Nieuwste foto's in Etten-Leur

Laatste updates in Etten-Leur

1. Mevr. Luttge's profielfoto
    Mevr. Luttge heeft een recensie geschreven voor De Goesting

Mevr. Luttge

Tot aan gang twee, prima. Niet bijzonder maar zeker niet slecht voor prijs, kwaliteit. Maar het dessert… Jemig. Was iets te doen voor de Goesting, muziek dus of we al wilde betalen. Ze gingen over op plastic bekers… Snap ik nog. Maar dan, we zaten midden in ons 3 gangen. Kregen toen ons 3e gang voorgeschoteld. Heb nog nooit zo’n waardeloos, slecht, afgeraffeld totaal ziet er niet uit dessert gehad dan bij de Goesting. Hun antwoord… was te druk… Mij zien ze daar nooit meer! Waar een waardeloze zaak…

2. Dineke Kuijstermans's profielfoto
    Dineke Kuijstermans heeft een recensie geschreven voor Mei Delicious

Dineke Kuijstermans

Een warm welkom en heel gezellig.
    Menu “Proeverij” was heerlijk. Een dikke 10

3. Simon van der Borst's profielfoto
    Simon van der Borst heeft een recensie geschreven voor In Den Molen

Had altijd goede ervaaringen maar deze keer niet mijn paling was droog
    Mijn vrouw had varkenshaas die was erg droog de kippenlevertjes en spekjes waren veel te zout dus dat viel tegen waren we niet gewend.
    De volgende keer hopelijk beter

4. Sophie 's profielfoto
    Sophie heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Quick & Easy

Vriendelijk personeel en de bezorging is ook top! Echte aanrader.

5. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Orestis

Patricia

Goed eten. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.
    Gewoon een heel goed restaurant.

6. annelies's profielfoto
    annelies heeft een recensie geschreven voor Mei Wah
    Chinees-Indisch Etten-Leur

Op advies van collega vanavond voor eerste keer hier gegeten.
    Eten en drinken was prima ook de bediening.
    Het enige wat tegen viel dat er geen mensen in het restaurant zaten, er werd veel afgehaald goed teken.

7. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor El Molino

Ik was altijd vol lof over dit tapas restaurant.
    En daarom ging ik daar met mijn collega's eten.
    Helaas was er een hoop veranderd sinds de laatste keer dat ik daar was geweest. (+/-5 mnd geleden) Ze hadden een andere kaart en ook duidelijk een andere kok.
    Het eten viel ons allen erg tegen.
    Het begon al met de carppacio die nog bevroren was, biefstuk met een stukje ? erin , krabsalade was smaakloos, kroketje was niet te eten etc.
    Erg jammer allemaal aangezien het daarvoor altijd heerlijk was.

8. restaurantdezwaan's profielfoto
    restaurantdezwaan heeft gereageerd op een recensie van Het Lelijke Eendje

Hoi Romy,
    Hartstikke bedankt voor de mooie recensie! Gaaf dat je dat aan iedereen wil laten lezen! We hebben wel eens vaker iets gehoord over onze stoeltjes, bij een volgende verbouwing wordt daar rekening mee gehouden!!! Tot snel weer hopen wij! Roland Peijnenburg en team het lelijke eendje

9. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor Het Lelijke Eendje

Vandaag maar eens het kleine zusje van de Zwaan (al jaren 1 ster van het witte bandenmannetje) geprobeerd. Eerder was de Zwaan meer dan geweldig bevallen, dus benieuwd hoe de bistro Het Lelijke Eendje (Bib Gourmand) het doet.
    We nemen alle drie de maandspecials: rauw gemarineerde geelvin tonijn en de tajine met zacht gegaard lam.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat wel en niet kan, maar hier kun je alles bestellen en wordt het aangepast. Zo krijg ik een heerlijke risotto bij de tajine ipv de bulgur.
    Alles is even smakelijk.
    Soms is het wat langer wachten, maar nooit te lang.
    De glutenvrije broodjes zijn heerlijk.
    De wijn (chardonnay uit Puglia Italië, maar niet hout gelagerd, wat een frissere wijn geeft), en ook de rode komt uit Puglia en is heerlijk. Heerlijke wijnen dus en goed gekozen door de sommelier.
    Enige minpunt zijn de stoeltjes, bistro stoeltjes zoals het hoort, met zachte bekleding, maar nog steeds ongemakkelijk. Maar dat hoort er nu eenmaal bij, het is tenslotte een bistro.
    Wij komen terug!

