Het Tramstation in Erp

Eigen parkeerplaatsen en parkeergelegenheid omliggende straten (alle gratis)

• OV

Lijn 25 (Veghel-Helmond), Lijn 253 (Buurtbus Veghel-Beek en Donk)

ma 10:00 - 22:00

1339192613 69
1519565698 65
1562006424 73

1. De gastvrouw was kei leuk en het eten was super

2. Ontvangst was goed. Kregen gelijk info voor iets te gaan bekijken. Bediening was super aardig. En we hebben super lekker gegeten. Min puntje dat de bedden heel erg door zakken. Ontbijt ook top veel teveel eigenlijk. 😀

3. Gerda &Alwin

Heel lekker gegeten, fijne bediening, echt een aanrader, we komen zeker terug.

4. Erik de Jong

Na een wandeling hier terecht gekomen. Positief verrast! Enorm lekkere en rijke lunch. Het leuke concept van de sliders, waarbij je zelf een lunchplankje samen kunt stellen viel bijzonder goed in de smaak. Volop keuze en goede kwaliteit. Eerlijke prijzen en uiterst vriendelijke bediening. Brabantse gastvrijheid!!

5. Dini van lankvelt

Heerlijk gegeten, goede sfeer!

6. A.G. Hagenaars

Heerlijk gegeten, zeer prettige bediening. Zeker een aanrader.

7. Anita en Will Cox

We zijn alweer bij de tramstation geweest. Heerlijk gegeten. Gastvrij lekker geslapen en goed ontbijt. Is aan te bevelen.

8. Via Social deal een 5 gangen menu. Moesten wel heeeeel erg lang wachten na 2.5Uur het hoofdgerecht. Een glaasje wijn a 6 euro is dik betaald. De jongeman in de bediening loopt het vuur uit zijn sloffen voor hem alle lof. Groenten waren echt wel hard daar kwam geen vork door. Dus ik denk niet dat we voorlopig nog eens terugkomen. Jammer.

9. Frits van Antwerpen

Wij hadden hedenmiddag het "genoegen " bij U te mogen lunchen…
    We hebben heel erg lang op onze bestelling moeten wachten, één van de gerechten was niet conform de gegevens op de lunchkaart, en de kwaliteit van het gebodene was duidelijk onder de maat.
    Wij hebben besloten om Uw etablissement in de toekomst niet meer te bezoeken…

Vriendelijke groet,
    Frits van Antwerpen.

10. Will en Riky

Onze complimenten voor de kok! Wij hadden een super gezellige avond met heerlijk eten en drinken. Mijn verjaardag werd afgesloten met vuurwerk en een lied door het personeel. Top!

11. We hebben zeer genoten van ons tripje naar het Tramstation, Het eten was er fantastisch lekker en genoeg, de sfeer en de bediening was ook super. Het enige kleine minpuntje was misschien de kleine kamer maar vergeleken met de prijs was het wel meer dan voldoende.
    Ik weet niet hoe ge voor dit restaurant een slechte beoordeling kunt geven want dan kunt ge beter thuis blijven.

12. Hebben gisteravond gegeten, wij vonden het jammer dat er zo weinig groenten bij is mag wel meer zijn.
    Hebben ook nog friet bij besteld of je nu met twee of vier personen komt krijgt net zo veel friet, alleen wij moesten 2,50 bij betalen. Ook waar we zaten tochten het wel erg.
    Maar ondanks alles was het toch goed, we komen er wel weer terug.
    Groetjes.

13. We hebben er heerlijk gegeten, ik met mijn maagverkleining.
    Fijn dat er kleine porties geserveerd worden, zodat ik gewoon met mijn man mee kon eten.
    Bediening was erg vriendelijk, en heeft gied uitleg gegeven hoe het werkte, maar aanleiding clean het invullen van een vragenlijst.
    We hebben er genoten en voor herhaling vatbaar

14. Ellen vos

Doordat er 2 grotere groepen waren, duurde het ontzettend lang allemaal. Jammer dat er dan niet meer personeel ingezet wordt. En het was er behoorlijk koud. Het heeft 2,5 uur geduurd voordat we voor en hoofdgerecht op hadden. De koffie hebben we thuis maar gedronken.

5,7
  15. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu en werden inderdaad erg positief verrast. Het eten was erg lekker, de sfeer super en de bediening GEWELDIG. Serveerder stond er alleen voor een vol restaurant. Hij deed het fantastisch. Jassen aannemen, eten serveren en alle drankjes zelf verzorgen. En alles goed op tijd. Aan hem kunnen veel bedieningen een voorbeeld nemen. Top, geen 10 maar een 11. Good job!

16. Bijna 2,5 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Alle gerechten waren heel zoet. Van de kruidenboter tot de tonijnsalade, de kipsalade en de saus bij de biefstuk. De tomatensoep leek wel stroop, zo zoet. Niet te eten. We zijn voor het dessert weggegaan, we hadden er genoeg van. Vriendelijke jongen in de bediening, maar liep in zijn eentje voor drank te zorgen en serveerde het eten en had het veel te druk om de borden weg te halen. Dat in een vol restaurant. Slechte zaak. We komen er niet terug.

