Nieuwste foto's in Ewijk

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Ewijk

1. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Wat raar, zeer uiteenlopende reakties hieronder. Wij (gezin van 4 personen) zijn de afgelopen jaren tientallen keren geweest en elke keer was het super. Dat begint bij het hardwerkende echtpaar-eigenaren, altijd een praatje maken, altijd alert en 100% dienstbaar.
    Die houding alleen al, wat een verschil met veel andere (veelal Nederlandse) restaurants.
    Gezellige plek aan tafel, uitstekende bediening (natuurlijk gaat er wel eens iets mis bij een jongste bediende, maar dat heeft dan ook wel weer zijn charme).
    Een grote keuze verse vis, vlees, groente, voorgerechten, bijgerechten, nagerechten, sauzen, brrr, ik krijg al weer trek).
    All you can eat, dus geen afgemeten zielig bolletje ijs of een klein stukje vlees waar je de hoofdprijs voor betaald.
    Ongelofelijke prijzen, 17.50 exl drank, 21,50 incl drank en nu zelfs de juli 2018 aktie: 14.95 pp excl drank.
    Prima ijs, diverse smaken.
    Wij wokken graag en regelmatig (dat mag duidelijk zijn), hebben ook de regio afgestroopt, maar in de verre omstreken kan geen enkel wok-restaurant tippen aan Fong Shou. Wat een ongelofelijke prijs-kwaliteit verhouding!

2. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

We waren er al een paar jaar niet meer geweest.

Maar wat is het hard achteruit gegaan.

Al het geld wat je betaald is zonde.
    Ben er van overtuigd dat je voor een klein beetje meer beter ergens anders kunt eten.

Het vlees in de bakken ziet er niet echt fris uit. Lijkt we 2e keus vlees. Bij de speklappen zit meer vet dan vlees eraan.

De gerechten in de bakken zijn bijna zo goed als koud.
    Ziet er soms ook heel onaangenaam uit, alsof het van een dag eerder is opgewarmt.

De drankjes worden aangelenkt met water als je niet oplet.
    Bijvoorbeeld bitter-lemon wordt voor de helft gevuld en andere helft met water.
    Dat smaakt nergens naar.

Het wokken en de bakplaat kan weinig aan misgaan. Maar doordat de basis (vlees enz.) al niet goed is kun je daar ook geen wonderen van verwachten.

Het personeel in de bediening en zelfs 1 bij de bakplaat, bestaat uit jong (nederlands) personeel die niet echt de uitstraling hebben van een gemotiveerd en goed team.

Iedereen doet maar wat en die paar Chinese mensen die je nog op de achtergrond ziet lijken het allemaal wel best te vinden.

Ook de wc's waren verre van fris. Het had een armoedige en verwaarloosde uitstraling.

Kortom, ik kan dit restaurant op geen enkel punt aanbevelen.
    Het zal me ook niks verbazen als dit restaurant vandaag of morgen de deuren sluit.

3. W.van Neerbos's profielfoto
    W.van Neerbos heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

W.van Neerbos

Prima en snelle bediening, nog nooit een restaurant meegemaakt die bij all in als je glas nog niet leeg is er een vol glas neer zet. Erg vriendelijke bediening en goeie koks.

4. Timo Bos's profielfoto
    Timo Bos heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Trefpunt

Timo Bos

Zeer goeie friettent!
    De pizza's en kapsalon zijn nergens zo goed als bij het trefpunt!

Zeeeer postief

5. Monica's profielfoto
    Monica heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Gisteren gegeten bij de wok in Ewijk vanwege de lovende recencies. Wat een teleurstelling, het eten was koud en wat er in de bakken lag was zeker drie x opgewarmd. Vis lag dicht bij het vlees en gaf een scherpe geur af. Niet voor herhaling vatbaar.

6. Bergefurt's profielfoto
    Bergefurt heeft een recensie geschreven voor Brasserie Baronne

Bergefurt

Vandaag, 21-01-2018, een brunch gehad bij Slot Doddendael. Een mooie eetgelegenheid, maar de prijs/kwaliteit viel erg tegen. We kregen bospaddenstoelensoep die erg zout was en niet naar bospaddenstoelen smaakte. Het pasteitje vonden wij niet lekker. De rest was niet echt bijzonder. Je betaalt voor een brunch €25,00, dat was het niet waard.

