Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eys verdeeld zijn.

1. Nederlands Eys

Vaak schrijf ik positieve reacties op deze site, maar helaas voor dit restaurant een negatieve. Onlangs bezochten wij dit restaurant. Geen menukaart, maar de kok/eigenaar kwam langs met uitleg over het te serveren verrassingsmenu in de vorm van diverse gerechtjes met meerdere gangen.
    Helaas, achteraf is dat ons niet goed bevallen.
    De hoeveelheid van de ingrediënten, met name het vlees, was zéér minimaal.
    Ook de bijbehorende garnituren waren minimaal van kwantiteit en niet smakelijk.
    De prijs van € 42,50 per persoon kwam totaal niet overeen met het gebodene.
    Jammer, ondanks het sfeervolle restaurantje.
    Ook vreemd dat je hier niet kunt pinnen!
    Ons advies : beter en meer eten voor deze prijs.

2. Nederlands Eys

Ik snap niet waar die slechte recensies vandaan komen. Wij vonden het personeel erg vriendelijk juist. En we hebben er lekker gegeten.

3. Nederlands Eys

Paul vermin

Wat een feestje. Afgelopen vrijdagavond gegeten. Fantastische ontvangst. Prima eten. Heerlijke gerechten met passie bereid. Prima begeleidende wijnen. Komen zeker terug

4. Nederlands Eys

Herman

Vandaag eerste keer bie de tantes. De sfeer is goed en dat is meteen ook het enige. Het personeel komt niet echt vriendelijk over en lijkt wel gestressed. En de prijzen zijn extreem hoog. Voor ons blijft het bij deze keer. Voor zoveel geld zijn er betere horecagelegenheden.

5. Nederlands Eys

Snap niet dat ze met deze kwaliteit voeding nog bestaan. Had met echtgenote maaltijdsalade besteld. Ik een salade met varkensvlees en echtgenote vergeten groente. De vergeten groenten waren ook bijna allemaal vergeten en het vlees zo goed als. Sla had naar mijn mening hele dag in het water gelegen en had bruine randjes. Deze ervaring doen we daar in elk geval niet meer op.

6. Nederlands Eys

G.linssen

Nou ik ben hier niet zo enthousiast over. Ben er net geweest met mijn dochter. En schrok van mijn "maaltijdsalade" voor bijna 18 euro. Wat krul sla uit een zakje met daarnaast 1 reepje forel, paling en beetje zalm. Sorry maar in mijn ogen ziet een maaltijdsalade er anders uit. Als ik dat dan vergelijk met de frietjes met kippenragout van mijn dochter waar bijna net zoveel sla naast lag als op mijn bord voor 8 euro dan begrijp ik dit eigenlijk niet. Volgende keer weer elders waar je voor 20 euro een heerlijk 3-gangenmenu hebt.

7. Nederlands Eys

16 april, paasbrunch, door de vreselijke drukte, ongezellig! Het eten werd haastig tegelijk op tafel gezet. Geen aandacht. Ik dacht zeker nog aan een toetje, maar niks! Storend de horde mensen die allemaal langs onze tafel naar de wc moesten. Jammer voor deze dure grap!! Misschien alleen nog maar het terras deze zomer!!!!! Ben teleurgesteld !!

8. Nederlands Eys

Wim Willemsen

Bediening is goed en snel. De konijnenbout was klein en lauw. De saus en de frites waren wel warm. De prijs is te hoog en niet verhouding. Het toetje was goed.

9. Nederlands Eys

Prijs/kwaliteit geen verhouding. Te weinig personeel, maakte gestresste indruk. Hamburger is meer brood dan vlees. Lever te hard gebakken.

Prima plek om te genieten van een lunch op het terras, maar met diner slaan ze de plank mis.

Bob

Deze frietuur is het beste van Eys. Jullie maken friet en snack goed klaar! Ik kan niks zeggen dan dat het top is 👍 Gr Bob

12. Nederlands Eys

Ook voor dit restaurant geldt helaas de regel: "Gaat u eens op de stoel van de gast zitten en U komt tot tal van verbeterpunten". Vanuit ons referentiekadar vonden wij het derhalve niet voor herhaling vatbaar.

13. Nederlands Eys

Wij hebben er gedineerd. Enorm vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Broodje vooraf met huisgemaakte kruidenboter en andere lekkere dingen. Ook de soepen, mosterd en tomaten, waren erg goed. De dame vroeg hoe mijn vriend de hamburger wenste en hij kreeg 'm keurig doorbakken. Ik had een heerlijke forel. Het dessert was top. Wij komen zeker terug als we weer in Limburg zijn.

14. Nederlands Eys

Onlangs Bie de tantes geluncht. We hadden een hamburger met speciaal aanbevolen rundvlees besteld. Toen de hamburgers kwamen, bleek het vlees vrijwel rauw te zijn en het zag er daarbij ook nog eens onsmakelijk uit. We maakten er melding van bij de bediening en kregen daarop op een arrogante wijze te verstaan, dat dat zo hoorde, het was immers vlees van een speciaal rund. We bleven het onsmakelijk vinden en beschouwden de twee x € 15,00 als weggegooid geld. Zonde!

15. Nederlands Eys

De feestvierders

Geweldig! Top verzorgde lunch, tongstrelende wijnen, overweldigend dessert chocolade mousse, gezellig aangekleed terras en om ons feestje te vervolmaken vakkundige bediening.

