Nieuwste foto's in Garderen

Laatste updates in Garderen

1. Jacoline's profielfoto
    Jacoline heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Gezellig restaurant, heerlijk eten en goede bediening.

2. Bob's profielfoto
    Bob heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Tja, verschrikkelijk slecht. Slechte service, barpersoneel lijkt te lui om rond te lopen. De reepate smaakte naar oud hondevoer en het wild stoofpotje bevatte nauwelijks vlees. De slibtong was vooral verschrikkelijk droog en alle bijgevoegde salades smaakten hetzelfde door dezelfde niet geweldige zurige saus. Maar de bediening blijft toch wel de grootste teleurstelling, kan er geen lachje af? Tis duidelijk dat dat werk niet voor hun plezier doen. Snap dan ook niet waar die hoge scores hier vandaan komen, zal waarschijnlijk van een tijd geleden zijn want op het moment is het simpelweg een ballentent.

3. Nelleke's profielfoto
    Nelleke heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Supersnelle bediening! Hele lekkere gerechten; we hebben wild op, heerlijk! Goede keuze op de kaart. Een aanrader!

4. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Heel lekker allemaal maar de frieten waren bijzonder lekker.

5. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Lekker gegeten, mooie keuzes op de menukaart. Sfeervol ingericht en vlotte bediening.

6. Taco Boezaart's profielfoto
    Taco Boezaart heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Taco Boezaart

Heerlijk gegeten. Super service. Ruime keuze op de wildt kaart.

7. van der Put's profielfoto
    van der Put heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

van der Put

Ontzettend lekker gegeten! De Chateau Briand voor 2 personen is werkelijk perfect gebakken. Presentatie van het eten is ook leuk verzorgd!

8. Henny's profielfoto
    Henny heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Heerlijk gegeten bij Ons Lagerhuys. Na een lekker vers broodje werd ons voorgerecht geserveerd. We hadden gekozen voor de wild amuses, een combinatie van voorgerechtjes van de wildkaart. Een echte aanrader! Als hoofdgerecht hadden we de hertenbiefstuk. De opmaak op het bord zag er mooi uit en de biefstuk was lekker mals en een mooie combinatie met de bijgerechtjes. De Tempranillo smaakte er heerlijk bij. Het dessert hebben we overgeslagen.

9. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Prima en lekker gegeten van de wildkaart. Mooie gerechten, prima voorbereid en een gezellige locatie.

10. Diny van Dijk's profielfoto
    Diny van Dijk heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Diny van Dijk

Wij zijn inmiddels verzot op dit restaurant. Wij komen helemaal uit Zoetermeer om hier op kerstavond te komen eten. In een woord geweldig!!!!! Echt wij kunnen niets negatiefs opschrijven. Ga zo door!!!!

11. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor De Garderense Berg

Vanavond voor de eerste keer geweest.
    We hebben ons helemaal klem gegeten vanwege de grote keuze. Ook aan de kids zijn gedacht. We komen snel weer eens langs. Top.

12. Ernst van Pappelendam's profielfoto
    Ernst van Pappelendam heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bonte Koe

Ernst van Pappelendam

Goede service,
    hartelijke bediening.
    Helaas alleen koffie en tostie. Tostie was zonder garnering.

13. ellen's profielfoto
    ellen heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Op doorreis kwamen we hier terecht. Heerlijk gegeten, biefstuk(met pepersaus ipv kruidenboter was geen probleem)en varkenshaas. Bediening vlot en vriendelijk. Mocht de kans zich voordoen, komen we zeker terug.

14. Gert van der Horst's profielfoto
    Gert van der Horst heeft een recensie geschreven voor Gasterij Zondag
    Internationaal Garderen

Gert van der Horst

Afgelopen zaterdag (1-12-2018) met z'n vieren een fantastische lounche avond gehad.
    Gezellige sfeer, fijne bediening, heerlijk eten en drinken (lekkere hapjes), kortom een geslaagde avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Gert van der Horst

15. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Super lekker. En goede bediening.

