Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Frederiksoord verdeeld zijn.

AnchelNL

Gisteravond met mijn man gegeten in jullie prachtige hotel!
    De eigenaresse heeft het restaurant omgetoverd in een geweldig kerst sfeer.
    Heerlijk gegeten"wildmenu, verrassingsmenu"
    Top!
    Er was live muziek van een fantastische zangeres "kayleigh' die de gezellige sfeer er goed in bracht. Wat een prachtige stem!
    De gastvrouw (dochter van de eigenaars)
    is zeer geschoold en heeft verstand van zaken, ze heeft ons goed in de watten gelegd verder geweldig personeel.
    Na ons diner zijn we samen met de eigenaars en andere gasten "gemoedelijk aan de stamtafel gaan zitten met een lekker glas wijn… heerlijk verder luisteren naar de live muziek.
    Wat een heerlijke en gezellige avond!
    Deze saamhorigheid maak je niet vaak mee!
    Zeg het voort…
    Tot heel snel!

Fam Dumoulin

Wij zijn gisteren gegaan voor het aspergemenu en hebben weer volop genoten samen. Goed eten, eerlijke (streek) producten en de prijs is gewoon goed afgestemd hierop.

Moederdag gaan wij weer :)

Kokkie

Wederom een perfecte ervaring met eten.
    Deze keer met een groep van 6 personen met één specifieke eetwens rondom allergie.
    Het eten werd keurig afgewisseld met tussengerechten of domweg "aandacht".
    Wat zijn ze daar goed in klantvriendelijkheid!

Over het eten:
    De gerechten zijn compleet en niet overdreven groot. Er gaat dus weinig terug de keuken in (lees: er gaat weinig tot niets de container in!) en dat spreekt mij wel aan.
    De biefstuk was medium en zo medium als deze was heb ik amper mee mogen maken de afgelopen jaren.
    De zalm was zacht, perfect gegaard en geen uitlopende eiwitten.
    Eendenborst? Ja, echt: eendenborst staat daar op de kaart en dan met een perfecte saus van mosterd met mandarijn. Een heerlijk gerecht waar deze avond twee gasten van konden genieten (heb onlangs zelf dit gerecht ook kunnen nuttigen hier en was zeer onder de indruk van dit gerecht!).

Het Wildmenu is volgens een andere gast van ons een aanrader.
    De stoofpot was (ha, ik mocht gelukkig even proeven) erg bijzonder en erg lekker.

Ach, een mens moet ook wat te klagen hebben en dat heb ik deze keer ook: de prijzen zijn lang niet in verhouding tot wat er geserveerd wordt.
    Daar kan wel een beetje bovenop :)

Mooie locatie, perfecte gastheer, goede brigade in de keuken en dan ook nog een zeer attente tafeldame.

Het zou er smoordruk moeten zijn als het aan het eten zou liggen. En dat is het niet, ik denk dat de plaats (Frederiksoord) domweg niet bekend genoeg is.
    Maar: je eet er op een zeer goed niveau en dat is het de tijd van rijden meer dan waard.
    (Wij wonen in Friesland en rijden rustig 45-60 minuten om hier te kunnen eten).

Mensen: ga zo door.
    Verander niet teveel aan het concept want dit is gewoon beter dan goed.
    Wel een laatste tip: een bierkaart.
    Er zijn meer bierdrinkers dan wijndrinkers en ik denk dat jullie met Maallust best in staat zijn om een bieradvies te geven bij het eten.
    Dat zou onderscheidend zijn en jullie zijn wel in voor een onderscheidend aanbod.

Op naar de volgende keer!!

Heerlijk en gezellig gegeten. Mooie plek met waar voor je geld.

Marieke

Meerdere keren gegeten, zeker aan te raden!
    Vriendelijk, betrokken personeel.

Een avond heerlijk uit eten. Goede keuken gezellige bediening, je voelt je gast.
    Je bent echt een avond helemaal uit.
    Fijn ruim terras met prachtig gevarieerde begroeiing.
    Kortom prachtige ambiance.
    Ook binnen sfeervolle inrichting.
    Dank voor de fijne avond.

Jan en Ria

Fantastisch restaurant, exclusief qua uitstraling maar toegankelijk voor een ieder. Kwaliteit prima, kaart prima, sfeer uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar! Aanwinst voor de regio.

Jeroen Kiewiet

Jan Willem

Sfeervolle omgeving, kaart bevat goede herkenbare gerechten. Bediening is attent en vol enthousiasme. Net een week open en dat merk je, ga zo door.

