De Wildebras in Garderen

1520538250 69
1612039572 81
1619078135 79
1640193824 76

1. Vandaag weer hier gegeten, spare- ribs, het was heerlijk en super mals. Ik mis alleen rauwkost dat zou wel lekker zijn.
    Verder was alles super 👌

2. Kristel de Brake

Sfeervok ingericht met veel natuurlijke dingen. Prachtige schouw en mooie verlichting.
    Eten meer dan voldoende, smaaktechnisch prima. Speelzolder een echte aanrader! 1 puntje van aandachtspunt, zorg dat de zolder speelklaar is of gecontroleerd wordt. Kleurplaten en kleurpotloden waren op toen wij om half 6 kwamen eten. Wel snel opgelost.

3. Yvonne

4. Erna van Overbeek

Afgelopen zondag (27 mei) na reservering hier gegeten met redelijk groot gezelschap. Wij waren met 10 personen, waarvan 4 kinderen. Spareribs waren voor een paar mensen de keus. De Spareribs waren goed gebakken en redelijk van smaak. Maar er was geen knoflooksaus maar kruidenboter? Heel apart bij dit gerecht. Andere hadden het gerecht Surf en Turf met Ossenhaaspuntjes en Gamba's. De ossenhaaspuntjes waren wat taai. Naar ons idee was het biefstuk. De seizoen groenten was eigenlijk een lachertje en op ieders bord anders. Wij vermoede dat er nog maar heel weinig groente was. Wat Parijse worteltjes. Eén persoon had één sperzieboon erbij. De ander drie kruimels broccoli. En weer een ander een heelll klein stukje bloemkool. Wij vroegen ons af, wat het seizoen hiervan was. Wij hadden echt het idee dat wij het laatste uit de keuken kregen. Want ze zijn op maandag en dinsdag dicht. Jammer wij hadden ons op iets meer verheugd. Hiermee was de prijs/ kwaliteit echt wel uit balans.

4,9
  5. Het eten was heerlijk, de sfeer was goed en onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt! Er was zelfs toezicht op de kinderen, kortom daar gaan wij zeker nog een keer heen.

De tafels staan lekker ruim opgesteld dus we konden elkaar goed verstaan ondanks dat restaurant vol zat!

6. Judith Schut

Zaterdagavond heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, de kinderen konden lekker in de speelzolder spelen.
    Blij dat wij wel gereserveerd hadden!
    Een echte aanrader.

7. Wat een drama. Vandaag geprobeerd daar te eten in een familierestaurant... met maar 5 kinderstoelen?!
    Een bijzonder onvriendelijke dame deelde mee dat alles binnen bezet was. Sure. Dus moesten we buiten gaan zitten maar het kon wél lang duren. Sorry?! In het hoogseizoen waar binnen alles klaarblijkelijk gereserveerd is, onderbemand zijn in de keuken? Nee, hier komen we nooit meer terug.

8. Besloten om samen met mijn vrouw hier een keer te gaan eten. Tafel gereserveerd en bij binnenkomst uitstekend naar onze tafel geholpen. Gezellig plekje bij het raam met mooi uitzicht. Ruim voldoende plek en de sfeer is gemoedelijk, mede door de uitstekende voorzieningen voor kinderen. Het is een gelegenheid bij een bungalowpark/camping, maar heeft inderdaad de uitstraling van een gezellig restaurant. De bediening is heel vriendelijk, vlot en klantgericht. De taken zijn goed verdeeld en alles loopt op rolletjes. De kaart is eenvoudig en beidt voor elk wat wils. Ik bestelde vooraf de bonbon van zalm met brood en garnaaltjes. Smaakte uitstekend. De uiensoep was iets te zout, maar dat is persoonlijk. Onzorgvuldig dat de laurierbladeren niet verwijderd waren. Als hoofdgerecht een pizza met extra toppings en mijn vrouw het Bourgondisch Stoofpotje. De pizza was zeer rijk belegd en smaakte prima. Het stoofpotje was lekker, maar voor een persoon teveel. De groenten van het bijgerecht mogen wat ons betreft minder gaar, dat smaakt ons beter en staat ook fraaier. De verhouding prijs/kwaliteit is goed te noemen. Als geheel vinden wij dat De Wildebras goed waarmaakt wat ze willen zijn, namelijk een gezellig familie restaurant. Van harte aanbevolen!

9. mw 5 punten

Leuk restaurant. Prima personeel.
    Helaas vielen de spareribs ons qua smaak tegen. Gekookte groenten erbij waren smakeloos en in te grove stukken. Balen dus!

4,7
  10. Sfeervol en zeer kindvriendelijk restaurant. De kaart is gevarieerd - van pizza, pannenkoek tot een wat luxer bordje eten - dus er is voor ieder wat wils.

Als voorafje bestelden we een mandje met brood en meestal bestaat dat dan uit wat stokbrood met kruidenboter. Maar niet hier! Wat een verrassing was het toen we een schaaltje met drie soorten (wit, lichtbruin en donkerbruin) overheerlijk afgebakken brood kregen met daarbij ook drie smakelijke smeerseltjes. Voor de kinderen hadden we een pizza bestel en het leuke is dat die enigszins zelf samengesteld kan worden. Mijn man had de spareribs en die zijn werkelijk om te smullen. Zelf had ik de Wildebrasburger. Beide gerechten waren meer dan voldoende en ook weer om je vingers bij af te likken. Wat mij betreft hadden de spekjes die bij de burger zitten echter wel wat meer uitgebakken mogen worden. Wellicht een tip voor de kok!

