Op dit adres zit nu: Het Havenhuis

Restaurant Saveurs in Etten-Leur

Achter het restaurant is een grote perkeerplaats waar u gratis kunt parkeren.

• OV

Per bus vanuit Breda: vanaf het NS station lijn 316 (richting Etten-Leur). Uitstappen bij halte Van Bergenplein. Vervolgens is het een klein stukje lopen naar de Geerkade.

Per trein: uitstappen station NS Etten-Leur. Van daar met de bus lijn 316 (richting Breda). Uitstappen bij halte Van Bergenplein. Vervolgens is het een klein stukje lopen naar de Geerkade.

• Suikervrij

1432028594 85
1461198328 88
1519537797 87

1. Cathy & Jorg

4-gangenmenu was heerlijk!!! Maar het meest tevreden zijn we over de geweldige bediening. We zijn de hele avond bediend door iemand die duidelijk plezier had in zijn werk, maar daarnaast zijn werk perfect uitvoerde. Ook gaf hij ons goed advies over wijnkeuzes. Saveurs mag trots zijn om hem als bediening te hebben!
    Kortom; eten was goed, bediening was goed en sfeer was goed. Komen hier zeker nog een keer terug!

2. Op 12-10-2013 met vrienden gegeten. Bediening super, eten perfect. Komen hier zeker weer terug.

3. P.S.

4. 4-gangen verrassingsmenu is prima bevallen! Verzorgd, smakelijk en leuke variaties . Wijnadviezen opgevolgd tot volle tevredenheid. In het duurdere segment, maar dan heb je ook een heerlijke avond!
    We'll be back....!

5. Afgelopen woensdag hebben wij hier met 7 personen gegeten , het was wederom voortreffelijk. Voor ons was het de tweede keer en zelfs voor een persoon een aangepast dieet menu, was geen probleem, het word allemaal geregeld. Het eten en de bediening was perfect.
    gr fam nouws

6. F.Millecam

Gisteren hebben we, omdat onze zoon geslaagd is, gegeten bij Saveurs.
    Een heerlijke 4-gangen verrassingsmenu. Wij hadden een gemengd menu en onze zoon alleen vlees. Het was echt een feestmaaltijd. Beter hadden we niet kunnen kiezen. De wijn was ook prima.
    We waren al eerder geweest, maar we zijn nog nooit teleurgesteld. Altijd vriendelijk personeel , goed eten en prima sfeer.
    Tot de volgende keer.

7. Vanavond hier gegeten met een Sweetdealvoucher. We hebben meerdere malen hier zeer goed gedineerd en hadden ook vandaag hoge verwachtingen.
    Ik had zelfs in Frankrijk de Sweetdealaanbiedingen in de gaten gehouden en daar ook direct de deal gekocht.
    Het menu beloofde de hoogtepunten van het 5jarig bestaan van het restaurant op tafel te brengen. De amuse was aardig, de makreel bij de salade was veel te droog, de rest ging wel maar was niet van een niveau dat we van dit restaurant gewend zijn. De puree bijv. bij de garnalenspies leek uit een pakje te komen, zo plakkerig.
    Verleden keer hadden we ook, via Sweetdeal, een 6gangenmenu en dat was erg goed.
    Deze keer gingen we toch aardig teleurgesteld naar huis. We hadden ons erg op verheugd ondanks dat we 2 maanden in Frankrijk bijna elke dag uit zijn gaan eten.
    Maar Saveurs betekende voor ons toch een hoogtepunt. Vandaag dus niet, erg jammer.
    De bediening was wel zeer goed en vriendelijk.

5,9
  8. Frank de Kok

Ik heb er met Sweetdeal gegeten. Dit menu was eigenlijk de betaalde prijs (32.50 p.p.) nog niet eens waard.

Ik eet vaak in een restaurant en kan daardoor redelijk goed vergelijken.

Ook al is het een Sweetdeal dan nog denk ik dat hiermee een restaurant zich dusdanig wil presenteren dat er klanten mee gewonnen worden. Nu heb je ze alleen verloren.

Gekozen ingrediënten waren slecht als je roept dat dit normaal 65 euro p.p. kost. Als dit zo was geweest was ik bij de 2e gang al opgestapt.

Vreemd is dat ik de eerste keer in dit restaurant goed gegeten had. Dezelfde keuken brigade en dan zou je denken er komt iets goeds, maar nee het mocht niet zo zijn.

De waardering die ik geef is niet op basis van de Sweetdeal maar puur op de geserveerde gerechten.

Bediening was net als de vorige keer correct en goed. De locatie is perfect. Waarom dan je naam te grabbel gooien? ....kan ik niet begrijpen!

Jammer, ik denk niet dat ik hier nog eens ga eten.

