Nieuwste foto's in Garderen

Laatste updates in Garderen

1. Frans Arts's profielfoto
    Frans Arts heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Geachte heer/mevrouw.
    Op 25 october heb ik kontakt opgenomen met uw restaurant via de website.
    Mijn vraag was een reservering voor zaterdag 17 november vanaf 18.30 voor twee personen.
    Tevens mijn verzoek voor een plek in het oude deel van het restaurant op een rustige plaats.
    Bij aankomst zaterdag moesten we bij binnenkomst erg lang wachten en werden vervolgens geleid naar een plek bij het raam, grenzend aan het terras.
    Nadat we hadden plaats genomen en zaten te wachten op bediening, die al weer erg lang op zich liet wachten, verbaasden we ons over rommel op de vloer naast ons.
    Toen we eindelijk gevraagd werden wat we wilden drinken hebben we kenbaar gemaakt wat onze vraag was bij boeking.
    Nadat de bediening overleg had gehad, werd duidelijk dat geen goed alternatief voor ons was.
    Mijn vrouw stelde voor dat we wel zouden blijven indien men ons ieder een glas wijn zou willen aanbieden.
    Dit was niet mogelijk, maar wel twee gratis koffie.
    Voor ons was de maat bijna vol, maar uiteindelijk ging men akkoord met ons verzoek om als compensatie twee glazen wijn aan te bieden.
    Wij begrijpen niet dat er blijkbaar bij boeking geen aandacht besteed wordt aan onze wensen.
    Twee jaar geleden hebben we ook al een dergelijke ervaring met dit restaurant gehad.
    Onbegrijpelijk, daar we bij paardensportevenementen op het KNHS centrum in Ermelo al vaker met groepen hier gegeten hebben.
    Je zou verwachten dat de klant koning is, maar daarin moet wel verbetering komen!!!
    Met groeten Frans Arts

2. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Hele leuke sfeer, lekker eten maar side dishes waren wat magertjes. Service laat te wensen over. Bij binnenkomst to 2x toe geen reactie en jonge bediening keurde ons geen blik waardig, knoeien bij wijn inschenken zonder dit op te ruimen en om friet gevraagd, die nooit kwam.

3. Corné's profielfoto
    Corné heeft gereageerd op een recensie van De Bourgondiër
    Corné
    Van restaurant

Geachte heer,

Bijzonder om dit terug te lezen. Wij hebben direct gereageerd en vanavond vol verbazing nog eens gereageerd via mijn privé e mail adres toen wij deze recensie van meneer lazen.

Meneer maakte zoals hij schreef alleen kenbaar dat zijn friet niet in orde zou zijn. Dit is opgelost. Een hamburger van een goede kwaliteit biologisch kalfsvlees gortdroog? Bijzonder. Waarom is dat in de mail waarin u schrijft opbouwende kritiek gestuurd te hebben niet vermeld? Daar heeft u het namelijk alleen over friet en kruidenboter, en bediening die een informele manier van bedienen heeft.

U ontkent dat ik u benaderd heb wat ik zeer onterecht vind.

In mijn reactie (toen nog via mijn zakelijke adres) bood ik u zelfs aan om nog eens op mijn kosten te komen eten omdat het een enorm groot toeval betreft, en ons eetcafé erom bekend staat dat waar mogelijk wij iedereen met een positief gevoel naar huis laten gaan.

Ik ben een hardwerkende ondernemer die inmiddels al een jaar met veel passie en energie voor zijn gasten zorgt. Dit geldt ook voor ons bedienend personeel.

Ons aanbod staat nog steeds, en zoals aangegeven bij de opening onze reactie al eerder aan u aangeboden.

Met vriendelijke Groet,

Corné
    Eigenaar van Eetcafé de Bourgondiër

4. H. Hamer's profielfoto
    H. Hamer heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin

Hebben hier recent getracht te lunchen tijdens Zandsculpturen. Is niet gelukt dus. Na bijna half uur wachten eer iemand na diverse keren vragen bestelling kwam opnemen kregen we desgevraagd te horen dat het drie kwartier ging duren eer bestelling er was. Afgehaakt dus. Hebben hier eerdere edities ook gegeten. Eten is goed maar wachttijden zijn al jaren bron van ergernis. Onbegrijpelijk dat dat niet beter kan.

