Op dit adres zit nu: De Wildebras

Herberg De Hertshoorn in Garderen

1. Wat een heerlijke tent hier zeg!

Heerlijke eten voor een goede prijs. Zeer vriendelijk en flexibel personeel. Twee keer geweest nu, en twee keer prima.

Geweldige speelplek voor de kinderen boven, een hele speelzolder. Het ligt prachtig, een keer met een weekendje weg in de winter geweest, en een keer midden in het mooie weer. Ligt op fietsroute. Een aanrader als je verblijft in hotels in de buurt, waar het eten 2x zo duur is, en 2x minder lekker..

2. Wij gaven hier een feestje. De eigenaren waren heel flexibel, aardig en klantgericht. Bijna alles wat we voorstelden was mogelijk. Ze vonden het echt belangrijk dat wij een goede tijd zouden hebben. De locatie is vrij groot er kunnen makkelijk 100 man in, maar toch is het sfeervol. Het smulbuffet viel heel goed bij onze gasten. Voor de kleintjes was er het standaard snack voer. Voor volwassen was met name het eten van de hete plaat een succes. De bediening was eveneens super. De kindertjes hebben we de hele avond niet gezien omdat zij zich konden vermaken op de speelzolder (een waar kinderparadijs) We hebben genoten en kunnen het iedereen aanbevelen.