Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Fijnaart verdeeld zijn.

Consenheim

Prima verzorgd. En lekker eten.

Het eten is altijd erg lekker. Ook het bedienend personeel is vriendelijk naar de klant. Een groot minpunt is de planning in de keuken. Sinds de oude eigenaresse is vertrokken, moeten de klanten erg lang op hun afhaalbestelling wachten. Vandaag bijvoorbeeld had ik om 17.30 uur al gebeld in verband met de verwachte drukte. Ik wilde de bestelling om 18.30 uur komen afhalen, maar om 19.00 uur zat ik nog steeds op mijn bestelling te wachten. Na gesprekken met anderen werd mij duidelijk dat er veel mensen al 3 kwartier zaten te wachten en ook al vroeg hadden gebeld. Daarnaast als dit dan gebeurt mag de eigenaresse zich best even laten zien en niet alle excuses overlaten aan haar bedienend personeel... Kortom slechte planning, waardoor we hier wellicht minder gaan komen dan voorheen!!

Peter jansen

We zijn vandaag bij de chinees geweest voor de eerste keer.
    Het was bijzonder heerlijk, we komen zeker nog een keer terug!

Don Enrique

We hebben afgehaald en heerlijk gegeten. Mooie babi pangang en lekkere tjap toy met veel verse groenten.

Heerlijk gegeten van het buffet, vooral de babi-pangang was heerlijk knapperig en de rest was ook heerlijk, een aanrader!

6. Snackbar Fijnaart

Goed eten, goede service, goede kwaliteit, leuke sfeer en goede bediening.

Nu voor tweede keer wezen halen sinds nieuwe eigenaar er in zit en dit was ook tevens de laatste keer. Nasi klef, babi pang gang erg vet, nasi rames flauwe en erg vette hap.

1,1

m rijnart

Super. Vlees was lekker mals. Bediening is goed. Zeer vriendelijk personeel. Al met al zeer geslaagd.

Buffet, afhaal, altijd goed. Ook zonder Shirley.

Roken doe niet als je eten aan het bereiden bent. Dat gebeurt dus wel bij luxor. De mannen achter de bar zijn heel aardig maar op hygiëne word niet gelet. Vaak is het eten goed maar soms is het eten niet gaar.

Uitstekend gegeten, goede service en goede prijsverhouding.

Lenie knoester

Loempia speciaal met saté en ei, de laatste 2 waren prima. De loempia's groot maar voor 98% gevuld met taugé!!! 1 stukje roerbakei en welgeteld 4 stukjes kip!!! Ronduit heel slecht. Heb ze wel eens beter gehad. Tja ik heet geen Frans Bauer. Dit gaat je klanten kosten.

Heel erg lekker gegeten. Ben wel van plan om vaker hier te komen.
    Het voorafje Warme brie met walnoten en honing was erg lekker. En het ijs ook. Al gebruiken ze wel softijs, maar dat vind ik wel lekkerder.

14. Snackbar Fijnaart

Schone en nette tent, als je binnen komt volgt gelijk een begroeting, helemaal niets op aan te merken. Eten is van goede kwaliteit. Kortom voor een friet tent is het een topper!

De ene keer is het eten goed tot zeer goed, de andere keer is het niet te pruimen. Bedienend personeel roddelt voortdurend achter de bar. Zelf tot ronduit belachelijk maken van mensen die net vertrekken. Het is dat het in de buurt is, anders zou je zo naar een andere Chinees gaan.

Met 8 personen gegeten, maar het was helaas bedroevend. Veel gerechten waren erg waterig en zelfs niet op temperatuur. Uiteraard zijn we van hier beter gewend, maar ik zie en hoor wel meer dat de kwaliteit erg wisselend is. Jammer - jammer.

Heerlijk, vooral de standaard dingen zoals de bami, nasi, babi pangang,....etc..... maar de Indische gerechten vind ik minder lekker. De sambalboontjes vind ik zelfs beschamend. Sperzieboontjes uit blik waar doodleuk een schepje sambal oelek doorheen is geroerd!!! Er werken hele aardige mensen vooral de gastvrouw.