3,4
  9. Bij dit restaurant zijn wij altijd zeer tevreden en voldaan naar huis gegaan, echter deze keer is het ons zwaar tegengevallen m.u.v. de wijnen en en de gastvrijheid.
    We hadden deze keer gekozen voor een Sweetdeal menu 5-gangen €65 voor 2 personen i.p.v. €130. Het zou een topper moeten zijn en ook al is het een Sweetdeal, hoe dan ook je verwacht hiervoor een topculinair avond. De gekozen ingrediënten en producten waren simpel. De opmaak van de borden was slecht, in ieder geval niet zoals wij gewend waren. 1makreel met sla, 2 kopje maissoep, 3kalkoensalade, 4biefstuk en 5klein dessert.
    De smaken waren redelijk, maar niet voortreffelijk. Ook jammer dat ons niet werd gevraagd hoe wij ons biefstuk wilde hebben.
    Jammer dat zo'n restaurant zwaar bezuinigd op een Sweetdeal menu!!!
    De prijs/kwaliteit verhouding was niet goed, jammer :-(
    We wilden dit persoonlijk toelichten aan de eigenaar/ gastheer, maar helaas was hij al naar huis!

10. ML Mahieu

11. Dit weekend met een groep gezellig gegeten. We kozen / moesten het verrassingsmenu kiezen omdat we met meer dan 6 personen waren, dat is natuurlijk vreemd maar goed we accepteerden dat.
    En blok gekozen voor het driegangenmenu, nou dat was wel een tegenvaller. De starter was veel sla met een soort gekneusde asperge, het hoofdgerecht een biefstukje op een bedje van 20 gram paprika, het dessert was heerlijk maar mocht nauwelijks een menu-gang heten. Het e.e.a. werd met veel bravoure aangekondigd door de gerand maar de specifieke gepromote ingrediënten waren nauwelijks op het bord te vinden. Kortom een leuk restaurant maar qua prijs beneden de maat. Ik zou de "Saveurs" niet aanraden voor een tweede bezoek.

12. Saveurs is absoluut leuk restaurant, de wijnen zijn goed en de ambiance ook. Wij hebben van half zeven tot 2330 aan tafel gezeten en vindt ik persoonlijk iets te lang, ook andere gasten klaagden dat 4 uur aan tafel toch echt max is. Niet iedereen wil dit, maar hier wordt (te) weinig rekening mee gehouden. Iedereen die in het restauarant was had een sweetdeal, ik vraag mij af of er wel genoeg plaats is voor mensen die spontaan bij saveurs willen eten !? De voorgerechten zijn eigenljk wel het meest goed, het nagerecht missen we vaak afwisseling en is vaak niet de afsluiting die je bijblijft.
    Met koninginnedag en nog wat andere feestdagen was dit restaurant gesloten..jammer. Al met al zeker goed restaurant, maar het zou ook weleens leuk zijn als je hier in de zomer ff een tournedos op het terras zou kunnen eten, zonder je gereserveerd hebt of 5 uur aan tafel zit.

13. Afgelopen weekend wederom heerlijk gegeten. Dit maal het 5 gangen verrassingsmenu (inclusief verschillende amuses eigenlijk 8 gangen).
    We hebben hier nu drie maal gegeten en telkens goed. Vooral de sauzen en soepjes zijn elke keer verrassend smaakvol. Leuke, originele combinaties en mooie opmaak van de borden. De bediening is vriendelijk en professioneel en het is een mooie, smaakvol ingerichte locatie waar je nog wat privacy hebt aan tafel.
    Wij komen hier vaker!

14. Fantastische avond gehad. Prima eten - niet te grote portie- voldoende tijd tussen door zo dat je niet een te vol gevoel kreeg.
    De bediening "deze avond verzorgd door Eline" was erg goed te meer omdat zij vertelde dat dit de eerste keer was dat zij alleen verantwoordelijk was voor een tafel. Geweldig! Bedankt allemaal.

15. Fantastisch.5 gangen diner en het werden er 7 met amuse en pre- dessert. Een deskundige gastvrouw die op een aangename wijze onze avond vergezelde met uitleg van diverse gangen.
    De wijn,wij zijn geen experts maar was lekker. Het diner was verrukkelijk. De koffie in de lounge was een heerlijke afsluiter.Wij kwamen om 18.00 en gingen om 23.30 weg en dat was zeker toe te schrijven aan de ambiance van sfeer en een warm welkom gevoel als gasten

16. Charles Aernouts

Eten van een hoge kwaliteit, kundige en vriendelijke bediening, toplocatie, ruime, gezellige inrichting.
    Saveurs staat voor een topavond.

17. Hans en Corrie

Op zaterdagavond met vrienden hier gegeten. Het is ons erg goed bevallen. De bediening is vriendelijk en de sfeer in het restaurant is erg goed. We kozen voor een driegangenmenu met bijpassende wijnen. De hele avond was hiermee op een aangename manier gevuld en daardoor hadden we een heerlijk avondje uit!

