Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Fluitenberg verdeeld zijn.

Wat een genot!
    De smaken van de gerechten en de bijpassende wijnen waren perfect op elkaar afgestemd.
    De gastvrouw weet precies om te gaan met haar gasten.
    Kortom: Top avond.
    Sterwaardig.

Uitstekend gegeten en genoten van het verrassingmenu en de sfeervolle inrichting. vriendelijk geholpen door de gastvrouw.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten, prachtig uitzicht e de bediening was erg aangenaam.

Sander Filius

Martijn

Spaarbankhoeve

Leuke en enthousiaste bediening, fantastisch eten en nog eens op een prachtige locatie ook nog!

Hier zijn mijn vrouw en ik op 14-09-2013 gezellig wezen eten. Eigenlijk was het de bedoeling om het een dag later te doen, maar op de zondag is dit restaurant gesloten. Wij hebben een grandioze avond gehad, de sfeer, de aandacht en het eten waren voortreffelijk. Wij hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu.. nou dat was het dan ook.. Wat er ook op tafel werd gezet. Het zag er meer dan heerlijk uit.. en de smaak voortreffelijk. Wij willen dan ook via deze weg de gehele Brigade, en de bediening bedanken voor deze avond, het was grandioos en een top avond..

Groeten van Anneke en Rene Kievit... Akersloot.

Gisteravond weer eens in De Herberg geweest. Het was al lang geleden. We hebben vooraf een zes gangen diner besteld en noteerden een paar bijzondere vondsten: rode kool ijs als entree. Lef, moet je geproefd hebben. Schelvis op een zuurkoolbedje, gedurfd en scherp van smaak. Diamanthaasje uit de kunst en de kok weet wat een toetje is. De avond duurde iets te lang, maar voor het eten kun je best wat geduld opbrengen. Puree van zoete aardappelen vind ik ook een nieuwkomer.

Arnaud De Klerk

Hebben hier via een aanbieding van Groupon gegeten. In een woord geweldig! We gaan regelmatig uit eten en zijn al heel wat gewend, maar dit is echt een restaurant om te onthouden.
    Kleinschalig, maar sfeervol ingericht. De bediening ontzettend vriendelijk en gastvrij en het eten was echt super. We hadden een 6 gangenmenu. De opmaak was prachtig en de smaken echt heel verrassend. Heerlijke bijpassende wijnen erbij. Pas nog bij 1 sterrenrestaurant de Echoput en 6 gangenmenu met wijnarrangement gehad, maar we vonden dit beter.
    Kortom, De Herberg is echt een aanrader!

Heerlijk gegeten, maar het was erg stil (voor een vrijdagavond). Slechts twee 'tweetjes'. Jammer, maar bediening en eten ; helemaal top. Bijpassend wijnarrangement.

Ellen Hup-Kuiper

Wij hebben hier onze bruiloft gevierd en.

Het was onvergetelijk!

Alles werd goed geregeld en je kon met al je vragen.

Bij de gastvrouw terecht.

De hapjes tijdens het feest waren goed voor elkaar en de sfeer is modern maar toch erg gezellig. Als wij opnieuw zouden trouwen zouden wij dit zeker weer hier doen!

Nou mensen, Drentenaren en ook jullie uit de Randstand!

Wil je eens bijpraten, iets bijzonders vieren, heb je de wens tot een gesprek met diepgang met je gesprekspartner(s), rijdt naar deze plezierige locatie in een prachtige groene omgeving en laat je begeleiden door deze bescheiden, deskundige en toegewijde tovenaars qua eten en drinken. Uitzonderlijke kwaliteit en aandacht!

Geniet en heb een geweldige, liefdevolle avond op het oude land zoals wij.

Meerdere ronden top-amuses (ik meen 3 ronden). Heerlijk tussengerecht en hoofdgerecht en ook het toetje (wat je allemaal niet van yoghurt kunt maken...) was perfect. Ook het wijnarrangement viel in de smaak en wij waren blij dat er niet meer werd geschonken, wat manlief was behoorlijk teut aan het eind van de avond. Wij hebben genoten!

Tegenvaller! Gegeten tijdens de restaurantweek. Te kleine porties. Hoofdgerecht bestond uit 2 stukjes eendenborst met wat garnituur op het bord. Extra genomen tussengerecht was saai.

Wijnarrangement was erg lekker maar ook heel zuinig geschonken. Thuis nog maar wat gegeten om te vullen!

Joost van der Veen

Matig eten, en vieze koffie. Bediening was niet echt vrolijk.

Heerlijk gegeten met zeer goede bijpassende wijnen.

Gezellige sfeer en zeer aardige bediening.

Een echte aanrader! Topper!

F. van Benekom

Zeer gastvrij word je ontvangen en het eten is geweldig. De zalen zijn erg mooi en ruim. Zeer sfeervol aangkleed. Niets is onmogelijk en alles wordt snel voor je geregeld. Geweldig dus.