Op dit adres zit nu: Brasserie Flair

Brasserie de Berken in Gasselte

Gratis parkeren

• OV

Busnummer 59 stopt voor de brasserie bij borgerweg 23.

• Suikervrij

1586652080 91
1605719365 90
1634320292 90
1681988505 90

1. Geweldige kwaliteit in eten, drinken en service: alles huisgemaakt!! Een echte aanrader.

2. Fam Simons

Mooie zaak, keurig netjes ingericht met uiterst vriendelijk personeel. We hebben er echt lekker gegeten, prijs/kwaliteit is zeer goed. In onze ogen een ster waard.

3. Een echte aanrader. Eten en sfeer super. Je wordt gastvrij ontvangen en alles wordt in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat je een fijne dag hebt.

4. Jaap 1205 punten

Restaurant gezellig ingericht en voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Personeel is vriendelijk en attent, ze doen hun best je een fijne avond te bezorgen en dat is zeker gelukt! We hebben gesmuld van de gerechten. Alles smaakvol bereid en ruime variatie in de garnituur waardoor je veel smaken gepresenteerd krijgt. Menukaart biedt geen hele brede keuze maar er is voor een ieder zeker iets te vinden, gelukkig gaat hier vers en smaak boven een lange keuzelijst. Tot ziens!

5. H.N.A.Bolleboom

Heerlijk gegeten, klantvriendelijk en super gezellig ingericht zowel binnen als buiten.

6. Verrassend lekker eten. De zalm was perfect bereid. Het enige minpuntje bij het lekkere dessert was de slappe slagroom die ws uit een spuitbus kwam.
    Vers geklopte slagroom is toch altijd het lekkerst is mijn ervaring.

7. Dit is een "omfiets-restaurant". Als je hier één keer gegeten hebt, kom je ervoor terug.

Aardig, gastvrij personeel. Veel aandacht voor duurzaamheid, eerlijke producten uit de nabije omgeving.
    Heerlijk eten, goed gepresenteerd.
    Kortom een aanrader in het kwadraat!

8. Tessa Peters

Fantastisch restaurant ontzettend lekker eten, leuke plek, sfeer en ontzettend vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

9. Annelies Mittendorff

Wat een heerlijk plekje hebben we ontdekt. Ik ben hier twee keer geweest voor een high-tea. Één keer met een hele grote groep meiden voor een babyshower en één keer met een vriendin. Beide keren bestond de high tea uit ontzettend veel en heerlijke lekkernijen. Je proeft dat de kok(in) met liefde alles bereidt heeft. Ook wordt er gebruik gemaakt van zoveel mogelijk streekgebonden producten!!
    De service is top, vriendelijk personeel die met je mee denkt. Zowel binnen in het restaurant als buiten op het terras hangt een relaxte sfeer.

10. Hoe vaak wij er gegeten hebben, weet ik niet meer. Wel weet ik, dat het iedere keer meer dan naar onze zin was. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening (dus aardig personeel), goede kwaliteit/prijsverhouding. Aanbevolen.

11. Degenaar

Heel erg gastvrij. Heerlijk gegeten. In het weekend wel eerst reserveren.

12. JV 54 punten

Na er een paar keer te hebben gegeten, hebben wij ook een familie/vriendenfeestje bij 'De Berken' gevierd. Het was meer dan goed, het was uitstekend! Zeer gastvrij, klantvriendelijk & gemoedelijk. Het eten was heerlijk en de gangen waren prima getimed. Onze complimenten voor de kok, de bediening, de eigenaresse, het complete team! Ze stralen allemaal passie uit voor het vak.

13. Sam en Natasja

Na een fietstocht of een wandeling is het heerlijk en zeer verleidelijk om bij Brasserie de Berken neer te strijken. Het concept -zoveel mogelijk streekgebonden producten met oog voor gezondheid en milieu- is fantastisch. Aan alles is bijzonder veel aandacht besteed. Niet alleen het eten is heerlijk, maar ook de koffie, thee, de wijnen, aandacht voor de gasten en de ambiance is van hoog niveau, en toch gemoedelijk. We komen er erg graag en genieten elke keer weer volop!

