Antonello in Franeker

Bezorgrestaurants in de buurt van Antonello

1194550954 12
1201632592 72
1208714229 68
1251204052 67
1322020425 58
1329102062 72
1491979719 52

1. De pizza was heerlijk, lekkere dunne bodem en goed belegd. De mix drankjes zijn duur en het is een vrij kleine ruimte, dus met dit mooie weer erg warm. Er kwamen vooral veel mensen afhalen waardoor het personeel al snel naast je stond als je bijv. je drinken ophad. Ze waren wel altijd netjes en hielpen erg goed bij alle vragen.

De pizza zijn super en daar gaat het om.

2. Schandalig afgesnauwd! Onbeschotfte bezorger. Klantvriendelijkheid een dikke 0!

3. teleurgestelde klant

Om te beginnen betaal je 2,20 euro voor een glaasje frisdrank. Het wordt gewoon uit een fles in het kleinste glaasje geschud wat er is. Vervolgens lang moeten wachten op de pizza's (terwijl het restaurant bijna leeg was). De pizza's zien er luxe uit maar zodra we de pizza aansneden leek het wel of we in een pannekoeken restaurant zaten. Een slappe natte bodem... niet te eten. Het enige pluspunt was het vriendelijke bedienende personeel.

Tot nooit meer.

1,1
  4. Hier gegeten samen met een aantal vrienden. Eigenaar ronduit arrogant en verwaand. Wij komen hier niet meer terug. Zaak ziet er slordig en vies uit bij binnenkomst. Jonge meiden in de bediening die hun best doen, maar het gevloek van de kok is door de hele zaak te horen.

Ook het eten was ronduit slecht. Dikke, vette bodem en erg vet. Veel te zout en producten duidelijk niet vers.

Tot nooit meer ziens!

5. De eigenaar gedroeg zich als een heuse koning in zijn zaak en zijn pizza's, nou nee hoor niet echt een aanrader. Bier drinken tijdens het werk kan niet!!

6. Lekker gegeten met mijn vriendin Caroline bij de pizzeria. Bediening was vriendelijk en beleefd. Voorafje was er zo en smaakte heerlijk. Hoofdmenu was heerlijk en voor een mooie prijs. Wij hadden maar één probleem: het was te veel.

7. Frjentsjer

Zo vaak geweest en het gaat altijd goed, wij komen hier graag. Het is een ongedwongen sfeer en gewoon lekker eten. Het restaurant is al jaren een van onze favorieten in Franeker en omgeving.

8. Ik denk dat de kok de pizza's zelf maar eens moet proeven. De pizza die ik had, was veeeel te vet en veeel te zout. Dit komt omdat er te veel topping op gaat. Zat een overkill aan salami en spek op dat het gewoon te vet en te zout wordt. Mond krimpt echt bij elkaar van het zout, en de pizza drijft in de doos. Door dit bv te halveren kan de pizza goekoper en is deze een stuk lekkerder. Is al jaren zo en zal wel niet veranderen. Heb er ook al eens een pizza gehad, en die had ook een overkill aan uien, dat is wel beter dan dat er te veel salami of spek op zit. Maar gewoon niet lekker zo veel. Ik kom er niet weer, is niet gezond zo.

9. Dit weekend eens even wezen eten bij Antonello. We hebben genoten van de goede sfeer en het heerlijke eten. Moesten wel eventjes wachten, maar dat kwam omdat het gewoon super druk was. Maar er werd ons een drankje aangeboden door de eigenaar.
    Wij komen zeker terug in deze gezellige en vriendelijke eetgelegenheid!! Tot snel!!!

10. H. Dijkstra

Nog nooit zo onbeschoft behandeld!

Uur van te voren pizza besteld. Toen we er kwamen moesten we nog even wachten. Dat kan gebeuren. Toen ik na 10 minuten aangaf dat ik het niet erg netjes vond dat ik zo lang moest wachten, terwijl ik een uur van te voren had gebeld, kreeg ik de wind van voren.