18. Wij kwamen per ongeluk bij Saveurs terecht vanavond en het werd een zeer aangename verrassing! Het eten, de bediening en de sfeer waren geweldig! Lang geleden dat we in een restaurant waren waar we zo verwend werden en alles zo goed klopte. We komen zeker een keer terug.
    Ton en Manita Koenraadt

19. Fam. van den Wijngaart

Woensdagvond 20 februari 2013.
    We hadden voor 4 personen vouchers van Sweat Deal voor een 5 gangen verrassingsmenu met nip wijnarrangement. Dat het een echte verrassingsavond werd mag wel blijken uit het feit dat we om 18.30 uur aan tafel gingen en pas bij het weggaan tot de ontdekking kwamen dat het 23.30 uur was geworden.
    De gastvrijheid, de bediening (een ware gastvrouw voor wie niets teveel was), het eten op zich, de bordschikking, alles was voortreffelijk.
    Zeker een echte aanrader voor als je klasse wil dineren en je gasten, naast jezelf natuurlijk, wil verwennen. Wij komen zeker nog eens terug.

Ineke en Ton

20. Zondag 10 febr. 2013 voor de tweede keer gaan uit eten bij restaurant Saveurs Etten Leur. Deze keer een 5 gangen menu met een nip wijnarrangement. Het was weer voortreffelijk. Verrast met 2 leuke amuses en daarna met zorg een 5 gangen menu met bijpassende wijnen. Attente bediening in een een leuke ontspannen ambiance. Dit 5 gangen menu kan zeker wedijveren met het 6 gangen menu. Ga zo door. Wij komen beslist weer een keer terug.

Annelies en Fons.

21. Oef, wat een teleurstelling na alle gelezen recensies. Graag hadden wij ook zo'n ervaring gehad, maar helaas. Wij zaten hier met een gezelschap van 9 mensen om kerst te vieren. Speciaal voor dit restaurant gekozen omdat er in ons gezelschap een rolstoel was, bleek al direct dat de invalidentoilet defect was (kon wel bediend worden als je de spoelbak opende. Smakelijk!). Wij konden kiezen uit een verrassingsmenu vlees, vis of gemengd. Het voorgerecht van beide menu's was oké. Daarna moesten we ruim 1,5 uur wachten, waarna we de bediening hebben geïnformeerd naar onze hoofdgerechten. Er bleek iets mis te zijn gegaan in de keuken, maar dat werd niet proactief verteld. De beloofde parelhoen werd voor twee van onze kinderen opeens kipfilet en voor de rest eend, terwijl het tussengerecht gans was geweest en daardoor weinig variatie bood. Een van onze tafelgenoten had het vegetarische menu genomen. Meer dan wat salade met croutons (voorgerecht) en groenten met aardappelgratin (hoofdgerecht) was dat niet. Bijna genant om dat te serveren, voor een volledige prijs. De kipfilet was uitgedroogd en de eend werd geserveerd op een rare soort aardappelpuree. Het vismenu was overigens wel in orde en de bediening vriendelijk. Uiteindelijk om elf uur daar vertrokken, een illusie en heel veel geld armer. We kregen ter compensatie wel een gratis rondje drinken maar dit kon niet goedmaken dat de avond gewoon niet aan de verwachtingen voldeed. Totaal geen waar voor je geld, er was hier duidelijk iets mis in de keuken. Heel erg jammer, zeker omdat dit ons kerstdiner was met de familie. Bij nakijken van de rekening bleek ook nog dat we een menu teveel berekend hadden gekregen. Er moet die dag echt iets heel erg fouts zijn gegaan in de keuken (kok afwezig?! Ingrediënten op?!) want dit was dit restaurant onwaardig. Twee van de mensen in ons gezelschap waren regelmatige gasten daar en waren ook enorm onaangenaam verrast. Gemiste kans.

22. Super gegeten en wat een service, dat zie je niet veel meer.
    Goede sfeer, en zeer mooie wijnen een echte aanrader.
    Nogmaals dank voor de perfecte avond.

23. Met bon gegeten.Mooi pand en sfeervol gedecoreerd.
    Wordt echt als gast verwelkomt.Lekker eten, met soms verrassende ingrediënten.Huiswijnen ok.Deskundige uitleg bij de gerechten.Het enigste minpuntje is het rumoer.Verder niks dan lof.Het totaalplaatje klopt:de entourage,de bediening,het eten.Alsook de prijs/kwaliteitsverhouding.
    Kortom, een geweldig restaurant met persoonlijke aandacht !

