Nieuwste foto's in Gasselte

Laatste updates in Gasselte

1. T's profielfoto
    T heeft een recensie geschreven voor Gasterie De Wiemel

Erg lang wachten op het eten. Bij hoofdgerecht niet gevraagd of er extra aardappelen en groenten moesten komen terwijl er maar 2 bakjes gebakken aardappelen en groente geserveerd werden voor 7 personen/ volwassenen. Weinig drinken aangeboden, telkens zelf om moeten vragen.

2. W.C. vander Wart's profielfoto
    W.C. vander Wart heeft een recensie geschreven voor Gasterie De Wiemel

Voorlopig komen wij niet meer in de Wiemel in Gasselte. Over de inrichting en sfeer niets dan goeds, die zijn prima in orde.

Maar uiteindelijk kom je toch voor het eten. Welnu, het was ronduit slecht.
    Over het voorgerecht, een salede met pulled porc, valt weinig meer te melden dan dat het redelijk van smaak was.
    Het hoofdgerecht, de gestoofde sukade, was een regelrechte ramp. Niet gekruid, smaakloos, gortdroog en lauw geserveerd.
    Het restaurant was behoorlijk vol en reclameren met een open keuken zou wel erg opvallen.
    Ik heb dus mijn beklag bij de bediening gedaan. Na enkel voorzichtige pogingen leverde ook mijn opmerking dat " de koe die de sukade leverde zich in het graf zou omdraaien bij het proeven van deze smakeloze hap" geen enkele actie op.
    Ik heb het er bij gelaten en de hond onder de tafel gevoerd. Over de fantasieloze salade bij het vlees en de lauwe, zachte, gebakken aardappeltjes met een raar smaakje heb ik het dan verder maar niet.
    Ook maar niet over de creme brulee die het eveneens niet zonder een "smaakrandje" kon doen.
    Al met al… ons zien ze niet meer voor een gezellig etentje. Jammer!

3. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor Da Peppino

Lekker gegeten voor een goede prijs.

4. Erik's profielfoto
    Erik heeft gereageerd op een recensie van Restaurant 't Hemelriek

Jullie hebben jullie zaken gewoon niet op orde. De kaart waar u naar verwijst lag niet op tafel, bediening die onjuiste informatie geeft en de juiste informatie staat ook niet op jullie website (want daar staat gewoon dat jullie Sourcy Blauw en Sourcy Rood op de kaart hebben staan en wordt er met geen woord gerept over een glas leidingwater of een glas bronwater)

Mogelijk zal uw verhaal over het bronwater kunnen kloppen maar dan is het altijd nog úw taak als horecaondernemer om dat op de juiste wijze te communiceren. Laat u dit na dan is het wel úw verantwoordelijkheid dat uw klanten onwetend zijn over hoe het werkelijk is en het gevoel krijgen dat ze opgelicht worden. Dan is het woord oplichting ineens helemaal niet zo'n groot woord meer zoals u dat omschrijft. Ja, dat komt vast hard aan maar is wel de werkelijke reële beleving van uw klanten. Namelijk gebaseerd op de beschikbare informatie.

Het had u gesierd om in ieder geval zelf het boetekleed aan te trekken in deze en uw excuses te maken voor de onduidelijke situatie. Verschuilen achter de bediening is ook nog eens erg makkelijk. U bent de verantwoordelijke en niet uw personeel. U behoort er voor te zorgen dat het personeel de juiste informatie verstrekt.

5. Restaurant 't Nije Hemelriek's profielfoto
    Restaurant 't Nije Hemelriek heeft gereageerd op een recensie van Restaurant 't Hemelriek

Dit is slecht uitgelegd door de bediening, Spa blauw kan nooit uit de postmix komen omdat in postmix altijd koolzuur zit en Spa geen post mix levert.
    We verkopen leidingwater als een glas water zoals ook vermeld is op de kaart, als men vraagt om Spa blauw krijgt men bronwater, hiervoor hebben wij een speciale aansluiting via een tap (bier)kraan op het bar blad waarover deze gekoeld wordt.
    Dit is geen Spa maar wel bronwater. Spa is immers een merknaam.

Oplichting is een groot woord als je niet voldoende weet hoe het werkelijk is.

