Ons Lagerhuys in Garderen

Lekker uit eten met een thuysgevoel? Welkom in Ons Lagerhuys

In het dorp is het gratis parkeren

Lijn 107 uit putten.

di lunch 16:00 - 17:00 diner 16:00 - 23:00

Ons Lagerhuys is hét restaurant waar je uit bent en je tegelijkertijd helemaal thuis voelt. Gezellig en gemoedelijk, dat is de sfeer, gekoppeld aan een uitstekende keuken. U kunt zowel binnen als buiten of in de serre genieten.

Onze keuken gebruikt graag ingrediënten uit de eigen streek, zoals asperges uit Uddel, wild uit de Veluwse bossen en producten van de boerenwinkels.
Juist met verse ingrediënten kook je lekkerder, is onze filosofie, vandaar dat u altijd bij ons seizoensproducten vindt: van heerlijke salades tot interessante wildgerechten.

• Buffet: € 20,00

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card Diners Club

di lunch 16:00 - 17:00 diner 16:00 - 23:00

1320291756 97
1451914915 76
1462039774 83
1487351920 81

1. Nu al meerdere malen lekker gegeten bij On Lagerhuys, altijd goed en lekker.
    Vriendelijke en vlotte bediening.
    Normale porties en ook redelijke prijzen, kortom een aanrader!

2. Arnold van Loopik

Uitstekend gegeten. Prima bediening en ook snel. Iets te donker binnen qua verlichting.

3. Van de Fliert

Heerlijk gegeten. Super snel, leuke muziek, gezellige sfeer en hele goede service. Top tent, komen zeker terug!

4. Gezellig restaurant, heerlijk eten en goede bediening.

5. Tja, verschrikkelijk slecht. Slechte service, barpersoneel lijkt te lui om rond te lopen. De reepate smaakte naar oud hondevoer en het wild stoofpotje bevatte nauwelijks vlees. De slibtong was vooral verschrikkelijk droog en alle bijgevoegde salades smaakten hetzelfde door dezelfde niet geweldige zurige saus. Maar de bediening blijft toch wel de grootste teleurstelling, kan er geen lachje af? Tis duidelijk dat dat werk niet voor hun plezier doen. Snap dan ook niet waar die hoge scores hier vandaan komen, zal waarschijnlijk van een tijd geleden zijn want op het moment is het simpelweg een ballentent.

6. Supersnelle bediening! Hele lekkere gerechten; we hebben wild op, heerlijk! Goede keuze op de kaart. Een aanrader!

7. Heel lekker allemaal maar de frieten waren bijzonder lekker.

8. Lekker gegeten, mooie keuzes op de menukaart. Sfeervol ingericht en vlotte bediening.

9. Taco Boezaart

Heerlijk gegeten. Super service. Ruime keuze op de wildt kaart.

10. van der Put

Ontzettend lekker gegeten! De Chateau Briand voor 2 personen is werkelijk perfect gebakken. Presentatie van het eten is ook leuk verzorgd!

11. Heerlijk gegeten bij Ons Lagerhuys. Na een lekker vers broodje werd ons voorgerecht geserveerd. We hadden gekozen voor de wild amuses, een combinatie van voorgerechtjes van de wildkaart. Een echte aanrader! Als hoofdgerecht hadden we de hertenbiefstuk. De opmaak op het bord zag er mooi uit en de biefstuk was lekker mals en een mooie combinatie met de bijgerechtjes. De Tempranillo smaakte er heerlijk bij. Het dessert hebben we overgeslagen.

12. Prima en lekker gegeten van de wildkaart. Mooie gerechten, prima voorbereid en een gezellige locatie.

13. Diny van Dijk

Wij zijn inmiddels verzot op dit restaurant. Wij komen helemaal uit Zoetermeer om hier op kerstavond te komen eten. In een woord geweldig!!!!! Echt wij kunnen niets negatiefs opschrijven. Ga zo door!!!!

14. Op doorreis kwamen we hier terecht. Heerlijk gegeten, biefstuk(met pepersaus ipv kruidenboter was geen probleem)en varkenshaas. Bediening vlot en vriendelijk. Mocht de kans zich voordoen, komen we zeker terug.