Echt super lekker eten, mijn standaard nummer 1 chinees, voor mij geen andere

Ruud Kaufman

Eén van de betere standaard Chinezen in Nederland.
    Wanneer druk dan is het wat minder.
    In het algemeen zeer goed, smaakvol.
    Tip: babi pangang met spek, saus apart. En ook Ti Pan moet je zeker proberen. Ti Pan tong of Ti pan garnalen. Ti pan babi pangang ook heerlijk...
    Shirley altijd vrolijk en klantvriendelijk!
    Frans Bauer komt er niet voor niets graag!

Buffet tijdens de kerst was koud, erg jammer. We komen hier erg vaak maar helaas gaat het buffet erg achteruit. Vaak zijn meerdere gerechten koud. Bediening is vriendelijke en attent. Jammer van het buffet, Shirley moet hier echt iets aan doen. Het is een veelgehoorde klacht namelijk.

21. Eetcafé Fijnaart

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om binnen te gaan eten. Wel heb ik er inmiddels een aantal malen afgehaald. Aan de voorzijde van het cafe is een luifel waarin een afhaal mogelijkheid is. Wij zijn geen echte friet eters, wel als tussendoortje maar doorgaans niet als volwaardige maaltijd. Toch hebben we daar een aantal malen friet met snacks gehaald en ik moet je zeggen dat het alle verwachtingen overtreft. Heerlijke verse en lekker drooggebakken frietjes. Erg smaakvol. Wij waren getuige van het feit dat de schnitsel van een andere klant zijn paneerlaag had verloren, de medewerker melde dat netjes bij de afhaalklant en gaf aan dat de schnitsel niet in rekening werd gebracht. Dat is service en klantgericht.

Wat kunnen mensen toch verschillen van mening.....ook als het om lekker eten gaat. In dit restaurant heb ik (hebben we) meerdere keren gegeten en een aantal keren afgehaald. De ervaringen van mij (ons) zijn wisselend.....ik heb er eens ontzettend lekker gegeten en laatst een meeneem maaltijd die ver onder de maat vond. Als restaurant / keuken zou de kwaliteit van het eten consitent moeten zijn. Ik verwacht een lekkere hap en dan valt het tegen. De ene keer een 8., en de andere keer een 4 of 5. Dan kom ik uit op een gemiddelde van een 5 of 6 (consitent moet je belonen wat mij betreft, zegt iets over vertrouwen), dat is ook zichtbaar in mijn beoordeling die gestoeld is op meerdere bezoekjes (tussen de 8 a'10 keer).

mevrouw. L.

Er hing een fijne sfeer, het eten was heerlijk, aardige eigenaar en het was voor een redelijk goede prijs.

Heerlijk eten en met een beetje mazzel haalt shirley er ook nog de caloriën voor je uit :D.

Je weet dat je er niet gaat voor een 5 sterren menu.

Maar er heerst een huiselijke sfeer, goed cafetaria. (afhankelijk van hoeveel ervaren krachten er in de keuken staan)

Restaurant, simpele gerechten maar zeker waar voor je geld.

Zeer kind vriendelijk.

Wij eten er erg graag, het is heerlijk en de bediening is prima.

Groetjes van Leen en Willie.

jan timmers

Super lekker gegeten. De Tokkieschotel is zeker de mooite waard.

ronald en gerda de jong

altyd gezellig en lekker eten zowel van kaart als buffet netjes en vrolijk bediening met een persoonlijke tint van de eigenarese en personeel

Altijd gezellig en persoonlijke benadering.

A. v.d. Velden

Een gezellig sfeervol restaurantje met vriendelijk bediening. Ontzettend lekker gegeten en in het weekend hebben ze zelfs een speciaal menu. We zullen zeker nog eens langs komen, ga zo door!