14. Fleur Niemeijer

Al een paar keer gegeten. Iedere keer onder de indruk van de prettige sfeer, de gastvrijheid en het lekkere eten. Er schuilt passie en creativiteit achter een van buiten bescheiden gebouwtje.

15. familie brouwer

Kerstdiner bij Brasserie de Berken was een enorm fijne ervaring. Alle gerechten zijn een lust voor het oog en niet minder voor de tong (rode kool wordt bijna een dessert) en het uitzicht is zelfs met iets triester weer prachtig. De bediening is ongelofelijk plezant en accuraat. Dit was de tweede keer dat we er aten, maar de derde keer staat nu al in de planning. Drenthe boft met deze plek!

16. Diana Glimmerveen-de Bont

Zoals altijd weer even lekker en gezellig gegeten en gezeten. Perfecte bediening en een geweldig kokkin.

17. Zaterdagavond j.l. heerlijk gegeten bij de Berken. Het restaurant was bijna geheel gevuld, toch hoefden we niet lang te wachten. De bediening was gemoedelijk, echter wel uiterst correct.
    Verrassende toevoegingen bij de hoofdmaaltijd, met o.a. als ingrediënt zoete aardappelen. Alles, ook de wijn en het dessert, was van uitstekende kwaliteit. Als de prijzen dan ook nog eens zeer redelijk te noemen zijn, zeg ik : voor herhaling vatbaar!

18. Heerlijk gegeten, zeker een aanrader!

19. 2 avonden daar gegeten, was lekker eten, ook leuk voor de kinders, uitzicht niet verkeerd, rustig kunnen zitten, aanrader voor iedereen

20. Het is niet mijn gewoonte om een review te schrijven maar voor Brasserie De Berken in Gasselte maak ik graag een uitzondering. Wat een geweldig restaurant met zéér vriendelijk personeel en in een schitterende omgeving. Beslist een aanrader.

21. Marco van der Laan

De vriendelijke bediening, het verrukkelijke eten en sfeervolle ambiance zorgden voor een heerlijke avond uit eten.
    Een echte aanrader!

22. C. Nobel

Afgelopenweek twee keer wezen eten. Goed verzorgd, heerlijke gerechten en erg vriendelijke bediening.
    aanrader.

23. francis brouwer

Personeel is heel gastvrij. Geeft ruime info over de streekproducten waar ze mee werken. Heerlijk gegeten. De hond kon mee. Was goed weer buiten op het terras. We hebben voor de kerst al geboekt :).

24. Joke Giezen

Gisteren gegeten bij "de Berken". Het eten was heerlijk, de sfeer helemaal top, de bediening één en al vriendelijkheid. Toffe zaak! Komen zeker weer.

25. Hannie en Jan

Wederom heerlijk gegeten in de Berken, dit was voor ons de zevende keer en zoals altijd: lekker en gezellig!

26. In een gezellige sfeer, bediend door super vriendelijke mensen, hebben wij heerlijk gegeten. Dikke pluim voor de keukenbrigade. Het was super lekker!

27. Naar aanleiding van de goede recensies hier gegeten. Echt een aanrader!! Zeer vriendelijk personeel die echte passie en vriendelijk uitstralen. Het eten, van het actie-menu, was uitzonderlijk goed. Zelfs de kids van 8 en 7 gaven het een dikke voldoende. 'Dit was gezellig!!!' riepen ze na afloop.
    Alleen dit restaurant is al een reden om hier nogmaals op vakantie te gaan!!

28. Op 12 februari 2016 genoten van een culinair concert van de Drentse zangeres Martijje @ Band. Tijdens haar optredens genoten van verfijnde gerechtjes waarin streekgebonden producten waren verwerkt. Een bijzonder geslaagde avond, niet alleen door de swingende muziek, maar ook door de heerlijke proeverij (complimenten voor de kok!) en de uiterst vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

29. Heerlijk gegeten bij Brasserie de Berken op 28 November. Verrassende gerechten voor een prima prijs! Bedankt voor de gezelligheid!