Begin september met 14 personen enorm genoten, al onze vrienden waren net als wij vol lof!

16. Nederlands Eys

Drukke doorgaande weg, personeel aan het stressen, kaasplankje oud en droog. Hoezo beste terras?

Maj-Britt

Erg gezellig en midden in de natuur. Mooi terras en binnen ook erg smaakvol ingericht. De bediening is erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. Smakelijk opgediend. Complimenten aan de kok!

Meerdere malen hier gegeten en nooit teleurgesteld, sterker nog vanaf 1 mei 2015 een nieuwe leidinggevende/uitbater die een bijzonder goede chef kok heeft aangenomen en die gerechten erg mooi en smakelijk presenteert, een absolute verbetering op alle fronten.

Een nieuwe en zeer gevarieerde nieuwe kaart die voor ieder wat lekkers te bieden heeft.

Ook de wijnen die geserveerd worden zij goed in hun prijs kwaliteit verhouding.

De locatie is zoals meerdere hieronder al aangegeven echt geweldig, prachtig uitzicht en een oase van rust. Een absolute aanrader om met familie en vrienden te gaan eten.

Ik ga hier absoluut vaker terugkomen!

Het is er mooi. Binnen en buiten. Prettige sfeer en érg lekker eten. Vriendelijke bediening. Complimenten aan de kok. Deels heel originele, smakelijke afwerking van de gerechten.

Wij komen terug.

Niet wat we hadden verwacht. Top locatie, prachtig ingericht maar kwaliteit van vlees en opmaak ver beneden de maat. Daarom prijs kwaliteit verhouding 1 ster.

Wouter kloprogge

Afgelopen vrijdag hebben wij onze bruiloft bij de Eyserhof in EYS gevierd. Een woord: Geweldig!!! Alles tot in de puntjes verzorgd. Alle gasten (150) waren zeer te spreken over de Locatie, servies en eten/ drinken! Team Eyserhof bedankt!!

Cees Bekker

Ivm de organisatie van een feest, heb ik enkele maanden geleden per mail een offerte aangevraagd bij de Eyserhof. De locatie leek mij geschikt voor het feest dat ik wilde organiseren (heuvelland, mooie zaal, goed uitzicht). Omdat ik geen reactie ontving op mijn mail, heb ik meermaals naar de Eyserhof gebeld. Ik zou worden teruggebeld door de eigenaar. Dit is echter nooit gebeurd. Ik ben zelfs eenmaal gaan lunchen bij de Eyserhof, waarbij ik aan het personeel heb gevraagd of zij mijn vraag naar de offerte konden doorspelen naar de eigenaar. Dit zou gebeuren en de eigenaar zou mij een offerte doen toekomen. Helaas... Het is inmiddels maar liefst 5 maanden later en ik heb géén offerte mogen ontvangen. Wil deze organisatie geen geld verdienen?!

24. Nederlands Eys

Tijdens mijn scootertocht door het Limburgse land weer heerlijk gegeten bij deze uitbater op een zonovergoten terras: smakelijk, netjes opgediend en heel vriendelijk personeel. Het was bovendien erg gezellig en betaalbaar!

25. Nederlands Eys

Kindvriendelijk, romantisch en rustig? Veel te druk, overvol terras, direct aan de drukke doorgaande weg, dus met kleine kinderen zoals wij doen we dit niet meer! Bediening en de lunch ok. Maar prijs/kwaliteit niet.

Door mijn collega getipt over deze Brasserie! Wij d'r heen vorige week! Super mooie zondag! Wauw! Wat een geweldige zaak, zo smaakvol met zorg ingericht! Prachtig!! De broodjes en drankjes zijn overheerlijk! En de bediening erg vriendelijk! Met het uitzicht op weilanden en de koeien (!!!! Zo gaaf!!) De kinderen waren niet mee naar huis te krijgen. Wat een topdag! Wij komen zeker terug!!!

27. Nederlands Eys

Gisteren hebben wij er voor het eerst gegeten en het was geweldig. We hadden het duo van wild met Aachener Printen saus.

Bediening was goed, vriendelijk en professioneel. Het restaurant is huiselijk en gezellig (boerderij stijl) ingericht.

Slecht, heel slecht. Hebben 2 1/2 uur gewacht op ons voorgerecht, ongelooflijk. De pennen waren niet te eten bij het hoofdgerecht, dat men zoiets durft te serveren. Gewoon slecht.

29. Nederlands Eys

Heerlijke avond gehad. Vriendelijke bediening, leuke sfeer en heerlijk gegeten.

Een heerlijke plek om naar toe te gaan, jammer dat de communicatie te wensen over laat. Onlangs gingen we met familie hier naar toe. Eerst de site gecheckt om te zien of er wellicht iets speciaals te doen was of dat ze dicht zouden zijn.. Niks te vinden. Bij aankomst konden we echter rechtsomkeer maken want er was een besloten feest. Het zou toch fijn zijn als dit soort zaken op de site gecommuniceerd zouden worden. Wat ik nog vervelender vind, is dat ik hierover een mail heb gestuurd waar ik vervolgens ook geen enkele reactie heb mogen ontvangen... jammer, kom hier anders graag maar vind dit erg slordig.