Voor de tweede keer gegeten in De Garderense Berg. Voor een vast bedrag kun je eten zoveel je maag het toelaat. Ook de wijn, bier of frisdrank is er bij inbegrepen. Deze keer was het heel druk maar daar merk je weinig van. Door de doorstroming was alles supervers en volop aanwezig. Vis, vlees (ter plaatse voor je gebakken) italiaans, chinees, japans, noem maar op. Ook is er een ruime keus aan wokgroenten. De toetjes zijn heerlijk, vers schepijs, slagroom en een chocoladefontein, mmmm. Hier komen wij zeker terug!

- LJA

Onbeperkt eten

Ons buffet heeft u een enorme keuze gerechten van meerdere keukens. En daar mag u zoveel van eten als u wilt.

Onze saladebuffet is enorm uitgebreid zoals ook onze Chinese gerechten. Bent u liefhebber van vis? Probeer dan eens onze slibtong of zalm. Voor de echte vleesliefhebbers hebben we o.a. Rib-eye, Kangoeroe filet of lamskoteletten. Voor onze kleine gasten hebben wij heerlijke dikke frieten en snacks.

Onbeperkt drinken

Alle frisdranken, bier, wijn, koffie en thee zijn inbegrepen. U kunt bij onze drankuitgifte uw eigen drank keuze maken.

U kunt bij ons uw eigen drank pakken, of u nu frisdranken drinkt zoals Cola, Sinas, Ice-Tea of Fristi. Rose, Rode- of witte wijn, of een heerlijk verse getapt pilsje. De keus is groot. Voor de kleine gasten hebben wij ook disco-slushpucppy.

Vaste prijs

Met het All-inclusive arrangement betaalt u niet per gerecht of per drankje, maar voor de tijdsduur van uw verblijf.

Zo kunt u onbezorgd genieten van alles wat De Garderense Berg te bieden heeft. U rekent af bij het verlaten van het restaurant, vergeet uw bonnetje niet.

• Buffet: € 22,95
  • All-inclusive

1322920624 86
1381942086 84
1419501198 89
1494619422 87

1. S.Weijling

We komen vaker bij de Gardense Berg eten als we op de camping zitten… gisteren zijn we met onze zoon en schoondochter heerlijk wezen eten… alles was weer vreselijk lekker… zoveel variatie van eten en drinken… het personeel achter de bakplaten en wok zijn heel snel en erg vriendelijk… en onbeperkt drinken is ookniet verkeerd… zelfs voor kinderen is er ook genoeg. Te verkrijgen… dus de Gardense Berg is een echte aanrader voor een avond heerlijk eten en drinken voor een mooie prijs.

2. Gewoon goed zo als altijd we leuk tafeltje aan voorkant voor 4 volgende keer vraag ik tafel waar geen grote groepen achter je zitten erg rumoerig.

3. Susanne Weijling

Wij staan met een stacaravan op een camping in Garderen en gaan regelmatig eten bij de Gardense berg.
    Wij vinden het heerlijk eten en iedereen van jong tot oud kan pakken wat ie lekker vind.
    Het personeel is zeer aardig en het bakken/grillen/wokken van eten gaat vrij snel en smaakt goed.
    Ook is er voor kinderen pizza en pannekoeken verkrijgbaar en natuurlijk ook patat etc.
    Wij komen hier graag.

4. S_slijkhuis.

Wij vonden het weer geweldig goed, zo als altijd.
    Alleen de tijd ging veel te snel om.
    Wij hadden niet eens de tijd om een toetje te eten, dus dan kun je wel nagaan.
    Dat heb je dan, als het zo gezellig is.

Vriendelijke groeten van van Slijkhuis.

5. Op zich goed gegeten, maar vreemd dat je zelf je bord moet wegbrengen. En dat voor die prijs doordeweeks.

6. Peter Sonnega

Mijn vrouw en ik zijn er van het begin af aan vertrouwd mee en ook onze jongens en buren/vrienden zijn hier op ons advies vaste klant geworden. Geweldige keuken!