2,2
  17. De sfeer is goed. Jas wordt netjes aangenomen en opgehangen. Tafeltje bij de entree ligt wat geisoleerd en het tocht er behoorlijk als er gasten in en uitlopen.
    Bediening is mager. Komt niet vragen of alles voldoende is en of je nog iets wil drinken, zelfs al staan de glazen leeg. Pas bij het afruimen vraagt men of het gesmaakt heeft. De kwaliteit van het eten is in een goede prijs - kwaliteit verhouding. De groentenhoeveelheid valt ons tegen maar is qua bereiding op orde. Men serveert er kleinere menu's voor mensen met speciaal dieetwensen of een maagverkleining. Zij vullen vooraf een wensenlijst in maar we hebben niet de indruk dat deze goed gelezen worden. Met een mierenzoet desert is de kans op een dumping nl. erg groot nl. en als dit vooraf is aangegeven verwacht je dat er rekening mee gehouden wordt. Het restaurant was goed bezet maar met 1 persoon in de bediening is het blijkbaar niet te behappen. Met een broodplankje en 'n hoofdmaaltijd in 3 uur zittijd vergaat je de behoefte aan een toetje en met een kopje koffie en thee nemen we teleurgesteld afscheid om er niet meer terug te komen.

18. Heerlijk menu gegeten. 6 gangen met kleine porties.

19. Ivm maagverkleining speciaal verrassings menu gekregen. Werd rekening gehouden met je wensen wat je wel en niet kan verdragen. Heerlijk genoten van het 4 gangen menu. Mn partner heeft het normale verassings menu gekregen en was ook zeer tevreden.
    Kortom lekker gegeten, goede sfeer en aardige bediening.

20. Gisteren met zoon gegeten.
    Eten was goed, bediening ook.
    Mooi interieur.
    Dat gaan we vaker doen.
    Prachtige omgeving trouwens.

21. Bij binnenkomst 30 minuten wachten voordat er gevraagd werd wat we te drinken wilde.
    Na 60 minuten pas voorgerechten op tafel.
    Het beloofde broodmandje kwam tegelijkertijd met het hoofdgerecht (ook pas weer na en uur)
    bediening is weinig actief, er moest iedere x zelf gevraagd worden om drinken.
    Kortom EENMALIG, wat een natte tosti tent.

2,4
  22. Antoinette te Wierik

Ik heb gisteren een 4 gangen menu op maat gehad ivm een maagoperatie. Dit was perfect. Ik heb eindelijk heerlijk gegeten: alles was goed doorgesproken wat ik wel of niet kan eten.
    Mijn man heeft een gewone menu gehad: jammer dat de groenten in het vet dreven. Misschien de volgende keer in minder vet wokken.

23. High tea gehad. Was geweldig.
    Echter bij binnenkomst was de vieze oude geur in het pand zo penetrant aanwezig dat het echt even duurde voor we konden genieten.
    De bediening en de hapjes daarentegen waren heel erg goed.
    Zou zeggen doe iets aan die geur daar is veel tegen te doen! Dan is het perfect.

24. Weer eens in Erp gegeten bij het Tramstation.

Het is al weer meer dan een jaar geleden dat wij hier hebben gegeten en toen was het niet zo goed, maar ik vind dat een herkansing moet.

Omdat wij niet hadden gereserveerd konden wij een tafeltje aan de voorzijde (bij de bar) uitkiezen/wij namen een tafeltje bij het raam.

Eerst een fles heerlijke Luis Felipe Edwards en Sauvignon blanc van nog geen 25 euro besteld gewoon heerlijk , deze ook gekozen omdat wij voor de vis gingen. Toen kwam er een plankje met stokbrood en kruidenboter, goed.

Voorgerecht:
    Mijn vrouw Mosseltjes gegratineerd en ik de scampi’s in knoflooksaus.

Beide voorgerechten waren mooi van portie en lekker.

Hoofdgerecht:
    Mijn vrouw, Kabeljauw filet met groenten (wortel, snijboon, witlof) dit was heerlijk maar de aardappelpuree was slecht (lijm).
    Ik het pallet van vis, met Coquille, Kabeljauw en Roodbaars met de zelfde groenten als mijn vrouw, HEERLIJK, maar ook jammer van de puree.

Bij het hoofdgerecht zat ook frieten en krielaardappels deze waren zeer lekker net zoals de mayonaise.

Het nagerecht:
    Mijn vrouw gewoon Koffie.
    Ik een heerlijk kaasplankje ,met een Danisch Bleu, een Vlierbeskaasje, een oud Hollandse kaas en een Franse kaas met mooie garnituur.

Dit was de herkansing en hebben geen spijt.

Tot een volgende keer.

25. Anita 107 punten

Sfeer is goed
    Een gezellige jongeman in de bediening
    Saté was erg doorbakken maar verder waren alle gerechtjes die we hebben gehad lekker/goed.

Nergens lang op hoeven wachten

Wij waren er op een doordeweekse avond

26. A v hulst

Om 19 uur gereserveerd voor verjaardag echtgenoot. Om 19:30 eindelijk de vraag wat we wilden drinken. 4 gangen verrassings diner. Een klein voorafje op en een aspergesoep, welke leek op zoutloze rijstepap. Na 2 1/2 uur te hebben gezeten, nog steeds geen hoofdgerecht gehad. Uiteindelijk besloten om te vertrekken zonder hoofdgerecht en nagerecht gegeten te hebben. Waar gaat dit fout?? 1 kok , 1 afwashulp en in de bediening, zichtbaar een jongeman die het vuur uit zijn sloffen loopt. Op Hemelvaartsdag hadden ze een blik vol personeel open moeten trekken!! Dus voor ons... Tramstation nooit weer, diep triest.

1,6
  27. De bediening door de oudere dame is goed, maar soms krijgen we ongevraagd een karaf i.p.v. een glas of friet van een andere tafel. We moeten zelf om drinken vragen.

De ambiance is erg leuk en de dame vertelt met vuur over de oude spoorlijn die hier gelopen heeft.