30. Grietje Loof

Prettige ambiance, goede bediening en heerlijk eten. Wij gingen er eten via de actie van AH, maar waren super enthousiast over dit restaurant. We hebben genoten.

31. Ineke Brinkman

Op vrijdagavond heerlijk gegeten na een drukke week. Een heerlijke soep en een hoofdgerecht allemaal met verse producten. Een aanrader voor het afsluiten van je week.

32. Ondanks de drukte heerlijk ontspannen daar gezeten. Niet lang hoeven wachten. Geen gestrest personeel en dan ook nog eens heerlijk gegeten. Varkenshaas was perfect bereid. Ze hebben het daar goed voor elkaar.

Ga er zeker vaker eten!!

33. Het eten was heerlijk. Lekker buiten gegeten. De bediening was prima.

34. Roelie Poort

Heerlijk eten. Heel gastvrij en vriendelijk. Hebben tijd voor een praatje.

35. gineke ter braake

Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!!

36. Fam. Eising

Op basis van eerdere recensies dit restaurant gekozen.

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, allemaal verse producten, topbediening! Een absolute aanrader!

Roald, Martine en Marit (van het spelletje UNO)

37. Harry en Ineke

Prachtige omgeving, sfeervol restaurant met zeer gastvrije bediening. Het eten was heerlijk en ook het vegetarische menu was verrukkelijk en verrassend. Een echte aanrader!

38. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Complimenten aan de kok. Prachtig startpunt en eindpunt voor een wandeling in de natuur/omgeving.

40. Een echte aanrader. Eten heerlijk. Personeel super. Ook voor kinderen zeer gastvrij. Kortom top!!

41. Trijntje Koops-Drenth

Hele goeie gezellige bediening, toplocatie ! Gefeliciteerd met jullie nominatie, helemaal terecht !!
    Vr. Groetjes
    Fam. Koops Borger

42. Schitterend restaurant op een prachtige locatie met een gezellig terras en een prima keuken. Je kunt er heerlijk eten en drinken! Het bedienend personeel is vriendelijk en zorgt voor een prima sfeer. Kortom, een echte aanrader!

43. Fijne sfeer. Vriendelijk personeel. Leuke decoratie. Mooie plek. En bovenal heerlijk gegeten!

44. Vorige week 2 keer voortreffelijk gegeten bij deze gezellige, sfeervolle brasserie met een van de mooiste terrassen van Drenthe. Al etende kun je genieten van reeën die aan de overkant langs de bosrand lopen. En dan de zang van de vogels, een fijn muziekje op de achtergrond; ben je niet vrolijk, dan word je het wel! Binnenkort maar weer eens langs voor iets lekkers. Je krijgt waar voor je geld. Alles is vers van het land. En nog even dit, je wordt op een leuke, spontane wijze ontvangen door gastvrouw Agnes en haar medewerkers en de bediening laat niets te wensen over. Alle lof.

45. Het is een verademing om bij Brasserie "De Berken" te mogen eten.

Een overheerlijke Berkensalade voorzien van Salade van serranoham met een rode uiencompote en aceto-balsamico siroop geeft je alvast een verfijnd voorproefje van het drie gangen menu.
    Om vervolgens een overheerlijk stukje vlees naar binnen te schuiven met de prachtig Drentse titel: "Drentse Dreum" Een dun gepaneerde varkensfilet schnitzel met gebakken champignons, spek en ui. Dit aangevuld met lekkere grote frieten en frisse salade.
    Als waardig afscheid aan het geheel namen wij nog een heerlijk vruchten ijsje (zie hiervoor de bijgevoegde foto).

Uiteraard waren wij zeer tevreden over de bediening die voortdurend er voor zorgden dat het ons aan niets ontbrak.

