J.Vermeeren

In 2015 hebben we met een aantal Familie leden, met de kerst in de Kiekenhoeve gegeten. Het eten was slecht. De bediening ook. En abnormaal deur. Beslist geen aanrader.

Liesbeth Koolen

Gisteren voor de tweede maal super lekker gegeten. Komen zeker terug!!

Op zaterdag 26 augustus 2017 hebben we hier prima geluncht. Heerlijk buiten gezeten op het gezellige terras. De bediening was prima. Volop keuze en voor herhaling vatbaar!

4. Italiaans Essen

Anouska

Vandaag voor de eerste keer gegeten bij de Kiekenhoeve. Na binnenkomst een kopje thee besteld en na ruim een half uur was er nog niemand geweest om onze bestelling op te nemen. Via een handgebaar contact weten te leggen maar een reactie bleef uit. Dus zelf maar een serveerster aangesproken maar die mocht zelf geen bestellingen opnemen, moest ze iemand anders voor halen. We wachten nog op deze persoon. Als voorgerecht een salade met appels en spekjes. De opmaak was rampzalig en de spekjes waren zo hard gebakken dat je tanden er op braken. De kwaliteit van het hoofdgerecht was erg mager. Op de kaart stond dat je kon kiezen tussen friet en aardappelkroketjes maar dit werd niet gevraagd. Daarna om de dessertkaart gevraagd maar na ruim 10 minuten hadden we de hoop hierop op gegeven. Dus zelf maar weer aan de slag gegaan en de dessert kaart van een andere tafel gepakt. Het toetje was gelukkig wel te eten. Kortom: mooie locatie, slechte service, prijs/kwaliteit is ronduit slecht. Voor ons nooit meer.

Leendert Knoop

7. Italiaans Essen

Als je ooit eens een keer niet weet wat je moet eten, kies dan voor O'sole Mio in Essen! Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend! Eigenlijk betaal je te weinig voor wat je krijgt, het is gewoonweg heerlijk! Het is een open keuken met een kok die ook zeer vriendelijk is. Na enkele keren gegeten te hebben in dit restaurant (aankleding is wat simpel) hebben we besloten om eens af te halen. Ook dat is zeer goed te doen. Op woensdag is het pizzadag (alle pizza's aan 6 euro) en op donderdag is het pastadag (alle pasta's aan 8 euro). Na een aantal keer weet de kok precies wat je hebben wilt en je hoeft er dan ook niet meer om te vragen. Service is vlot en zelfs als je het meeneemt (we wonen op 7 minuten afstand) dan is je eten nog lekker warm. Ook vlees- en visgerecht kun je hier bestellen. Kortom: gewoon een aanrader voor mensen die van lekker eten houden en die geen hele volle portemonnee hebben.