15. Super lekker. En goede bediening.

16. Geachte heer/mevrouw.
    Op 25 october heb ik kontakt opgenomen met uw restaurant via de website.
    Mijn vraag was een reservering voor zaterdag 17 november vanaf 18.30 voor twee personen.
    Tevens mijn verzoek voor een plek in het oude deel van het restaurant op een rustige plaats.
    Bij aankomst zaterdag moesten we bij binnenkomst erg lang wachten en werden vervolgens geleid naar een plek bij het raam, grenzend aan het terras.
    Nadat we hadden plaats genomen en zaten te wachten op bediening, die al weer erg lang op zich liet wachten, verbaasden we ons over rommel op de vloer naast ons.
    Toen we eindelijk gevraagd werden wat we wilden drinken hebben we kenbaar gemaakt wat onze vraag was bij boeking.
    Nadat de bediening overleg had gehad, werd duidelijk dat geen goed alternatief voor ons was.
    Mijn vrouw stelde voor dat we wel zouden blijven indien men ons ieder een glas wijn zou willen aanbieden.
    Dit was niet mogelijk, maar wel twee gratis koffie.
    Voor ons was de maat bijna vol, maar uiteindelijk ging men akkoord met ons verzoek om als compensatie twee glazen wijn aan te bieden.
    Wij begrijpen niet dat er blijkbaar bij boeking geen aandacht besteed wordt aan onze wensen.
    Twee jaar geleden hebben we ook al een dergelijke ervaring met dit restaurant gehad.
    Onbegrijpelijk, daar we bij paardensportevenementen op het KNHS centrum in Ermelo al vaker met groepen hier gegeten hebben.
    Je zou verwachten dat de klant koning is, maar daarin moet wel verbetering komen!!!
    Met groeten Frans Arts

17. Hele leuke sfeer, lekker eten maar side dishes waren wat magertjes. Service laat te wensen over. Bij binnenkomst to 2× toe geen reactie en jonge bediening keurde ons geen blik waardig, knoeien bij wijn inschenken zonder dit op te ruimen en om friet gevraagd, die nooit kwam.

18. A. Luinenburg

Gezellig gezeten. Top gegeten voor een goede prijs.

19. De Chateaubriand is echt een aanrader!!!!! Een gezellig restaurant, prettige sfeer en vooral heerlijk eten!!!!

20. Kwaliteit van eten viel erg tegen. Hadden bistro specialiteit haas saté. Deze had bij ons allebei harde buitenkant, te lang op gril gelegen?
    Patatjes waren allemaal harde kleine stukjes, onderste uit de zak ofzo.
    Geen bistro Kwaliteit in ieder geval.
    Personeel was gehaast en kortaf.

21. Van Bloemendaal

Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Wel jammer dat jullie geen groente serveren bij het hoofdmenu, 1 klein bakje sla is best weinig met zn vieren.

22. Echt een top ervaring gehad, goede service & een overheerlijke ossenhaas gegeten. Ook het dessert was overweldigend. Wij komen zeker terug!

23. Goede sfeer vriendelijke bediening.
    Gerechten zowel voor, hoofd en nagerecht heel goed.

24. Voor de derde maal een misser. Hoofdgerecht komt al als je nog bezig bent met het voorgerecht, slib tongen waren prima maar de patat leek we 3 keer gebakken. Spinazie Ala blub was ook niet erg aantrekkelijk.
    Dit ook medegedeeld aan bediening maar die wisten hier niet mee om te gaan.
    Dus service was erg slecht. Dit etentje heeft wel sinds binnenkomst wel 40 minuten geduurt. Nou daar gaat je avondje gezellig relaxte eten.

25. Slecht eten, service en personeel. Voor ons nooit meer!

26. We zijn er voor de eerste keer geweest en we hebben het op alle fronten zeer goed naar onze zin gehad, net als velen voor ons doen we nog eens over. Het is wel niet naast de deur maar hindert niet.

27. Het was zeer goed eten!
    Goede bediening eigenlijk een 11 waard!

28. Gezellige zaak. Prima gegeten met een verrassend voorgerecht van zalmmousse. Een aanrader. Bediening liet ons wat lang zitten, maar verder liep het goed.

29. D Harsevoort

We waren met 11 en de tafel stond klaar en het was goed.