46. Fam. Wes

Twee avonden achter elkaar hier gegeten en het was fantastisch! Mooi terras, prettige bediening (heel rustig en alert, ondanks de drukte)! Het eten was voortreffelijk! Van het voorgerecht tot en met de koffie goed verzorgd en eerlijk van smaak! De huisgemaakte taart is een aanrader!! Wij komen terug naar Drenthe én dan zeker naar de Berken!

47. Jan de Gast

Heerlijk gegeten, alle producten waren fantastisch. Het eten, de wijn, nagerecht en koffie waren goed. Met de bijproducten was het een feestmaal om te zien en te proeven. En helemaal niet duur!! Jan en Ria de Gast, Brielle.

48. D. Riensema

Zeer gezellige avond gehad in ongedwongen ontspannen ambiance van brasserie De Berken. Prachtig uitzicht op het aan de overzijde van de weg gelegen Drentse landschap en bloementafel op het terras. Rustige en zeer vriendelijke bediening met oog voor de wensen van hun gasten.
    Het eten (voor-, hoofd- en nagerecht) was voortreffelijk. Gewoon pure smaak van vlees, groenten etc.. De vruchtensapjes komen van Goense uit Marwijksoord, een ware traktatie! We komen zeker weer.

49. Rolien Ottens

Erg goed restaurant, leuke en vriendelijke mensen! Wij staan op de camping (seizoen plek), dus komen regelmatig een drankje drinken of eten.

50. Er heerst een ongedwongen en ontspannen sfeer, het restaurant is mooi en gezellig ingericht, het eten is heerlijk en prachtig gepresenteerd en de service zeer vriendelijk, tevens een mooi uitzicht op het drentse landschap! Gaat dat zien (en proeven!!)

51. Deze vakantie, meerdere malen, bij Brasserie de Berken gegeten. De sfeer, aankleding (altijd verse bloemen of een gezellig plantenhoekje), een babbeltje, maken het geheel ongedwongen en gezellig. Het eten is voortreffelijk. De soep echt heet, zoals ie moet zijn. Hoofdgerecht mooi gepresenteerd en van een goede kwaliteit. Friet is verrukkelijk. Nagerecht zo mooi, dat je gelijk eraan wilt beginnen. Ze luisteren naar wat jij vraagt en denken met je mee. Voor mij was het eten bij de Brasserie het ,,toetje'' van de vakantie. Ik wens het hele team van de Brasserie veel succes en ga zo door met de formule. Jullie zullen me zeker terug zien.

52. Herma Ras en Frank Beerens

Verrukkelijk gegeten. Aan alles wordt gedacht, smaken, presentatie en bijv. een prachtig boeket bloemen.
    Een poosje geleden koffie met huisgemaakte taart genuttigd. Heerlijk met al die vruchten van het seizoen.
    Het personeel is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

53. marja bakker

In onze vakantie, op de naastgelegen camping, zijn we hier een aantal keer geweest. Zowel voor de lunch als het diner krijgen zij van ons 10 punten!
    Goede sfeer, uitstekende bediening en het eten zeer goed bereid!
    Ook kwaliteit van een "simpel afhaal frietje met snack" is zeer goed. Biologische frikandellen en kroketten smaken zeker naar meer!

54. Kop koffie en thee met huisgemaakte citroentaart genomen, citroentaart was ongeveer één cm. hoog, de smaak was goed maar je verwacht dan toch wel iets anders dan zo'n plat gebakje (puntje) voor €2.95

3,5
  55. Pamela en Gerrit Gielen

We hebben hier meerdere malen gegeten; het eten was steeds heel goed, aantrekkelijk opgediend en verfijnd van smaak. Voor de geleverde kwaliteit zeer schappelijke prijzen. Sfeervol gelegen restaurant met mooi uitzicht en heel vriendelijk personeel. Kan ook met kinderen; er is een speelhoek.

56. familie Kuitert

De huisgemaakte plaatappeltaart en sorbet de berken met biologisch ijs en vers fruit krijgen een 10!!!!! Geweldig! Heerlijk terras, prachtige inrichting met goede sfeer en vriendelijk personeel.

