Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Exloo verdeeld zijn.

1. Egyptisch Exloo

Wat een goede zaak! Snap die slechte recensies echt niet want wij hebben er zo lekker gegeten... Aardige eigenaar die goede service verleent en heerlijk eten. We hebben allebei de mixed grill gehad en met de bijgerechten was het echt meer dan genoeg. Alles was lekker gekruid, vers en goed warm. Veel variatie in de mixed grill en de bijgerechten en ook het voorgerecht, de mezes, was erg uitgebreid en lekker.

Wij komen niet uit Drente, waren een weekend weg, maar we zullen zeker nog een keer hier gaan eten.

Groeten uit Almelo

Henk wijngaard en Silvia Swart

We waren met zn vieren, gewoon om iets te fieren.
    Het eten was er lekker het werd er een culinair vertieren.
    De bediening was er vriendelijk, we werden hartelijk onthaald. En een keus uit vele gerechten bovendien,
    we waren 't eens, ja alle vieren, voor de Meulenhoek een
    Tien!

3. Egyptisch Exloo

Het Egyptische vakantiegevoel is helemaal terug.
    Mooie muziek, heerlijk eten. Ook goede vegetarische recepten.
    We komen binnenkort weer terug.

Gr.

4. Egyptisch Exloo

Heel goed eten, vlees is heerlijk en heel veel.
    Wij komen graag.

5. Egyptisch Exloo

Voor 45 euro p.p. excl. drinken mag je toch wel wat verwachten. Nu, dat viel goed tegen, erg goedkope hapjes, veel te weinig vlees en als klap op de vuurpijl een coupe ijs met 4 lepels. Zeer matig en zal hier nooit meer komen en het ook niemand aanraden. Was er erg rustig voor de zaterdagavond, maar begrijp nu wel waarom!

Zeer slechte ervaring opgedaan. Bij aankomst (mijn vrouw en ik) aangegeven dat we een maaltijd wilden nuttigen maar eerst graag een kop koffie wilden, dit leek vreemd te zijn. Bij het aangeven dat wij elk een menu van de dag wilden, beide een keuze gemaakt uit kip en/ of vis bleek het eindgerecht niet inwisselbaar met een ander omdat dit niet bij het menu hoorde. De prijs was evenwel gelijk.
    Bij het opdienen van de vis bleek deze nog gedeeltelijk rauw en dit werd bij de bediening aangegeven. Het bord ging met duidelijke tegenzin naar de keuken terug en werd 5 minuten later opnieuw geserveerd: restant gare vis in speklappen gewikkeld. Dit was niet te accepteren en is ook aangegeven. Het commentaar van de bediening was onverbiddelijk dat er nog nooit een klacht was geweest over de keuken. De maaltijd is door ons afgebroken en we zijn vertrokken. De benadering was dermate onvriendelijk en bij het vijandige af dat wij hier beslist niet weer terugkomen.

Wij hebben een beautydag gehad en daarbij hoorde een lunch. Prima gegeten maar wat erg jammer was was dat het garnituur op het bord sla met erg bruine randjes was. Veel te vroeg gesneden dus of van een dag eerder. Gewoon jammer, een beetje kok laat dit niet zo de keuken uit gaan, het aangezicht van het bord was daardoor niet smakelijk. De clubsandwich was overigens heerlijk. De salade hebben we maar laten liggen.

Ruud en Annemieke

Met een groep vrienden hier gegeten, na een eerdere goede ervaring van twee van ons. Wat een teleurstelling !
    We hadden van te voren gereseveerd, maar pas na een half uur kwam de bediening aan onze tafel opdagen, en pas nadat we daarom hadden gevraagd. De bestelling van de drankjes ging helemaal mis: verkeerde drankjes, de laatste een kwartier na de eerste. Het voorgerecht werd geserveerd, toen de amuse nauwelijks op was. Verder tussen de gangen enorm lange wachttijden. Het eten was redelijk, maar niet in prijs/kwaliteitverhouding. Wel een prima wijnarrangement en een overheerlijk dessert, waarmee men probeerde de schade wat te herstellen. Aan het einde nog een tegenvaller: er staat voor 30 euro aan water op de rekening voor een paar karaffen water, waar bij de bestelling niets van werd gezegd.
    Na klagen werd water en aperitief van de rekening geschrapt, ok, maar ons zie je daar niet meer terug !