30. René Wolswinkel

We hebben heerlijk gegeten. Het was zeer goed van smaak.
    De borden waren zeer mooi opgemaakt, bijna zonde om op te eten.
    Veel keus in het menu.
    Bediening was zeer vriendelijk en legde netjes uit wat we geseveerd kregen.

Tip.
    Bediening had een korte broek aan, door warmte kan ik het begrijpen. Maar persoonlijk zou ik dat zelf niet doen.

Dit restaurant is echt een aanrader.

Gr René

31. Rita van den Hoorn

Gezellig op het terras gezeten vanwege de warmte, maar we werden vlot bediend. De saté is verrukkelijk!! De biefstuk en schnitzel waren ook top! De groenten (sla in dit geval) zijn erg karig voor 4 personen.

32. Alweer een fantastische ervaring, driemaal gaan eten op een week tijd en driemaal was het super lekker, en de ontvangst en service was top. Een echte aanrader waar het zalig vertoeven is. Bedankt Arthur en je medewerkers, jullie maken ons verblijf in Garderen steeds top.

33. De ontvangst door eigenaar Arthur was fantastisch, de angus beef was perfect, het restaurant is gezellig, de bediening was zeer vriendelijk, kortom wie in de omgeving van Garderen komt moet hier komen eten! Wij gaan deze week nog zeker terug!

34. Reinier Pijnacker

Heerlijk gegeten met onze familie van 10 personen.
    Uitstekende bediening.
    Het was erg druk en daar door was de wachttijd voor het hoofdgerecht erg lang.
    Desalnietemin zeer tevreden.

35. Wij zijn hier met vakantie en ben op de reacties van eet nu afgegaan om een restaurant te zoeken. Het eten was voortreffelijk en de bediening ook. Zeker voor herhaling vatbaar!

36. Petra Bettink

Lekker eten, goede bediening en een gezellige sfeer.

37. Fijne sfeer, persoonlijke bediening en heerlijk gegeten.

38. Super lekker asperges zalm gegeten!

39. Uitstekend gegeten met een goed seizoensmenu (asperges). Lekker informeel, vlotte bediening en uitstekende prijs/kwaliteit. Komen zeker terug!

40. Ron rizeboon

Heerlijk gegeten! Goede bediening!
    En leuke sfeer!
    Voor herhaling vatbaar!

41. Marc Van Vliet

Uitstekend restaurant met prima eten en zeer attente en vriendelijke bediening. Ik kom hier graag!

42. A. de Jong

43. Voor woensdag gereserveerd en door die ervaring vrijdag weer gegaan.
    Heerlijke ongedwongen sfeer. Prima eten voor een goede prijs.
    Wat ons betreft een aanrader!

44. R. De Brie

Heerlijk gegeten en gedronken in prettige sfeer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Komen zeker nog een keer terug

45. Heerlijk gegeten, en de bediening was top.

46. Teleurstellend en dat op Valentijnsdag! Kwaliteit van het eten was zeer matig, smakeloze en lauwe spruiten en krieltjes. Vis en vleesgerechten eveneens lauw waardoor je al snel koud eten had. Kenbaar gemaakt, bediening zou het doorgeven? Bediening sprak luid aan alle tafels waardoor je precies kon horen/volgen waar het overal omging. Iedereen jong/oud werd aangesproken met je. Muziek stond erg hard en was daardoor nogal nadrukkelijk aanwezig waardoor mensen hard gingen praten. Broodje vooraf, voorgerecht en hoofdgerecht in drie kwartier weggewerkt voor dik 80 euro, ongelooflijk. Bij vertrek geen oog voor de gasten dus ook geen bedankje en/of groet.
    Vorig jaar een totaal andere ervaring gehad, smakelijk eten, goede bediening. Blijkbaar erg afhankelijk van welke kok er werkt en wie er in de bediening staat. Zou niet moeten. Jammer!

47. K van den Bosch

Zondagavond met vrienden bij jullie gegeten, ook deze keer weer prima! Jammer dat het bestelde stokbrood niet gebracht werd.
    We geven de voorkeur aan een andere avond, want nu waren er erg veel kinderen die veel kabaal maakten en tikkertje speelden in het restaurant. Daar werd niets van gezegd door de bediening, in tegendeel. Het was echt storend.
    Toch komen we graag terug, want verder is het echt een tof restaurant!