57. In 1 week tijd 3 keer iets gegeten in Brasserie de Berken, dat zegt genoeg denk ik!!
    Helemaal top en de eigenaren zijn ook heel leuk en gezellig, altijd even een praatje, dit geldt
    ook voor de camping trouwens die er naast ligt. Dus ik zeg waarschijnlijk weer tot volgend jaar meivakantie, mijn dochter kan er geen genoeg van krijgen.

58. Karien German

Ter gelegenheid van het 50 jarig huwelijk van mijn ouders reserveerden we hier een tafel voor 10 personen. Wat een warm onthaal stond ons te wachten; zoals afgesproken werden we ontvangen met een feestelijk drankje, het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.
    Nog een foto van de hele familie was een idee van de eigenaresse, heel attent!
    Een aanrader voor een lekker diner en zeker ook voor een feestelijke aangelegenheid.

59. Geertje Alblas

Oef!

Weer lekker gegeten bij De Berken en wat zijn het toch aardige mensen!
    De afgelopen winter heb ik ze en hun lekker eten gemist maar ze zijn gelukkig weer open!
    De laatste keer vorig jaar in de herfst 2012 hadden ze de open haard aan en dat maakte het nog gezelliger!
    Biefstuk/ steak's zijn altijd mals en precies wat je wilt. De patat is lekker en de salade maakt het helemaal af.
    Favoriet eettentje met ook nog eens een prachtig uitzicht.
    Mensen, vanavond doe ik mee met de aanschuiftafel!
    Geertje

60. Heerlijk gegeten. Je kunt proeven dat er echt verse producten worden gebruikt. Bediening erg vriendelijk. Relaxte sfeer in een prachtige omgeving gelegen. Aanrader om naar toete gaan.

61. Maria Bakker

Leuke Brasserie in eigen woonplaats!! We hebben hier van de zomer een aantal keren koffie gedronken. Uitermate vriendelijk personeel, maakt even een praatje met je met een vriendelijk gezicht. We hebben onlangs een drie-gangen menu gegeten in de Brasserie, zeer goed en met smaak samengesteld. Is zeker voor herhaling vatbaar. De kok heeft zijn liefde voor het vak prachtig in het menu vertaald.

62. Wij namen het zomer driegangen menu, echt zo lekker gegeten, veel smaak!
    Een aanrader wat ons betreft.

63. Willem van der Voort

Afgelopen vrijdag hier gegeten. Erg leuk restaurant, gelegen bij de gelijknamige camping. Je kan merken dat hier weer de ondernemer zelf aan het roer staat. Erg vriendelijke bediening en goed eten. Ook onze beide kinderen hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader als je hier in de buurt bent.

64. R.Buurman

Tijdens ons verblijf op de camping, die naast de brasserie ligt, hebben hebben wij er een paar keer gegeten. In een woord heerlijk. De menukaart biedt lekkere gerechten en je krijgt genoeg. Goede prijsverhouding. Het speciale maandmenu is aantrekkelijk geprijsd en goed

23 Juni 2012

65. Klaas en Elma

Tijdens ons verblijf op de naastgelegen camping hier 2 keer gegeten.
    Een prima hap voor een redelijke prijs.
    Beperkte kaart, maar dat komt alleen de kwaliteit maar ten goede. Veel(Alles?) wordt vers bereid.
    Ondanks beperkte kaart toch een gevarieerde keuze.

Heel wat anders dan een campingkantine.

66. Eigenaren Brasserie de Berken

Vanaf 15 maart is Cafe restaurant de Berken overgegaan in Brasserie de Berken. Er zijn nieuwe eigenaren op gekomen en het pand en de menukaart hebben een totale metamorfose ondergaan. Nieuwsgierig? Hopelijk tot ziens in onze nieuwe Brasserie de Berken. Natuurlijk gezellig en gastvrij.