Het eten is echter waardeloos: regelmatig niet warm, smakeloos, spareribs die tegelijk gebracht zijn, zijn soms zompig en soms verbrand. De gamba's hebben soms waterige saus met rauwe uien en de keer daarna is hij weer heerlijk.

De waterige champignonsaus heeft zurige champignons uit blik. Vissalade ziet er leuk uit, maar smaakt nergens naar. Het gerecht ziet er prachtig uit, maar ook de kaviaar komt uit het zuur; smakeloos en bitter. Ook alle andere gerechten zijn zeer wisselend van kwaliteit en smaak. Boeuf bourguignon smaakt naar maizena en er zit totaal geen wijn in?!

Als we vragen waarom de 'pulled porc' niet losgetrokken is, krijgen we een boze blik.

Het diner kost erg weinig, maar dan nog had mijn broer het veel beter klaargemaakt. Nooit meer...

28. G Lucassen

Met 4 personen op 23 april hier gegeten via Grouponbon All you can eat. Helaas was het de prijs van 16 euro per persoon zelfs niet waard. De gerechtjes werden veel te traag gebracht, waren soms echt niet lekker, bijvoorbeeld het vispotje en de pasta. Uiteindelijk nog wat frietjes besteld om de honger te stillen... Wel een sfeervol restaurant.

3,7
  29. Annemieke

Drie minigerechtjes in drie uur tijd is niet goed. Er werd wel flink bijgeschonken, extra kosten... Zo jammer! Leuke sfeervolle inrichting.

1,9
  30. thea 592 punten

Al verschillende keren hier gegeten omdat we er kort bij wonen. Laatste keer was al weer een jaar geleden en toen waren we eigenlijk niet zo tevreden over het eten.
    Nu via Social Deal de formule all you can eat gereserveerd voor de helft van het geld. Wat afwachtend gingen we gisteravond richting Tramstation want ik had ondertussen toch wisselende dingen gehoord, maar het overtrof echt onze verwachtingen. Heel lekker eten, pauzes waren ook niet echt lang. Het briefje werd snel opgehaald voor de volgende gang. We hebben genoten, bediening ook voortreffelijk en heel vriendelijk...

31. Gerrie Betlem

We hebben heerlijk gegeten. Mooie ambiance, keurige bediening!

32. Monique Verploegh Chassé

Zaterdag 14.30 - het was lekker rustig - hadden we een super high tea met zowat al het lekkers dat je kunt bedenken :). Vooraf hadden we prettig telefonisch gehoord wat ons te wachten stond, dit bleek helemaal te kloppen. Judith bediende ons heel plezierig op onze wenken en haar collega's later ook.
    Men was druk doende om het restaurant in kerstsfeer te brengen, heel gezellig!
    Het restaurant heeft een gezellige en ouderwetse ambiance en interieur, waar wij ons heerlijk relaxed in voelden!
    We hadden het zó naar onze zin, dat we tot 19.30 zijn gebleven (met lekker wijntje tot slot :))!
    Prijs/kwaliteit: helemaal goed (hartig, zoet, koffie, thee)!

33. Ja we hebben lekker gegeten en het was gezellig, ook de bediening was goed. Voor herhaling.
    gr Hennie

34. Marleen

35. Het was erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar.

36. judit

37. Heerlijk 5-gangen diner. Het was een verrassingsmenu, maar bevatte precies datgene wat wij lekker vinden! Helemaal top, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

38. High tea was super verzorgd. Leuk dat ze ook aan de jarige gedacht hebben.

39. van Leuken

Een hele fijne avond met z'n vieren gehad en dat lag niet aan het eten. Het eten was te weinig voor de prijs die er voor betaald diende te worden.

Drie bestelden een voorgerecht. We kregen twee voorgerechten en op het derde moesten we een kwartier wachten. Het vermoeden bestaat dat ze deze vergeten was.

Het vlees was slecht gebakken. De Vlaamse friet was van buiten krokant, maar van binnen smaakte het als puree.
    Helaas moeten we concluderen dat we met een niet gevulde maag naar buiten zijn gegaan en met een vrij lege portemonnee. Van de fooi zijn we een ijsje wezen eten bij de zaak tegenover het restaurant.

40. Anne-Marie Geurts

Met mijn zus een overnachting met een high wine gedaan was super kan niet beter heerlijke hapjes een heel goede bediening gezellige sfeer kan niet beter.
    gaan er zeker nog eens terug!!!

41. Samen met mijn man de vakantie afgesloten en een heerlijk diner gehad. De rundercarpaccio was overheerlijk, de bediening geweldig en de sfeer in het restaurant super. Zeker een aanrader.

42. Super lekker en gezellige sfeer!

43. Heerlijk gegeten samen met vriendinnen, gezellig sfeertje! Zeker voor herhaling vatbaar.

44. Hans en Corrie

Weer heerlijk gegeten, avondvullend en gezellig, we gaan zeker weer eens terug. Neem je tijd en laat je lekker verwennen met de kleine gerechten, zeer aan te bevelen.

45. Fijne en sfeervolle avond gehad. Aangezien de minder positieve recensies, toch een poging gewaagd. Dit zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Goede bediening, lekker eten (wat andere hieronder vermelden hebben wij zeker niet zo ervaren). Aanrader!

46. margriet smolders

Hebben met 6 personen een heel gezellige middag gehad.
    Zeer nette ontvangst, met heerlijke appeltaart met veel slagroom. Nadat wij onze 9 km route hadden gelopen, hadden we wel weer trek. Kregen lekkere soep, en keuze uit diverse lunchgerechten.
    Niks als lof voor deze gezellige gelegenheid, waarbij de prijs meer dan uitstekend is, ten opzichte van het aanbod!
    Komen zeker nog eens terug.