16. Frans Arts's profielfoto
    Frans Arts heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Geachte heer/mevrouw.
    Op 25 october heb ik kontakt opgenomen met uw restaurant via de website.
    Mijn vraag was een reservering voor zaterdag 17 november vanaf 18.30 voor twee personen.
    Tevens mijn verzoek voor een plek in het oude deel van het restaurant op een rustige plaats.
    Bij aankomst zaterdag moesten we bij binnenkomst erg lang wachten en werden vervolgens geleid naar een plek bij het raam, grenzend aan het terras.
    Nadat we hadden plaats genomen en zaten te wachten op bediening, die al weer erg lang op zich liet wachten, verbaasden we ons over rommel op de vloer naast ons.
    Toen we eindelijk gevraagd werden wat we wilden drinken hebben we kenbaar gemaakt wat onze vraag was bij boeking.
    Nadat de bediening overleg had gehad, werd duidelijk dat geen goed alternatief voor ons was.
    Mijn vrouw stelde voor dat we wel zouden blijven indien men ons ieder een glas wijn zou willen aanbieden.
    Dit was niet mogelijk, maar wel twee gratis koffie.
    Voor ons was de maat bijna vol, maar uiteindelijk ging men akkoord met ons verzoek om als compensatie twee glazen wijn aan te bieden.
    Wij begrijpen niet dat er blijkbaar bij boeking geen aandacht besteed wordt aan onze wensen.
    Twee jaar geleden hebben we ook al een dergelijke ervaring met dit restaurant gehad.
    Onbegrijpelijk, daar we bij paardensportevenementen op het KNHS centrum in Ermelo al vaker met groepen hier gegeten hebben.
    Je zou verwachten dat de klant koning is, maar daarin moet wel verbetering komen!!!
    Met groeten Frans Arts

17. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Hele leuke sfeer, lekker eten maar side dishes waren wat magertjes. Service laat te wensen over. Bij binnenkomst to 2× toe geen reactie en jonge bediening keurde ons geen blik waardig, knoeien bij wijn inschenken zonder dit op te ruimen en om friet gevraagd, die nooit kwam.

18. Corné's profielfoto
    Corné heeft gereageerd op een recensie van De Bourgondiër
    Corné
    Van restaurant

Geachte heer,

Bijzonder om dit terug te lezen. Wij hebben direct gereageerd en vanavond vol verbazing nog eens gereageerd via mijn privé e mail adres toen wij deze recensie van meneer lazen.

Meneer maakte zoals hij schreef alleen kenbaar dat zijn friet niet in orde zou zijn. Dit is opgelost. Een hamburger van een goede kwaliteit biologisch kalfsvlees gortdroog? Bijzonder. Waarom is dat in de mail waarin u schrijft opbouwende kritiek gestuurd te hebben niet vermeld? Daar heeft u het namelijk alleen over friet en kruidenboter, en bediening die een informele manier van bedienen heeft.

U ontkent dat ik u benaderd heb wat ik zeer onterecht vind.

In mijn reactie (toen nog via mijn zakelijke adres) bood ik u zelfs aan om nog eens op mijn kosten te komen eten omdat het een enorm groot toeval betreft, en ons eetcafé erom bekend staat dat waar mogelijk wij iedereen met een positief gevoel naar huis laten gaan.

Ik ben een hardwerkende ondernemer die inmiddels al een jaar met veel passie en energie voor zijn gasten zorgt. Dit geldt ook voor ons bedienend personeel.

Ons aanbod staat nog steeds, en zoals aangegeven bij de opening onze reactie al eerder aan u aangeboden.

Met vriendelijke Groet,

Corné
    Eigenaar van Eetcafé de Bourgondiër

19. H. Hamer's profielfoto
    H. Hamer heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin

Hebben hier recent getracht te lunchen tijdens Zandsculpturen. Is niet gelukt dus. Na bijna half uur wachten eer iemand na diverse keren vragen bestelling kwam opnemen kregen we desgevraagd te horen dat het drie kwartier ging duren eer bestelling er was. Afgehaakt dus. Hebben hier eerdere edities ook gegeten. Eten is goed maar wachttijden zijn al jaren bron van ergernis. Onbegrijpelijk dat dat niet beter kan.