67. Echt heerlijk gegeten! Bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige avond.

68. Met vier personen en kind op de Camping, we gingen naar het restaurant, heel rustig, we begrijpen nu hoe dat komt. Het eten is zeer matig, zeer grote menu-kaart, dus alles komt uit de vriezer, vlees (biefstuk) zeer taai.

Jan.

2,6
  69. Vorige week heerlijk gegeten met zijn vijven. Het was rustig, heel rustig, op zich niet erg, maar dit restaurant zou stampvol moeten zitten. Wie van goede service en goed bereid eten houdt, moet hier zeker een keer gaan eten.

De wijnkaart is eenvoudig maar ook de huiswijn is lekker. Een paar betere en luxere soorten kan het eten nog beter maken.

De ruimte is hoog en licht, eenvoudig ingericht en er is meer dan voldoende ruimte voor de tafels. Parkeren voor de deur.

70. Gisteren, 2e Kerstdag, heerlijk gegeten bij de Berken.
    Er stond weer een heerlijke maaltijd voor ons klaar.

Dit keer was het een heerlijk Kerstbuffet die uit 2 soorten soep bestond en dan allerlei andere lekkere dingen zoals hazepeper en stoofpotje en varkensmedaillons en noem maar op. Ook salade`s met vissoorten.

Kortom er was genoeg.

Tot slot was er een heerlijk Kerstijsbuffet.

Volgend jaar zijn we weer van de partij, als ik niet moet werken.

71. Al diverse malen gegeten en het eten is er prima in een mooie bosrijke omgeving en een prima prijs/kwaliteit restaurant met vriendelijke bediening. Naast camping en rondom fiets- en wandelgelegenheid. En voordeel dat je vanaf 11.00 uur kunt eten en drinken.

De gerechten zijn royaal en alles is vers en heerlijk van smaak en niet te vergeten de heerlijke grote ijscoupes. Voor ons een adres dat we regelmatig bezoeken.

72. Ger van Kempen

Al 2 keer ongelooflijk heerlijk gegeten. De tong 1 is heerlijk! Zelfs de gebakken aardappelen en het schaaltje met bloemkool smaakt fantastisch. Niet te vergeten de rauwkost, ook voortreffelijk. Als je binnenkomt, denk je wat gaat dit worden, maar het eten is super.

Het interieur is niet bepaald onze smaak, een jaren '80 interieur met lichte plavuizen en allerhande frutsels en fratsels (kikkers, kunstbloemen, vogeltjes en niet te vergeten een ding-dong deurbel als er iemand binnenkomt)

De kok / ober (eigenaar?) doet alles zelf en dat breekt soms op als het wat drukker wordt. Dan moet er iemand uit de buurt worden opgetrommeld om te bedienen en loopt het allemaal niet meer zo gesmeerd.

Voor ons geen reden om er niet meer naar toe te gaan, integendeel, we hebben al weer gereserveerd.

Een aanrader!

73. Diverse malen hebben wij hier gegeten, gebakken paling smaakte heerlijk. Over het algemeen kun je hier heerlijk eten tegen een fatsoenlijke prijs, maar je moet reserveren. We hebben al eens voor een uitverkochte tent gestaan.

Het geheel doet een beetje aan als een veredelde snackbar/lunchroom, maar dat komt waarschijnlijk door de camping die er naast zit. 1 keer hebben we lang gezeten, waarschijnlijk doordat een vakantiehulpje het niet allemaal kon behappen. Dan wordt een uur op je eerste hap wachten vervelend, kregen de neiging om de drankjes te betalen en weg te gaan.

74. We hebben afgelopen weekend (20-02-2010) bij De Berken gegeten voor mijn opa zijn 90 jarige verjaardag. Was erg leuk en het eten was erg lekker. Echt een dikke pluim.

75. Niels Holthof

Afgelopen zaterdag wezen eten bij "de Berken"in Gasselte en zeer tevreden over het eten en de sfeer in het restaurant.