47. Ik kan me helemaal aansluiten bij de vorige negatieve reacties! Ook wij konden het in een holle kies kwijt! Zo weinig! Alles in een klein eierdopje geserveerd. En het smaakte ook nog niet. Hebben heel lang moeten wachten tot het volgende kwam. Ze kwamen wel steeds vragen of alles naar wens was? Dan zeiden we nee... We zitten op eten te wachten. Daar werd niets mee gedaan. En als de serveerster het eindelijk een keer kwam brengen wist ze niet wat ze uitserveerde. Ze kende totaal niet wat het eten was. Al met al slecht en weinig eten! Slechte bediening? Veel te duur! Nooit meer naar toe?

1,6
  48. We zijn gisteren gaan eten via SocialDeal: Onbeperkt tafelen! Gelukkig een ruimte met airco, dat was wel fijn met 30 °C. Het ziet er gezellig uit, de toiletten zijn goed

Wij zijn om half 7 gekomen en zijn om 10 uur gefrustreerd gegaan.

Om 9 uur gaan zeggen dat we pas twee gerechtjes hadden gekregen en dat dat wel heel weinig was in de tijd dat we er waren. Na een kwartier kwam het 3e gerechtje met de mededeling dat ze het opgezocht had en dat we er vanaf 19.30 u waren (niet waar) en dat we nog buiten hadden gezeten!?!? Dat was ook niet waar, maar buiten zaten ze ook te eten?? Ook zei ze dat het een avondvullend programma was, maar dat moesten we blijkbaar zelf vullen, het werd niet met eten gevuld!!

De gerechten waren minuscuul, een garnalensalade in een dipsausschaaltje, mijn vork kon er niet eens in. Slappe sla met enkele garnaaltjes in een waterig sausje.
    De miniburger kwam tussen een broodje, hij was ongeveer een kwart van het oppervlak van het broodje!
    Ik had scampi's besteld en ik kreeg er wel 2! Blijkbaar vonden ze dat wat weinig en ik kreeg er 2 bij in een lekkere sweet chili saus. Daarna nog een keer besteld en toen kreeg ik we weer 2 maar dan in een heel andere romige saus?? Anderen hadden soep, deze was wel in een grote kop, de varkenshaas was ook een goede hoeveelheid.

Het personeel had totaal geen aandacht voor ons. Tussen de gerechtjes kwamen ze niet. We moesten zelf elke keer aangeven dat we iets te drinken wilden.

De smaak is soms goed en soms niet, het champignon-potje was meer een smakeloze ragout. De kok heeft nog nooit van garnering gehoord, het vlees kwam gewoon kaal op een bordje.

Ik raad af om hier te gaan eten.

2,8
  49. Een avondvullend programma. Verplicht onbeperkt tafelen: Van half 7 tot 10 uur gezeten, en het geringe aantal van in totaal 4 gerechtjes kunnen krijgen die ik bij elkaar nog wel in m'n holle kies kon stoppen.

Als je vervolgens vraagt hoe het kan dat het zo lang duurt, krijg je vervolgens geen excuses, maar verwijten dat je had kunnen weten dat het een avondvullend programma was.

Ook had het personeel totaal geen aandacht voor ons terwijl het toch echt niet vol zat. Continu moesten we vragen of we drinken mochten, en aangeven dat we ons briefje zo'n 20 minuten geleden hadden ingevuld.

Avondvullend was het zeker, maagvullend zeker niet. De smaak is gewoontjes. Niet zo'n aanrader dus.

4,5
  50. Een paar dagen geleden wezen eten bij Het Tramstation. Na alle negatieve recensies, wilden we toch een gokje wagen in dit restaurant.

De bediening was zeer vriendelijk. We kregen stokbrood op een leuk bordje geserveerd. Nadat deze op was, werd ons gevraagd of wij nog meer stokbrood wilden (er paste immers niet veel op het bordje).
    De gerechten werden erg snel geserveerd en waren erg lekker! Qua garnering had het misschien iets meer gemogen, maar het gaat immers toch om het stukje vis/vlees wat je besteld...
    Het was druk, alle tafels waren bezet. Toch hebben wij niet lang hoeven wachten en hebben wij hier heerlijk gegeten!

51. 4 brabanders

Via SD gegeten, was niet slecht, bediening was een beetje stuntelig maar deed zijn best (wellicht nieuw). Genoeg keuze via place mat bestellen, en prijs kwaliteit was goed te doen. Wij hebben gezellige avond gehad en goed gegeten, samen alleen toetje in koffie kopje en grote lepel erbij vonden wij niet zo geslaagd. Binnen zag er netjes en verzorgd uit, niets op aan te merken.

52. Wandelarrangement via Social Deal... nooit meer hier naartoe. Bij binnenkomst zijn wij eerst zo'n 15 minuten genegeerd. Uiteindelijk met koffie en gebak begonnen. Dit heeft bijna een uur geduurd, daarna de route gaan lopen.

Bij terugkomst eerst kopje soep gekregen en toen ging het mis. Wij konden een luxe salade bestellen echter na drie keer vragen bleek dat de "baas" aangaf dat we die niet kregen. We konden kiezen uit salade kaas / kip of een uitsmijter. Dit vonden wij niet correct omdat die duidelijk zwart op wit stond. Deze man konden wij niet spreken en de salade kip was een lachertje. Sla, geen dressing, een paar pinboompitten en croutons en een paar stukjes kip met erg veel vlieguren... Dus geen luxe salade voor ons helaas, pure misleiding hier en terugkomen doen we dus echt niet meer.