Aangegeven dat je in mijn beleving niet zo met klanten om kunt gaan. Klant is immers koning. We kregen van de eigenaar te horen dat hij koning was en we, als dat niet beviel, pech hadden. Mijn zwager gaf aan dat de klant dan toch altijd nog keizer was. Hij kreeg inclusief obscene gebaren van de eigenaar te horen dat hij zich ook wel ergens anders mocht aftr*kken.

Vervolgens was een meisje van de bediening zo vriendelijk om nog een reactie te plaatsen. Eerlijk gezegd stond ik versteld en wist ik niet wat ik moest zeggen. Toen ik op het punt stond te reageren snoerde de eigenaar me definitief de mond met een: 'ach houd je bek'.

Ik kom nooit terug bij deze pizzeria!

11. A.Oldenburger

We zijn er al vaak wezen eten. Lekkere pizza's. Gisteravond bracht een meisje een blad met drinken, ze liet het vallen, ik zat onder het bier. Het meisje begon te lachen van de zenuwen. Een ander meisje moest meehelpen opruimen. Ze vertelde dat het de eerste avond was dat het meisje daar werkte. Erg vervelend. Later moesten we om glazen vragen. Mijn man sprak de eigenaar erop aan dat je zo'n meisje niet gelijk moet laten bedienen en dat hij verantwoordelijk is voor zijn personeel. Hij deed hier verder niks mee. Jammer, een excuus was wel op zijn plaats geweest.

12. Heerlijk gegeten. Bediening is erg vriendelijk. Pizza's zijn prima en met veel vers beleg echt en heel verschil met de concurrent. Ik begrijp de negatieve recessies niet.

13. Joop werkman

De pizza's zijn lekker maar de bezorgers vergeten pizza's mee te nemen waardoor er iemand zonder eten zat. Daarna kwam de bezorger het geld halen. En hij was me toch arrogant. Op de bon stonden drie pizzas en iets anders doorgestreept wat niet voor ons was. En hij maar zeggen dat hij dat niet hoeft te controleren. En blablabla het was niet zijn schuld. Ook vergeten ze heel vaak de saus.

14. Lekker even een calzone bestellen dachten wij. Absolute tegenvaller. Calzone was niet echt heet van binnen, veel te zout en het deeg aan de eindstukken nog rauw. Was al de tweede tegenvaller bij Antonello. Bestel er nooit meer wat!

15. T. en P. Kuipers

Afgelopen zondag hadden wij gereserveerd voor 7 personen rond de klok van 18 uur.
    Helaas zijn wij niet zo tevreden weggegaan.
    Om te beginnen vonden wij allemaal dat het erg lang duurde voordat er iemand bij ons kwam.
    Wat we ook niet leuk vonden, was dat we dan eindelijk'n stuk brood voorgezet kregen waar met het bijbehorende mes bijna niet doorheen te komen was en het piepkleine schaaltje kruidenboter stond totaal niet in verhouding tot die homp brood.
    Vervolgens bestelde ik een salade zonder tonijn maar dit zat er wel op en kreeg ik zonder uitleg lasagne i.p.v. cannelloni.
    Omdat we al 'n hele poos "droog" stonden, ben ik zelf gaan vragen of er iemand even 'n bestelling kon komen opnemen.
    Hoewel het die avond niet druk was en er vlg. ons ook voldoende personeel aanwezig was, hadden wij de indruk dat het afhalen vóór ging op de aanwezige klanten.
    Op de pizza's was verder niets aan te merken.
    Daar was iedereen heel tevreden over.

Met vriendelijke groeten,
    T. Kuipers - Jahae.

16. Pizza's besteld, maar ze waren ongelooflijk zout en vet. Zo vet, dat het letterlijk droop. Zo vies, dat we de pizza's zelfs hebben moeten weggooien!

