Toby's Steakhouse in Exloo

American Steakhouse, gespecialiseerd in gerijpt vlees!

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Toby's Steakhouse!

• ma Gesloten
  • di Gesloten
  • wo 11:00 - 21:00
  • do 11:00 - 21:00
  • vr 11:00 - 21:00
  • za 11:00 - 21:00
  • zo 11:00 - 21:00

Gerijpt vlees

Vanuit onze grote liefde voor een goed stuk vlees hebben we ons gespecialiseerd in gerijpt vlees. Dit vlees wordt een aantal weken onder gecontroleerde omstandigheden weggelegd, waardoor een rijpingsproces in gang wordt gebracht. Tijdens dit proces breken de enzymen in het spierweefsel -het rode vlees- grote moleculen af tot kleinere, waardoor het vlees malser wordt. Ondertussen wordt constant koude lucht aangevoerd, waardoor vocht uit het vlees wordt getrokken en de smaak zich concentreert.

De meerwaarde van gerijpt vlees

Het vlees van een dier valt onder te verdelen in beweegbaar vlees, van de buitenkant van de ribbenkast, en niet-beweegbaar vlees, uit de binnenkant van de ribbenkast. Beweegbaar vlees bevat veel meer smaak dan het niet-beweegbare vlees, het is echter van nature minder mals dan het vlees aan de binnenkant. Doordat dit vlees gerijpt wordt is het ontzettend mals, en krijgt het een nog intensere smaak.

Foto van Toby's Steakhouse in ExlooFoto van Toby's Steakhouse in ExlooFoto van Toby's Steakhouse in ExlooFoto van Toby's Steakhouse in ExlooFoto van Toby's Steakhouse in ExlooFoto van Toby's Steakhouse in ExlooFoto van Toby's Steakhouse in ExlooFoto van Toby's Steakhouse in Exloo

Overnachten
Hotels in de buurt »