6. Angeline Boom's profielfoto
    Angeline Boom heeft een recensie geschreven voor 't Maotie

Angeline Boom

Gisterenavond prima gegeten. Vooral het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Eten gewoon lekker. Niet te ingewikkeld.

7. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Da Peppino

Ervaring zeer slecht en wel om de volgende redenen ten eerste het duurt veel te lang voordat je je eten krijgt in ons geval meer dan 3 kwartier dan vraagt iemand van de bediening of je nog een tweede biertje wilt waar je dan vervolgens een kwartier op moet wachten en als je er dan om vraagt staat hij er met 2 tellen. Oké na meer als 3 kwartier komt dan eindelijk het eten dat wil zeggen voor 1 persoon (pasta) dat van mijn vrouw was er nog niet(pizza) dus ik maar beginnen met de pasta want anders wordt het koud. En ja hoor daar komt de pizza van mijn vrouw maar wat schetst onze verbazing EEN VERKEERDE deze had mijn vrouw niet besteld. Ze heeft deze wel opgegeten en trouwens niet betaald maar daar ging het ons niet om nu kon ze voor de helft nog gelijk met mij eten. En als je dan wilt afrekenen vraagt men wat je gehad hebt volgens mij geeft de bediening dat door. Trouwens de jongeman achter de bar (afrekenen) zei dat het te maken had met te weinig personeel wegens ziekte en dan ga ik helemaal over mijn nek want dan moet je ander personeel organiseren of op zeker moment zeggen dat je vol bent dan hou je misschien tevreden klanten over maar dit is niks. Het heet nog steeds Da Peppino maar als het niet veranderd Dag Peppino.

8. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Da Peppino

Intussen een aantal keer bij dit resatuarant geweest. In verschillende samenstelling. Gister met een leuke groep.
    We hebben weer uitstekend gegeten. De entourage is sfeervol. En er wordt zichtbaar hard gewerkt. Het is zomer. En het restaurant is erg gezellig. Veel leuke klanten. Goede sfeer. Dankzij de kwaliteit en gezelligheid komen we graag weer terug.
    We moesten iets langer wachten dan normaal. Maar het eten maakte dat ruimschoots goed. Alle reden om gauw weer eens naar dit leuke restaurant in Gasselte te gaan. Een aanwinst voor Drenthe. Harde werkers in de keuken en bediening. Top!

9. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Hemelriek

Ik zat deze week op het terras en vroeg om Spa Blauw. Even later werd mij een volgeschonken glas voorgezet. Normaal krijg je een leeg glas en een flesje Spa Blauw en dus gaf ik aan dat ik dat liever wilde in plaats van een vol glas met inhoud. De bediende gaf aan dat ze geen flesjes hadden. Toen gingen bij mij de alarmbellen rinkelen (ik heb zelf ook in de horeca gewerkt dus weet een beetje hoe dingen werken). Ik vroeg daarop waar de Spa Blauw dan vandaan kwam. Hij gaf aan dat het uit de postmix kwam. Dus vroeg ik waar het dan vandaan kwam aangezien het niet normaal is dat Spa Blauw uit de postmix komt. Daarop gaf hij toe dat het gewoon leidingwater was. Ze blijken dus leidingwater als Spa Blauw te verkopen en daar het volle bedrag voor te ontvangen. Dit is pure oplichting. Het is bij hetzelfde restaurant ook mogelijk om een glas kraanwater te bestellen en daar betaal je dan €0,75 voor. Uiteindelijk vond de bediende het prima als ik gewoon €0,75 betaalde. Als ik dus niets had gemerkt en niets had gezegd had ik gewoon de prijs voor een Spa Blauw betaald. Schandalig!

Nu ben ik niet de enige die dit bij hetzelfde restaurant is overkomen heb ik achteraf van verschillende mensen te horen gekregen. Alleen hebben die mensen geen ervaring in de horeca en hebben dus niet doorgehad dat ze, terwijl ze Spa Blauw bestelden, een glas kraanwater op tafel kregen maar daar wel het volle bedrag (ik meen €2,30) voor betaalden. Dat is lekker binnenlopen...

