Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gaanderen verdeeld zijn.

1. Internationaal Gaanderen

Met 5 personen gegeten waarvan 3 horeca mederkers.
    Allemaal over eens dat het gewoon goed was.
    Vegetarisch prima in orde!

2. Internationaal Gaanderen

Altijd goed eten. Meer dan genoeg. Hele aardige bediening. Gezellig zitten… snel het eten op tafel. Top.

3. Internationaal Gaanderen

Harriet Reiring

Zonder reservering op maandag naar toe gegaan, was nog plek. Dit dachten blijkbaar meer mensen, want in mum van tijd van de zaak tot de laatste stoel vol. Er waren 2 dames voor de bediening. Ze verontschuldigden zich bij voorbaat dat het misschien wat langer kon duren omdat er maar 2 man bedieningspersoneel was. Dit was niet aan de orde. De bediening was netjes en super vlot. Het eten stond snel op tafel, het eten was goed en de bediening super.

4. Internationaal Gaanderen

Remi Terhorst

Onze vakantie afgesloten om hier lekker een schnitzel zigeunersaus met champignons en ui te eten! Onze kleine meid heeft een kleine schnitzel als kindermenu gehad en heeft heerlijk zitten smullen in de kinderstoel! Alle gerechten waren heerlijk en vers bereid, de bediening was vlot en spontaan! Een aanrader voor iedereen!

5. Eetcafé Gaanderen

Vanavond bij het Dasje heerlijk gegeten. Je proeft dat er veel aandacht aan het eten besteed is. Heerlijk stokbrood, vers, knapperig en warm. Verukkelijke vis met een heerlijk warme saus, warme verse groenten en mooi gerangschikt op een warm bord. Ook de wildzwijnmedaillons waren over heerlijk met een prachtige cranberrie saus. Heerlijk toetje na van echte vanille ijs, cranberries en slagroom. Een groot compliment het was echt verukkelijk allemaal.

6. Eetcafé Gaanderen

A. de Schutter

Gastvrij ontvangen. Gezellige ruimte. Heerlijk gegeten. Biefstuk was uitermate goed. Verse producten en een goede bediening. Ook overnacht in zeer schone en nette kamer, aan alles gedacht op de kamer. Komen zeker nog een keer terug.

7. Internationaal Gaanderen

13 en 30 juni hier gegeten. Beide keren prima naar mijn zin gehad. Toiletten schoon. Leuk en gezellig zitten

Altijd er naast gewoond. Goede sfeer en goed eten!

Heel slecht oud eten en restjes, niet goed.

Nick Veldkamp

Een zeer goeie tent in het mooie Gaanderen. Het bier staat er altijd koud en de frikacornos zijn altijd goed afgebakken. Enige nadeel zijn de prijzen. Ik ben nogal platzak, waardoor ik niet altijd kan genieten van Hamzas hapjes.

Maar over het algemeen kan ik deze zaak aanraden. Deze aanbeveling kan ik onderbouwen met het feit dat ik zelf ongeveer drie keer per week een bezoekje breng aan deze topzaak!

Dus van Michael Jackson tot Abba, het eten smaakt het beste bij Hamza Baba!

11. Internationaal Gaanderen

Snelle bediening, voldoende keus en vooral zeer betaalbaar!

12. Internationaal Gaanderen

Ann Zweers

Rare tent, we bestellen snitzel menu, meneer vroeg inpakken of hier opeten? Wij wilden hier opeten dus we kregen de snitzel met friet, ziet verder keurig uit en was goed maar toen wilden we gaan afrekenen, was het totaal ruim 18euro! Huh 2x 5,25 is toch 10,50 euro? Ja zegt die meneer, is meeneem prijs. Als hier opeet moet je meer betalen. Nou ja dit slaat nergens op en staat ook nergens aangegeven, nou hier komen we niet meer.

Goede kwaliteit, altijd lekker en niet te duur.
    Heel vriendelijke bediening en lekkere slaatjes.
    Superhelder.

Vandaag voor het eerst wezen eten en het beviel zeer goed! Gezellige sfeer, lekkere pizza's en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

Schimmig

J Hendriksen

lekker

Edith van Groningen

supergezellig en uitstekende shoarma/pizza zaak, gezellige en uitermate vriendelijke bediening en een plek waar je je meteen op je gemak voelt

lekker

beerthuizen j

lekker eten voor weinig geld

goed cafe :-) bier smaakt uitmuntend, en prijs kwaliteit is goed. herman... ga zo door :-)