3,2
  53. zojuist wezen eten met onze 2 kids .Na alle slechte recensies waren we heel erg op onze hoede en bevreesd voor onze ervaring.Echter moeten we eerlijkerwijs zeggen dat de bediening top was en het eten voortreffelijk smaakte.
    De ambiance was gezellig en warm en we hoefden op geen enkel gerecht lang te wachten.
    Kortom...dikke pluim voor dit restaurant en vooral de bediening.

54. Vrijdag 5 juli bij Het Tramstation onbeperkt tapas gegeten via Social Deal. Met 6 kleine sneetjes stokbrood voor 4 personen en gewoon slecht gegeten, al het vlees lag in een bord saus en nergens was er iets van sla of groenten of dergelijks te bekennen. Als op een visje na, daar lag een krulletje sla onder, anders was de vis niet van het bord te onderscheiden. Frietjes mocht je los bij bestsellen maar op de kaart stond er een prijs van 2.50 achter. Het champignonpotje leek een dikke ragout, wat je uit het potje moest lepelen met weliswaar bestek wat er bijna niet in paste. Het eten was saai, smakeloos en de drankjes zeer aan de prijs. Wij zij zeker teleurgesteld en vinden het voor niemand een aanrader.

1,3
  55. Nog nooit zo slecht gegeten als bij Tramstation in Erp. Via social deal gereserveerd voor 4 personen, onbeperkt tafelen voor 14,- per persoon. Nu hadden we niet iets exclusiefs verwacht, maar het was zo slecht! 5 kleine gerechtjes gehad op ruim 3 uur tijd. Meeste tijd gewacht op eten zoals alle andere gasten. Eten was smaak- en fantasieloos. Bedienend personeel deed haar uiterste best en waren vriendelijk en namen de vele klachten van de gasten schouder ophalend op. Konden verder ook niks doen. Ik had mijn beklag gedaan, maar dit werd direct weer verwijderd op Facebook, alleen lovende recensies blijven staan. Hiermee wordt de klant vaak misleid! Vandaar voor service ook een 1.
    Het was voor ons 1 keer en nooit weer. Tevens jammer dat met de vele negatieve recensies niks wordt gedaan...enkel snel verwijderd!

56. Goede, zeer attente serveersters. Maar onervaren met negatieve beoordelingen. Kok die geen excuus aan kwam bieden voor het zeer slecht gekookte hoofdgerecht. Uiteraard volle pond moeten betalen voor het eten. Dus al met al een restaurant wat voor mij een dikke vette onvoldoende krijgt. Andy van der sluijs uit Gemert

1,5
  57. Wieke 26 punten

Via Social Deal hier tapas gegeten en het was echt een afknapper. Sommige gerechten waren smakeloos en fantasieloos. Een salade in een bakje waar je normaal een dip-sausje in zou doen, is heel erg onder de maat. Een toetje in een koffiekopje dat bij de een vol is en bij de ander nog niet eens voor een kwart is gevuld, is echt zo slecht. Een witte wijn bestellen en een karafje krijgen waar je 5,50 voor moet betalen, is ook schande. Met 6 personen hier gegeten en alle 6 vonden het slecht. Jammer maar hier komen wij dus nooit meer terug.

1,1
  58. Vreselijk! Alles gaat fout daar. Eten is allemaal smakeloos, gelukkig staat er zout op tafel in een potje wat ineens volledig in je eten beland. Je krijgt drinken in een karaf, maar je vraagt om een glas.
    Mega slechte ervaring! Eens maar nooit meer! Deze mensen zijn het niet waard om een restaurant te runnen!

1,2
  59. Zeer slechte ervaring, via Social Deal onbeperkt tafelen. Het eerste gerecht kregen we na een uur, in drie uur tijd vier hapjes gehad (de kwaliteit liet te wensen over). Het was dat we betaald hadden, anders waren we weggegaan. Bedienend personeel kon er niets aan doen de keuken kon het niet aan.

Ik kom hier nooit meer.

60. Van den Boogaart

Slecht. In het verleden hebben we heerlijk gegeten bij het Tramstation. We kwamen nu via Social Deal voor het vijf gangen menu. We kregen de indruk dat het menu nog uit de diepvries gevist moest worden en zo smaakte het ook.
    We werden heel goed bediend door een super aardige jonge knul. Hij vroeg ook steeds of alles naar wens was, tegen hem zijn we niet eerlijk geweest. Je bent " lekker" uit eten met vrienden en wil de sfeer niet verpesten. Wij gaan er nooit meer eten.

61. Elly van Liempt

Heerljjk gegeten in een warme ambiance met een fijn wijntje.

62. Ben en Gerry Beerens met kleinzoon Tim (19)

Via Social Deal een wandelarrangement geboekt voor vandaag in gezelschap van kleinzoon Tim (19).

We waren toe aan koffie met gebak, beiden waren heerlijk. Het gebak kwam van een plaatselijke bakker en was kakelvers, mmm!! De geur alleen al!

Vergezeld door een super vriendelijke ontvangst kon onze dag al niet meer stuk. Ondanks in het begin de miezer regen, hebben we toch een door ons aangepaste wandeling -minder nat gras opgezocht- van 10 km gemaakt en volop genoten van de omgeving.

Bij terugkomst hebben we de door ons gemaakte foto's nog even bekeken via de gratis WiFi en stond de soep al snel voor ons, gevolgd door een heerlijk broodje. De gastvrouw liet trots op ons verzoek wat meer van het interieur van Het Tramstation zien en die trots mag er zijn. Het heeft een sfeervolle ambiance gerelateerd aan de leeftijd van het goed onderhouden gebouw. Het ademt de liefde van de eigenaren die zij voelen voor hun taak om het bezoekers naar hun zin te maken.

