Nieuwste foto's in Etten-Leur

Laatste updates in Etten-Leur

1. jaqium's profielfoto
    jaqium heeft een recensie geschreven voor Orestis

Eten is goed en wel vriendelijk personeel, maar de tafel was plakkerig. Toen wij weg gingen, kon er geen groet af.

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Eetkavee De Belhamel

Het was geweldig, ze hebben alle moeite genomen om ons met z'n allen aan 1 tafel te laten eten, wat is gelukt het eten was prima, een zeer geslaagde avond.

3. Merx's profielfoto
    Merx heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Schoonhout

Halen al jaren daar onze friet, nog NOOIT niet goed geweest. HÉÉRLIJKE friet en snacks, vriendelijk personeel en ja, personeel moet ooit beginnen om ervaring te krijgen. Dikke pluim hoor "kinderen", laat die lastige klanten maar ergens anders naar toe gaan. Houden wij het gezellig 😉

4. Sjaak de Kroon's profielfoto
    Sjaak de Kroon heeft een recensie geschreven voor Neerlandsch Koffyhuis

Sjaak de Kroon

Gegeten via social deal. Porties erg klein. Bijbetalen voor sausje en groente. Vreemd. Aan de spareribs zaten hele repen vet. Reactie van personeel: kunnen we niets aan doen, krijgen ze zo aangeleverd. Gewoon slecht. Eens maar nooit weer.

5. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Concordia

Goed eten voor een normale prijs.

6. Orestis heeft een nieuwe foto
  7. Orestis heeft een nieuwe foto
  8. Vincents Bistro's profielfoto

Goedemiddag,

Allereerst bedankt voor de feedback.

Zijn jullie ook op 2 december komen lunchen? Dan kan ik het oppakken met het personeel van deze dag.
    De salade scampi hoor namelijk geserveerd te worden met gemengde salade, komkommer, tomaat, rode ui, avocado, mango & huisgemaakte kruidendressing met daarnaast een plankje brood & boter.

Hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
    Gina

9. Postma's profielfoto
    Postma heeft een recensie geschreven voor Vincents Bistro & Bar

Aardig personeel, uitsmijter prima, salade gamba erg teleurstellend. Weinig gambas en ook smaakloos. Veel sla, verloren tomaat, wat komkommer, erg weinig dressing en dat was t.... voor 14,50 mag je meer verwachten!

10. Orestis heeft een nieuwe foto
  11. Orestis heeft een nieuwe foto
  12. Orestis heeft een nieuwe foto
  13. Orestis heeft een nieuwe foto
  14. Orestis heeft een nieuwe foto
  15. Orestis heeft een nieuwe foto
  16. Vincents Bistro's profielfoto
    Vincents Bistro heeft gereageerd op een recensie van Vincents Bistro & Bar

Bedankt voor je leuke recensie!

We hebben inderdaad een nieuw muzieksysteem, die soms hele andere dingen opzet als wij willen. Bedankt dat je het even aangeeft, kunnen wij er weer extra opletten.

Tot snel!
    Groetjes Gina

17. Remco van Trijp's profielfoto
    Remco van Trijp heeft een recensie geschreven voor Orestis

Eten is prima, niet heel speciaal maar gewoon lekker. De service is met de nieuwe eigenaar echter erg achteruit gegaan. HAddne het de vorige keer al gemerkt maar afgelopen weekend was het helemaal slecht.

Na het hoofdgerecht 10 tot 15 minuten met lege glazen aan tafel zitten zonder de vraag of we nog iets kunnen gebruiken. We hadden nog een dessert gewild en een koffie. Uiteindelijk zelf maar naar de kassa gelopen om af te rekenen.

Daar aangegeven dat ik dit allemaal heel erg slecht vond, krijg ik de vraag of het eten ook slecht was, na dit ontkend te hebben krijg je dan van de eigenaar een bijdehand antwoord dat dan dus niet alles slecht was.

Als antwoord op mijn klacht gaf hij aan dat hij mensen graag met rust laat. Volgens mij is er een wezenlijk verschil tussen mensen met rust laten en gewoon service verlenen zoals je dat van een, niet goedkoop, horeca bedrijf mag verwachten. Met zijn ouders als eigenaar liep dat toch allemaal een stuk beter.

