Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Exloo verdeeld zijn.

Jelle Postma

We hadden een redelijke order en het was bovendien druk, dan kun je wat vergeten natuurlijk. Bij terugkomt in ons vakantie huisje kwamen wij daar achter en hebben gebeld of ze het misschien konden brengen. Het antwoord was natuurlijk! Toen we de rest van de bestelling ontvingen reste ons nog een kleine verrassing, twee grote bekers softijs, we hadden dus met zijn allen nog een toetje toe! Top service!

Samen met dochter gegegeten in dit restaurant. Kipnuggets en patat waren slap van het vet. Schnitzel was niet gebakken, maar gewoon in de frituur gegooid. Het was net een vette spons als je een hap nam. Chagerijnige vrouw in de bediening, je werd nog net niet weggekeken. Hele vreemde ervaring!

3. Internationaal Exloo

Eerder deze week al een keer koffie gedronken en later geluncht. Prima ervaring. Maar vanavond wilden we er eten zonder gereserveerd te hebben. Plek zat maar was niet mogelijk, ze deden alleen reserveringen... Wegens ehhh waarom ook eigenlijk weer? Iets met streekproducten, vers en 'niet uit de vriezer'. Volgens mij gewoon slechte planning en gebrek aan flexibiliteit.

4. Nederlands Exloo

WillemO

5. Nederlands Exloo

WillemO

Heerlijk gegeten: seizoensgerecht asperges met lamsham, uitstekend. Van de Mixed grill was alleen de kip van mindere kwaliteit. Overige uitstekend, wel redelijk hoog op smaak. Goede friet en salade. Fijn terras ook buiten in het heerlijk rustige Exloo. Weerkomm'n!

6. Nederlands Exloo

Prima sateh en lekkere witte wijn met goede en keurige bediening.

Kitty

Genoten van een Lekker en goed glas chardonnay wijn, mooi glas en mooie prijs met uitstekende bitterballen en prettige bediening.

Ik was op bezoek bij mijn opa en oma en heb daar ook meegegeten. Ik vond het erg gezellig en het eten smaakte me erg goed. De bediening was hartelijk en ze kwamen een aantal keer vragen of alles naar wens was, kortom zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten na een lekker dagje uit. Kwaliteit is echt super, evenals de innovativiteit waarmee de chefs de gerechten tot stand gebracht hebben. Absolute aanrader!

10. Internationaal Exloo

Heerlijk gegeten na een lekker dagje uit. Aangenaam verrast met de hoogstaande kwaliteit, de innovativiteit van de gerechten en de fijne sfeer.

Karen en Chris

Heerlijk gegeten gisterenavond bij de Meulenhoek (restaurant Bij Els). Een aanrader! Drie gangen menu voor minder dan 30 euro. Voldoende keuze op de menukaart. Goede bediening. Sfeervol restaurant. Het belangrijkste: een uitstekende kok. We komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn.

Elza Hoogendijk

Gisteren voor het eerst gegeten bij de Meulenhoek in Exloo.
    Een knus en gezellig restaurant. Bediening was zeer hartelijk en netjes.
    Zowel de voorgerechten, als de hoofdgerechten en nagerechten waren heerlijk! Goede prijs/kwaliteitsverhouding!
    We hebben genoten en als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!

Ongelofelijk lekker getafeld bij Els. Ik had als voorgerecht een proeverij van vlees en als hoofdgerecht, van de aspergekaart, asperges met lamskroon. Ook mijn vrouw heeft daar van het eten genoten, ze had tomatensoep en asperges met kabeljauw en was zeer tevreden.
    Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Hoekstra

Wij kwamen er voor de eerste keer maar ook de laatste keer, wat slecht! Het voorgerecht was lauwwarme garnalensalade. 4 garnalen, het was koud, €10.50. Dat is toch niet normaal? Had een aspergegerecht, bijna koud, €24,50. En koffie op. Verzoek van de bediening; 5 zeer zoete koekjes erbij. Vreselijk, €5.50.

Miserabel, nooit weer. De kip was rauw, eten wordt van je bord gekeken door het personeel. Soep was iets pittig, iets? We konden het niet eens eten! Heel erg slecht. En ook nog een keer enorm duur. Nee, wij gaan hier nooit weer heen! Bah!

Slechte patat! (veel hard en donker) en bij thuiskomst was onze bestelling niet compleet. Ze hebben de kop d'r niet bij daar!

Laatste maanden is de patat steeds minder, donkere randjes aan de patat en minder patat kruiden. Zou het vet wat sneller verschonen en meer aandacht geven aan wat je je klant werkelijk voorschoteld!

Nieuw personeel in de keuken, alleen maar lof voor het personeel! Prachtige en heerlijke gerechten.