76. Wij hebben vanavond 13-02-2010 voor het eerst gegeten bij Restaurant De Berken. En geloof ons we gaan er zeker vaker heen. We hebben heerlijk gegeten. Dikke pluim voor de kok/eigenaar.

77. Kom regelmatig lunchen in cafe/restaurant "De Berken" te Gasselte, dit vanwege de goede ervaringen. Veel keuze in lunches en een goede bediening. De kwaliteit is altijd uitstekend en de koffie smaakt er zeer goed. Ik vind cafe restaurant De Berken"een echte aanrader.

78. Even een blokje om... op zoek naar een camping.

En natuurlijk trek in koffie.
    Restaurant de Berken, wat een toptent! Heb speciaal deze site opgezocht om hier m'n mening neer te zetten.

Geweldig. Wat hebben we hier lekker zitten smikkelen, heerlijk! Het bakkie koffie (heerlijk trouwens) liep uit in een lekkere maaltijd, en geloof dit... Klasse.

De kok heet Dirk en de man staat er voor z'n gasten. Echt een topchef, een hartelijke gezellige man zonder capsones die nog tijd heeft voor z'n klanten. Mijn complimenten!
    Restaurant de Berken... Klasse!

79. Madelon en Evertwillem

Gisteravond weer even heerlijk bij De Berken in Gasselte geweest,

Koken met een grote K, wij komen nu al 6 jaar bij Dirk Hut in zijn leuke cafe/restaurantje aan het bos in Gasselte.

En telkens kan hij ons weer verrassen.

Heerlijk verse groente, super sausjes a la specialiteit Dirk.

En hij heeft van die heerlijke gebakken aardappeltjes.

Dirk, een dikke Pluim!

Het was weer een geslaagd etentje, we komen zeker gauw weer langs.

Mvgr Madelon en Evertwillem.

80. Bij Dirk kan je lekker eten. Wat hij maakt is ook altijd vers.

Prijs kwaliteit is goed. De sfeer is ook altijd fijn, de service is ook altijd goed. Daarom kom ik graag bij Dirk eten.

81. Wij hebben op eerste kerstdag echt genoten van je kerstbuffet.

Er was verschrikkelijk veel keus en de presentatie was super.

En vooral het dessert was om van te watertanden.

Als je volgend jaar weer een buffet aanbiedt zijn wij zeker weer van de partij!

Mandy & Dennis.

82. Marijke en Rob

Dit was een ervaring.

Een Kerstbuffet in restaurant De Berken.

Dirk, de chef kok, had zichzelf overtroffen.

Dit was gewoon heerlijk genieten, een avond lang.

83. Dirk, we hebben al eerder bij je gegeten, maar nu heb je jezelf overtroffen met het kerstbuffet!

Het was een lust voor het oog, zo mooi was het opgemaakt!

Er was veel keuze en het was voortreffelijk klaargemaakt.

We hebben er enorm van genoten, dus doe dit volgend jaar a.u.b. weer. Dan zijn we weer van de partij!

Trouwens, de salade die we voor de 1ste dag bij je besteld hadden, was óók super!

Dirk, bedankt en tot ziens. Ko en Thea.

84. Anneke Armiger

Kerst buffet fantastisch en zoals altijd prachtig gepresenteerd.

De koffie aan het eind zoals altijd heerlijk.

Hebben samen met familie uit Wales genoten-bedankt, we komen gauw weer langs!

85. Heerlijk,

Dirk is een echte kok naar mijn hart, kwaliteit super service.

En altijd genoeg op mijn bord. Hij maakt ook de heerlijkste salades en dressings.

Je merkt dat je bij een vakman ten gast bent en voelt je er gelijk thuis.

Dirk je bent een topper, we komen gauw weer langs.

Mvgr, Evertwillem.

86. Ben hier vaak het is er zo gezellig om op het terras te zitten. Ook voor buffetten kun je hier goed terrecht.

Het is echt de moeite waard om hier een hapje te eten.

Heerlijke mosterdsoep voor degene die het lust natuurlijk.