7. Steenhuys's profielfoto
    Steenhuys heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Gegeten op 2e kerstdag.
    Was tegen verwachting in erg slecht.
    Geen prik op het drinken qua frisdranken.
    Eten teveel doorbakken en koud gebracht.
    Wok gedeelte veel te nat en de toetjes was erg weinig. Door bediening werd verteld dat het drinken niet in het budget viel met andere woorden mochten wij niet klagen. Veel eten is niet vers vooral koude gerechten o.a. carpaccio en oesters.
    Zeker niet het geld waard.

8. Pierre's profielfoto
    Pierre heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Trefpunt

Super eten...ga zo door

9. Heidi van den broek's profielfoto
    Heidi van den broek heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Heidi van den broek

Gezellig personeel, soms wat voorraad bij moeten vragen, maar voor all-in prijs leuk, met kinderen restaurant.

10. Tenny en Ron's profielfoto
    Tenny en Ron heeft een recensie geschreven voor Brasserie Baronne
    Internationaal Ewijk

Vrijdag 13 januari 2017 hebben we met buren genoten van een heerlijk 3 gangen menu tijdens de AH actie. Bij ons aperitief (heerlijk bij de open haard) kregen we heerlijk brood met gesneden gedroogde worst. 3 van ons begonnen met een tartaar van zwaardvis en de ander kreeg humus met hazelnoten. Allebei lekkere gerechten. Als hoofdgerecht 2x de doradefilet en 2x de zwijn filet en ook deze gerechten waren (zeer) smakelijk. Het dessert was een lekkere combinatie van een chocoladetaartje met peren ijs. Alle borden waren mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen en het speciale bier vielen over het algemeen goed in de smaak. De service was goed verzorgd. Het was een leuke en ontspannen avond op een mooie locatie!

11. W, van Neerbos's profielfoto
    W, van Neerbos heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

W, van Neerbos

Geweldig restaurant met zeer prettige sfeer, prima koks en dito bediening, de klant is hier nog koning. Echt een aanrader.

12. Heike vet's profielfoto
    Heike vet heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Heike vet

Was zeker voor herhaling vatbaar. We komen zeker nog wel een keer.

13. Carlos's profielfoto
    Carlos heeft een recensie geschreven voor Slot Doddendael
    Internationaal Ewijk

Heerlijk geluncht bij Slot Doddendael, het eten was heerlijk en de sfeer was top.

14. Tja how pie's profielfoto
    Tja how pie heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Tja how pie

Zelden zo slecht en duur gegeten. Voor vier personen 96 euro en echt niet te eten. Wat een oudbollige zaak zeg

15. H's profielfoto
    H heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Heerlijk gegeten, buffet ziet er keurig uit. Bediening is snel en zeer vriendelijk. Ondanks mijn pinda en noten allergie was er alsnog ruime keuze qua eten. Echt een aanrader!

16. C.C. van de Sande's profielfoto
    C.C. van de Sande heeft Brasserie Baronne toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Binnenweg 2 Ewijk
  17. C.C. van de Sande's profielfoto
    C.C. van de Sande heeft een recensie geschreven voor Brasserie Baronne
    Internationaal Ewijk

Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin. Na een warm welkom werd ons een mooi gedekte tafel toegewezen. Vers warm brood met roomboter en zelfgemaakte pesto werd gebracht.

De Carpaccio was verfijnd met salade, pijnboompitten en truffelsaus. Als hoofdgerecht voor mijn vriendin verse Kabeljauw en voor mij Black Agnus biefstuk, beide met een mooi garnituur en salade en frietjes. De kwaliteit van het vlees was zo goed dat je mes er zo doorheen kon vallen. Een fijn dessert en een goed glas wijn maakten dat wij genoten hebben.

Complimenten zowel aan de keuken alsook de vriendelijke bediening! Een heerlijke avond, je voelt je hier echt gast. Baronne, dit restaurant weet met zijn gasten om te gaan.

18. Micha's profielfoto
    Micha heeft een recensie geschreven voor Brasserie Baronne
    Internationaal Ewijk

We hadden een culinair arrangement met een wijn arrangement en alles was heel goed geregeld. Het eten was erg goed, goede hoeveelheden en de wijnen pasten er allemaal goed bij. Er werd ook niet zuinig geschonken. Gelukkig hadden we ook een overnachting in een van de 2 kamers geboekt. De bediening is heel attent en vriendelijk. Leuk als er tijd wordt gemaakt voor een praatje. Als we een minpuntje mogen noemen, is dat de akoestiek in de ruimte.