Tijdens het wachten op de gerechten hebben de kinderen zich prima vermaakt op de speelzolder. Ben zelf even een kijkje gaan nemen en ik zag iets wat ik nog nooit gezien heb: de zolder is in diverse 'kamertjes' verdeeld en in ieder kamertje kan wat anders gedaan worden (kappertje spelen, verkleden, gamen etc.) en er is zelfs een bioscoopzaaltje. Wat een uniek idee!

Al met al echt een restaurant om met kinderen te gaan eten! Wij hebben in ieder geval genoten!

11. Natuurlijk was het sfeervol, ontzettend kindvriendelijk en niet echt duur. Maar dat maakt het eten nog niet goed. Voorgerechten carpaccio en salade piri piri kip. Carpaccio was wel ok, maar ook niet meer dan dat. Het kwam niet kakelvers op ons over. De kip was heel gewoontjes: gebakken stukjes kipfilet (nauwelijks gekruid) met doodgewone chilisaus (ik vermoed uit van die literflessen uit de supermarkt). De salade waar de kip doorheen zat was niets bijzonders. In totaal had ik bij 'piri piri' (qua smaak) iets spannenders verwacht. Op naar het hoofdgerecht: oerhammetje met mosterdhoningsaus (dat heet toch honingmosterdsaus?) en 'het wildebrasje', de hamburger van het huis. Het hammetje was op zich lekker zacht, maar smaakte alsof ie uit de diepvries kwam. De honingmosterdsaus was gewoon echt niét lekker, klonterig en drappig, het leek geschift. We hadden het idee dat de keuken hiervan op de hoogte was en er met een enorme klodder extra honing er nog wat van heeft willen maken. Dat heeft averechts gewerkt. Brrrr. De hamburger van het huis leek ook uit de vriezer te komen. Een goede verse runderhamburger kan zo lekker zijn, daar stak het wildebrasje schraal bij af: taaiig en smaakte alsof -ie uit een pakje kwam (niet vers/handgemaakt). De hamburger was bedolven onder een mengsel van heeeel veel spek, uitjes en champignons (eigenlijk ook wel een fantasieloze combinatie, maar toegegeven, ik heb het zelf uitgekozen). Het spek leek er (inclusief het bakvet) op te zijn gedaan. Resultaat: een hele zout, maar vooral een ongelooflijk vet geheel (zo'n broodje zuigt zich helemaal vol). Na elke hap glibberde alles. Echt jammer, want met een hamburger kun je vrij gemakkelijk iets verrassends en lekkers maken. Schaaltje friet was prima, schaaltje groente was tot snot gekookt en de groentes kwamen duidelijk uit de vriezer.

Wij hadden echt het idee dat de keuken bemand werd door vakantiekrachten die op vaststaande manier hapklare brokken moeten bereiden (bakken, warm maken) zonder daar zelf al te veel passie bij te voelen. Al met al maakt het dat wij hier de volgende keer voorbij rijden (ondanks de prima service).

12. Sandra Vroegindeweij

Gewoon goed en leuk vakantie eet-adres. Super voor de kids met zo'n uitgebreide speelzolder. Kwaliteit eten goed, prijs zeker. Personeel kan af en toe wat chaotisch zijn, maar als de kinderen genieten maakt dat veel goed.

13. Het restaurant is klein en dus konden we pas laat gaan eten. Maar het wachten was het meer dan waard. Wij kregen vooraf een goed gevuld mandje brood met 3 heerlijke toevoegingen. De kinderen kozen een pizza en een pannenkoek, mijn vrouw een oerhammetje en ik koos Spareribs. Zelden zulke lekkere spareribs gehad. Ook werden wij heel netjes geattendeerd op de pizza dag. De sfeer was ook zeer goed, leuke inrichting en de speelzolder vonden de kinderen geweldig. Complimenten aan de kok en alle medewerkers. Mochten we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker weer langs.

14. Roelie Visher

15. Wij zijn hier afgelopen weekend geweest en herkennen ons niet in voorgaande recensies. Kinderen kregen een heel zoute, taaie lap pizza (vergeten het deeg uit te rollen kregen we na een opmerking te horen). Hij werd keurig van de rekening gehaald maar ik had aangegeven graag een toetje voor de kids te willen die nog steeds niks gegeten hadden. Uiteindelijk naar huis zonder iets op te hebben als alleen een broodje kruidenboter. De mandjes waren overigens gevuld met brood wat nog bevroren was van binnen. Borden van de volwassenen lag 1 blaadje sla, 1 schijfje komkommer en 1 partje tomaat op. Heel fantasieloos. Ik denk dat het succesvoller was geweest als ze zich gewoon geconcentreerd zouden hebben op het serveren van goede pannenkoeken oid.
    De kinderen kunnen echt leuk spelen op de zolder en de entourage is sfeervol en gezellig. Misschien een goede training voor het personeel en een beetje passie vanuit de keuken. Dan komen we zeker terug want het concept is leuk.

5,7
  16. Met de kinderen lekker gegeten , de bediening is vriendelijk, en de prijzen zijn voordelig. Voordeel is de speelzolder waar kleine kinderen onder begeleiding kunnen spelen. De kinderen vonden het erg leuk en hebben zich geen moment verveeld! Wij komen er zeker terug.

17. Wij zijn met vier man bij jullie geweest en ik moet zeggen dat het heel goed was. Erg gezellig was het, het personeel aardig. Ik ga reclame maken voor jullie en ik prijs jullie aan zodat jullie het lekker druk krijgen als jullie daar geen bezwaar tegen maken. Wij komen zeker weer terug, blijf zo doorgaan.

Groetjes ton

18. Uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. Vooral de Wildebras plate is aan te raden
    Heerlijk gegeten tegen een ontzettend leuke prijs.