24. Heerlijk gegeten!
    Alles was perfect zowel het eten, bediening en de sfeer
    Komen zeker nog eens terug..

25. Deze keer via een Sweetdeal, wederom in restaurant Saveurs neergestreken! Ook dit keer hebben we weer heerlijk gegeten! We kregen een 6-gangen verassingsmenu, wat NIET speciaal voor sweetdeal in elkaar was gezet, maar wat helemaal top was en heerlijk smaakte! De gerechten worden ontzettend mooi gepresenteerd en er wordt goed verteld wat je op je bord hebt liggen..... Ook wij waren hier ivm de verjaardag van mijn man en bij ons dessert was ook op het bord geschreven, van harte gefeliciteerd! Hartstikke leuk! De sfeer in het restaurant is echt top en de bediening is netjes en vriendelijk! Dit was niet de eerste keer, dat wij hier waren en ook zeker niet de laatste.. Wij wonen er niet om de hoek, maar rijden er graag een stukje voor! Ga zo door, Saveurs! Tot snel

26. Zondagavond 7 oktober 2012 om 19.00 uur met sweetdeal eten bij Saveurs . Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door een misverstand kregen wij direkt een drankje aangeboden door het huis ( perfect goed opgelost ) Vanaf dat moment onze complimenten eerst een amuse , dan een broodje met hartige tapanadus toen kwam het 6 gangen culinaire diner.Wij hadden gekozen voor vis.Onze complimenten voor de uitstekende en mooie opmaak en de verschijnenheid van de borden de intiemen spaaksensatie
    van ieder gerecht. Verder de uitstekende bediening en uitleg .Na afloop een leuke rondleiding gehad en een hele leuke zondagavond . Wij komen beslist terug, succes en vriendelijke groeten aan alle die hiervoor gezorgd hebben
    Peter en Elly Heimans Roosendaal

27. Jeannette

Wij zijn voor de verjaardag van mijn man hier uit eten geweest. Voortreffelijk!
    De locatie is perfect. Styling uitmuntend. Bediening zeer vriendelijk en zeer kundig. We hebben gekozen voor een 4 gangen verrassingmenu en alle gerechten waren voortreffelijk. We hebben genoten van dit heerlijke eten. De chefkok had op het dessertbord een boodschap vermeld. Van Harte Gefeliciteerd met uw Verjaardag. Zeer attent en leuk. Complimenten!
    Wij wonen niet in de buurt, maar indien mogelijk dan zullen we er zeker een eindje voor om rijden.
    Dit restaurant is zeker een aanrader.

28. Familie v. H.

Met vrienden een paar weken geleden hier voortreffelijk gegeten!
    Wat een schitterende tent, met heel goed eten. We hadden alle de verassingsmenu's en dit leverde echt verassend goed en lekker eten op.
    Complimenten aan de kok en het team wat een voortreffelijke prestatie neer zette. Vriendelijk, goede uitleg over de verschillende gerechten en absolute kennis van zaken.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

29. Marij Nelissen en familie

Wij hadden voor 18 personen een familiediner.
    Wij hadden een prachtige plaats in het restaurant, een sfeervolle locatie, hebben heerlijk gegeten, het wijn-arrangement was top (er werd ook niet minimaal geschonken) en gratis (kraan)water op tafel. De bediening was ook prima in orde. Al met al zeer geslaagd.

30. Als gast ontvangen- persoonlijke aandacht. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Ervaren gastvrouw kennis van gerechten en wijnen. Onbegrijpelijk dat er maar aan 3 tafels gasten zaten. Kom je in etten- leur, dan is dit restaurant zeker aan te raden. Ik zou zeker weer teruggaan!

31. Jan van Well

32. Diverse keren met verschillende mensen geweest.
    Weten waar ze mee bezig zijn.
    Mooi pand, aparte indeling.

33. Lekker gegeten met prima bediening. Is tweede keer dat ik hier nu eet en is opnieuw goed. Kijk uit naar de volgende keer.

34. Marie-Louise

Evenals vorig jaar...Eerste Kerstdag bij Restaurant Saveurs gegeten! Wat een topavond hebben wij gehad!!! 6-gangen verrassingsmenu met amuse en pre-dessert. En natuurlijk, zoals gewoonlijk, nemen wij altijd het bijpassende wijnarrangement. Want wat een heerlijke wijnen heeft Saveurs en wat een perfekte keuze van de wijn bij de gangen! Het eten was verrukkelijk ( complimenten nogmaals aan de koks ), de wijnen perfekt en de Kerstsfeer maakte het plaatje compleet! En de bediening... altijd vriendelijk en deskundig! Kortom, Restaurant Saveurs is voor ons HET restaurant van Etten-Leur en omstreken!!!

35. Op een donderdagavond hier samen met een vriendin een 4 gangenmenu met "nipjes" arrangement gegeten. Alles was voortreffelijk verzorgd, zeer vriendelijke bediening en prachtige entourage.
    Ze hadden leuke vegetarische gerechten, kortom een zeer geslaagde smakelijke avond!

