Camposing in Garderen

Bezorgrestaurants in de buurt van Camposing

1194267337 37
1201494633 36
1208721930 36
1252085709 47
1476131902 76
1519495682 67

1. Gastvrije informele omstandigheden met een heerlijke Aziatische keuken. Eigenaar en zijn mensen geven je een welkom gevoel.

2. H. Bettink

Maar weer eens geprobeerd: enkele afhaalmaaltijden. Die vielen heel erg tegen: opgewarmd, lauwe hap, droog, taai, smakeloos. Zonde van het geld, absolute afrader!

3. Elsje 11 punten

Vanwege goede resenties hadden we dit restaurant gekozen voor een familiediner maar wat een tegenvaller! Het eten is droog, er zijn amper sauzen bij de sate en goe loe yuk. Dat we daar wat van zeiden werd niet erg gewaardeerd...
    de prijzen erg hoog. kindermenu 11,50, combinatiegerecht 20,- p/p en chinese rijstrafel rond de 28,50. p/p. Ruim 250,- betaald voor 5 volwassenen en 4 kinderen zonder voorgerechten en of wijn... Wilde dit toch even delen want ik zou hier niet nog een keer gaan eten.

4. Prettige bediening. Maar het eten viel erg tegen: gepaneerde vis smaakte als spons. De saus was veel te pittig door stukjes peper die erdoor waren gemengd. Te duur voor deze kwaliteit.

5. C. Warmerdam

Ontvangst was vriendelijk. Bij bestelling gevraagd of het gerecht scherp of heet was. Dat was niet het geval.
    Het gerecht zag er niet smakelijk uit, een bruine massa. Tijdens het eten bleek er een geruime hoeveelheid groene peper in te zitten, met de zaadjes er nog in. Na mijn klacht werd het meegenomen naar de keuken en volgens de serveerster zou er een nieuwe schotel gemaakt worden. Het was alleen opgewarmd en de pepers eruitgehaald. Waardoor het nog niet te eten was.

Wij komen er nooit meer.

6. Beste Chinees uit de omgeving, keer op keer lekker eten!

7. Gegeten met zijn vieren. 5 gangen. Oesters beter dan Nan Kee. De Kreeft van super kwaliteit. Beter dan in Zeeland of St Tropez. De Rest was uitstekend en de bediening zeer correct en vriendelijk. Zeker de moeite waard.

8. Frowningpanda

Bediening was vriendelijk, eten was een stuk minder. De Fo Naam en Char Siew waren na het roosteren nog een keer gefrituurd, waardoor het vlees droog en hard is. Kindermenu van Foe Yong Hai was een groot bord droge witte rijst en roerei zonder groente of vlees met een kwak dikke satésaus, daar werd schaamteloos €11,50 voor in rekening gebracht. In Garderen zijn alle hoofdgerechten in restaurants vanaf €18,00, zo ook deze tent, die voor ondermaatse afhaalgerechten zulke prijzen rekent.

9. cobi van den bulk

Ik ga met mijn kinderschoenen daar nogal eens eten. Mijn kleinkinderen eten hun handen erbij op, super, er blijft niks van over. Voor ons gezin geen andere Chinees, wij blijven chung trouw.

10. Therese en Harry Gijsman

Verrassend lekker gegeten, zeker omdat we als vegetariers niet vaak bij dit genre restaurants die ervaring hebben gehad. Een heerlijk Boeddhistisch groentegerecht werd ons geserveerd. Uiterst gastvrije bediening en een prima sfeer... Wij komen terug!

11. We zijn met ons gezinnetje op een camping in Garderen vakantie aan het vieren. Gisteren gingen we Chinees halen, we wisten niet wat we zagen. Een super strak en modern ingericht restaurant, ook het terras is mooi.

We kozen voor het cantonese menu voor drie personen aangezien onze tiener zonen aardig goed eten. Maar de eigenaar raadde ons aan voor twee personen omdat dat ruim voldoende zou zijn. En hij zei erbij dat het ongeveer 25 minuten zou duren voordat het klaar was. Het was er kei druk.

Na 20 minuten kregen we het eten. Toen we na 15 minuten op de camping waren was het eten nog super warm! Ook de smaak was erg goed! Groenten lekker knapperig en biefstuk super mals!!

Hier komen we zeker terug!!

12. Smakeloos eten. Crispy is hier taai. Zelfs de witte rijst was niet lekker.

13. Bert van Hagen

Veel te lang geleden dat we hier waren geweest! Maar na al die jaren niks ingeboet qua kwaliteit en service!! En alles nog steeds spic en span! Hebben weer heerlijk gegeten! Alles klopte er!! Van ontvangst tot bij het verlaten van het restaurant! Top!!!