9. Egyptisch Exloo

Mijn vriendin nam tajine met lamsvlees welke alleen bestond uit taai vlees met veel zenen.
    Zelf had ik kip wat zeer droog was.
    Groenten en aardappelen redelijk, valt ook niet veel aan te verpesten.
    Wij zijn ook opgestapt.
    Ik heb mijn twijfels bij de brandveiligheid van de zaak.
    Groet PeLo

10. Nederlands Exloo

Mooi restaurant. Eten was goed maar wel duur. Jammer dat de keuken zo vroeg dicht gaat

11. Nederlands Exloo

Eten viel tegen zeker voor deze prijs,

Het stoort mij zeker dat ik voor kraanwater moet betalen, ik kom hier niet terug. Er zijn genoeg alternatieve adressen in de buurt.

12. Nederlands Exloo

Robert Pol

Goed eten, leuk personeel en een leuke sfeer.

Ook de kaart is goed icb met de prijs.

Erg jammer ik had van Hunzebergen wel wat anders verwacht wat betreft de keuken... Ik ben ook in andere restaurants geweest in buurt deze waren echt beter. Erg jammer.

14. Nederlands Exloo

Maartje Saarsma

Wanneer je in de exloo komt moet u echt even stoppen bij het restaurant Bussemaker. Wat is dat een aanrader! Echt geweldig... Het was er druk toen wij er waren maar het personeel was zo erg vriendelijk en het eten echt overheerlijk! Bedankt!

15. Egyptisch Exloo

Op 08 juni 2011 hebben wij een tajine met lamsvlees gegeten, wat een heerlijke maaltijd met veel verrassende en verschillende smaken!

Ook de bijbehorende gebakken aardappelen en de salade waren van ongekende kwaliteit.

We komen zeker binnenkort terug, ook gezien de uitstekende bediening.

Dit restaurant is een aanrader als je lekker en gezond wilt eten, want de kok verstaat het vak!

Ed en Hanneke, Sellingen.

16. Egyptisch Exloo

A

12.06.2011

De prijzen zijn duur en het eten is niet lekker.

Ossenhaas was taai, porties kunnen groter zijn.

17. Nederlands Exloo

Frank Huizing

Er hing een super gezellige sfeer in het bedrijf.

Het was zeer druk, maar toch verliep alles helemaal super.

*Als voorgerecht een heerlijke boerengroente soep genomen. Je kon gewoon proeven dat hij vers gemaakt was.

*Als hoofdgerecht gekozen voor een entrecote, HEERLIJK!

*het nagerecht was ook prima in orde. Ik dacht ik neem de coupe Bussemaker, eens kijken wat het precies is. Komt de bediening aanlopen met een groot glas ijs, met spetters er in. Helemaal leuk!, en smaakte ook nog lekker, heerlijk walnoten ijs.

Complimenten aan de koks, maar ook vooral aan de bediening, die er een leuke sfeer van maakt.

Reinder

Zaterdag 28 mei 2011 op zoek naar een restaurant toevallig met mijn moeder (85 jaar) weer eens bij de Meulenhoek gegeten. Prima bevallen. De bediening is meer dan vriendelijk en behulpzaam. Voorgerecht (aspergesoep/vissoep) waren erg goed. Mijn keuze voor Drentse asperges met beenham bleek een prima keuze te zijn. Simpel, maar juist daar door de echte smaak kunnen proeven. Mijn moeder nam de asperges met tong. 3 waren wat veel en ze heeft door een beroerte moete met het fileren. Dat werd door de bediening aan tafel perfect en netjes aangepakt. Deze zorg voor jou als gast en de goede kwaliteit van het eten heeft ons beiden een heerlijke avond bezord. Geen wijn, wel koffie/thee na en dan voor €56,-. Geen geld en kom er graag weer eens terug.

19. Nederlands Exloo

ho

We hadden een hele andere ervaring verwacht bij Bussemaker, 1 maal, maar niet weer voor de herkansing.

Onlangs zijn wij er geweest met 4 man. Normaal zou ik niet snel aangeven dat het slecht is, maar nu wel.