36. @ Michael

Beste Michael,

Hartelijk dank voor de mooie recensie en het compliment! Er lopen inderdaad wat nieuwe bedieningsmedewerkers rond die nog veel moeten leren en goed bijgespijkerd moeten worden. Dit heeft vaak even tijd nodig. Deze mensen worden dan ook intensief begeleid door onze restaurantmanager Evelien Vink. We zijn er juist trots op dat we met een jong team zoiets moois kunnen neerzetten. De oudste persoon bij ons is Alex en die is (pas) 29 jaar, daarna kom ikzelf met m'n 27 jaar.

Het vorige team opgestapt??? De meeste medewerkers werken er al weer bijna 2 jaar. Een aantal is zelfs nog vanaf dag 1 bij ons in dienst (3,5 jaar). Het is natuurlijk maar net wie er op welke dag staat en wie u als gastheer of gastvrouw aan uw tafel krijgt. Een aantal vertrouwde gezichten zijn er inmiddels niet meer. Zo zit Tim Slotboom voortaan in Amsterdam en loopt Jacintha van Kampen stage in Den Haag. We mogen ons gelukkig prijzen dat het verloop laag ligt bij ons. Door de uitbreiding van het restaurant kunnen we nieuwe krachten wel goed gebruiken.

Nogmaals dank voor uw reactie en verbeterpunt!

Graag tot ziens!

Chefkok, Johan van Es

37. We hebben echt een topavond gehad. Mijn tafelgenote zei zelfs: "Ik heb de laatste jaren niet zo lekker gegeten". En daar was ik het mee eens. Het was een echte smaaksensatie! Ook de service was goed: vriendelijk, kundig en gemoedelijk. Kortom: we'll be back!

38. We hebben weer genoten van een heerlijk culinaire avond bij Saveurs. Waar je nog echt gast bent, supervriendelijke bediening, mooie entourage en lekker eten. Echt een aanrader!

39. Wij zij al enkele keren wezen eten bij Saveurs, eten stelt ons nooit teleur, Johan en zijn team zijn top. Gerechten zijn puur van smaak en verrasssssend.

Wel is de bediening vrij jong en zeer onervaren. Kunnen redelijk alles opsommen wat je op je bord krijgt maar of men ook alles begrijpt van wat men opsomt!!!.Maar oke, je moet ook de kans krijgen om wat te leren. Daar zijn nog wel wat slagen te maken.

40. Wij zijn gisteren toevallig in restaurant Saveurs beland.
    We hebben buiten op het terras gezeten en de combinatie van het zeer smakelijke eten met de bijpassende wijntjes, maakten dat wij een heerlijke avond hebben gehad.
    Bedankt!

41. Vanavond dachten wij onze trouwdag te vieren in rest. Saveur, maar wat een domper werd dat.
    Ontvangst was vriendelijk
    Sfeer prettig
    Amuses: oké
    Aardappelsoep lekker, coquilles matig
    "Grote" garnalen bleken klein en te lang gebakken, groente was rauw en een onbestemd prutje als begeleiding. Kortom afknapper
    Kalfslende was goed warm maar te rauw, pasta overcooked, groente zie boven.
    Wij hebben geklaagd bij de vraag of alles goed was, maar er werd niets mee gedaan. Geen idee of de chef iets gehoord heeft, de volle prijs werd gerekend, terwijl we meer dan helft hebben laten liggen. Er werd wel gevraagd of ik iets anders wilde, maar dat zou alleen maar voor ergernis en wachttijd gezorgd hebben, of we moesten elk alleen eten
    Kortom.........een grote teleurstelling
    Wij zijn mensen die graag en vaak uit eten gaan en een restaurant zo dichtbij, we zijn haast buren, zou natuurlijk ideaal geweest zijn. Maar, ons zie je daar niet meer, tenzij ze iets goed willen maken. Jullie hebben het adres

1,7
  42. Joep en Suzanne

Wat een heerlijk avondje uit in restaurant Saveurs op de Leur. De inrichting verrassend sfeervol, met de enorme lampenkappen en een prachtige lange bar. Wij kozen beiden voor het 4-gangen verassingsmenu, wat een zeer geslaagde keuze bleek. Als voorgerecht een zacht stuk kabeljauw met daaromheen tempura, wat werkelijk smolt op de tong. Het hoofdgerecht een zeer bijzondere en goede combinatie van kaalrabi, een sappig stuk kalfsoester en toevoeging van kool en wasabi-creme.
    Van het toetje hebben we beiden erg genoten, het kaasplankje van dit restaurant is een absolute aanrader. Al onze gangen werden heerlijk begeleid door bijpassende wijnen, met een duidelijke uitleg door de serveerster. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de amuse en de tussengerechtjes... Saveurs is werkelijk een aanrader voor een avond lang genieten! Wij komen zeker terug!