7. Bert van Zoest

Heerlijk mals vlees en goede koks alles ziet er heel netjes uit alleen de servetten hadden ze niet van hun oude gordijnen hoeven maken ze nemen geen vocht op.

8. Guido Rijn

Je krijgt waar voor je geld, veel variatie, zeer gastvrij en vriendelijk personeel.

9. Super restaurant met lekker eten en veel variatie. Alles in buffet ziet er lekker uit en wordt regelmatig bijgevuld. Bij drukte erg rommelig bij buffet, ook omdat je afwas moet wegzetten bij een luik tussen het buffet in. Zou hier een ander oplossing voor moeten verzinnen, want je loop elkaar in de weg. Rijen voor bakgerechten en wok zijn ook erg onduidelijk.

10. Eversdijk

Super goede wok, heel veel variatie.

11. Jan Eversdijk

Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Alles ziet er keurig uit en is goed vers. Je eigen bord even wegzetten lijkt ons geen enkel probleem. Dit restaurant is echt een aanrader!

12. Wij hebben met een grote groep heerlijk gegeten in dit restaurant. Echt een aanrader. Onbeperkt goede wijn, onbeperkt goed bier. Zeer goede wok, enz...
    Hoewel wij zeer kritisch zijn op vleesgerechten, deze keer helaas geen enkel minpuntje :-*(

13. Prima restaurant je krijgt waar voor je geld en alles is top geregeld. Een echte aanrader 👍👍👌👌

14. heerlijk gegeten. Ruime keuze.goed van smaak en alles was zeer schoon.

15. Leonora Duparant

16. Goed gegeten. Echter erg rommelige opzet, men loopt elkaar in de weg.
    Minpunt pok dat je zelf af moet ruimen.

17. A van middendorp

Het was goed toeven, tafeltje bij het raam, mooi uitzicht, fijne sfeer, en ook de prijs/kwaliteit was heel goed.
    Behulpzaam en niet overdreven.

18. Gerdiene

4-3-16 hebben wij heerlijk gegeten bij de Garderense berg! All in concept is compleet en goed. Het was ook lekker rustig. De biefstuk is heerlijk mals, echt een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug..

19. S. Rietveld

Lactosevrij eten werd hier heel serieus opgepakt. Ik heb een vrij ernstige vorm van lactose intolerantie en de kok maakte speciaal voor mij, op bestelling, gerechten/sushi. Wat ik maar wenste werd apart voor mij gemaakt. Echt super, een aanrader.

20. Net zoals de voorgaande keren was het weer super. Er is zoveel keus, dat je geneigd bent om veel te veel te eten.

21. t mamphuis

Meerder malen hier gegeten, vlees word lekker gebakken terwijl je wacht de vis is ook prima. Veel verschillende soorten. Ook het buffet gedeelte is goed wordt steedsvan vers voorzien. Het personeel is vriendelijk. Voor de kinderen is er een mooie speel gelegenheid. Prima eten en drinken .

22. Fam. De Jong

Wij zijn recentelijk wezen eten bij de Garderense Berg, in één woord top!!

We moesten even wennen aan het idee dat de borden zelf moesten worden weg gebracht, maar alsnog voor €22,95 vind je nergens zo'n all in concept!

De bakplaat en grill waren heerlijk. Vooral de garnalen en biefstuk zijn erg lekker, de warme gerechten in de bakken zijn lekker en vers, verder mooi opgemaakte salades en toetjes.

Verder is het voor kleine kinderen ook een aanrader omdat er een mooie speelhoek aanwezig is, waar ze lekker konden banjeren.

Zeker een aanrader!

Fam. De jong

23. Thomas & Bianca

Wat een geweldig restaurant, lekker gegeten. Vooral de lamsvlees vond ik persoonlijk goed, en raad ik ook iedereen aan.

Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Voor die prijs moet je niet verwachten dat je borden worden afgeruimd, maar dit was geen probleem voor ons. Bianca en ik houden wel van een beetje lopen. De eigenaren waren erg vriendelijk, mijn complimenten.

We raden De Garderense Berg zeker aan, aan onze vrienden en ons zie je zeker weer terug.

Met vriendelijk groeten

Tevreden gasten ;)

24. Slechte ervaring, ontvangst was niet vriendelijk. Kregen geen uitleg van hoe het concept werkte. Vond dat zeer slecht. Je moest je eigen borden opruimen, nou dit hebben wij nog bij geen enkel wok restaurant meegemaakt!! Al met al voor ons was dit een goede les om hier nooit meer te komen eten!!

25. Fam. Ploeg

Als je een glutenvrij-dieet moet volgen, supergoed!!! Ze maken alles speciaal voor die persoon klaar. Klasse!!! Een aanrader.

26. Met moederdag ben ik hier wezen eten met mijn gezin als verrassing. Al meerdere malen hier wezen eten. Ik denk dat we hier al een jaar of 4 komen. Het eten is nog steeds erg goed en de man achter het vlees, is erg goed op zijn vakgebied. Mijn man ıs erg fan van de lekkere biefstukjes. Echter vonden wij dit keer de bediening niet zo vriendelijk. Ze keken nogal chagrijnig voor zich uit en er kon geen lachje vanaf, erg jammer. We komen zeker nog een keer terug voor de lekkere biefstukjes!!

27. margriet

29. Meerdere keren hier geweest, veel voor weinig geld.

Onlangs opnieuw geweest. Wat is het vlees van de bakplaat achteruit gegaan. Niet vers maar taai, met name de kotelet en rib-eye.

Hier gaan we niet meer naar toe. Liever wat meer uitgeven zodat het te eten is.

Jammer, de rest is als vanouds goed.

30. marianne meijer

Heerlijk gegeten met familie, 20 man en een paar kleine kinderen. De kinderen vermaken zich prima, er is een hele kinder speelruimte voor ze. De familie vond het allemaal geweldig en gezellig en wij hebben afgesproken het zeker weer eens te gaan doen!! Alles is incl. eten en drinken, dus je weet van te voren hoeveel je kwijt bent (voor de kinderen is er ook heerlijk eten, van alles wat).

31. Recent weer eens gegeten in dit restaurant. Wij waren bij binnenkomst verbaasd over het mooie interieur. Een aantal jaren voor het laatst geweest omdat we het gevoel hadden in een kantine te zitten en het afhaalbuffet op een gaarkeuken leek. Nu komen we zeker terug, prima eten en een gezellige uitstraling. Chapeau.

32. Helemaal top dit restaurant, wij komem hier zeer regelmatig, super goede kwaliteit van al het eten, regelmatig afwisseling en dat voor zo'n lage prijs

33. Wat een heerlijk restaurant. Voor een leuke all inn prijs en prima en smakelijk eten. Als we in de buurt zijn is dit zeker voor herhaling waardig.

34. Agteresch

We hebben heerlijk genoten van de gezelligheid. De prijs viel hardstikke mee. Zeker een aanrader voor gezinnetjes die niet van heel luxe restaurants houden.

35. fam landeweerd

9 mei gegeten bij de Gardense Berg. Het was heel druk, dat is een nadeel maar voor die prijs is het eten en drinken prima. Het personeel was zeer vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

36. Van Popering

Met onze kinderen hebben wij een geslaagde twee uur bij de Garderense Berg beleefd. De mannen bij vis / vlees werkten vlot; het was wel druk, maar we hebben geen lege bakken gezien, er was voldoende keus. Een aantal personeelsleden kwam niet erg vriendelijk over, maar dat kon ons plezier niet bederven. Heerlijk ongedwongen, ideaal dat je zelf je drankjes mocht pakken. Onze kinderen (peuterleeftijd) hadden het wel gauw gezien bij de speelhoek, ik zou de buitenruimte meer uitbuiten als ik restauranteigenaar was (hint: speeltuintje ;-))
    Verder echt dik in orde! Oja, goed idee was dat trouwens om een van de medewerksters de bolletjes ijs te laten doen toen het erg druk werd bij het dessert, sommige mensen kunnen zo treuzelen en nu zat er lekker vaart in :-)