Wat een prettige snackbar. Al gelijk bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet waarna we rustig de tijd kregen om onze keuze te maken. Mijn dochter wist niet goed wat ze wilde en veranderde op het laatst toch nog even snel voor wat anders... dit was geen enkel probleem. Na eventjes wachten (terwijl het bij de afhaal goed druk was) kregen wij ons eten. Het zag er keurig uit en het smaakte prima, vooral de friet met heerlijke kruiden. Mijn broodje hamburger was echt lekker en dat voor die prijs. Top! Na afloop vroeg die jongen nog of het lekker was en mijn dochter kreeg nog een klein knipoogje. Wij komen zeker weer, Ik wens jullie fijne feestdagen en tot ziens in 2016.

20. Egyptisch Exloo

Ik heb er vaak gegeten en vind dat heerlijk. De sfeer vind ik erg Egyptisch, dat is juist zo leuk. De service was prima, als ik het op had kwam de bediening er gelijk aan. De prijs vind ik ook juist.

21. Egyptisch Exloo

Harma en Eline

Heerlijk eten, vriendelijke en gastvrije ontvangst en bediening. Vragen over het menu worden graag en uitgebreid beantwoord. Sfeervolle inrichting. Wij komen graag nog eens weer!

Mijn man en ik zijn al enkele keren in de Meulenhoek geweest en worden er altijd netjes en correct als gasten behandelt. De kamers zijn er netjes en schoon.

Het eten is er prima, zo ook de bediening. De kok kookt met passie en dat proef je!! We hebben er een heerlijke hazenbout gegeten, prima.

Als wij naar Drenthe gaan, gaan we zeker naar de Meulenhoek, en we raden het onze vrienden ook aan.

Zowel de schnitzel als de hazebout (die door 2 bedienende dames wisselend als ganzebout werd betiteld, die ook was aangeboden en besteld) waren droog. Bij de vleesgerechten waren groente, aardappelen en salade zeer minimaal vertegenwoordigd. Bij de gebruikelijke vraag of het gesmaakt had, hebben we netjes geantwoord dat we het vlees droog vonden. Lauwe reactie, geen excuus, geen gestes, niets.

1,1

Hartstikke lekker gegeten. Vriendelijk personeel, alles schoon en goed verzorgd. Voortaan gaan we hier zeker heen als we bij Exloo in de buurt komen.

Leuke en gezellige snackbar. Patat en snacks werden keurig netjes op borden geserveerd!!! Vriendelijk personeel! Toiletten zagen er keurig uit! Kortom TOP!

Ontzettend lekker gegeten tijdens onze vakantie bij deze snackbar. Geweldig schnitzel menu en hamburger menu gegeten en voor de kids lekker een kindermenu met leuke verrassing. Ze hebben heerlijk een schatkistje met ijs leeg gegeten en wij een ijsje met choco dip wat stolt. Vriendelijk personeel en ook gesproken met de baas. Deze mensen hebben in een paar weken tijd een prachtige eetgelegenheid neer gezet en zijn zeer gedreven en klantvriendelijk! Tot volgend jaar.

Telefonisch gereserveerd. Alles stond op de afgesproken tijd klaar. Het eten smaakte allemaal prima en was ruim voldende. Onze complimenten hiervoor.

Zaten we een kopje koffie te drinken met z'n tweeën, zien we hoe de eigenaar een man die daar met een gezelschap met kinderen zit, in een wurggreep neemt. Kinderen overstuur. Gelukkig kwam een andere medewerker tussenbeide. Het gezelschap is verdwenen. Kom hier nooit meer terug.

Geschrokken en overstuur gisteren (13 juli 2015) met vier volwassenen en vijf kindjes vertrokken uit restaurant het Wapen van Exloo. Achteraf gezien hadden we bij binnenkomst meteen al weer moeten vertrekken: we werden onvriendelijk aangekeken en de bestelling werd zeer sacherijnig door mevrouw opgenomen.

Toen we voor de jongste blijkbaar de verkeerde kinderstoel pakten werden we afgeblaft door mevrouw dat ze 'het niet grappig vond dat we een privé-stoel pakten voor gebruik'. Daarop gaven we aan te vertrekken omdat we niet ergens wilden gaan zitten waar we ons zo onwelkom voelden. Net op dat moment kwam er een meneer binnen, blijkbaar de eigenaar, die één van onze volwassenen zeer agressief benaderde en hard begon te schreeuwen, ook tegen de kindjes, die ontzettend bang en overstuur waren.

Hebben zoiets nog nooit meegemaakt, verschrikkelijk!

Slecht! Bij thuiskomst bleek de helft niet erbij te zitten! Heel weinig saus bij de friet! Bestel inpakken is ook een vak schijnbaar, complete puinhoop! Team is niet goed op elkaar ingespeeld en goed luisteren naar mijn bestelling wordt helemaal niet gedaan. Nog veel te verbeteren daar!