Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Erp verdeeld zijn.

!👍👍

Marga de Koning

We vonden het eten wel lekker en goed.
    Alleen was er iedere keer heel veel op en werd het heel slecht aangevuld.
    Dit vind ik heel erg jammer, ook omdat er dus gerechten waren die we niet.
    Gehad hebben omdat het zo slecht aangevuld werd.
    We zijn hier vaker geweest en toen was het vele malen beter dan nu.
    Ik lees deze recensies hieronder dus vaker erg jammer.

Koud, niet vers en zeer slecht.
    We waren hier met het gezin. Aantal jaren geleden al eens geweest. Maar toen was het nog goed. Nu echt het tegenovergestelde. Drinken moet je uit flessen uit een koelkast pakken. Dit is al raar. Geen bediening aan tafel voor drinken. Maar goed, we komen voor het eten. Dit was ronduit slecht te noemen. Aan de wok en grill stond maar 1 man te werken en kon het amper aan. Eten was niet lekker alsmede de sauzen van het wokken. Kinderen wilde frietjes en snacks, maar dat was er het 1e uur niet. Maar je betaald wel. Bakken bleven echt lang leeg. Dan maar wat mini loempia's. Toen mijn zoon zei ze niet lekker te vinden en dat er een rare smaak en zat rook ik eraan en het gehakt wat erin zat was gewoon zuur. Overigens alle andere bakken waar het buffet eten in zou moeten zitten, waren binnen de kortste keren leeg en werden amper aangevuld. Iedereen klaagde erover. Dit is echt de slechtste wok die je maar kunt bedenken en ik raad het iedereen af. Ik heb mijn 1e bord al laten staan terwijl ik normaal wel een aantal keer loop. Dit is echt zonde van je geld.

1,7

willy kornuyt

Heerlijk gegeten vriendelijke bediening zoals altijd top !!

J vd kuijlen

Het is een mooi goed verzorgt restaurant waar je heerlijk kunt eten en lekker genieten. Wij komen er graag terug het was gezellig.

Noud en Ria van Dijk - K'ézér

We hebben heerlijk gegeten. Prettige bediening en een charmante gastvrouw Xueling.
    Noud en Ria van Dijk - Kézér.

We hebben uiteindelijk lekker gegeten. Alleen in het begin de soep op. Later veel gerechten niet bijgevuld deze kritiek hoorde je vaker uiten in het restaurant erg jammer.

Het eten is opzich niet slecht maar de service is gewoon ruk… we kwamen 5 uur aan, waren ze het buffet nog aan het klaarzetten dus werd het tien voor half 6 voordat we konden eten… Voordat er iemand naar me toe kwam voor een drankje waren we ook weer een kwartier verder.

William Cöp

Marcel van den Tillart

Op 'n doodeweekse Donderdag daar geweest met 'n groep van 17 en hebben heerlijk gegeten, veel keuze, goede service en het zag er netjes en gezellig uit.

Irma Driessen

We hebben heerlijk gegeten, t personeel was erg netjes en heel vriendelijk. Wij komen zeker terug.

Wij komen al jaren bij de Chinese Muur en vinden het eten daar heerlijk. Er is veel keus, alles is netjes en verzorgd en de service is top!

Helma vd Boomen

We zijn hier al vaker geweest om te wokken. Wij vinden het hier lekker en goed. Er is veel keus aan eten en drinken. Lekker gegeten in alle rust goede en nette bediening. Iets te snel worden de borden weggehaald.

14. Internationaal Erp

Antoinette te Wierik

Ik heb gisteren een 4 gangen menu op maat gehad ivm een maagoperatie. Dit was perfect. Ik heb eindelijk heerlijk gegeten: alles was goed doorgesproken wat ik wel of niet kan eten.
    Mijn man heeft een gewone menu gehad: jammer dat de groenten in het vet dreven. Misschien de volgende keer in minder vet wokken.

Lekker eten, veel keus. All inclusive waarbij je zelf drinken mag pakken dus dat is ideaal.

Hebben heerlijk gegeten, de tafel was netjes klaargezet voor 12 personen.
    Het eten was goed en de sfeer ook. We kwamen niets tekort.
    Voor herhaling vatbaar met zijn allen.

Wilma Verhagen

Heb prima gegeten, het was erg gezellig. Het eten is goed en de service ook. De ober heeft respect voor je en dat is dus uitstekend!

Tamara De Gruyter

Laat ik beginnen met een compliment. In de weekenden is het hier hartstikke goed verzorgd, lekker eten en voldoende keus.

Op een doordeweekse avond is het wel anders. Eten werd nauwelijks aangevuld, hier moet je zelf continue achteraan, voor ijsblokjes zelfs. In de sushi is geen enkele vis te bekennen, in 1 soort maar (ook hiervoor en het kinderbuffet moet je continue vragen voor bijvulling.) Koffie automaat geeft aan dat deze gereinigd moet worden, maar dit word afgedaan met "dat zegt hij altijd! " Lijkt mij niet echt goed?

