Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Exloo verdeeld zijn.

1. Nederlands Exloo

Afgelopen week heerlijk gegeten bij Bussemaker. Erg vriendelijk personeel, dat je oprecht een leuke avond wil bezorgen. Eten was van uitstekende kwaliteit. Veel variatie op de kaart. We hebben genoten en komen zeker terug!

HvdKieboom

Heerlijk en verrassend gegeten op een regenachtige dinsdagavond. Mooie zachte muziek, lekkere stoelen en vriendelijke bediening. Keuzemenu voor minder dan 30 euro, drie gangen. Rust en genieten, wat wil je nog meer!

3. Egyptisch Exloo

Enkele weken geleden hebben we met z'n 5-en hier heerlijk gegeten. Het voor-, hoofd- en nagerecht van ons was prima. Sfeer heel gezellig en de bediening zeer attent.

4. Egyptisch Exloo

Katwijkers

Om maar in Egyptische sferen te blijven: het eten was een farao waardig! Eerst even de recensies gelezen van verschillende restaurants in Exloo en op basis daarvan voor Elsaid gekozen. Geen spijt van gehad: heerlijk gegeten, wij komen zeker terug! Zeer vriendelijke bediening, zeer sympathieke eigenaar. Een aanrader!

Theo kromme

Het eten was prima, alleen jammer dat je bij een mooi stukje vlees en verse groente, frietjes krijgt.
    €4,75 voor een glas huiswijn is duur, maar €3,75 voor 0.7 liter kraan water is diefstal ook al zal deze gefilterd zijn.

6. Nederlands Exloo

In 1 woord; Fantastisch!

Op aanraden van een verkoopster van de schoenenzaak vlakbij, kwamen wij hier vanmiddag voor de lunch.
    Een gezellig & k(l)eurig terras, zelfs aan water v.d. hond is gedacht!

Vriendelijke en nette bediening bracht ons een kop goede koffie en daarna de kaart, wat een keuze.
    Echt heel fijn dat er voor de vegetariër ook voldoende keuze is!!
    Het eten was voortreffelijk, zo vers en zo goed op smaak
    een ruime portie en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Een hele dikke 10 wat ons betreft, ga zo door!

Wat een leuk en gezellig hotel & restaurant! Hotelmenu was een enorme verrassing! Wij komen zeker terug!

Heerlijk gegeten in dit kleinschalige restaurant. Restaurant ligt net buiten Exloo. Prima kaart en dito wijn. Gastvrouw erg vriendelijk. Borden mooi opgemaakt en eten erg smakelijk. Voor herhaling vatbaar!

Zondag 21 juli voor 27 euro patat berehap croquetten kaassoufle satesaus en fritessaus afgehaald. Voordat er aan mijn bestelling werd gewerkt: Afrekenen. De juffrouw die dit moest doen begrijpt niet hoe je correct wisselgeld terug geeft. Ze bleef maar volhouden dat ze het juiste bedrag aan wisselgeld teruggaf terwijl ze uiteindelijk toch moest toegeven " een foutje te hebben gemaakt ". De bestelling: alles wat besteld was zat in de papieren verpakking. Doch de frites was slap bevatte veel kleine stukjes ongeveer 85% van patat aten we niet en belandde in de vuilnisbak, de berehap was niet te eten uitgedroogd smakeloos. De kaassouflees zijn opgegeten maar waren bijna zwart, net als de croquet. De satesaus was niet echt lekker maar ging er mee door, de frietsaus was prima. Een groot voordeel : we zullen niet gauw weer junkfood gaan halen, wat een bagger bij Any Tyme in Exloo.

10. Nederlands Exloo

J&m oudleusen

11. Nederlands Exloo

Jaap Blaakmeer

Geert Brinks

Mijn medebewoner en ik hebben vanmiddag bij jullie gebruncht en het is ons zwaar tegengevallen.In mijn soep zat geen vermicelli en het buffet was ook zeer matig verzorgd.

13. Egyptisch Exloo

Een welkome afwisseling na ons diner bij het 4* hotel/restaurant waar we verbleven! Een heerlijke ongedwongen en vakantie-achtige sfeer waar je lekker kunt eten. Meneer Elsaid doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Eten was erg goed van smaak, prijs/kwaliteit prima en de porties meer dan voldoende! Als we nog eens in Drenthe zijn slaan we het voorgerecht over en proberen we een dessert. Hopelijk tot ziens!

14. Egyptisch Exloo

Nadat we bij Hotel de Hunzebergen als hotelgasten niet konden dineren!!, zijn we naar het nabij gelegen Exloo gereden en na aarzeling binnengelopen bij El Said. Wat een welkome verrassing. Een bijzondere sfeer, gemaakt door een zeer gastvrije eigenaar. Kom je nog maar zelden tegen, maar hier zie je dat de persoonlijke aandacht van de eigenaar het ontzettend wint van een "gelauwerd" hotel !!! We hebben genoten van alle overdadige en zeer smaakvolle gerechten. Het enige "eigenwijze" restaurant in Exloo.
    Hulde en tot ziens

Nieuwland

Wij hadden een nachtje een hotel geboekt in Exloo, maar wilden niet in het hotel blijven eten. Vooraf hadden wij op internet al gekeken welke mogelijkheden er in Exloo waren. Wat zijn wij blij dat wij voor dit restaurant hebben gekozen! Aangezien wij in het laagseizoen zaten waren er maar twee tafeltjes bezet in het restaurant. Maar wat een vriendelijk ontvangst. Het eten was verukkelijk. Wij hebben zowel voor- hoofd als nagerecht genomen en alles is met liefde en passie voor het vak voor ons bereid. Ook de aanbeveling van de wijn was uitstekend. Mochten wij ooit nog eens teruggaan naar Exloo, dan komen wij zeker terug!