14. Kom regelmatig wat afhalen, maar onze indruk is dat het nogal wisselend is. En de laatste tijd dat het minder is en smaakloos. De smaken zijn laf en allemaal het zelfde. Bij de vlees gerechten overheersen de groenten of de noten. Het staat niet in verhouding met elkaar. Op dit moment is het dus niet uitnodigend en onderscheidend om daar heen te gaan, jammer.

15. Slechte service, onvriendelijke mevrouw van de bediening en ook de baas. Hier hoef je geen service te verwachten!
    Never nooit meer.

16. Ook hier hebben we op vrijdag 1 augustus 2014 weer heerlijk gegeten. Het restaurant is fraai gelegen naast een molen. Van dit uitzicht hebben we genoten, want we aten buiten. Een aanrader!!

17. Half acht gereserveerd, 20.15u nog geen bestelling opgenomen. Restaurant was vol, te weinig mensen in de keuken. Jammer.

18. Geweldig restaurant. Erg netjes en schoon van binnen. Ontvangst meteen al goed, een top gastheer! Eten erg vers en lekker!
    Kom er zeker nog terug!

19. Een chinees restaurant waar je zeer prettig zit met een mooi aanbod van lekkernijen. Het personeel is keurig en vriendelijk. Het dineren is daar een genot. Dit chinees restaurant weet zich optimaal te onderscheiden met bediening, diner en ook met het sanitair. Grote Klasse!!!!

20. Verrassend om in zo'n dorpje dit huiselijke restaurant te vinden. De sfeer is als een ruime huiskamer en we voelden ons direct thuis. Vriendelijke mensen en het eten was werkelijk heerlijk. Wij hebben 4 combinatiegerechten genomen zodat we veel verschillende gerechten zouden proeven. Alles was vers en had z'n eigen herkenbare smaak. Ik hou er van als warm eten ook echt warm is en dat was het geval.
    Echt een aanrader voor als u in de buurt bent. Eet smakelijk

21. Deze week erg lekker gegeten! Wij komen hier 100% zeker terug! De smaak is net iets beter dan een "gewoon" Chinees restaurant. Bediening aardig, toilet heel erg netjes.

22. Ontzetten lekker gegeten. Super eten, leuke sfeer en aardig personeel. Entourage is niet "standaard" Chinees, erg modern. Als we in de buurt zijn komen we hier zeker weer!

23. Wow! Het Kantonees menu was top. Mooie smaken, mals vlees, en zeker voor herhaling vatbaar! Nog nooit zo lekker gegeten bij een "chinees". Het restaurant onderscheidt zich echt van andere chinese restaurants. Het is een chique en modern restaurant! Aanrader!

24. Wow, grote klasse! Heel erg goede Chinees, in zo'n leuk klein dorpje! Heerlijke Chinese specialiteiten, precies goed gekruid, erg smakelijk. Wij hadden dus niet de babi pangang of foe yong hai... Bediening en kok zijn erop gericht je te verwennen.

25. Schoon netjes en o wat kan je er lekker eten!
    Geroosterde pekingeend is echt een aanrader!
    Wij gaan hier zeker nog vaker eten

26. Grote verrassing in de Veluwe!
    Spontaan dar neergestreken en op een zaterdag avond buiten gegeten. Superlekkere spring rolls en hoofdgerecht met super mals rundvlees met verse en smaakvolle groente. Sinds lange tijd weer eens Tsingtao bier gekregen, daar laat je elk Nederlands bier voor staan!
    Daarbij zeer attente en respectvolle bediening en zeer redelijk geprijsd.
    Hier maak je geen fout, aanrader.

27. Vandaag spontaan bij dit restaurant gaan eten met een kleuter van net 4. Het was er niet druk waardoor je een kind al snel hoort praten en spelen. Hierdoor kregen wij de indruk dat de vrouwelijke bediende zich hier wat aan ergerde. Wat wij van andere chinese restaurants zijn gewend is dat er ergens een klein speelhoekje aanwezig is. Dat is hier helaas niet (maar met het zelf meegenomen speelgoed vermaakte hij zich ook goed).

Het eten was heerlijk! En wat er over was, hebben we laten inpakken en mee naar huis genomen voor de volgende dag.