37. Massale, ongezellige kantine. Eten van de grill is wel oké. Het eten van de buffetten is vaak oud en taai. Vlees van goedkope dus slechte kwaliteit. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

38. Dekker

39. Toen we enige jaren geleden met onze caravan in Voorthuizen stonden zagen we in de Veluwekrant een advertentie van De Garderense Berg in Garderen. We zijn daar toen gaan eten en drinken voor een vastgestelde prijs. Dat is ons erg goed bevallen. We hebben samen genoten van o.a. de heerlijke gebakken garnalen, biefstuk, tongetjes, varkenshaas en zalm. Ook aan het nagerechtenbuffet hebben we ons tegoed gedaan.
    Deze ongedwongen formule sprak ons erg aan.
    Vaak zijn we er in de laatste jaren terug geweest. Waren in Frankrijk of Duitsland, dan op de terugweg de laatste nacht in de buurt van Garderen en dan lekker eten bij de Garderense Berg.

40. Ik kom al jaren bij de Garderense Berg met mijn ouders, en keer op keer is het uitstekend bevallen. De personeel is heel vriendelijk, er is een ruime keuze aan eten en drinken voor een goede prijs.. Kortom perfect!

We blijven terugkomen en voor de echte restaurant liefhebbers raad ik dit restaurant zonder meer aan!

41. Je kan heerlijk eten hier! 2 uur lang tegen een laag bedrag. Er is zeer veel, niet alleen eten, maar ook ijs, vruchten en drinken wat ook allemaal bij de prijs inbegrepen is. Het ziet er mooi uit binnen, en ook de wc is goed te bereiken (niet geheel onbelangrijk).

Kortom, dit is een echte aanrader!

42. Fam jansen

We hebben heerlijk gegeten.

Er was echt van alles en het personeel is er zeer vriendelijk.

De kinderen kunnen zich ook vermaken in de speelhoek.

Dus zeer zeker een aanrader.

43. Gardenseberg Top zeker voor kinderen kunnen alles zelf halen!

Eten is goed, niet overdreven alles is er! Championsoep een aanrader stokbrood geweldig, vlees van de bakplaat perfect.

Personeel zeer vriendelijk.

Sfeer van de zaak (ja het is groot) maak je altijd zelf nog! Het is er netjes en schoon.

Voldoende parkeerplaatsen!

Graag tot de volgende keer!

44. In februari hier geweest.

Eten en drinken is perfect hier.

Volop keus vis, vlees, groente, wild, wat je maar wilt. Maar ook voor een slavink of speklap moet je hier zijn. Ook het Oosterse gedeelte is perfect en de grill ook zeker niet te vergeten.

Ook voor de kids een leuke speelhoek en een stukje frikandel, patatjes, bitterballetjes, kipnuggets, etc dus keus genoeg.

En dan als toetje het ijskoffie buffet, in 1 woord geweldig. Volop keus en kom je iets te kort dan ligt het toch aan jezelf.

Mijn conclusie na een avondje Garderen.

Wil je lekker ouderwets op zijn Veluws eten moet je zeker naar de Garderenseberg.

1 tip voor de eigenaar probeer wat meer gezelligheid in de zaak te krijgen, het is een grote ruimte. Misschien iets minder licht en een andere aankleding en je zult er zeker profijt van krijgen.

Groet en tot laters,

Jantje1972

45. Altijd een feest om hier naar toe te gaan! Ruime keus in voor, hoofd, nagerecht en drinken. Door de week E2,- goedkoper dan in het weekend. Hoekje voor de kinderen.