16. Egyptisch Exloo

Daniel & Stefan

Prima eten voor een goede prijs!
    Ook creeren ze een fijne sfeer. Wij komen daar graag eten als we over moeten werken.
    Vanavond weer een pizza of menuutje halen.

17. Nederlands Exloo

Wij hebben genoten van een heerlijke maaltijd in een goede ambiance met een heel vriendelijk welkom en bediening, fantastisch wat hebben wij genoten van het eten. We zijn van plan om nog eens aan te komen. Het is in onze ogen een aanrader, zeker weten!!

Het eten was oke. Verzorgd en smaakvol.
    De nare nasmaak zat hem met name in de dure drankjes. 4,75 voor een glasje wijn is duur maar tot daar aan toe. Maar 6,75 euro voor een aperitiefje die je in de handen wordt gedrukt terwijl je de jas bijna nog aan hebt, is afzetterij.
    Jammer want voor de rest was het allemaal wel goed.

19. Egyptisch Exloo

Vanavond gegeten bij ElSaid. Wat een fijn en sfeervol restaurant! Ju heeft naar eigen zeggen en de lekkerste Gamba's ooit gehad.De saus erbij was fenomenaal.Ik had menu ElSaid.Heerlijke linzensoep vooraf en als hoofdgerecht een mixed grill.Prima bereid, met een heerlijke salade en dito aardappeltjes.De eigenaar is een plezierige en zeer gastvrije man die ons een echt het gevoel gaf zeer welkom te zijn. We komen absoluut weer!

Peter vd Lind

Leuk om weer eens een top restaurant te vinden.
    We hebben een mosselpan besteld en onze speciale wensen
    hiervoor besproken. Het is meer dan voorteffelijk wat er als
    resultaat op tafel kwam. Mijn vrouw is na veel mislukkingen
    elders niet meer zo,n mosselfan maar na deze keer zullen er zeker meerdere volgen.
    Hoewel we de kwaliteit van het eten erg belangrijk vinden
    is het ook fijn dat ze een prachtig terras hebben waar het
    goed toeven is.

Een pluim voor dit restaurant !!

Wij overnachten in Ees. Via een mooi bospad naar Exloo gefietst. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen. De kaart is niet Frans (wat eet.nu suggereert) maar Nederlands en aantal Indonesische gerechten. Een amuse vooraf de overige gerechten werden op prachtige borden opgediend. Prachtig tafellinnen. Dat alles voor een heel betaalbare prijs. Met z'n tweeën nog geen 70 euro inclusief de drankjes en een 3-gangendiner. Het was er op dat moment niet druk (ivm het slechte weer) en om die reden voor de sfeer een 8.
    Een aanrader wat ons betreft om heerlijk te eten.

23. Egyptisch Exloo

Dethmers

Afgelopen weekeinde heerlijk gegeten bij Elsaid in Exloo.
    Sfeervolle omgeving, vriendelijke bediening en erg lekker eten!!
    Wij komen zeker nog eens terug!

24. Egyptisch Exloo

Marc Eilander

Reservering via internet is prima doorgekomen. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten was heerlijk. Echt genoten. En alles helemaal in sfeer.
    Tip: laat je verrassen met het 7 gangen diner. Je hebt 2 opties: je betaalt of 35 euro en dan heb bij het hoofdgerecht o.a. kipfilet, shoarma, of je betaalt 45 euro en dan heb je wat luxere vleessoorten zoals ossenhaas en lamsvlees etc.
    Wij komen hier zeker nog weer eens terug voor een gezellig avondje uit.

25. Egyptisch Exloo

Anne-Marie de Ridder

Nederland-Portugal. Snel even een pizza gehaald bij El Said.
    10 stuks, allemaal verschillend en allemaal even lekker.
    Dankzij deze pizza's werd het toch nog gezellig. Ze waren weer heerlijk en binnenkort komen we weer een keer eten.

26. Egyptisch Exloo

Marco en Lucia

Heel aparte en gezellige sfeer waardoor je je in het oude Egypte waant. Menu's die echt de moeite waard zijn om te proberen, met verrassende combinaties

27. Nederlands Exloo

Wij hebben de laatste tijd niet meer zo slecht gegeten, het lijkt wel of alle eten uit een erg goedkope supermarkt komt. Er zat smaak nog kraak aan het eten, zefs de koffie was niet te drinken. Een mooie lokatie, dramatische keuken.

Jules

Uitermate vriendelijke en attente bediening en heel acceptabel eten!

Freek en Annemiek

Vandaag weer heerlijke tournedos gehad met gebakken aardappeltjes, echt heerlijk!!! Een aanrader voor een ieder, ook de schnitzels of de visgerechten zijn er lekker en betaalbaar. Tot gauw!!

30. Nederlands Exloo

Het eten was erg goed. In tegenstelling wat hieronder wordt gezegd was het water bij ons gewoon gratis. Het personeel was erg vriendelijk. Je kan echt merken dat er met aandacht en gevoel gewerkt wordt. De details zijn goed uitgewerkt. Het vlees prima gedecoreerd en gebakken de hoeveelheid precies goed. Aanrader!