Wij zijn hier met een groepje van 9 personen geweest voor een high tea arrangement met moederdag. Het was niet een high tea te noemen; een buffet van soep, patat, gehaktballen, hartige hapjes, los beleg. Het enige wat een beetje high tea eruit zag waren de kant en klare mini muffins. Het meest erge was dat alles zo'n beetje op was en dat er steeds nieuwe mensen bij kwamen die het zelfde arrangement hadden geboekt.. Service ook traag en niet professioneel.

Wij hebben hier gegeten op 27 mei (eerste Pinksterdag 2012). De service is dit mooi uitziende restaurant is werkelijk ronduit slecht en de bediening niet professioneel en erg traag. Nadat de bestelling was opgenomen hebben wij hier 90 minuten moeten wachten voordat het hoofdgerecht werd gebracht. Ook het voorgerecht (soep) was koud. Toen wij de verantwoordelijke eigenaar daarop aanspraken bij het verlaten van het restaurant was het antwoord dat dit bekend was. Schandalig!!

Op 03 april 2011 deden we op deze zondagmorgen even voorwerk om te kijken of frederique iets zou zijn om met onze club te gaan eten.
    De krant heb ik maar even gepakt en deze gelezen en na een kwartier was de bediening nog niet geweest. Echter geen nood want ik had de krant nog niet uit. Mijn collega vondt het maar niets. Maar na twintig minuten werd onze bestelling opgenomen en weer na tien minuten kregen we koffie welke prima van kwaliteit en smaak was. Echter alles ging actie schildpad.
    Conclusie: We hebben maar iets anders gezocht.

Heb er als alleenstaande vrouw gegeten en toen kreeg ik het gevoel erg bekeken te worden door het personeel, alsof je vandaag de dag als vrouw alleen niet eens jezelf mag trakteren op een etentje. Menu was heerlijk, apart, maar erg duur. Hier ga ik niet meer heen.

Donderdag 13 juli 2011 met zijn vieren wezen eten in het restaurant. Jammer dat we de enige waren die avond. Dit laat onverlet dat we een onvergetelijke avond hebben gehad. De gerechten waren van grote klasse. De gerechten waren goed op smaak en de opmaak van de borden was formidabel. Een aanrader!

Ben

Wij hebben hier meerdere keren heerlijk gegeten. Een echt culinair restaurant. Hier worden de smaak papillen echt verwend. Inderdaad minder geschikt voor kinderen, met kinderen zou ik de brasserie kiezen.

Je gaat hier dineren op hoog niveau, de prijzen zijn navenant, maar goed, neem een willekeurig ander restaurant van hetzelfde niveau en je bent hetzelfde kwijt.

Voor culinaire fijnproevers echt een aanrader.

fam.biegstraaten

Wat een aanwinst voor onze regio! Wij hebben hier gisteren, en famille, met 8 personen gegeten. We hebben genoten. Vanaf welkom tot afscheid. Alles klopte. De gehele ambiance, de bediening, de plaats van de grote familietafel, apart en toch niet afgescheiden, de gerechten. Mooi opgemaakte borden, passende wijnen. Bovendien; het kaasarrangement kent zijn weerga niet.

Dit moeten we koesteren en vooral....van genieten.

25-02-2011

Eten was goed. Teveel amuses. Prijs aan de hoge kant. Wachttijden tussen de gerechten te lang.

Ambiance:sfeervol.

Bediening:goed.

Eten was niets op aan te merken, gewoon perfect maar de prijzen zijn schandalig hoog voor een zaak die nog niets bewezen heeft, een flesje Gigondas €54.00.

Veel te duur.

Philip Wildevuur

Wij hebben gisteren met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten bij restauranr Frederique. Wij vonden het restaurant prachtig ingericht en erg verzorgd. De bediening was goed, alleen was het restaurant niet ingespeeld op kinderen. Wij hebben het 5 gangen menu besteld en kregen vooraf heerlijke mond verwennerijen, de kinderen kregen helemaal niets. Wij hadden een sate beteld voor de kinderen met een salade. De salade was bereid met truffel, dit vonden wij erg overdreven voor een kindersalade. De maitre had erg veel kennis van zaken, maar was even vergeten dat het om de gast gaat en niet om (hoe goed ze wel niet waren). Hij voelde dit jammer genoeg niet aan. Wat betreft de keuken: de gerechten waren heerlijk en met liefde bereid! Prijs kwaliteit verhouding: voor een menu vonden wij het erg prijzig, € 510 euro moesten wij afrekenen. Wij hopen dat dit restaurant met hoge pretenties op kook niveau, het gaat halen wat betreft gastvrijheid.

Een nog onondekt restaurant volgens mij. We hebben hier 1 keer gegeten en dat was fantastisch maar we horen hier nooit iemand over. Toch echt een aanrader! Zowel de bediening als de gerechten uit de keuken waren verrassend goed!