Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Espel verdeeld zijn.

1. Nederlands Espel

We wilden dit jaar gezellig afsluiten met bowlen en gourmetten. Helaas bleek het de stamkroeg van inwoners van Urk. Waar ook alle aandacht naar uit ging. Er werd naast ons met bowlingballen gegooid. Er werd geschreeuwd. Ook naar de bediening. En er werd buiten door gasten vuurwerk afgestoken en hard ook! Het is dat het mij veel geld had gekost anders waren we weggelopen. Kom hier niet meer helaas.

2. Nederlands Espel

Wezen bowlen en eten met onze club. Mijn partner kan niet tegen smaakversterker E621 en daarom had de kok maar alles smaakversterker-vrij gemaakt. Waarschijnlijk was het daarom zo bijzonder smakelijk.

3. Nederlands Espel

Zwaantje

Heel gezellig en leuke bediening, en het buffet was heerlijk!! Het was een geslaagd feest.
    Bedankt.

4. Nederlands Espel

Heel gezellig en vriendelijke bediening.
    Altijd leuk een plek waar je kan eten en bowlen, zeer geslaagde avond gehad.

Tot de volgende keer.

5. Nederlands Espel

Gourmetten en bowlen met een groepje vrienden. Heel gezellig! De gourmet is heel uitgebreid en wordt steeds weer bijgevuld als iets op is. Echt erg leuk.

6. Nederlands Espel

Mijn ervaringen zijn erg goed! Verschillende keren heb ik hier gegeten en daarna gebowld. De bediening is erg leuk en goed en wat ze opdienen ook. Met vrienden en familie hebben we er elke keer een leuk feest van kunnen maken! Het gourmetten bij de Ducdalf is trouwens ook echt aan te raden!

7. Nederlands Espel

Arjan