Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Escharen verdeeld zijn.

Kom je op een prachtige doordeweekse zomeravond om een hapje te eten en wat krijg je dan te horen.... Dat we niet buiten mogen eten. Er waren nog ruim voldoende plaatsen buiten en er zaten ook al ongeveer 10 mensen buiten te eten. Maar 2 personen erbij dat mocht niet van de baas kregen we te horen. We komen dan ook nooit meer terug.

Jessica

Wij hadden het leuke idee om onze (schoon)ouders mee te nemen voor de moederdag brunch als verassing maar dit viel zwaar tegen. Het is rommelig/hectisch, te weinig bestek (neem aan dat er van te voren bekend is hoeveel reserveringen er zijn??) lege schalen (worden niet bijgevuld, dus je moet er snel bij zijn anders grijp je ernaast), maar het allerergste vind ik nog het onvriendelijke, chagrijnige personeel, zodra je wat vraagt krijg je of geen antwoord of je wordt niet aangekeken.

1,1

Afgelopen vrijdag hebben wij hier ons feest gevierd. Eten was heerlijk, vriendelijk personeel, een zeer geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.

Bram honcoop

Wij hebben onze bruiloft gevierd bij de brouwketel. Het was super gezellig, eerst met 20 personen gegeten.

Iedereen kreeg tegelijk het eten, eten smaakte super lekker. Goed vlees. Uiteraard ook belangrijk en personeel super vriendelijk. Daarna een leuk en geslaagd feest gehad. En voor een leuke betaalbare prijs. Kortom niks te klagen gehad en iedereen had het naar hun zin.

Verschrikkelijk, eten was rauw. Tafels waren vies. Gourmetten en gewoon eten in een ruimte stinkt verschrikkelijk. Niet voor herhaling vatbaar.

Gisteren met 9 personen gegeten, in een woord geweldig goed voor elkaar. We komen zeker terug.

Met 5 personen een 3 gangenmenu voor €15. Kipsate was niet goed gebakken. Nog stukjes rauw. Oplossing nog even in een pannetje opbakken. Besloten om voor de vis te gaan. Toen de vis geserveerd werd was de frites op. Dit moesten we zelf bij bestellen. Het toetje:ijs met warme kersen. Kersen gewoon zo uit de koelkast op het ijs. Kregen gewoon de rekening, er werd ons voor het ongemak niets aangeboden.

Afgelopen zondag hebben wij heerlijk genoten van de Moederdagbrunch. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Eten perfect en voldoende. Met de kerst waren wij met een tafel van 10 personen en het was uitmuntend. Geweldig.

Kerstbuffet was zeer rommelig, moest heel snel erbij zijn, schalen werden niet bijgevuld. Helaas bij het nagerecht visten we langs het gerecht, schalen waren al leeg.

Gezellig, en geweldig gegeten.

De bediening is er erg gastvrij.

Ook voor feestjes moet je hier zeker zijn.

Maassen

In een woord super

Lekker gegeten met het maandelijks buffet voor weinig geld

Bourgondisch eten. Nog nooit zo iets slecht en flauws mee gemaakt. Je krijgt een slecht menu zonder bestek. en omdat je met je handen moet eten noemen ze het bourgondisch.