We hadden 2 maand van tevoren gereserveerd voor een plaatsje aan het raam, toch werden we doodleuk in het midden geplaatst. Maar na enige ruis van onze kant mochten we dan met enige gratie bij het raam zitten.

Het voorgerecht, zelf had ik een uiensoep besteld, maar schijnbaar was het bovenste van de soep geschept, erg vet en super scherp van de peper, de anderen vonden dat ook. 1 van ons vroeg of er een ander voorgerecht kon gemaakt worden, nee was het antwoord.

Ook de drankjes was erg mee gemorst, dus alles zat direct al onder de rode wijn vlekken.

En erg vriendelijk werden we niet behandeld, misschien de verkeerde avond /plaats/tijd zeg het maar.

Uitendelijk alles betaald ook de soep, wel wat van gezegd, maar geen korting.

Jammer, dit had een leuke avond moeten zijn.

20. Nederlands Exloo

Ik heb afgelopen weekend met mijn 2 zussen bij Bussemaker gegeten. We hebben genoten!

Het eten was heerlijk! Het stokbrood/broodjes vooraf met kruidenboter was heel erg lekker.

Personeel was super vriendelijk en het restaurant was gezellig ingericht.

Mooie open keuken...

Kan me de laatste keer niet herinneren dat ik ergens zo lekker heb gegeten en waar het personeel zo vriendelijk was. Helemaal top!

21. Nederlands Exloo

NMW

Gezellig ingericht en heel vriendelijk personeel.

We hadden een verrassingsmenu. Heerlijk en zeker verrassend. Aanrader!

22. Egyptisch Exloo

Wij zijn nu twee keer bij Elsaid geweest. Allebei de keren hebben wij er heerlijk gegeten. De verschillende gerechten hebben een heerlijke en verrassende smaak. Eigenlijk heeft alles een hele eigen smaak. De gebakken aardappelen heb ik nog nooit ergens zo lekker gegeten! En de kip is heerlijk mals, precies zoals het hoort.

Voor kinderen die niet te veel 'onbekende' dingen willen proeven: er is zelfs pizza.

Wij komen er zeker terug, samen met mijn opa en oma, zodat ook zij eens wat anders proberen...

Afgelopen jaar 4 keer gegeten. Echt heel erg goed. Culinair hoog niveau. Prima bediening. Absoluut een aanrader voor mensen die goed verzorgd willen worden in een sfeervolle omgeving.

24. Egyptisch Exloo

Hubert en Catherine

We blijven terugkomen naar Elsaid. Zowel met familie en vrienden als met zakenrelaties, altijd succes verzekerd. Een topper in deze regio.

25. Egyptisch Exloo

Fantastisch restaurant; alles klopt daar gewoon, heerlijk eten, leuke bediening. Komen graag bij Elsaid!

26. Egyptisch Exloo

We hebben in dit restaurant afgelopen week zeer goed gegeten.

De gerechten die wij besteld hadden waren heerlijk van smaak en ook qua portie grootte ruim voldoende. De bediening was erg vriendelijk en het restaurant zelf heel sfeervol. Kortom een aanrader voor Exloo en omgeving.

27. Egyptisch Exloo

Mijn vriend had goede dingen gehoord over dit restaurant...dus was het eens tijd om een bezoekje te brengen aan El Said. We hebben een 7 gangen diner besteld en waren positief verrast over alles. Bediening en gastheer zijn zeer gastvrij zoals het hoort. Hoeveelheid van het eten is ruim voldoende ( we hebben gang 6 overgeslagen zo vol waren we).

In het restaurant heerst een ontspannen sfeer en wat natuurlijk het belangrijkste is, is dat het ons super gesmaakt heeft.

El Said is voor herhaling vatbaar.

28. Egyptisch Exloo

Verrasssend goed, gezellig en lekker!

29. Egyptisch Exloo

Een aanrader.

Absoluut de moeite waard. Heerlijk, smaakvol eten. Leuke sfeer en typisch Egyptische inrichting en bediening. Ook kinderen zijn er zeker welkom. Gezellig.

anthionette

Geweldige sfeer, mooie kaart, zeer goede bediening.
    We hadden een mooi wijnarrangement bij ons diner, heerlijk gegeten en gedronken. Relaxte sfeer, chiq maar niet over de top.