43. Na het lezen van de recensies op internet besloten om hier voor het eerst te gaan eten en het is echt een heerlijk (zaterdag) avondje geworden. Beiden gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu, ik vis en mijn vrouw vlees met bijbehorend 4 gangen wijn arrangement. De sfeer is relaxed, de bediening jong maar vlot en goede kennis van de menu's. Het was niet druk, maar er zaten ook mensen buiten. Toiletten netjes verzorgd. Intrigrerend zijn de mensen die vanaf antieke foto's op je neer kijken.
    Wij hebben uitstekend gegeten en gedronken en gingen voldaan op de fiets naar huis na even langs de Leurse vaart te hebben gelopen om de alcohol even te laten zakken. Zeker een vervolg waard!

44. Anja Crezee

In één woord FANTASTISCH. Pure verwennerij. Zo volhouden. Echt klasse!

45. Martin van der Veen

Afgelopen week voor het eerst gegeten in Restaurant Saveurs in Etten-Leur. Een fantastische ervaring! Genoten van een 3-gangen verrassingsdiner met bijpassend wijnarrangement. Echt top. Een aanrader! Bovendien was de bediening fenomenaal!

Echt een aanrader!

46. Heerlijk met z'n 4 en gegeten.

Goede sfeer, serveerster was alleen vrij jong en onervaren.

Ze was een gang vergeten maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door de smaak!

Ook werd er niet vaak gevraagd of er nog iets gedronken wilde worden.. Moesten we vaak zelf om vragen.

Dit was echter niet te storend om te concluderen dat dit al om al een hele gezellige en culinaire avond was!

Gaan we zeker nog een keer naartoe!

Wel echt een aanrader.

47. Met zijn vieren gaan eten in dit geweldige restaurant.

Heerlijk ontspannen, met meer dan genoeg ruimte voor privacy, een superavond gehad.

We hadden al hoge verwachtingen, maar deze werden dik overtroffen.

Heerlijke, avontuurlijke en bovenal culinaire hoogstandjes werden ons geserveerd.

Ook de bediening was erg prettig.

Een kundige uitleg bij ieder gerecht en een zeer vriendelijke benadering, wat door ons ook erg werd gewaardeerd.

Als we wat dichter in de buurt woonden, zouden we dit zeer zeker veel vaker gaan doen.

Maar we gaan dit zeker nog eens of meerdere malen herhalen.

48. John en Hanneke Ensel

Zaterdag 21 mei j.l. in Saveurs gegeten t.g.v. het afstuderen van onze dochter. Bij binnenkomst kregen we een rondleiding door het gebouw en werd uitgebreid verteld wat de plannen met verbouw waren.

Hierna gingen we aan tafel. We kozen voor een verrassingsmenu en we waren ook verrast door de heerlijkheden die ons voorgeschoteld werden. We hebben dan ook verrukkelijk gegeten. Tevens onze complimenten voor de bediening, erg attent zonder opdringerig te zijn. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten.

Met vriendelijke groet,

John en Hanneke Ensel.

49. Met een groep van 10 dames hebben we genoten van een superavond! Het keuze menu was werkelijk af (zoals gewoonlijk!). Echt een aanrader.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Het was zeer prettig dat we met een meer dan vol restaurant toch goed met elkaar een gesprek konden voeren.

Voor de bediening (Xenia) niets dan lof.

50. De culinaire verrassing was geweldig.

Goede bediening en een goede sfeer heeft ons en ons gezelschap (vrienden) een goede avond bezorgd.

51. Ed en Jolanda

Zaterdag 20 november hebben wij de 60ste verjaardag van Ed gevierd met 18 mensen. Eerst een borrel in de lounge. Daarna hebben wij een vooraf vastgesteld 4-gangenmenu genomen met een goede aanbevolen wijn. Na het diner de feesttaart met koffie en thee genuttigd in de lounge. We hebben daar heerlijk en relaxed gegeten. Het was heel gezellig en goed verzorgd. De bediening was goed en vriendelijk zonder dat er werd overdreven.

We komen er zeker terug.

52. Al meerdere keren gegeten, en het heeft ons nog nooit teleurgesteld. Het personeel is zeer behulpzaam. De kwaliteit is van hoog niveau voor een zeer acceptabele prijs. Wij vinden een 3-gangen verrassingsmenu voor 32,50 een aanrader. Dan krijg je ook nog een amuse en pre-dessert toe. De porties zijn keurig, je gaat niet met honger naar huis. Kortom, onze tip; zeker doen! We geven geen 10, niks of niemand is immers perfect....

53. Op 6/11 heb ik een recensie geschreven met forse kritiek.

Wij hadden dit ook naar Saveurs gemaild omdat wij zeer teleurgesteld waren. Dit heeft geresulteerd in een goed persoonlijk gesprek. E.e.a. Bleek ontstaan te zijn door een behoorlijke miscommunicatie in de keuken, hetgeen in de beste restaurants kan voorkomen.

