Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eygelshoven verdeeld zijn.

1. Internationaal Eygelshoven

Fam Berends

Gewoon ranzige kapsalon voor in de categorie bad hairday met allesoverheersende saus. Ook echt alles door elkaar. Gevraagd of er echt zoveel saus op moest. Geen enkele tegemoetkoming of service. "Nee daar is het te druk voor" en "Ik kan nieuwe brengen. Kost 10€". Ben je twintig euro verder voor een afhaalnurk. Dus geen trabzon meer. Kon zo vuilnisbak in.

Het was zoals altijd super lekker en een zeer vriendelijke bediening jullie krijgen van mij een dikke TIEN.

Super lekker en zeer leuke bediening

Het eten bij Hub en Rob is gewoon super lekker en altijd goed verzorgd.
    Het beste eten in Eygelshoven.

H.Schillings

Wij hebben een gezellige avond gehad.
    Het eten was prima.
    Wij komen zeer beslist weer terug.

Het eten was weer super lekker en goed verzorgd. Wij komen vaker eten.

Het eten was goed voor zorg en het eten super lekker. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Dank jullie

Rosbender

Zondag 9 oktober 2016 heerlijk gegeten met 7 personen. Het eten was super. Een klein minpuntje is dat men geen gebruik maakt van een menukaart waardoor je niet rustig kunt uitkiezen.
    Het zuurvlees was zeer lekker en is echt aan te bevelen.
    We zullen in de toekomst zeker vaker komen eten.

9. Internationaal Eygelshoven

Karel Rehor

Beste Trabzon, zojuist onze 1e online bestelling van jullie ontvangen voor 4 personen, 4 schotels: 1 grote döner sambal, 1 kleine döner sambal, 1 döner whiskeysaus en 1 döner knoflooksaus. Bezorgtijd ca. 30 minuten was ok, koerier was ok. De rest viel 100% tegen.
    Het eten was niet warm, eerder lauw terwijl Laurastraat en Gravenweg in Eygelshoven niet ver van elkaar liggen. Er zat geen sambal bij, döner lag boven op de frites zodat het veel leek maar toch weinig was voor de prijs die gerekend wordt, frites smaakten en zagen er uit als gekookt.
    Al met al een tegenvaller op mijn verjaardagsfeestje.

Leon van der Kaap

Zeer lekker eten, mede door de vriendelijkheid van het personeel een hele prettige sfeer. Prijs kwaliteit is gewoon goed. Hier kom ik zeker vaker.

Marcel Bosch

Het eten is er heerlijk.

Altijd een goede service en hele lekkere pizza's vers bereid. Dik tevreden!!!

heerlijk gegeten bij Anytyme le couvert. Personeel is erg behulpzaam en de kingsize burger was over treffelijk!

Asra maakt super lekkere pizza's, vooral hawaï.

16. Internationaal Eygelshoven

De shaorma Istanbul was perfect verzorgd en smaakte heerlijk. Een echte aanrader!

17. Internationaal Eygelshoven

sabrina mees

Smerige, vette bagger. Alles smaakt hetzelfde. Klef en druipend van het vet. 't Ziet er uit als door de blender gehaald en overgoten met kaas. Ik ben echt geen lastige eter. Evengoed 1/3 pizza weggegooid. Wellicht een nieuwe soort? Pizza kartone?

Dit is een bistro waar je nog als gast behandeld wordt, en die uitstekende waar voor het geld levert. Ook heeft iedereen een woord voor de gast. Een en al een top bistro, die je verwent en kwaliteit levert. Een en al top.

Top frituur!! De frieten waren erg lekker, de service was goed. Hier komen we nog eens terug. Groetjes van Henk en Laura

Een van de beste pizzeria's van Nederland. En altijd een constante kwaliteit. Ik ben hier al jaren vaste klant rij hier zelfs 10 km voor en dan zijn de pizza's "koud" nog super. De sfeer heb ik een 10 gegeven ook al kan je er niet echt eten, ze zijn niet te beroerd om een praatje te maken het is er gewoon gezellig als je aan het wachten bent. Zelfs een keer pizza deeg gekregen omdat ons deeg mislukt was toen we pizzadag hadden bij een vriend (voor 10 personen). Dat is pas service!!!!!!!

22. Chinees-Indisch Eygelshoven

J.Erens

Uitstekende kwaliteit/prijsverhouding. Een absolute aanrader.

Slechte friet, karige portie zuurvlees met 1 brokje vlees. Een zaak om te mijden.

Echte afrader! Ik had een grote friet en 3 snacks besteld. Bijna een uur gewacht, kom ik thuis was de friet al slap en friet smaakt naar oud vet en snacks smaken ergens naar, zeer slecht. Bediening was wel wat beter, maar eten was 3 keer niks.

25. Internationaal Eygelshoven

Ik was eerst vaste klant bij een andere zaak, die bij mij om de hoek ligt, maar ik ben overgestapt naar Trabzon in Eygelshoven. Wat een verschil!

De mensen zijn zeer vriendelijk en bieden hun excuses aan wanneer ze iets te laat bezorgen. Ook verstaan ze je adres in één keer goed, ze onthouden waar je woont, het maakt het allemaal wat persoonlijker en prettiger. De pizza's zijn ook nog echt goed warm als je ze bezorgd krijgt.

De kwaliteit is er goed te noemen. Ook het eten in de zaak is goed te doen, ziet er allemaal netjes uit. Echt gezellig kan zo'n shoarma tent natuurlijk nooit worden, maar het is acceptabel.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, schoon en nette cafetaria. Wij hebben daar lekker gegeten. De frieten waren super en de boerenberehap met satesaus is ook smakelijk! Deze cafetaria is zeker een aanrader!

James Jetlag

De frieten zijn niet knapperig, slecht afgebakken, zompig en week. Je proeft dat het vet niet meer vers is. Afrader!

28. Chinees-Indisch Eygelshoven

Ellen Dielen

Lekkere verse gerechten, heel vriendelijk, prompte bediening. We zijn blij een goede nieuwe "huis" chinees gevonden te hebben!

Rob &Bianca

Geweldig lekkere huismanskost, die met veel vakkundige zorg bereid is.
    Bediening is enorm vriendelijk waardoor je je snel thuis voelt.
    Een echte aanrader!

Gemoedelijke sfeer, zeer klantvriendelijk en ouderwets lekker eten!