We kregen nog wel even te horen dat hij langs was gelopen en dat we hem dan maar hadden moeten roepen, volgens mij ga je uit eten om ontzorgd te zijn en niet om naar personeel te zoeken en te smeken of je nog iets mag bestellen. Mij zullen ze er niet snel meer terug zien als de bedrijfsvoering niet veranderd.

Uiteindelijk thuis maar een speciale koffie gemaakt na de teleurstellende afloop van ons etentje.

18. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft een recensie geschreven voor De Moeierboom

Lekkerste döner van Etten-Leur! Altijd klantvriendelijk en een mooie plek om te eten.

19. Winny's profielfoto
    Winny heeft een recensie geschreven voor Vincents Bistro & Bar

Voor het lekkere eten en de mooie warme inrichting komen wij graag bij Vincents. Alleen de muziek staat soms zo hard, met de laatste keer hard rock. Het leek wel een kroeg. Gevraagd of de muziek zachter kon, en dat werd gedaan. Personeel reageerde verder vriendelijk.

Als er dan zonodig muziek gedraaid moet worden, zorg dan voor muziek dat past bij de sfeer.

Wat overigens een aanrader is, is het broodje warme kip van de Josper. Heerlijk!

20. Frans van Engelen's profielfoto
    Frans van Engelen heeft een recensie geschreven voor 't Pleintje

Wat een oplichters! 3 mexicano's zonder saus voor € 9,45. € 3,15 per stuk!😱 En als je vraagt of het klopt krijg ik zonder blikken of blazen te horen dat de prijs klopt en de loempia's zelfs € 4,- zijn. Die gaan mij daar nooit meer zien.

21. Danny Carpentier's profielfoto
    Danny Carpentier heeft een recensie geschreven voor Mei Wah
    Chinees-Indisch Etten-Leur

Danny Carpentier

Slechts 1 andere tafel bezet op een donderdagavond, het eten was goed maar niks bijzonder, rosé huiswijn niet lekker, gelukkig allemaal niet te duur, wel vriendelijke en vlotte bediening.

22. Nick van Steen's profielfoto
    Nick van Steen heeft een recensie geschreven voor Family

Nick van Steen

Perfecte service en heerlijk eten. De eigenaar is altijd heel aardig en zorgt voor een goede afeer. Zeker een aanrader!!

23. Vincents Bistro's profielfoto
    Vincents Bistro heeft gereageerd op een recensie van Vincents Bistro & Bar

Bedankt voor je leuke recensie en graag tot ziens bij Vincents!

24. Vincents Bistro & Bar heeft een nieuwe foto
  25. Vincents Bistro & Bar heeft een nieuwe foto
  26. Natasja's profielfoto
    Natasja heeft een recensie geschreven voor Di Milano

Beste take away van Etten Leur. Super lekkere pasta!

27. Ben Schellings's profielfoto
    Ben Schellings heeft een recensie geschreven voor Family

Ben Schellings

Vandaag voor een lunch gegaan naar Family in Etten Leur. De glazen wijn van mij en mijn partner waren totaal verschillend zodat het leek of de een veel minder kreeg dan de ander. Ik bestelde een Salade Carpaccio, maar kreeg een Salade Beef opgediend. Bij commentaar beweerde de serveerster dat zij het wel degelijk goed genoteerd had. De Salade Beef werd omgeruild voor een 'Salade Carpaccio', die werkelijk naar NIETS smaakte. Was dit pesterij, of smaakt een "Salade Carpaccio' daar altijd naar NIETS.
    Op ons commentaar kwam slechts enkel een 'sorry'. U begrijpt het al:

HIER KOMEN WIJ DUS NOOIT MEER TERUG!

28. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Concordia

Voor het eerst eens geprobeerd, 18 uur 5 euro friet, groot portie was wel noodzakelijk meeste friet was van de dag ervoor en opgebakken, droog verrimpeld, walgelijk. Mexicano bij de frikandel ingepakt, terwijl je de mix stick apart doet, nadenken.

29. J.G.v.Weenen's profielfoto
    J.G.v.Weenen heeft een recensie geschreven voor Eetkavee De Belhamel

J.G.v.Weenen

Het restaurant is zeer aan te bevelen omdat ze een zeer goede verhouding prijs kwaliteit.
    De bediening is heel sympathiek en vriendelijk. Geen moeite is te veel.
    Alleen is de klimaatbeheersing niet aan de de optimale kant. Het is er gauw erg warm.
    Ik kan het een ieder aanbevelen.