De geuite kritiek wil ik hierbij dan ook intrekken en mijn beoordeling geven voor alle keren dat wij wel goed gegeten hebben.

54. Vanavond heerlijk gegeten bij Saveurs. We zijn hier al vaker geweest en iedere keer is het weer een culinaire verrassing. Goede en vriendelijke bedioening, altijd duidelijke uitleg over datgene wat je krijgt voorgeschoteld.

Wij vinden de prijs kwaliteit verhouding in evenwicht.

Zeker een aanrader!

55. Marja en Sanne

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Saveurs. Wij hadden het 3 gangen verrassingsmenu met het wijnarrangement en alles klopte. Prima presentatie en niet te overdreven en nette bediening. Hoewel er ook een grotere groep aan het eten was, zaten wij met z'n tweetjes gezellig apart. Daar gaan we op terugkomen.

56. Werkelijk prima eten, echt geweldig.

Locatie is ook mooi, alleen terras mag wel wat gezelliger aangekleed worden. Maar volgens mij zijn daar al wel wat stappen in ondernomen. Leibomen die er staan geven al echt een fijne sfeer.

57. Voordat wij de reservering maakten bij Les Saveurs hebben we (natuurlijk) de website bekeken en ook recensies gelezen. De recensies waren allemaal erg lovend en dat leek een beetje te mooi om waar te zijn. NIETS is minder waar, het was er geweldig!

We hadden het 4 gangen verrassingsmenu met bijbehorend wijn arrangement. Heerlijke en mooi opgemaakte gerechten, ondersteund door mooie en uitgelezen bijpassende wijn. Voeg daaraan toe een uitstekende en persoonlijke bediening in een goede ambiance en daar is een uitermate geslaagde avond. De tijd vloog voorbij!

58. Hans Ouwehand

Wij hebben er afgelopen vrijdag 23 juli gegeten. Eigenlijk zomaar gereserveerd, nooit eerder geweest.

Het was werkelijk subliem. Het eten was verrukkelijk en de bediening kon niet persoonlijker en vriendelijker zonder te veel geslijm...hahaha. Onze ober Tim kan niet meer kapot bij ons! Verder vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding erg goed.

Wij komen zeker terug!

Wij kunnen het jullie aanbevelen, ga er gerust eten. Met hele gezelschappen of met z'n tweeen.....de sfeer is er voor bedoeld.

59. Afgelopen zaterdag voor het eerst dit restaurant geprobeerd, mede naar aanleiding van eerdere recensies. Wij houden namelijk van lekker uit eten en gingen hiervoor doorgaans naar Breda of Roosendaal, omdat wij in Etten-Leur niet iets van onze gading konden vinden. Tot nu! Een heerlijke avond gehad. Ambiance prima, eten fantastisch en een persoonlijke aanpak waarbij je je echt welkom en gast voelt. Wij hebben eindelijk een plekje gevonden in Etten-Leur waar we vinden wat we zochten. Een echte aanrader!

60. Gisterenavond hier gegeten, was in 1 woord geweldig. Leuke amuses tussendoor, persoonlijke serveerster (Evelien) voor je tafel die perfect weet wat er op je bord ligt. Zelfs bij de vraag van mij wat Zwezerik was, kwam ze met het goede antwoord.

Kortom een aanrader, en een zaak waar ik zeker nog vaak zal komen.

61. Met mijn vriendin hebben wij een afternoon-tea gehad bij Saveurs.

Super goed, het een nog smakelijker dan het ander.

Eerst kregen wij een drankje aangeboden, en toen begonnen wij aan ons ruim drie uur durende mmmm en lekker en ohhhh gesprek.

Allerlei heerlijke smaken thee, lekkere hartigheden, zoetigheden en snoeperijen.

De bediening was zeer goed op de hoogte van wat wij op onze bordjes kregen, toppie.

Wij hebben genoten van ieder moment.

Dit gaan wij vaker doen, want de prijs was héél redelijk.

Kortom een ervaring rijker.

62. Carolien

Al diverse keren wezen eten aan het van Bergenplein en alle keren zeer goed. Deze week voor het eerst wezen lunchen in het nieuwe pand van Saveurs. Wat een toplocatie! Geweldige sfeer en ook huiselijk. Het eten en de wijn als vanouds, heel erg lekker. Ook de bediening heeft zijn draai daar al gevonden zo te merken, want ook dit was weer goed en gezellig. Voor ons dus een plek om weer terug te komen om fijne culinaire uurtjes door te brengen en voor anderen die van lekker en relaxed tafelen houden, zeer zeker een aanrader.