Wij hebben in ieder geval een fijne dag gehad en gingen tevreden huiswaarts!

63. Boudewijn Coster

64. Ron 9 punten

Ik had me voorgenomen om nooit meer bij het Tramstation te eten (bij de vorige eigenaar), maar nu toch voordeel van de twijfel (nieuwe eigenaar). Moet zeggen je kunt voor € 20 geen michelin diner verwachten, maar wat we voorgeschoteld kregen was top, en zeker voor herhaling vatbaar. Zelfs al het personeel was zeer vriendelijk, en de wachtijden tussen de gangen door waren zeer acceptabel.

65. Al jaren vaste klant bij het tramstation en ditmaal hebben we het onbeperkt eten arrangement uitgeprobeerd. Dit liep uit in een grote teleurstelling. Voor 20 euro kun je niet super veel verwachten, maar de kwaliteit en randvoorwaarden waren ver beneden de norm.

Allereerst is het altijd vervelend als je een kwartier moet wachten. Eigenaresse heeft ons goed zien zitten, maar ondernam geen actie. Het feit dat zij alleen maar een beetje rondloopt is al irritant. We zijn naar binnen gegaan om ons nogmaals te melden.

Kwaliteit eten was mager, frites dubbel gebakken (moest speciaal om frites vragen) sauzen, zout, ect, saté droog en op gewarmd, helaas. Een glas wijn kan niet, dan maar een karafje voor 5,50. Ook te duur.

Nee, al met al geen succes met het tramstation. Inspelende op de tapashype lijkt een noodmaatregel om 't hoofd boven water te houden. Beter was 't bom kwaliteit voor te zetten met een eerlijke prijs. Het meisje wat ons bediende deed het super, maar zou beter tot haar recht komen in een restaurant met iets meer niveau.

66. Via social deals een 3 gangenmenu gehad. Heel gezellig restaurant, gastvrije bediening en het eten was erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

67. Via social deal een hightea geboekt bij het Tramstation in Erp. Bij binnenkomst stond er een serveerster achter de kassa, zij begroette ons niet en ging door met haar werkzaamheden. Een tweede serveerster vroeg of we gereserveerd hadden, waarop zij en haar collega blikken wisselden. We werden naar een afgeruimde tafel geloodst en kregen na ongeveer een kwartier een kop thee (geen lepeltje). Na ongeveer weer een kwartier kregen we een kopje aspergesoep en een pot heet water. Daarna werd er een etagère op tafel gezet. Daarop lagen kleine witte en bruine puntjes die absoluut niet vers waren. Als beleg een paar plakjes oude kaas (de laatste van het stuk kaas), een of ander ondefinieerbaar vlees (ik denk fricandeau) en zalm. De sla was ver te zoeken, een paar stukjes bladsla waren over twee broodjes verdeeld. De zoetigheden op het onderste bordje van de etagère smaakten muf, de muffins kwamen zeker uit de diepvries. Het leek er verdacht veel op dat wij niet verwacht werden en de restjes hadden gekregen. Deze hightea heb ik gekocht via social deal voor € 7,50 per persoon, maar het was nog geen € 5,00 waard ! En dan te bedenken dat hier normaal gesproken € 15,00 voor wordt gevraagd, schandalig !
    Kortom, onvriendelijk personeel, zeer slecht eten en dus nooit meer een high tea bij Het Tramstation in Erp !!!

68. Gezellig, sfeervol en kwaliteit. In 1 woord super!

69. Een nieuwe eigenaar die helaas zijn zaakjes niet goed voor elkaar heeft. Na anderhalf uur werd de soep geserveerd, die alles behalve warm was. De soep werd op ons verzoek terug gebracht naar de keuken, die we even later terug kregen en een beetje warmer was. Het hoofdgerecht duurde weer een uur voordat het opgediend werd. Het hoofdgerecht was warm en smaakte voortreffelijk. Tussen de maaltijden door hadden we met de andere gasten leedvermaak, iedereen moest lang wachten. Op sommige tijden had niemand binnen het restaurant iets te eten. Toen we het personeel hierop aanspraken, gaf men aan dat men te veel reserveringen had opgenomen en dat de zekeringen in de keuken steeds stuk gingen.

Jammer, het was in het verleden een erg goed restaurant.

4,1
  70. An 17 punten

Geweldige high tea gehad. Mooi gedekte tafel, super sfeervol, echt "English", en super aardig personeel. Echt een aanrader.. wauw. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen terug, voor wat dan ook. Graag wel vooraf even uitleggen hoeveel lekkers er komt want het is echt super veel en je weet niet wat je kunt verwachten. Dank Tramstation personeel, ik heb een geweldige middag gehad met mijn familie en ook zij waren erg enthousiast!
    Groetjes An

71. Voor het eerst hier gegeten sinds de nieuwe eigenaar er zit, dus wat zal het worden? Wij namen gewoon à la carte.

Het eerst kwam er een klein gerechtje van komkommer met limoen, lekker. Toen een broodmandje met tapenade en heerlijke kruidenboter. Mijn vrouw haar eerste was een mosterd soep. Ik had de gemarineerde scampi’s juiste manier heerlijk.

Hoofdgerecht pasta met diverse soorten vis voor mijn vrouw, ik had een duo van runderbiefstuk en lamsrug. Jammer dat ik medium had besteld en dat het iets te ver was. De groente bij de gerechten was wel weer prima en de bijpassende Vlaamse frieten met echte mayonaise waren heerlijk.

