maar uitleg niet voor ieder te verstaan en niet voor
    ieder in begrijpelijke taal uitgelegd.
    Het bestelde eten liet veel te lang op zich wachten.
    Bediening was goed, gerechtjes mooi om te zien, smaak meest prima.
    Voor ons echter geen vervolg.

6,7
  31. Sfeervol en uitzonderlijk vriendelijk restaurant, kleine hapjes kiezen via de tablet is zeer aan te raden, zo krijg je echt je eigen menu en de kwaliteit van de keuken is uitstekend.

32. Via een advertentie in het Dagblad van het Noorden hier gekomen. Wat een ontzettend leuk nieuw concept! Het bestellen via de tablet was hartstikke leuk en het eten was heerlijk!! Allemaal kleine hapjes zodat je niet hoeft te kiezen en je kan zoveel bestellen als je wilt. Echt erg leuk bedacht! Ook was de bediening erg vriendelijk en ziet het er erg gezellig uit. Zeker voor herhaling vatbaar!

33. marianne bos

Gisteren gegeten bij Le Boumerang: heerlijk en zeer afwisselend. Bestellen via de i-pad was erg leuk om te doen. In december hier ook al gegeten met de collega's kraamzorg Toen een lekker buffet gehad, maar gisteren vond ik de kwaliteit nog beter! Ga zo door!! Wij komen zeker terug.

34. Al een aantal keren wezen eten, maar mijn ervaring is, dat de kwaliteit naar beneden gaat. De luxe broodplank was meer smeersel dan brood. De spare-ribs waren gekookt en niet lekker door gebakken. Geen smaak aan. Vrienden hebben de proeverij gehad. Nou echt niets bijzonders, maar zeer prijzig! Jammer. Want het is echt een prachtig restaurant. Voor ons niet meer!

5,5
  35. Tweemaal gegeten in dit restaurant, 1 keer met vriendin ( die vegetarisch is eenmaal met 4 personen). Ik kan eigenlijk over beide ervaringen kort zijn een goed restaurant, lekkere en steeds veranderende menu ( ook voor iemand die vegetarisch is) en vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker nog een keer eten en zal het ook zeker aanbevelen aan andere.

36. Wij zijn, kun je zeggen, regelmatige bezoekers.
    De gerechten, die regelmatig wisselen, worden met grote kennis bereid. Het personeel heeft zeker verstand van zaken, betreft horeca en de gerechten die worden uitgeserveerd. Waarom zijn wij regelmatige bezoekers, omdat het eten goed is en de bediening vlot en vriendelijk is. Kan niet anders zeggen, ga dit restaurant zeker bezoeken en geniet van de heerlijke gerechten.

37. 2 keer gegeten bij dit restaurant. Erg teleurgesteld. Het eten was flauw, de vis had een grondsmaak en de soep was echt niet te eten. Het toetje daarentegen was dan wel weer lekker, maar daar kon maar weinig fout aan gaan.

De bediening is wel erg vriendelijk, maar hebben weinig verstand van de horeca.

Ik kom hier niet weer terug, helaas.

2,1
  38. Van Lunteren

Onlangs met een groep (15 pers) hier gegeten. Eten was prima, alles werd ook tegelijkertijd geserveerd. Bediening is erg vriendelijk en heeft duidelijk plezier in het werk. De sfeer is prima, kortom een aanrader!

39. Pieter 316 punten

Prima restaurant.

Altijd een wisselende kaart meer heerlijke gerechten.

Fijne mensen in de bediening de je met een glimlach helpen en verstand hebben van de producten.

Prima eten voor een prima prijs.

Hier kom ik zeker terug.

40. Schepers

Vorige week heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant.

Prima service met een glimlach.

Een aanrader zijn absoluut de spareribs, zo mals en leker gekruid kom je ze nergens anders tegen!

Een restaurant waar wij met de familie zeker weer komen!

41. Vaker hier gegeten en de kwaliteit wisselt en dat is jammer. De ene keer is de smaak precies goed en andere keer de soep veel te zout. Maar over het algemeen zeer tevreden, kom beslist nog eens terug en ik beveel dit restaurant beslist aan bij vrienden.

42. Als afsluiting van de bouwvak weer heerlijk gegeten, zoals altijd wel verwacht.

Ook zeer aan te raden is het barbequefeest bij het zwembad, maar dan moet het wel redelijk weer zijn, anders hadden we een goed alternatief gehad.

We komen binnenkort zeker weer terug.

43. We hebben een nachtje gelogeerd in het hotel Buxus dat bij het restaurant zit.

Die dag ook gegeten bij restaurant Le Boumerang. Een gezellige ambiance en het eten was voortreffelijk! Het personeel was erg vriendelijk.

Helaas wonen we niet in de buurt, anders zouden we hier zeker vaker komen. Echt een aanrader!

44. Jantien van der veen

Een tijdje geleden hier weer voor de derde keer gegeten en elke drie de keren was de smaak en kwaliteit verschillend.

Bewust het zelfde genomen als de keer er voor, omdat wij continue kwaliteit erg belangrijk vinden.

Dat is hier dus niet het geval.

Ook vinden wij de bediening niet echt vriendelijk.

Ze weten nergens iets van af en ze komen erg onverschillig over, jammer.

De uitstraling van het restaurant is ok, maar naar mijn idee en smaak iets te druk en opgepropt.

Sorry, maar voor ons geen vierde keer.

Met vriendelijke teleurgestelde groeten,

Jantien en Egbert van der Veen.

3,5
  45. Meerdere keren in dit restaurant wezen eten. We zijn nooit teleurgesteld in sfeer of kwaliteit. Ook de bediening is attent en vriendelijk. Erg leuk idee is het a la carte buffet menu: voor een vaste prijs onbeperkt gerechten van de kaart kiezen. Zelfs in willekeurige volgorde en eventueel naar wens aangepast.

Echt een absolute aanrader en eventueel nog te combineren met hotel, sauna en zwembad.

46. Goed restaurant, leuke en zeer gezellige sfeer. De bediening was goed en zeer beleefd, het eten was ook top!

Ook interessant dat er een open keuken is. We komen zeker weer!