46. Op 29-01-2011 zijn wij met 14 personen op aanraden van vrienden 100 kilometer naar Garderen gereden. Uiteraard gereserveerd, maar desondanks kwamen wij op een wachtlijst terecht. Het restaurant bleek net weer 2 dagen na een verbouwing open en overvol. Blijkbaar wilde eenieder het resultaat zien. Het verschil konden wij niet bevestigen, gezien wij de oude toestand niet kenden. Maar de sfeer was zeer aangenaam en sommige gasten wilden mogelijk daarom niet vertrekken. Maar eenmaal aan tafel en aan het buffet deed ons de wachttijd gauw vergeten. De samenstelling van je eten bepaalde je natuurlijk zelf, maar de kwaliteit van zowel vlees als vis en groente was verbazend en het buffet in het geheel overtrof de verhalen van onze vrienden.

Met anderen woorden, de lange aanreistijd, het opvangen door het personeel gedurende het wachten en de kindvriendelijkheid, doet vermoeden, dat wij binnenkort weer met een kleine groep naar Garderen rijden. Het is ons best bevallen en het was al de moeite waard.

M,v.g. Fam Saul Z.O, Beemster.

47. Vriendelijk personeel, grote keus maar de kwaliteit van het eten is niet slecht maar ook niet extreem goed. Het eten van de bakplaat is lekkerder dan het eten van het buffet. Het restaurant zelf ziet er niet zo heel gezellig uit, beetje kantine achtig.

48. Inmiddels een aantal keren gegeten bij de Garderense Berg.

Zoals ook de anderen al aangeven, keuze zat, kwaliteit bovengemiddeld, niet de gezelligste inrichting.

Vooral onze kinderen zijn er gek op, maar wij gaan graag mee;-)

49. Goede prijs-kwantiteit verhouding.

Wanneer je goed honger hebt en ook veel op kunt, is dit de place to be voor 2 uur compleet uit je dak gaan met een zeer gevarieerd aanbod van diverse keukens.

De kieskeur onder ons laat gewoon het buffet links liggen en laat verse zalm of garnalen van de bakplaat klaarmaken, door de altijd lachende bakmeister aldaar. (biefstuk is ook prima overigens).

Als je nog een gaatje over hebt kun je in je laatse kwartier nog een paar borden ijs met slagroom en vruchten wegkapen.

2 uur all-inclusive voor 20,95 (doordeweeks), perfect!

50. We waren uitgenodigd om hier met een aantal familieleden te komen eten. Hoewel het druk was merkte je dat niet bij de uitgifte van het eten.

Je hoefde niet te lang te wachten en de hulpvaardigheid van het personeel was prima. Doordat het heel erg druk was kwam dat de sfeer jammer genoeg niet ten goede.

Al met al echter een geslaagde avond.

51. Dit is het ware eldorado voor de grote schranser. Als je de hele dag nog niets hebt gegeten dan moet je hier zijn. Voor een bescheiden bedrag kun je in twee uur eten en drinken wat je wil. Er is van alles wat, Oosters, Frans, Italiaans maar ook Hollands, er wordt alleen niet gewokt. Drank (behalve sterke) is bij de prijs inbegrepen en bier mag je zelf tappen. Je moet wel uitkijken dat je tijdens het opscheppen van je hapjes niet onder de voet wordt gelopen door gulzige oma's en opa`s en (klein)kinderen, want die komen hier met busladingen vol. Ondanks de massa die zich steeds weer rond de grill verzamelen blijft de bediening geduldig en met een glimlach zijn werk doen. En dat is heel erg te waarderen. Het verbaast ook niet dat de bezoekers alhier van bovengemiddeld postuur zijn. Zo willen wij niet worden en daarom nemen we ons telkens voor hier niet meer te komen. Helaas lukt dat niet, dat is vervelend voor ons maar een groot compliment voor het personeel. Chapeau!