Ik vind de hygiene in de speelhoek echt erg slecht, kind met zwarte broek en schoentjes.

Als je 5 minuten langer blijft zitten om nog even je drankje op te drinken word gelijk al het bestek van tafel gehaald, niet erg klantvriendelijk als je met een tafel vol mensen komt eten.

Jammer van de slechte ervaring, het personeel is erg vriendelijk alleen de eigenaresse vind dit alles vrij normaal…

Jammer, als wij hier nog eens komen, dan alleen in het weekend.

Lekker gegeten.

van helden

Toevallig daar in de buurt zochten we wat om even lekker te eten op internet gezocht en hier voor gekozen het is ons prima bevallen ruime keuze uit gerechten en onbeperkt eten en drinken de bediening van alcoholische dranken was zeer royaal wij komen hier graag terug.

j. martens

Heerlijk gegeten in achter tuin veerhuis weer heerlijk gegeten.
    En de service was goed.
    Zeker een aanradertje.

Zeer goed gegeten en een zeer goede service gehad ,het personeel is zeer vriendelijk alleen het is een beetje aan de prijzige kant

23. Internationaal Erp

High tea gehad. Was geweldig.
    Echter bij binnenkomst was de vieze oude geur in het pand zo penetrant aanwezig dat het echt even duurde voor we konden genieten.
    De bediening en de hapjes daarentegen waren heel erg goed.
    Zou zeggen doe iets aan die geur daar is veel tegen te doen! Dan is het perfect.

john verbruggen

Waren met z'n tweetjes wezen eten op een vrijdag avond
    Die avond zat er nog 1 tafel van 2 binnen en verder niets. Wij vonden dat vreemd aangezien we al 2 restaurants hadden gebeld maar die zaten vol.
    Bij Binnenkomst werden we geholpen door de eigenaar. Geen enkele vorm van gastvrijheid was hem bekend. Nors kregen we een tafel aan gewezen.
    Eten verder oké. Eigenaar heeft volgens mij er niet meer zoveel zin in.
    Dit snap ik ook wel met deze 'drukte'
    Tijd voor iets nieuws daar. Succes.

25. Internationaal Erp

Weer eens in Erp gegeten bij het Tramstation.

Het is al weer meer dan een jaar geleden dat wij hier hebben gegeten en toen was het niet zo goed, maar ik vind dat een herkansing moet.

Omdat wij niet hadden gereserveerd konden wij een tafeltje aan de voorzijde (bij de bar) uitkiezen/wij namen een tafeltje bij het raam.

Eerst een fles heerlijke Luis Felipe Edwards en Sauvignon blanc van nog geen 25 euro besteld gewoon heerlijk , deze ook gekozen omdat wij voor de vis gingen. Toen kwam er een plankje met stokbrood en kruidenboter, goed.

Voorgerecht:
    Mijn vrouw Mosseltjes gegratineerd en ik de scampi’s in knoflooksaus.

Beide voorgerechten waren mooi van portie en lekker.

Hoofdgerecht:
    Mijn vrouw, Kabeljauw filet met groenten (wortel, snijboon, witlof) dit was heerlijk maar de aardappelpuree was slecht (lijm).
    Ik het pallet van vis, met Coquille, Kabeljauw en Roodbaars met de zelfde groenten als mijn vrouw, HEERLIJK, maar ook jammer van de puree.

Bij het hoofdgerecht zat ook frieten en krielaardappels deze waren zeer lekker net zoals de mayonaise.

Het nagerecht:
    Mijn vrouw gewoon Koffie.
    Ik een heerlijk kaasplankje ,met een Danisch Bleu, een Vlierbeskaasje, een oud Hollandse kaas en een Franse kaas met mooie garnituur.

Dit was de herkansing en hebben geen spijt.

Tot een volgende keer.

lekker gegeten, sfeer is goed, zeker voor herhaling vatbaar

Zeer lekker gegeten en alles keurig verzorgd voor een grote groep van 17 personen!

Geweldig restaurant eten en drinken is er prima,en ook de bediening.
    Zeker een aanrader.

29. Internationaal Erp

Anita

Sfeer is goed
    Een gezellige jongeman in de bediening
    Saté was erg doorbakken maar verder waren alle gerechtjes die we hebben gehad lekker/goed.

Nergens lang op hoeven wachten

Wij waren er op een doordeweekse avond

Wij werden blij verrast.
    Werden keurig ontvangen. De jongeman legde ons uit hoe de formule werkte. Was heel duidelijk. Kregen snel een drankje .
    We hebben even rond gekeken .
    Het buffet zag er tip-top uit.
    Heel veel keus en het smaakte allemaal voortreffelijk!!!
    Voor ons is dit restaurant kwalitatief super.
    Wij hebben een nieuw stekkie gevonden. Lekker dicht bij huis. Een geweldige sfeer en..... super eten.
    Je krijgt een stempelkaart waar je een leuke korting mee krijgt als je de kaart vol hebt!!!
    AL MET AL EEN ECHTE AANRADER
    WIJ WORDEN VASTE KLANTEN.