De kaart is uitgebreid, maar helaas erg weinig voor kinderen die niet van chinees eten houden. Er is slechts één kindermenu met friet maar daar zit dan wel weer iets van babipangang bij. Onze zoon heeft nu van onze rijsttafel meegegeten, daar werd niet moeilijk over gedaan.

Aan het einde van het bezoek kreeg zoonlief een lolly waar hij super blij mee was en het bezoek was wat hem betreft geslaagd. En wat ons betreft ook!

Oh en het sanitair is om door een ringetje te halen!

28. Rijsttafel, alles smaakte heropgewarmd en lauw. Bediening was niet goed. Niet voor herhaling vatbaar!

29. Afgelopen woensdag, tijdens onze vakantie, hebben we hier gegeten.

Een keurig nette bediening. Men luistert goed naar de wensen van de klant en je wordt absoluut niet weg gekeken.

We vinden dit restaurant een absolute topper.

Ik denk hier zeker nog eens terug te komen.

30. Deze Chinees is echt super. Zijn hier 25 september geweest met vrienden. Het eten is echt super en de bediening en Tjong zelf zijn erg vriendelijk. Wij komen hier echt vaker.

31. Bert van Hagen

Het is alweer veel te lang geleden dat we bij Camposing hebben gegeten. Hebben gisteren lekker gefietst in de de omgeving van Garderen en daarna weer heerlijk gegeten bij Camposing! Vooraf gestoomde oesters met zwarte bonensaus. Met een heerlijk glas Pinot Grigio, wat een openbaring! En als hoofdgerecht 4 verschillende gerechten op een mooie schaal. Allemaal super.

Kortom, weer een super geslaagde avond. Tip van ons; reserveer op tijd, het was er bomvol.

32. ed en familie

33. Wat een topzaak! Mooi trendy chique interieur en het eten was van top kwaliteit. Op aanraden van vrienden zijn wij van Amersfoort er heen gereden, geen spijt ervan! Hebben ons laten verrassen door de chef, 5 gangen, elk gang een feest. Vooral de lamskoteletjes. Heerlijke wijnen erbij helemaal top. De eigenaar spreekt perfect Nederlands en is erg charmant (volgens mijn vrouw). Al met al een top ervaring. Ze zien ons zeker terug!

34. Was op de proeverij! Was heel gezellig en bijzonder lekker gegeten met heel lekkere wijntjes. Top! Wanneer het weer gedaan wordt komen wij zeker weer :-))

35. Pas weer heerlijk gegeten! Steeds weer een feestje. Ga 12 november lekker eten en wijn proeven, speciaal georganiseerd door Chung.

36. Op aanraden van vrienden wezen eten. En zij hadden gelijk.
    Heerlijk gegeten, heel verrassend en het interieur prachtig, vooral het unieke behang heel mooi gedaan. Wij komen zeker snel terug :-))

37. Lekker afhaalgerechten een echt dorps Chinees. Volgens mij kent deze man iedereen haha. Heel vriendelijke man, bedoel ik niets mee hoor.

38. Voor de zoveelste keer uit nood hier Babipangang gehaald en ook deze keer was het weer niks.

Slechte papperige saus, enz.

Nu is het echt de laatste keer geweest.

39. Heerlijk anders dan anders chinees eten. Verzorgd en vers. De bediening kan wat vriendelijker. Gastheer Chong is altijd even attent.

40. 1 keer eten gehaald maar nooit meer alles veel te zout haas sate was taai slechte pabi pangang overal groenten in bha.

41. Chonge,chonge....

Prima restaurant, lekker eten,en vriendelijke bediening.Gastheer neemt altijd tijd om een praatje te maken.

42. herman van oort

Kom hier al jaren prima gastheer Hr. Chong, nette mensen!

43. Het wachten op de bediening duurde erg lang. Glutenvrij bestellen is met risico omdat het nooit zeker is daar. Er werd gezegd "ook wel" "niet 100% zeker". Op de vraag of het kon nagevraagd ging ze weg. Andere tafels bedienen, was kortaf en kon geen lach vanaf.
    Het eten was na neerzetten eigenlijk al lauw. Was erg druk en klanten werden weg gebonjoured. Slechte bediening, matig eten en slechte sfeer. Geen aanrader, voor ons de eerste en laatste keer.

44. Maarten Doornbos

Vegetarische, Boedistische schotel, van matige kwaliteit. Ongeduldige bediening,en kortaf,personeel is weinig coöperatief. kijken je weg,als er veel klanten zijn, komen ongevraagd met de rekening !
    Dit rtestaurant is niet echt een aanrader !