Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Garderen verdeeld zijn.

Evert Hage

Een zeer goed restaurant, dit was onze tweede ervaringen en beide keren was het zeer goed. Wij zullen hier nog vele malen heen gaan. Zeker een aanrader als je in de buurt van Garderen bent om hier te gaan eten.

Bart van den Brink

Wij hebben een fijne avond gehad.
    Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

Anita van Andel

We werden ontzettend leuk begroet en bedient. Jong en dynamisch team. Het eten was echt boven verwachting gezien de prijs. Echt een aanrader. Ik zeg DOEN!!!

S_slijkhuis.

Wij vonden het weer geweldig goed, zo als altijd.
    Alleen de tijd ging veel te snel om.
    Wij hadden niet eens de tijd om een toetje te eten, dus dan kun je wel nagaan.
    Dat heb je dan, als het zo gezellig is.

Vriendelijke groeten van van Slijkhuis.

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer tegen een zeer acceptabele prijs. Aanrader!

Super lekker gezellig een fijne avond bijna thuis.

Het eten was heerlijk, de sfeer was goed en onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt! Er was zelfs toezicht op de kinderen, kortom daar gaan wij zeker nog een keer heen.

De tafels staan lekker ruim opgesteld dus we konden elkaar goed verstaan ondanks dat restaurant vol zat!

Helga van de Bunt

Fijn personeel. Leuke avond.

Eten bij Ons Lagerhuys, is geweldig, hier voel je je thuis! Aanrader! Geweldig goed eten, goede service, aandacht voor de klant.

Wij hebben heerlijk gegeten met ons viertjes. Bediening was perfect, ze hadden maar een half woord nodig om het heel bijzonder te maken.

Corné van lammeren

Het was aangenaam en het eten was erg lekker.

Op 26-10 gegeten bij ons Lagerhuis.
    Goede bediening, goede sfeer en het eten is er heerlijk.
    De prijs/ kwaliteit is prima.
    Tip. De wild recepten op de kaart zijn om te smullen.
    Wij komen hier zeker weer als we in de buurt zijn.

Een echte aanrader.

Op zich goed gegeten, maar vreemd dat je zelf je bord moet wegbrengen. En dat voor die prijs doordeweeks.

14. Internationaal Garderen

Petra en Rob

Toch erg nieuwsgierig na het lezen van de zeer wisselende recensies besloten eens lekker hapje wild te gaan eten. Wij hebben een topavond gehad. Goed ontvangen, gezellig tafeltje aan het raam. Zeker geen opdringerige gastheer. Uitstekend wijn advies dat perfect combineerde met het wild menu. Prima prijs-kwaliteitsvertoning. Eerst een krachtige bouillon, gevolgd door sappig wild zwijn. Mooi opgediend, gevarieerde groenten en heerlijke huisgemaakte frites. Een leuk gevarieerd grand dessert met als guitly pleasure zalige brownies. Dus wat ons betreft, en we komen wel eens ergens, een van de toppers in de regio!

Wederom heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer. Alleen frisdrank serveren in een warm glas.... even een aandachtspunt

Janny van der Waal

Gezellige en knusse zaak en leuk personeel

Gisteren hier geweest voor een high-tea wat eigenlijk best heel erg tegenviel. Dit lag echt niet aan het personeel, zij deden goed hun best. Meer de prijs/kwaliteit verhouding van de high-tea. Echt belachelijk duur voor hetgeen je krijgt daar betaal je €23,50 voor (in tegenstelling van wat er hierboven staat €19,50, een verhoging van €4,-?!) En naar mijn idee ook niets vers, alleen het brood van de sandwich misschien. En dat ik kan zeggen dat ik voldoende heb gegeten, nee. We liepen buiten langs een ijskraam waar er ijs geserveerd werd dat had er nog wel bij gekund, helaas geen tijd en geld hiervoor over. Wat ook vervelend was dat ik vlak bij de keukendeur zat waarop stond dat deze gesloten moest worden. Ik heb hem zelf welgeteld 6 keer dichtgetrokken, op het laatst maar zo gelaten omdat het zo ongezellig werd. I.v.m. de herrie van de afwasmachine maar ook andere geluiden konden wij elkaar haast niet verstaan. Personeel keek steeds vreemd op maar deden hier verder niets aan. Ook kwam er een behoorlijk kou vandaan, zat op de tocht. Al met al heel erg jammer, het is een leuke locatie verder.

Eten bij ons lagerhuys is super, goede ongedwongen sfeer, gezellig personeel. Goede menukaart, met voor elk wat wils.

Wederom een gezellig uitje dit keer een uitgebreide en smakelijke lunch.

Hennie Timmer

Met mijn man en kinderen lekker uit eten geweest. Het eten was uitstekend. Er werd goed rekening gehouden met het dieet van mijn zoon. Fijn dat hij ook gewoon mee kon eten.

Al jaren kom ik met vrienden en familie bij Ons Lagerhuys. Het eten vind ik er uitstekend en de bediening is gastvrij en goed. Telkens weer een feestje om daar een paar uur te zijn.

P.J.C.Seton

Voor ons een bekend adres. Zoals eerder was het ook dit keer weer super. Het zandmenu was geweldig.

Super lekker gegeten, prima bediening, ontzettend leuke sfeer, we zijn al 9 jaar te gast in Garderen, nu hebben we spijt dat we niet jaren eerder dit prima restaurant hebben bezocht, aanrader!

Ronald Vissers

Enorm lekker gegeten. Attente bediening en die rabarber… (!)

25. Chinees-Indisch Garderen

H. Bettink

Maar weer eens geprobeerd: enkele afhaalmaaltijden. Die vielen heel erg tegen: opgewarmd, lauwe hap, droog, taai, smakeloos. Zonde van het geld, absolute afrader!

Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant.

Voor het eerst hier gegeten, waren afgegaan op de goede recensies.
    Gelijk bij binnenkomst wordt je al gevraagd wat je wil drinken, de menukaart moet je na 10 minuten zelf om vragen. We besluiten alleen een hoofdgerecht te nemen. Serveerster neemt de bestellling op en vraagt zal ik het brood dan alvast brengen? Ervan uitgaande dat het gratis is zeggen we prima, anders had ze dat moeten zeggen. Komt er een broodplankje dat we later af moeten rekenen (4.50). Schandalig. We komen hier nooit meer.

wil.van blotenburg

We hebben heerlijk geluncht.
    Was goed verzorgd en erg lekker.
    En de bediening was perfect.

Heel mooie omgeving. Mooi restaurant, vooral de aankleding en de kunst aan de muur. Personeel is vriendelijk. Het eten is goed. Alleen de gerechten zijn veel te duur. Friet zit er niet bij in, extra bestellen. Bakje friet zonder mayonaise 4,50. Dat vind ik persoonlijk te duur, en raar dat dat niet standaard bij het vlees zit. Mijn moeder had een steak. Het dessert was erg lekker maar om daar 9,50 voor te vragen is eigenlijk te zot voor woorden. Voor kinderen is er een buffet met frietjes, snacks en ijsjes. Geweldig idee en zag er super leuk uit. De ambiance is prachtig maar omdat het eten veel te duur is, is dit eens maar nooit weer.

Cheddy Cendol

Heerlijke menu's en bijzonder vriendelijk personeel.