10. Steven Ydiers's profielfoto
    Steven Ydiers heeft een recensie geschreven voor Prins Food Express

De beste spare ribs ever! Echt sweet and sticky. Grote portie ook. Had grote honger Na 15 uur gewerkt te hebben had ik er nog een doner broodje bijbesteld, (uit ervaring van andere afhaal restaurants waar het meestal kleine porties zijn), maar na de ribs kon er niks meer bij. Zonde, maar o wat waren die ribs goed! Als vrachtwagen chauffeur eet ik bijna dagelijks in routiers en etc. Maar als ik in buurt van Etten leur ben is er maar 1 adresje meer. Prins food!
    Had geen cash geld bij me en na een telefoontje met een vriendelijke meid die me vertelde dat ik ook online kon bestellen en zo wel met pin pas kon betalen heb ik bestelling geplaatst om 20.41, Daar werd gezegd dat de levering plaats vond om 21.06 En effectief precies om 21.06 Stond bestelling aan poort. Met 2 gratis drankjes bij. En dit alles voor minder dan 25 euro. Dit noem ik echt gewéldige service. Nieuwe klant erbij zou ik zeggen. Toppie.

11. Anita Lockefeir's profielfoto
    Anita Lockefeir heeft een recensie geschreven voor Pom Lai

Anita Lockefeir

Altijd Lekker....
    Sinds ik verhuisd ben haal ik het nog steeds daar...

12. Bedroefd's profielfoto
    Bedroefd heeft een recensie geschreven voor Restaria De Baan

Bedroefd

Een grote dooie tent geworden, was ooit super nu geen schim meer van wat geweest is. Is niet alleen deze zaak , in heel Etten-Leur niets fatsoenlijks meer.

13. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor 't Ogenblikske

Johanna

Geen restaurant voor vegetarisch eten er wordt hoofdzakelijk vlees geserveerd. Ben hierdoor uitgeweken naar ander restaurant!

14. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Prins Food Express

Als je belt omdat je eten al een uur te laat is word de haak er op gegooid.

15. Gekkegerritje's profielfoto
    Gekkegerritje heeft een recensie geschreven voor Rumah Dani
    Indonesisch Etten-Leur

5 april 2018 weer heerlijk gegeten. Hier weten ze zelfs van een kipkluifje iets bijzonder smakelijks te maken. Ook de rendang en smoor waren weer heerlijk. Gewoon regelmatig terug blijven komen. Uitermate vriendelijke bediening.

16. Eet fan's profielfoto
    Eet fan heeft een recensie geschreven voor Eetkavee De Belhamel

Ik kom er met grote regelmaat met verschillende samenstellingen (met z'n 2en, 4en, en alleen), Overzichtelijke (stabiele) kaart en ruimte voor wijzigingen (ingrediënten eruit of er bij). Personeel is gevarieerd in leeftijd en ervaring, geen slechte ervaringen mee gehad. Eten is goed verzorgd evenals de rest van de gelegenheid.
    Kortom het blijf voor mij een vaste plek en ik rij er voor om.

17. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor 't Pleintje

Onze vaste friettent. Wat ons betreft de lekkerste friet van etten leur. Dikke 10 hoor.
    Hele snelle sevice.
    Top.

18. Esther Moret's profielfoto
    Esther Moret heeft een recensie geschreven voor De Goesting

Esther Moret

Vandaag heerlijke lunch op met Pasen had daar nog gevraagd om een snack plank en alles kan daar geregeld worden wat een service echt klasse bediening! En de gastvrouw ... daar zouden alle restaurants van Etten leur eens een voorbeeld aan moeten nemen toppers!

19. Ton Bosman's profielfoto
    Ton Bosman heeft een recensie geschreven voor Mei Wah
    Chinees-Indisch Etten-Leur

Eten, bediening, hoeveelheid en kwaliteit prima.
    Jammer dat er nog, in totaal, 2 andere gasten waren.
    Wij hadden een Indonesische rijsttafel voor 2 personen (32 euro), daar was niets op aan te merken.
    Bij het afhalen waren er veel klanten. Dat zeg ook veel over de kwaliteit.

Ik kom zeker nog eens terug.

20. Addy's profielfoto
    Addy heeft een recensie geschreven voor Eetkavee De Belhamel

Op zondag 25-3 hebben met 11 personen genoten van het verrassings menu.
    Voortreffelijk was dit en super gezellig!
    H Verschuren.

21. Richard en Karin Rietveld's profielfoto
    Richard en Karin Rietveld heeft een recensie geschreven voor De Zwaan
    Nederlands Etten-Leur

Richard en Karin Rietveld

Op zaterdagavond 24 maart hadden wij (tijdens een weekendje weg) gereserveerd bij De Zwaan. We kenden het restaurant niet, maar stellen goed eten zeer op prijs. Wij hebben meer dan genoten. We kozen voor het verleidingsmenu (5 gangen) met bijpassend wijnarrangement. Werkelijk voortreffelijk. De bediening was keurig en de sommelier wist waar ze over sprak en bracht het met veel enthousiasme. Het eten was uit de kunst en kunst op zich. Prijs/kwaliteit is in verhouding.
    Een toprestaurant en zeker een aanrader!