63. Ik heb gisteravond een superavondje gehad bij Saveurs! Ik had het 3-gangen verrassingsmenu en het was echt helemaal af! Bovendien hadden we een erg leuke en deskundige serveerster, die bij ieder gerecht en bij ieder glas wijn wel een leuk verhaaltje vertelde. Echt een aanrader en niet te duur voor wat je krijgt.

64. In een woord: geweldig!

Verrukkelijk eten, avondvullend, geen lawaai, bediening die op het juiste moment aan je tafel staat.

Wat wil je nog meer?

De ruimte kan nog wat gezelliger maar het eten en de bediening overtreffen alles.

We komen zeker terug!

65. Gisterenavond met 4 personen heerlijk gegeten.

De bediening was zeer goed, echt niets op aan te merken.

Alle gerechten waren verrassend lekker.

Kortom een aanrader, daar gaan we zeker vaker naar toe.

66. Begin november met een gezelschap een heerlijk 5 gangen menu gegeten in de voormalige directiekamer. Het was genieten en avondvullend....!

Een prettige ontvangst en keurige bediening. Geen haast, dus neem de tijd!

Wij hebben een bijzonder genoeglijke avond beleefd met heerlijke wijnen en zeer smaakvolle recepten.

Kan dit zeer zeker aanbevelen (ook voor groepjes).

67. Heerlijk met z'n tweetjes uit eten geweest. Waren hier nog niet eerder geweest maar zijn aangenaam verrast.

Eten was origineel en voortreffelijk. De bediening erg vriendelijk, behulpzaam en eerlijk.

Het "nipjesarrangement" (waarbij je kunt meeproeven met het wijnarrangement zonder teveel te drinken) is een originele vondst.

Ik vermoed dat we hier vaker zullen komen.

68. Een absolute aanrader!

Restaurant Saveurs doet zijn naam eer! Heerlijke gerechten met een diversiteit aan smaken. Bediening ontzettend vriendelijk, kundig en attent. Zowel het verrassingsmenu als de gerechten van de kaart zijn top. Rustige ambiance (ondanks dat het vol was). Hier kun je nog heerlijk (na)tafelen.

Wij komen zeker snel een keer terug.

69. Een aanrader, prima gegeten in dit restaurant. De eigenaren zetten je een mooi compleet en lekker diner voor met amuse en predessert. Mooi is ook de combinatie met een wijnarrangement! Voor de kleine drinker is er het nipjes-arrangement. Top.

70. Een absolute aanrader.

Heerlijk gegeten, prima bediening, de heren hebben echt aandacht voor de klant en ze hebben een passie voor heerlijk eten.

Zeker doen: 5 gangen verrassingsmenu.

71. Eten bij Saveurs is een positieve beproeving van je smaakpapillen. En het proeven van de "vergeten" groentes brengt verrassende en blije gezichten aan tafel. Een heerlijk avondje uit in een ontspannen sfeer met een uitstekende en vriendelijke bediening.

Zelfs met een groep van 6 en een overvol restaurant liep alles op rolletjes en hebben we heerlijk gegeten. Als primeur had ik de paarse bloemkool. Heerlijk!

Prikkel je smaak en oordeel zelf, ik weet zeker dat het je zal bevallen.

72. Echt een absolute aanrader!

Je kunt hier echt geweldig goed eten, inclusief perfecte bediening.

Ook zijn de 'tussendoor' gerechten (voorafje, pre-dessert) erg leuk verzonnen.

73. Gert en Jennie

Dankzij het mooie weer konden we op het terras eten, wat erg gezellig aangekleed is. Ondanks dat het terras vol zat, heb je toch voldoende privacy.

Goede kaart, ruime gevarieerde keus.

Zeer vriendelijke bediening en een super kok. Verrassende tussendoortjes. Kortom, een heerlijk avondje uit.

74. leon en isabel

We hebben genoten.

Het was natuurlijk heerlijk weer afgelopen zaterdag en we hebben buiten gegeten.

Prima!- bediening en eten.
    Het niparrangement bij het 4-gangenmenu was precies genoeg; kortom een aanrader!

Tuinentree kan nog iets leuker en aangekleder; maar daar wordt vast aan gewerkt.....

75. Een zeer verrassend restaurant in Etten-Leur.

De bediening is zeer vriendelijk, en weet waar ze over praten.
    Keuze uit de gerechten is super, en dan ook nog de bijpassende wijnen, dit is echt genieten. Bij Restaurant Saveurs ben je echt een avond uit. Dit restaurant is een echte aanrader en een aanwinst voor Etten-Leur.

76. Werkelijk prima eten, topkwaliteit in Etten-Leur.

Deze jongens zijn net begonnen, maar zijn goed op weg.

Wijnkaart kan iets verrassender, maar de Peter Lehmann The Futures Shiraz drinkt goed weg bij de ossehaas.

Qua locatie ligt het wat onopvallend en buiten het centrum van Etten-Leur, maar toch zeker de moeite om even voor om te rijden.