19. Tenny en Ron's profielfoto
    Tenny en Ron heeft een recensie geschreven voor Brasserie Baronne
    Internationaal Ewijk

We hebben met zijn 4-en heerlijk gegeten bij Baronne.

Na een aperitiefje met lekker brood bij de gezellige open haard hebben we genoten van een prima 3 gangen diner in een mooie ambiance (prima stoelen!).

Vooraf 2x een klassieke garnalencocktail en 2x de rundercarpaccio, wat allemaal prima in de smaak viel.

Daarna met zijn allen aan het Black Angus vlees, heerlijk mals en prima gegaard op de green egg. Mooi bijpassend garnituur met een heerlijke saus. De bijpassende wijn (rode Kopke wijn uit Portugal) was helemaal top.

Als dessert met zijn allen aan de crème brule met ananas, granaatappel en vanille ijs en ook dit gerecht viel weer helemaal in de smaak. 2 van ons namen nog een kaasplankje en ook dat was prima verzorgd met 5 soorten kaas, kweeperengelei, walnoten en kletsenbrood. De bediening was top!

Het was niet te merken dat we met AH restaurantbonnen hadden gereserveerd en dat ervaar je bij andere restaurants wel eens anders. We hebben een gezellige en smakelijke avond gehad.

Echt een aanrader dit restaurant, wij komen zeker nog een keer terug.

20. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou
    Vertaal van English naar Nederlands

Wij komen hier al jaren met veel plezier, we nemen all-in. De bediening is vlot (ook als het druk is). Soms is er een nieuwe hulp, logisch dat die wel eens een foutje maakt, maar nooit ernstig. Kortom... de moeite waard.

21. Coppes's profielfoto
    Coppes heeft een recensie geschreven voor Slot Doddendael
    Internationaal Ewijk

Vandaag om 12.15 heerlijk aangeschoven om mijn moeder te verwennen met een Moederdagbrunch. Een lekker kaasje, een wat waterig aspergesoepje en broodje om vervolgens al uit te kijken naar de kipsateetjes welke mooi opgediend lagen. Om 13.10 besloten om eens heerlijk te gaan genieten van deze sateetjes, maar helaas krijgen wij te horen dat deze op waren. Daar waren wij uiteraard niet blij mee. De dame welke hier naar alle waarschijnlijkheid te leiding gaf, vertelde dat ze er 3 per persoon had ingekocht en helaas, ze waren er niet meer. Ik gaf aan dat het getuigde van een slechte inkoop dan, maar ik moest haar maar even uit laten praten werd duidelijk benadrukt! Tien minuten later bleken ook de macarons op te zijn, waar mijn zusje erg dol op is. Helaas ook weer slecht ingekocht. Maar nee het personeel kwam even vertellen dat deze niet op de menukaart stonden en we dus blijkbaar konden verwachten dat deze op konden gaan. Nou slot doddendael u heeft zojuist veel klanten verloren en u zult ons hier niet meer terug zien hier! Een mooie trouwlocatie, maar niet meer van mij uit principe. And last but not least, de koffie was ook niet te drinken!

22. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Ik heb hier vanavond heerlijk gegeten met onze familie! Er was volop keuze in het buffet en ook met het drinken waren ze zeer gul en snel. Het was leuk dat we met z'n allen konden blijven zitten terwijl de gerechtjes naar onze tafel werden gebracht. Nadat onze jarige ook nog cadeautje en een foto kreeg, was de avond helemaal compleet! Een aanrader dus voor mensen die een lekker en gezellig avondje willen dineren voor een kleine prijs.

23. Raoul Tangerink's profielfoto
    Raoul Tangerink heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Raoul Tangerink

Zal hier niet meer terugkomen. Veel van de etenswaren liggen te lang te wachten in het buffet en worden kennelijk niet vervangen. Een hoop is voor de fijnproever niet bepaald lekker te noemen. Ook het ijs is niet vers. Jammer.