Dus wees op uw hoede als u Spa Blauw wilt bestellen en alleen een glas met inhoud voor uw neus krijgt...

10. Wilco's profielfoto
    Wilco heeft een recensie geschreven voor Da Peppino

Wij dachten we gaan lekker pizza eten maar dat viel even vies tegen. Kom je om 1900 binnen, (gereserveerd), krijg je pas om 20.45 Je eren op tafel, na twee maal te vragen waar het eten blijft, word je met een brutale mond gezegddat je maar wat moet gaan drinken, krijg je je eten, 2 pizza's niet gaar en de rest niet lekker. Hebben de helft laten staan. Heeft de kat ook wat te eten, die vrij door 't restaurant en keuken loopt en de resten van de TAFELS in en op 't terras op zit te eten. Al met al hier zie je ons nooit meer.

11. Joke van Leeuwen's profielfoto
    Joke van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor Da Peppino

Joke van Leeuwen

Om 19.00 gereserveerd, eten kwam pas om 21.00! Als het nog lekker was geweest.... Vlees was doorbakken, gemengde salade bestond uit een zakje frissesalade met 2 schijfjes komkommer en 1 tomaatje. Bedroevend! Als excuus werd aangevoerd dat het erg druk was en dat er 1 pizzabakker te weinig was. Wij hadden met 6 personen slechts 1 pizza besteld. Als er van tevoren gezegd was dat de wachttijden wel eens langer zouden zijn hadden wij nog de keuze gehad om weg te gaan. Er werd ons steeds verzekerd dat het nog maar een kwartiertje zou duren. Dus meer drinken besteld dan we van plan waren. Nooit meer!! Hopelijk trekken ze hier lering uit!

12. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Hemelriek

Paar keer geweest en elke keer hebben we weer spij dat we er heen zijn gegaan als we in de buurt waren, voorbeelden:
    - Bevroren appelgebak. Je zegt er wat van, ‘oh oké ’. Wordt geen alternatief aangeboden of bijvoorbeeld van de rekening afgehaald.
    - Gehaktbal, smerig van smaak, doet me erg denken aan fabrieksgehaktbal. Smaakt nergens naar!!
    - Personeel blijft in al die jaren slecht; sloom kijkend, traag van begrip en niet klantvriendelijk.
    Er valt zoveel van te maken, maar blijft een ondergemiddelde plek.

13. Chris Berkelder's profielfoto
    Chris Berkelder heeft een recensie geschreven voor Da Peppino

Chris Berkelder

Leuke opzet en goede prijs maar de afstemming wie doet wat is duidelijk ver te zoeken.
    Het wordt hierdoor 4 medewerkers op het terras of niemand lange wachttijden en onnodige ergenis. Als dit gemeld wordt gaat de medewerker openbaar op het terras een discussie voeren met een gast en word ook nog eens boos. Gebrek aan ervaring neem ik aan. Hierdoor zeer slechte ervaring bij het afrekenen waarvoor we zelf binnen staan 15 minuten een tip gegeven dat ze moeten kijken naar de structuur krijg ik het antwoord dat het allemaal moeilijk is.
    Jammer maar weer een ervaring rijker hoe het in mijn ogen niet zou moeten

14. Familie Breider's profielfoto
    Familie Breider heeft een recensie geschreven voor 't Maotie

Familie Breider

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, ook zeer geschikt voor kinderen.
    Een aanrader!

15. Marijke Prikker's profielfoto
    Marijke Prikker heeft een recensie geschreven voor 't Maotie

Marijke Prikker

We hebben met 6 personen zaterdagavond 8 juli bij 't Maotie gegeten. We hadden allemaal wat anders maar het werd gelijk geserveerd. De bediening was vriendelijk. En het eten was heerlijk.

16. Jack Hendriks's profielfoto
    Jack Hendriks heeft een recensie geschreven voor Da Peppino

Jack Hendriks

Goed en lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening, jammer dat het uitserveren lang op zich liet wachten

17. Sam's profielfoto
    Sam heeft een recensie geschreven voor Da Peppino

Het eten is altyd lekker hier juist heb ik het idee dat de pizza's gekrompen zijn.

18. Bidjoy Ramcharan's profielfoto
  19. Bidjoy Ramcharan's profielfoto