17. Twee keren bij Antonello gegeten en alle twee de keren waren ze me vergeten! De tweede keer was nog het ergst. Tijdje moeten wachten voordat we ons drinken konden bestellen. Eindelijk besteld zijn we onderhand 20 min. op onze drinken aan het wachten. Het eten bestellen ging ook niet handig. Meer dan een uur op ons eten gewacht en dan wordt er gezegd dat ze er mee bezig zijn en vervolgens zie je dat de mensen aan twee tafeltjes eerder hun eten krijgen, terwijl ze pas later binnen kwamen ook. Hier kom ik dus nooit weer!

18. Heerlijk gegeten, aardig personeel, goede muziek!
    Wij gaan er zeker vaker eten. Een aanrader!

19. Jaap de Boer

Leuke tent.

Bestel alleen niet de cannelloni vh huis met gorgonzola want 't is vreselijk zout en je krijgt geen begrip vd kok / eigenaar.

20. hindrikje

Lekker! Bestelling altijd helemaal goed!

21. Jeannette

Prima pizza paesana (76); mooie dunne bodem en zeer rijkelijk belegd. Assortiment wijn valt tegen = karafjes-werk. Ergens uit de 'kelder' wordt nog een flesje getoverd. Voor mijn liefste wordt een spaghetti op maat gemaakt. Valt ook in de smaak. Prima pizzeria!

22. Wij zijn 1 keer bij Antonello geweest.

En we gaan nooit meer naar een andere pizzeria.

Echt Italiaans!

23. Vieze vette pizzas met verbrande korsten.

Je moet urenlang wachten op je eten en de bediening is niks waard!

24. Wel de beste pizzeria uit Franeker, maar de laatste paar keren gaat deze achteruit. Weinig op de pizza en als je deze komt afhalen altijd wel commentaar.

Hoop dat de kwaliteit weer omhoog gaat, anders zou het wel jammer wezen.

De eigenaar zelf mag wel iets aan z'n ego doen...

Personeel is altijd prima en vrolijk.

25. Regelrechte ramp. Twee keer pizza proberen te bestellen. Dat doen ze dus niet. Hier moet je niet wezen..

Sebastian.

26. Even lekker eten dachten wij. En dan ook niet te lang wachten hoopten wij.

Toen wij binnen kwamen werden wij mooi door verwezen naar een reeds gedekte tafel.

Tot zover prima in orde. Na enige tijd (15 minuten) kwam een (vrolijke) jongedame naar ons toe en zei dat ze ons vergeten was. Toen konden we eindelijk wat drinken bestellen en even op de menu kaart kijken. Genoeg keus, daar lag het niet aan. We bestelden wat wij wilden eten, stokbrood en twee pizza's. En toen begon het. We hebben vanaf dat moment meer dan een uur op ons eten moeten wachten. En dan heb je bij de pizza's nog iets van a la, maar het stokbrood duurde net zo lang. Sterker nog. Langer. Ook deze waren ze vergeten. Toen hadden we erge honger maar konden dan toch eindelijk aan onze pizza beginnen. Deze was verder prima te eten.

27. Vieze vette pizza's.

28. Marcus Antonello

Antonello pizza's zijn de beste!!! Ik heb al zoveel pizza's gehad van verschillende pizzeria's maar die van Antonello zijn het smaakvolst, mooist en het echtst! Geen leven meer zonder Antonello pizza's!!!

29. Ik ben regelmatig bezoeker van Pizzeria Antonello. Kwalitatief goede pizza's (mooi dunne bodem, geen fabrieksbodems) welke ruim belegd zijn en leuk, vlot bedienend personeel. Een echte Italiaanse pizzeria!

Wat mij betreft een absolute aanrader!

30. Lekkere pizza's!

31. nostra verbrand!!

als je je ooit eens flink wilt ergeren dan moet je hier een pizza bestellen!wat een balletent!