24. Jopie Hermens's profielfoto
    Jopie Hermens heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Erg leuk en net restaurant. Het eten is lekker vers en ziet er goed uit. Ook fijn dat het vlees of de vis wat je laat bakken naar je tafel gebracht wordt. Het enige minpunt vind ik de koks achter de bakplaat, die zouden af en toe best eens goedeavond kunnen zeggen of een lach op het gezicht kunnen toveren. Maar voor de rest een super restaurant, zeker voor de prijs van 21,50 onbeperkt eten en drinken.

25. ankie's profielfoto
    ankie heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Zaterdag geweest met een grote groep, het was veel te druk, zeer slechte bediening. Het vuile goed werd niet voldoende opgehaald en op de vensterbank geplaatst. Onze groep zat ook niet bij elkaar.

Het eten is niet slecht maar door de enorme drukte was het vaak op.

Kortom, voor mij is dit voorlopig de laatste keer geweest.

26. J. Janssen's profielfoto
    J. Janssen heeft een recensie geschreven voor Groene Heuvels

J. Janssen

Vanavond wezen eten met 14 personen via Social Deal bon (12 euro, 3 gangen, vrije keus van de kaart).

Heerlijk gegeten, iedereen van de groep was tevreden. Zeer vriendelijke dames van de bediening.

Kortom: we hebben genoten.

27. Emilie's profielfoto
    Emilie heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Bij Fong Shou is 'de klant Koning' (met hoofdletter!) en dit is in alle facetten terug te vinden. Zij zijn zéér gastvrij, behulpzaam en bijzonder gul met het schenken van het drinken (bij een all-inclusive arrangement). Alles kan en is mogelijk en het eten is overvloedig in variatie en kwantiteit: je komt er NOOIT iets tekort. Alles wordt vers en zorgvuldig bereid en is heerlijk.
    Echt een aanrader voor een gezellig, smakelijk, low-profile avondje uit! Je loopt met een glimlach naar buiten.

28. Maureen's profielfoto
    Maureen heeft een recensie geschreven voor Wok Fong Shou

Mijn oma is vandaag jarig en we hebben hier woensdag 17 september 2014 heerlijk gegeten en het personeel is super vriendelijk! Ik heb gewokt en gebakken en sushi gegeten met de familie! En hoe leuk.. Oma mocht gratis eten omdat zij jarig is! Door de week van maandag tot donderdag blijkt de jarige gratis te mogen eten en oma werd ook nog op de foto gezet en kreeg een cadeautje!! Hoe leuk is dit! Ik raad iedereen aan gezellig eens een kijkje te nemen hier bij wok fong shou ewijk !

29. Aarts's profielfoto
    Aarts heeft een recensie geschreven voor Groene Heuvels
    Vertaal van English naar Nederlands

Ook wezen eten d.m.v. Social Deal bon. Was ook zeer zeker niet meer waard dan die 9 euro die er voor betaald is. Idd koude piepertjes en friet. Vlees ( satéstokjes, hamburgers, spareribs ) waren wel goed te eten.

Soep vooraf met stokbrood en kruidenboter. Het mag zeker geen restaurant heten, meer een verlenging van de friettent. Service aan tafel is er niet, alleen eerste ronde, krijg je een flesje cola met een rietje erin!! En voor de rest mag je het zelf gaan halen. Werd ook pas echt aangvevuld als de bak leeg was.

Voor ons geen 2de keer meer, zeker niet.

30. Fam. Broks's profielfoto
    Fam. Broks heeft een recensie geschreven voor Groene Heuvels
    Internationaal Ewijk

Via socialdeal een all you can eat bon gekocht. Zonde van het geld, zelfs voor 9 euro kan ik in een friettent nog beter een schotel eten wat lekkerder is.
    Geen soep, alleen maar stokbrood. Geen toetjes keuze, alleen maar een klein beetje chocomouse dat je door de bediening krijgt. Friet en gebakken aardappeltjes die koud zijn. Een pak Aldi gemengde frituurhapjes! Een blik groenten, spaghetti, zalm (die overigens als enigste wel te eten was), spareribs, en een beetje BBQ vlees zo droog als wat.
    Het vlees werd ook niet goed aangevuld, terwijl het helemaal niet druk was, dus er was bijna geen vlees! Nou, de gezelligheid is ook ver te zoeken. Afhaal frietmensen komen gewoon binnen lopen en gaan rustig bij je zitten wachten totdat hun friet klaar is.
    Waren binnen een half uur uitgegeten, mijn zoontje heeft alleen maar koude friet op. De prijs van 17,50 euro is het al helemaal niet waard!