48. M. Reijsbergen

Heerlijke avond gehad, ga vooral zo door !!!

49. Marco Hagmolen

We hebben heerlijk gegeten. Veel aanbod tegen echt betaalbare prijzen. Leuke bediening. Sfeervol ingericht. Vooral windstoofpotje is een aanrader. Veel succes voor de toekomst en wij komen absoluut een keer terug.

50. Evert Hage

Een zeer goed restaurant, dit was onze tweede ervaringen en beide keren was het zeer goed. Wij zullen hier nog vele malen heen gaan. Zeker een aanrader als je in de buurt van Garderen bent om hier te gaan eten.

51. Bart van den Brink

Wij hebben een fijne avond gehad.
    Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

52. Anita van Andel

We werden ontzettend leuk begroet en bedient. Jong en dynamisch team. Het eten was echt boven verwachting gezien de prijs. Echt een aanrader. Ik zeg DOEN!!!

53. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer tegen een zeer acceptabele prijs. Aanrader!

54. Super lekker gezellig een fijne avond bijna thuis.

55. Helga van de Bunt

Fijn personeel. Leuke avond.

56. Eten bij Ons Lagerhuys, is geweldig, hier voel je je thuis! Aanrader! Geweldig goed eten, goede service, aandacht voor de klant.

57. Wij hebben heerlijk gegeten met ons viertjes. Bediening was perfect, ze hadden maar een half woord nodig om het heel bijzonder te maken.

58. Corné van lammeren

Het was aangenaam en het eten was erg lekker.

59. Op 26-10 gegeten bij ons Lagerhuis.
    Goede bediening, goede sfeer en het eten is er heerlijk.
    De prijs/ kwaliteit is prima.
    Tip. De wild recepten op de kaart zijn om te smullen.
    Wij komen hier zeker weer als we in de buurt zijn.

Een echte aanrader.

60. Wederom heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer. Alleen frisdrank serveren in een warm glas.... even een aandachtspunt

61. Janny van der Waal

Gezellige en knusse zaak en leuk personeel

62. Hennie Timmer

Met mijn man en kinderen lekker uit eten geweest. Het eten was uitstekend. Er werd goed rekening gehouden met het dieet van mijn zoon. Fijn dat hij ook gewoon mee kon eten.

63. Al jaren kom ik met vrienden en familie bij Ons Lagerhuys. Het eten vind ik er uitstekend en de bediening is gastvrij en goed. Telkens weer een feestje om daar een paar uur te zijn.

64. P.J.C.Seton

Voor ons een bekend adres. Zoals eerder was het ook dit keer weer super. Het zandmenu was geweldig.

65. Super lekker gegeten, prima bediening, ontzettend leuke sfeer, we zijn al 9 jaar te gast in Garderen, nu hebben we spijt dat we niet jaren eerder dit prima restaurant hebben bezocht, aanrader!

66. Ronald Vissers

Enorm lekker gegeten. Attente bediening en die rabarber… (!)

67. Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant.

68. Voor het eerst hier gegeten, waren afgegaan op de goede recensies.
    Gelijk bij binnenkomst wordt je al gevraagd wat je wil drinken, de menukaart moet je na 10 minuten zelf om vragen. We besluiten alleen een hoofdgerecht te nemen. Serveerster neemt de bestellling op en vraagt zal ik het brood dan alvast brengen? Ervan uitgaande dat het gratis is zeggen we prima, anders had ze dat moeten zeggen. Komt er een broodplankje dat we later af moeten rekenen (4.50). Schandalig. We komen hier nooit meer.

69. wil.van blotenburg

We hebben heerlijk geluncht.
    Was goed verzorgd en erg lekker.
    En de bediening was perfect.

70. Willeke klok

Lekker gegeten en super vriendelijke bediening! Vooral fijn dat we wat tijd kregen tussen voorgerecht en hoofdgerecht.