22. Casu's profielfoto
    Casu heeft een recensie geschreven voor Orestis

Afgelopen zaterdag hier gegeten. Kunnen niks anders zeggen dan heerlijk gegeten en gedronken. Maar bovenal genoten van de fijne sfeer en het vriendelijke personeel. De service is zeer goed. Wat ons bovendien verraste was al het extra’s wat je aangeboden kreeg, zoals de stokbrood met kruidenboter en het likeurtje. Ons zien jullie zeker vaker terug!

23. Ester Punt's profielfoto
    Ester Punt heeft een recensie geschreven voor The Butler

Werkelijk een slechte ervarving, Pomodorisoep lijkt wel tomatensaus uit blik. Sate teruggestuurd naar de keuken bijna koud, tweede keer iets minder koud. Varkenshaas in portsaus niet gevraagd hoe ze gebakken moeten zijn, allemaal door geslagen. Nagerecht 2× de koffie/thee met een taartje besteld helaas ook kan dit volledig misgaan. Appeltaart niet normaal zo groot weinig smaak aan de appel erg grote stukken appel. Eens maar nooit meer!

24. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Concordia

Ik merk dat de laatste tijd zijn afzuiging stuk is als je thuis komt ruik je naar friet dit is geen prettig idee daarom gaan we er niet meer heen. Er klagen meer mensen over, blijkbaar is de kwaliteit niet belangrijk
    Dit zie je terug in de grafiek. Mvg

25. René de Gruijp's profielfoto
    René de Gruijp heeft een recensie geschreven voor Kan Ton
    Chinees-Indisch Etten-Leur

Nieuwe eigenaar weet blijkbaar wel van schoonmaken, brandschoon! Kwaliteit nog steeds geweldig, klantvriendelijkheid was al goed, nu nog beter. Meer gerechten op het menu (o.a. Gon Bao specialiteiten) en elke maand een ander maandmenuutje (maandmenu). Pinnen bij de nieuwe eigenaar is ook mogelijk.

26. Kees Jansen's profielfoto
    Kees Jansen heeft een recensie geschreven voor Kan Ton
    Chinees-Indisch Etten-Leur

Het is altijd erg druk in de weekenden. Ondanks de drukte wordt het eten vers bereid dus het beste is dan om telefonisch bestellen, dan kan je thuis wacht ipv in het drukke pand. Als je van pittig houd is Gon Bo saus echt een aanrader! EN de nieuwe eigenaar houd het netjes schoon!

27. Kamstra's profielfoto
    Kamstra heeft een recensie geschreven voor El Molino

Wij hebben er afgelopen zondag gegeten. Snelle service, lekker eten en voldoende. Enige minpuntje vond ik dat er een stukje van het schaaltje van de soep af was. Gooi dit aub weg. Ook prettig personeel.

28. geerts's profielfoto
    geerts heeft een recensie geschreven voor Orestis

Was al weer een paar jaar geleden dat wij hier gegeten hebben.
    Nu is de zaak overgenomen en dat is niet ten goede gekomen van de kwaliteit.
    Gyros was aangebrand, verdere vlees van de orestis schotel was smakeloos.
    Boerensalade is geen boerensalade. Aangegeven dat de gyros aangebrand was toen bakje met andere gehad en ook hier foute gyros een hap zout. Na het afrekenen werd er gevraagd of we een drankje wilden of dat we weg gingen?????
    deze service is dus mosterd na de maaltijd.
    Helaas voor ons de laatste keer, erg jammer prijs omlaag maar kwaliteit ook!!

29. nl's profielfoto
    nl heeft een recensie geschreven voor Vincents Bistro & Bar

Heerlijk gegeten. Goede uitleg van de gerechten. Elk gerecht was met liefde klaargemaakt, dat zie je.

30. Marianne van Lent's profielfoto
    Marianne van Lent heeft een recensie geschreven voor Family

Marianne van Lent

Wij hadden gereserveerd maar echt een tafel waar dat op stond was er niet. Gelukkig was er plaats moesten even wachten tot de tafel vrijkwam. Daarna ruim 10 minuten zitten wachten tot er iemand bij ons kwam. Dat meisje hielp ons verder prima, echter bij afrekenen van een extra kopje koffie wilde diegene ons de andere warme dranken ook laten betalen. Ze zei: "o is dat zo nou dat heb ik niet gelezen", dus weg om de voucher erbij te halen. Bij terug komst liep ze met de voucher te wapperen en zei, ja nu heb ik het ook gelezen. Je voelt je er een beetje raar bij zitten tijdens het wachten. Had beter geweest als diegene die onze bestelling had opgenomen eerst even goed gelezen had!
    Het was een lekkere kop soep en een heerlijk surf en turf broodje dat maakte een hoop goed.
    Bedankt.