20. Henk-Leiden.'s profielfoto
    Henk-Leiden. heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Op 23 oktober met mijn vrouw daar zijn gaan eten.
    Ik kan kort zijn. PERFECT!
    Vriendelijke ontvangst door de eigenaar, die gelijk het waxinelichtje aanstak.
    De vrouwelijke serveerster in een woord Super.
    De sate uitstekend, alles klopte!

Dus op 25 oktober daar met vrienden weer naar toe gegaan!
    Wat een afgang, bizar slecht. Niets klopte!
    Bij binnenkomst hielp ik mijn vrouw die slecht loopt met haar jas uit te trekken.
    Zelf had ik uiteraard mijn jas nog aan, of een lange jongen vroeg wat wij wilden drinken.
    Ik vroeg correct of wij eerst onze jas mochten uittrekken en plaats mochten nemen!
    Dat verzint toch geen mens?
    Vooraf 2× brood met kruidenboter besteld, de kruidenboter knalhard was niet te smeren.
    Gemeld bij de ober, maar zag geen oplossing? (Een paar seconde micro misschien!)
    in middels zelf maar het waxinelichtje aangestoken.
    De hazepeper was redelijk goed.
    De Hamburgers waren gortdroog, de frites op het zelfde bord knalhard.
    Geen ober te zien, dus maar gemeld bij de eigenaar aan de bar.
    Na 7 minuten een bakje eetbaren fritus gekregen,
    Maar onze droge inmiddels koud geworden hamburgers lag nog steeds tussen de harde frites.
    Kortom zonde van het geld, en onze avond.
    Ik heb de moeite genomen om de eigenaar een keurige email te schrijven met opbouwende kritiek, maar daar geen enkele reactie op gekregen.
    Kortom ons zien ze daar niet meer! Jammer!

21. A. Luinenburg's profielfoto
    A. Luinenburg heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

A. Luinenburg

Gezellig gezeten. Top gegeten voor een goede prijs.

22. Diny Van Dijk-Van Der Ploeg's profielfoto
    Diny Van Dijk-Van Der Ploeg heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

De Chateaubriand is echt een aanrader!!!!! Een gezellig restaurant, prettige sfeer en vooral heerlijk eten!!!!

23. Brig's profielfoto
    Brig heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Kwaliteit van eten viel erg tegen. Hadden bistro specialiteit haas saté. Deze had bij ons allebei harde buitenkant, te lang op gril gelegen?
    Patatjes waren allemaal harde kleine stukjes, onderste uit de zak ofzo.
    Geen bistro Kwaliteit in ieder geval.
    Personeel was gehaast en kortaf.

24. Van Bloemendaal's profielfoto
    Van Bloemendaal heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Van Bloemendaal

Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Wel jammer dat jullie geen groente serveren bij het hoofdmenu, 1 klein bakje sla is best weinig met zn vieren.

25. Jongerius's profielfoto
    Jongerius heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bonte Koe

Gezellig, het eten redelijk.
    De schnitzel beetje een wat aparte -zurige-smaak en de koolsalade was niet heel bijzonder.
    Lekkere frites.

26. Peter jan's profielfoto
    Peter jan heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Echt een top ervaring gehad, goede service & een overheerlijke ossenhaas gegeten. Ook het dessert was overweldigend. Wij komen zeker terug!

27. Fred en Dina Meurs's profielfoto
    Fred en Dina Meurs heeft een recensie geschreven voor Camposing
    Chinees-Indisch Garderen

Fred en Dina Meurs

Het eten was erg smakelijk en zeker voldoende. Vriendelijke bediening.

28. Sjaak's profielfoto
    Sjaak heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Goede sfeer vriendelijke bediening.
    Gerechten zowel voor, hoofd en nagerecht heel goed.

29. Wolff's profielfoto
    Wolff heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Voor de derde maal een misser. Hoofdgerecht komt al als je nog bezig bent met het voorgerecht, slib tongen waren prima maar de patat leek we 3 keer gebakken. Spinazie Ala blub was ook niet erg aantrekkelijk.
    Dit ook medegedeeld aan bediening maar die wisten hier niet mee om te gaan.
    Dus service was erg slecht. Dit etentje heeft wel sinds binnenkomst wel 40 minuten geduurt. Nou daar gaat je avondje gezellig relaxte eten.