De Garderense Berg in Garderen

• do 16:00 - 22:00
  • vr 16:00 - 22:00
  • za 16:00 - 22:00
  • zo 16:00 - 22:00

Voor de tweede keer gegeten in De Garderense Berg. Voor een vast bedrag kun je eten zoveel je maag het toelaat. Ook de wijn, bier of frisdrank is er bij inbegrepen. Deze keer was het heel druk maar daar merk je weinig van. Door de doorstroming was alles supervers en volop aanwezig. Vis, vlees (ter plaatse voor je gebakken) italiaans, chinees, japans, noem maar op. Ook is er een ruime keus aan wokgroenten. De toetjes zijn heerlijk, vers schepijs, slagroom en een chocoladefontein, mmmm. Hier komen wij zeker terug!

- LJA

Onbeperkt eten

Ons buffet heeft u een enorme keuze gerechten van meerdere keukens. En daar mag u zoveel van eten als u wilt.

Onze saladebuffet is enorm uitgebreid zoals ook onze Chinese gerechten. Bent u liefhebber van vis? Probeer dan eens onze slibtong of zalm. Voor de echte vleesliefhebbers hebben we o.a. Rib-eye, Kangoeroe filet of lamskoteletten. Voor onze kleine gasten hebben wij heerlijke dikke frieten en snacks.

Onbeperkt drinken

Alle frisdranken, bier, wijn, koffie en thee zijn inbegrepen. U kunt bij onze drankuitgifte uw eigen drank keuze maken.

U kunt bij ons uw eigen drank pakken, of u nu frisdranken drinkt zoals Cola, Sinas, Ice-Tea of Fristi. Rose, Rode- of witte wijn, of een heerlijk verse getapt pilsje. De keus is groot. Voor de kleine gasten hebben wij ook disco-slushpucppy.

Vaste prijs

Met het All-inclusive arrangement betaalt u niet per gerecht of per drankje, maar voor de tijdsduur van uw verblijf.

Zo kunt u onbezorgd genieten van alles wat De Garderense Berg te bieden heeft. U rekent af bij het verlaten van het restaurant, vergeet uw bonnetje niet.

• Buffet: € 22,95
Foto van De Garderense Berg in GarderenFoto van De Garderense Berg in GarderenFoto van De Garderense Berg in GarderenFoto van De Garderense Berg in GarderenFoto van De Garderense Berg in GarderenFoto van De Garderense Berg in GarderenFoto van De Garderense Berg in Garderen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Voorzieningen
All-inclusive, terras en all you can eat

36 recensies voor De Garderense Berg

Eten & drinken