De koffie voor mijn vrouw en ik een overheerlijk kaasplankje. De wijn die wij hadden was een witte la Linda Chardonnay de huiswijn lekker.

Wij vonden het best goed.

72. Een Waardeloze High tea in dit restaurant. De gangen werden in 2 sessies op tafel gezet. De bonbons tegelijkertijd met de koude en warme gerechten. Als laatste de zoete gerechten. Een gemiste kans om van iedere gang te kunnen genieten. De smaken waren niet bijzonder. De bediening was meestal niet in de buurt en schone borden moest ik in de keuken gaan vragen. Het was geen verwen-hightea. Wij dachten onze 4 ouders met een bijzondere verwennerij te verassen. Maar zij waren er niet over te spreken en voor ons was het lullig.

73. Lia megens

Op 21maart j.l. High tea gehad. Er werd op hetzelfde tijdstip een verjaardagsfeestje gevierd. Zij hadden het heel gezellig, maar er was extreem veel geluid en natuurlijk mag dat. Maar wij hadden daar zoveel last van dat wij geen gesprek konden voeren en ook de uitleg van de medewerker bijna niet konden verstaan. Wij begrijpen niet waarom ze onze reservering aangenomen hebben zonder te vertellen dat er ook een feestje was. Een high tea moet gezellig zijn en een gelegenheid om lekker bij te kletsen. Ook zien er de hapjes niet uit zoals de foto's op de website doet vermoeden. Overigens de thee en de cappuccino waren heerlijk.

74. RJM Posthuma

Op 15 november 2013. Een heerlijke wild- en wijnproeverij gehad. Porties van 5 verschillende soorten wild met passende wijn erbij. Vooral de wildzwijnham met een volle Spaanse wijn was uitstekend. Bediening was
    prima. Voor zoiets is voor een herhaling vatbaar.

75. Gerrie Den Ouden

Gisteren heerlijk gegeten bij het tramstation. Normaliter zijn we niet van de kleine dorpjes, maar meer van de grote steden. Echter was het makkelijk te vinden en er was voldoende parkeergelegenheid. Van buiten af zag het er als een knus, warm restaurant. Dit bleek binnen ook zo te zijn, het interieur bestond uit antieke tafels met bijbehorende witte stoelen en straalde geheel warmte uit.

De gastheer kwam met een bord aan tafel met daarop, 4-gangen menu van de chef. Dit hebben we genomen met bijbehorende wijnen.

Alles was perfect op smaak en de wijnen pasten helemaal bij de gerechten.

Kortom: Top en zeer voor herhaling vatbaar!

76. Ingo 220 punten

Vandaag heerlijk gegeten bij Het Tramstation. We kwamen eigenlijk voor het aspergemenu, maar uiteindelijk gekozen voor het chef menu culinair (4-gangen menu voor fijnproevers). Je hebt het gevoel, dat dit restaurant structureel de zaken als eten en service goed voor elkaar hebben.

De bediening was goed, erg attent en alert. De samenstelling van de diverse gerechten was 'spot on', het klaargemaakte eten was erg lekker. De reddrumfilet (2e voorgerecht) was -naar mijn mening- net iets te droog en mijn lamsrack had net iets meer rosé mogen zijn (was verder supermals). Anders had ik een 10 voor het eten en drinken gegeven!

De aardbeienvariatie als dessert was een meer als verdienstelijke afsluiting van deze avond. Erg lekker.

In de details (waar nodig goed voorverwarmde borden, altijd fritessaus bij de friet, friet gratis na te bestellen) merk je gewoon, dat ze weten voor wie ze het doen: De klant! Aanrader!

77. Frank 657 punten

Hebben onlangs hier gegeten. Aan de bediening ligt het niet. Zeer vriendelijk en attent, maar je komt toch voor het eten en dat viel vies tegen. Ik had de nodige goede berichten gehoord, echter ik/wij hebben dat niet kunnen constateren.
    Ik had als voorafje een ovenpotje champignons met spekjes, met brood en salade. Ik moet zeggen dat de smaak goed was. "de room smaakte goed" Maar ik verwacht van een ovenpotje wel iets anders dan dat ik voorgeschoteld kreeg. Het was net een bakje champignonsoep met spekjes. Dun vloeibaar, terwijl ik iets ragout-achtigs had verwacht, in iedergeval een stuk steviger en geen soep, want dat was het wat ik kreeg.
    Als hoofdgerecht had ik een kalfsentrecote v/d grill met champignons en een saus van wodka en rivierkreeftjes. Ik heb geen wodka geproefd, maar had een entrecote met een pure champignonsaus. Wat een tegenvaller en dat is ook de groente die je er bij gepresenteerd krijgt. Een wel uitermate klein roosje broccoli en een kwart strengetje witlof met een klein stukje flauw smakende quiche.
    Het lijkt me dat ze hier eens snel iets aan moeten doen.
    Mijn tafelgenote had een varkenshaas. Dit was schandalig. Deze was voor ruim driekwart nog nagenoeg geheel rauw van binnen. Ik snap werkelijk niet dat men zoiets uit de keuken laat komen. Dan is er weinig controle van het kokend personeel. Je mag en moet toch verwachten dat men een varkenshaas goed kan bakken zodat deze licht rose en sappig bij de klant op het bord komt.
    Al met al een tegenvaller