5. Henk-Leiden.'s profielfoto
    Henk-Leiden. heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Op 23 oktober met mijn vrouw daar zijn gaan eten.
    Ik kan kort zijn. PERFECT!
    Vriendelijke ontvangst door de eigenaar, die gelijk het waxinelichtje aanstak.
    De vrouwelijke serveerster in een woord Super.
    De sate uitstekend, alles klopte!

Dus op 25 oktober daar met vrienden weer naar toe gegaan!
    Wat een afgang, bizar slecht. Niets klopte!
    Bij binnenkomst hielp ik mijn vrouw die slecht loopt met haar jas uit te trekken.
    Zelf had ik uiteraard mijn jas nog aan, of een lange jongen vroeg wat wij wilden drinken.
    Ik vroeg correct of wij eerst onze jas mochten uittrekken en plaats mochten nemen!
    Dat verzint toch geen mens?
    Vooraf 2× brood met kruidenboter besteld, de kruidenboter knalhard was niet te smeren.
    Gemeld bij de ober, maar zag geen oplossing? (Een paar seconde micro misschien!)
    in middels zelf maar het waxinelichtje aangestoken.
    De hazepeper was redelijk goed.
    De Hamburgers waren gortdroog, de frites op het zelfde bord knalhard.
    Geen ober te zien, dus maar gemeld bij de eigenaar aan de bar.
    Na 7 minuten een bakje eetbaren fritus gekregen,
    Maar onze droge inmiddels koud geworden hamburgers lag nog steeds tussen de harde frites.
    Kortom zonde van het geld, en onze avond.
    Ik heb de moeite genomen om de eigenaar een keurige email te schrijven met opbouwende kritiek, maar daar geen enkele reactie op gekregen.
    Kortom ons zien ze daar niet meer! Jammer!

6. A. Luinenburg's profielfoto
    A. Luinenburg heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

A. Luinenburg

Gezellig gezeten. Top gegeten voor een goede prijs.

7. Diny Van Dijk-Van Der Ploeg's profielfoto
    Diny Van Dijk-Van Der Ploeg heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

De Chateaubriand is echt een aanrader!!!!! Een gezellig restaurant, prettige sfeer en vooral heerlijk eten!!!!

8. Brig's profielfoto
    Brig heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Kwaliteit van eten viel erg tegen. Hadden bistro specialiteit haas saté. Deze had bij ons allebei harde buitenkant, te lang op gril gelegen?
    Patatjes waren allemaal harde kleine stukjes, onderste uit de zak ofzo.
    Geen bistro Kwaliteit in ieder geval.
    Personeel was gehaast en kortaf.

9. Van Bloemendaal's profielfoto
    Van Bloemendaal heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Van Bloemendaal

Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Wel jammer dat jullie geen groente serveren bij het hoofdmenu, 1 klein bakje sla is best weinig met zn vieren.

10. Jongerius's profielfoto
    Jongerius heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bonte Koe

Gezellig, het eten redelijk.
    De schnitzel beetje een wat aparte -zurige-smaak en de koolsalade was niet heel bijzonder.
    Lekkere frites.

11. Peter jan's profielfoto
    Peter jan heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Echt een top ervaring gehad, goede service & een overheerlijke ossenhaas gegeten. Ook het dessert was overweldigend. Wij komen zeker terug!

12. Fred en Dina Meurs's profielfoto
    Fred en Dina Meurs heeft een recensie geschreven voor Camposing
    Chinees-Indisch Garderen

Fred en Dina Meurs

Het eten was erg smakelijk en zeker voldoende. Vriendelijke bediening.

13. Sjaak's profielfoto
    Sjaak heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Goede sfeer vriendelijke bediening.
    Gerechten zowel voor, hoofd en nagerecht heel goed.

14. Wolff's profielfoto
    Wolff heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Voor de derde maal een misser. Hoofdgerecht komt al als je nog bezig bent met het voorgerecht, slib tongen waren prima maar de patat leek we 3 keer gebakken. Spinazie Ala blub was ook niet erg aantrekkelijk.
    Dit ook medegedeeld aan bediening maar die wisten hier niet mee om te gaan.
    Dus service was erg slecht. Dit etentje heeft wel sinds binnenkomst wel 40 minuten geduurt. Nou daar gaat je avondje gezellig relaxte eten.

15. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Slecht eten, service en personeel. Voor ons nooit meer!

16. Joop van Maanen's profielfoto
    Joop van Maanen heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin

Wij waren gisteren bij jullie, harstikke leuk en goed, wij komen graag nog een keertje terug.
    Doe Wilma de groeten van ons, zij heeft ons fantastisch geholpen.

Joop en ineke van maanen Soest.

17. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

We zijn er voor de eerste keer geweest en we hebben het op alle fronten zeer goed naar onze zin gehad, net als velen voor ons doen we nog eens over. Het is wel niet naast de deur maar hindert niet.

18. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Het was zeer goed eten!
    Goede bediening eigenlijk een 11 waard!

19. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft gereageerd op een recensie van Ons Lagerhuys

Het was een heerlijk diner met uitmuntende gerechten!!!!!!

20. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Gezellige zaak. Prima gegeten met een verrassend voorgerecht van zalmmousse. Een aanrader. Bediening liet ons wat lang zitten, maar verder liep het goed.

21. D Harsevoort's profielfoto
    D Harsevoort heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

D Harsevoort

We waren met 11 en de tafel stond klaar en het was goed.

22. S.Weijling's profielfoto
    S.Weijling heeft een recensie geschreven voor De Garderense Berg

S.Weijling

We komen vaker bij de Gardense Berg eten als we op de camping zitten… gisteren zijn we met onze zoon en schoondochter heerlijk wezen eten… alles was weer vreselijk lekker… zoveel variatie van eten en drinken… het personeel achter de bakplaten en wok zijn heel snel en erg vriendelijk… en onbeperkt drinken is ookniet verkeerd… zelfs voor kinderen is er ook genoeg. Te verkrijgen… dus de Gardense Berg is een echte aanrader voor een avond heerlijk eten en drinken voor een mooie prijs.

23. René Wolswinkel's profielfoto
    René Wolswinkel heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

René Wolswinkel

We hebben heerlijk gegeten. Het was zeer goed van smaak.
    De borden waren zeer mooi opgemaakt, bijna zonde om op te eten.
    Veel keus in het menu.
    Bediening was zeer vriendelijk en legde netjes uit wat we geseveerd kregen.

Tip.
    Bediening had een korte broek aan, door warmte kan ik het begrijpen. Maar persoonlijk zou ik dat zelf niet doen.

Dit restaurant is echt een aanrader.

Gr René

24. Rita van den Hoorn's profielfoto
    Rita van den Hoorn heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Rita van den Hoorn

Gezellig op het terras gezeten vanwege de warmte, maar we werden vlot bediend. De saté is verrukkelijk!! De biefstuk en schnitzel waren ook top! De groenten (sla in dit geval) zijn erg karig voor 4 personen.

25. Danny Wille's profielfoto
    Danny Wille heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Alweer een fantastische ervaring, driemaal gaan eten op een week tijd en driemaal was het super lekker, en de ontvangst en service was top. Een echte aanrader waar het zalig vertoeven is. Bedankt Arthur en je medewerkers, jullie maken ons verblijf in Garderen steeds top.

26. Danny  Wille's profielfoto
    Danny Wille heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

De ontvangst door eigenaar Arthur was fantastisch, de angus beef was perfect, het restaurant is gezellig, de bediening was zeer vriendelijk, kortom wie in de omgeving van Garderen komt moet hier komen eten! Wij gaan deze week nog zeker terug!

27. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Camposing
    Chinees-Indisch Garderen

Vandaag 2 afhaalmaaltijden gehaald. Het eten was prima, zag er goed uit. Was erg pittig. Bij de meeste Chinese restaurants geeft men een zakje sambal mee. Misschien een idee om de pittigheid wat minder toe te passen en om het toevoegen aan de klant over te laten. Het gerecht moet minder pittig zijn. Veel mensen houden daar niet zo van.

28. ria's profielfoto
    ria heeft een recensie geschreven voor De Garderense Berg

Gewoon goed zo als altijd we leuk tafeltje aan voorkant voor 4 volgende keer vraag ik tafel waar geen grote groepen achter je zitten erg rumoerig.