Neerlandsch Koffyhuis in Etten-Leur

1. Diverse malen hier gegeten. Eigenaresse is niet vriendelijk, man staat in keuken. Toppunt is geweest dat wij 1 uur op ons voorgerecht moesten wachten met 3 kinderen zonder dat ons dit vooraf gemeld is. Bij navraag bleek dat men nog aan ons voorgerecht moest beginnen. Het stokbrood was toch ook een voorgerecht werd gezegd... Huh? Het gedrag en de houding daarna van de eigenaren was absurt en heel brutaal!! Het begrip van gastvrijheid en passie voor het vak is men vreemd. Ga geen discussie aan met klanten en laat dit als u gefrustreerd bent niet over aan uw, zeer jonge, medewerkers. Het is uw taak deze goed te instrueren. Jammer! En geen excuses vanuit de eigenaars, deze doken de keuken in. Dit zijn geen horeca mensen die graag mensen blij maken tijdens een avondje uit. Gevoel dat men alleen uit eigen belang handelt. Niet voor herhaling vatbaar tenzij je wellicht uren de tijd hebt. Kwaliteit van het eten kan vanuit vorige bezoeken beoordeeld worden en is onvoldoende gezien de prijs kwaliteit verhouding en de service die verleend wordt.

2. Pas geleden met de familie een high tea gedaan. High-tea viel best tegen. Erg eenvoudig, slordig opgediend, de inhoud werd door de eigenaresse even gauw opgedreund. Bijna alles werd tegelijk op tafel gezet (ook vruchtenyoghurt die je eigenlijk als allerlaatste eet). Toen iedereen al meer dan een uur klaar was, stonden al vuile borden etc. nog op tafel. Drank werd door de bediening ook niet echt goed bijgehouden, etc, etc. Dit is voor ons niet voor herhaling vatbaar!

3. Wij zijn er met onze buren vorig jaar wezen eten. Op zich een leuke ambiance en we hebben lekker gegeten.

Maar ik wil toch graag een punt noemen waarin ik zeer verbaasd over was. Wij zaten in gesprek toen (waarschijnlijk) de dochter ons kwam bedienen. We praatten gewoon door. Wat schetste mijn verbazing: de bedienende mengde zich in het gesprek. Ik vind dit dus echt niet kunnen.