71. b.middendorp

Prima gegeten voor een betaalbare prijs

72. Bijzonder slechte service. Had gereserveerd. Ruim van tevoren. Kregen hoewel de meeste tafels leeg waren een tafeltje vlak bij de bar in de loop. Deur stond open, tochtig en koud. Wij gaven aan een andere tafel te willen. Bijvoorbeeld in de serre. Dit was niet mogelijk want de rest was allemaal gereserveerd. Er kwam een grote groep aan de bar die allemaal om ons heen stonden… vervolgens komt er een echtpaar binnen wat niet gereserveerd had. Tot onze stomme verbazing kregen zij een tafel toegewezen aan het raam in de serre… toen wij de ober er op aanspraken beweerde hij dat deze tafel net was vrijgekomen. Vreemd dat men dan ons niet vraagt, wetende dat wij ontevreden waren over de plek, of wij naar die tafel wilde verhuizen. Wij hebben de rekening van de drankjes gevraagd en zijn vertrokken.
    Bijzonder onvriendelijke ober, geen service.

73. Jenny top

Was echt super

74. Paula Hendriksen

Met z'n zevenen heerlijk genoten van eten, drinken, personeel en entourage.

75. Bertus Lubbersen

Heerlijk gegeten . Prettige bediening. Gezellige sfeer

76. Reinier Pijnacker

Lekker gegeten, prima bediening.

77. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening en ruime porties. Sfeer is goed. Tafels staan niet te dicht op elkaar.

78. Anoniem

Heerlijk gegeten.

79. Lekker eten in een gezellige sfeer

80. familie droog

We hebben echt weer heerlijk gegeten! De sfeer is goed, de bediening prima en het eten super. Kleine aanpassingen aan het menu zijn ook geen probleem. Een echte aanrader om hier een keer te gaan eten!

81. Richard & Maya

Prima restaurant, gezellig personeel en goede service.

82. Annemieke

Zeer leuke tent, heerlijk gegeten en lekker lang na tafelen, zeer vriendelijk en leuk personeel

83. Komen hier regelmatig en zullen dit ongetwijfeld nog vaker doen.

84. Geweldig lekker gegeten. Was top en zeker voor herhaling vatbaar!

85. Johan Mulder

Echt heerlijk gegeten top restaurant.

86. Leuke ontvangst, lekker eten, vriendelijk personeel.

87. Zeer vriendelijk personeel... eten verassend lekker en vers, voor elk wat wils. Gewone gerechten maar ook wild of iets anders. Wij komen zeker een keer terug!

88. Donderdagavond leuke Spaanse avond met wijn en spijs gehad. Beslist voor herhaling vatbaar.

89. Lisa van Beek

Heb weer super gegeten! Leuk valentijnsmenu gehad! Zeker vaker heen

90. Sfeervol restaurant, goede bediening, lekker eten maar... Te duur.

91. Ej van kampen

Het was heerlijk, super!

92. Super gegeten bij Arthur. Alles is top: sfeer, bediening en eten.

93. Heerlijk gegeten in een zeer ontspannende sfeer. Wij hebben met z'n vieren een top avond gehad.

94. Kwaliteit van eten matig. Was niet warm. Te duur. Ga daar niet meer eten.

95. Prima eten, alleen kleine voorgerechten en waarom bijna geen groente als bijgerecht, maar alleen wat salade? 2 soorten groente lijkt ons toch normaal en kost ook niet het meeste. Hebben hier vaker gegeten toen was het beter voor elkaar.

Kortom te weinig eten in verhouding tot de prijs. Jammer, maar proberen het in de toekomst nogmaals, misschien dan verbetering.

96. Ik vond het eten erg duur in verhouding tot de kwaliteit. De bitterballen van aubergine smaakten prima, maar de salade erbij vond ik niet lekker. De hoofdgerechten waren duur in verhouding tot de hoeveelheid en de bijgerechten weinig bijzonders. Tuinbonen, niet vers natuurlijk in november, salade karig. Glas witte huiswijn €4,25, best duur voor dit type restaurant.

97. Annemarie Meijerman

We hebben hier heerlijk gegeten, vooral genoten van de Veluwse wildgerechten! De bediening was uitermate professioneel en vriendelijk, geen enkel probleem om hier met een kind van 2.5 en een baby te eten als gezin. Een absolute aanrader.

98. We hebben in een hele leuke sfeer goed kunnen eten onder de bezielende leiding van een prettige bediening.

99. Sandra speksnijder

Heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en leuke sfeer.

Volgende pagina