5,1
  78. Ellen van der Heijden

De asperge en wijnproeverij was erg goed verzorgd en bijzonder lekker. Er werd ons alles uitgelegd over de goed bijpassende wijnen door een wijnspecialist. Ook de gerechten waren goed uitgezocht en natuurlijk ontbraken de asperges bij geen enkel gerecht! De wijnspecialist raadde ons aan om bij de heerlijke gerookte lamsham zowel de Chardonnay als de daarvoor bedoelde Veltliner te proeven en de Veltliner vonden wij echt véél beter bij dit goed gekruide gerecht passen omdat de Chardonnay daar iets te zacht van smaak voor was. Het was voor mij een geweldige ervaring om zó specifiek met proeven bezig te zijn. Ook viel het mij op dat asperges goed bij veel verschillende soorten vlees en vis te combineren zijn. Bij het lekker zoete nagerecht kwamen we er achter hoe lekker de verschillende porten hierbij kunnen smaken. De zaak was gezellig bourgondisch en sfeervol ingericht en er stonden zelfs katjes in een voorjaarsbloemstuk op de vensterbank. De bediening was erg betrokken bij ons en heeft ons goed verzorgd de hele avond. Ook complimenten voor de kok. Het is echt voor herhaling vatbaar!

79. De bediening was vriendelijk. Mijn varkenshaas gevuld met kaas en omwikkeld met Serranoham was hartstikke rauw. We hebben de ober geroepen. Duizendmaal excuses, mijn bord werd meegenomen naar de keuken. Mijn tafelgenoot kon dooreten. Wel werd mijn wijnglas gratis bijgevuld! Mijn bord kwam terug terwijl hij al lang klaar was en moest ik alleen eten. Echter de varkenshaas bevatte geen kaas en geen serranoham meer, het waren 3 kleine schijfjes geworden. Het smaakte niet lekker, geen kruiden alleen veel rode wijnsaus eroverheen. De groenten waren ontzettend weinig, een heel klein stukje broccoli en een sliertje witlof. De quiche was heel erg flauw...Ik ga hier nooit meer naartoe.

2,5
  80. Nog nooit zo'n slechte high tea gehad. Absoluut geen aanrader! De hapjes zijn minimaal qua formaat, van aanvullen is geen sprake. Niets exclusiefs, geen gehoor gekregen bij klagen. Nooit weer Tramstation Erp voor een high tea!!

81. matty nelissen

82. Anton van Pon

83. We hebben vandaag een high tea genoten in dit restaurant. Alles ging goed, het was goed verzorgd. Totdat degene die ons bediende (eigenaar of bedrijfsleider?) ons benaderde met de menukaarten en de vraag: "kan ik u van dienst zijn met de menukaart voor het diner?" Wij zaten waarschijnlijk te lang naar zijn zin.... Er was welgeteld nog 1 tafeltje bezet in het hele restaurant, dus naar ons idee had hij ons tafeltje nog niet echt nodig voor dinergasten. Bovendien was het pas 16.30 uur of 16.45 uur. Nog niet echt dinertijd lijkt ons. Wij hadden bovendien net zelf het plan opgevat te vertrekken...
    Onze jas, aangenomen bij binnenkomst, werd niet eens meer teruggeven maar moesten we zelf zoeken!
    Ik denk dat na dit onzes inziens toch redelijk onfatsoenlijk gedrag, de fooi die wij op tafel achter hebben gelaten, iets fatsoenlijker was!!!!!!!!!!!!

3,4
  84. Hier met het hele gezin (9 personen) gegeten. Mochten niet kiezen van het al la carte menu maar alleen uit een groepsmenu omdat we met te veel personen waren. Dit was van te voren bij reserveren niet vermeld.
    Te weinig frites bij het hoofdgerecht (voor 9 personen 2 kleine schaaltjes). Extra schaaltje komen gewoon op de rekening !
    Over bovenstaande uiteraard onze ongenoegens geuit maar het kleine beetje korting wat we kregen maakt de avond dan niet meer goed.
    Kippensoep was wel heel erg gekruid en een persoon had een parelhoentje wat ‘stiekerig’ was.
    De meeste van ons gezelschap zul je hier niet snel meer zien.

4,1
  85. We hebben nu al verschillende keren hier gegeten met veel vrienden en elke keer was het goed.

Heb er zelf al enkele keren een high tea gedaan met vrienden en collega's op verschillende tijden.

Elke keer goed. Vragen of mis je iets, wordt onmiddelijk iets aan gedaan.

Gezellige omgeving, leuk personeel en koks.

Gaan we volgende week nog maar een keer.

86. In één woord: goed. Met een paar collega´s een erg leuke avond gehad, veel plezier, laat geworden. En aan deze plezierige avond heeft het Tramstation met goed personeel en errug lekkere gerechten zeer bijgedragen. Goede wijn ook trouwens.

87. Prime restaurant, vol verrassingen, mooi opgemaakte borden en lekker en fijne ambiance, prima personeel. Gaan er nog eens naar toe, voor herhaling vatbaar.

88. Hier al een paar keer heerlijk gegeten, het niveau is elke keer weer beter, leuke gerechten, goed bereid door een plaatselijke chef-kok, vertelde men ons.

Komen hier zeker terug, we zijn nieuwsgierig hoe dit bedrijf zich ontwikkeld.

89. Elly Flier

Vandaag een lunch en avondeten gebruikt.
    Lunch: i.p.v. een broodje gezond kregen wij een broodje met ham en kaas. Prima maar niet als je vegetariër bent.
    Op onze opmerking hierover kregen wij als antwoord dat er een hulpkok was die zijn eigen interpretatie gaf aan de menukaart.
    's Avonds zou de "echte" kok aanwezig zijn en dus reserveerden wij een tafel.
    Om 18.10 arriveerden wij en bestelden een aperitief en ons eten. Om 19.50 werden de schotels voor onze neus geschoven. De mosselen waren niet om aan te zien en de smaak was in verhouding.
    Van de ober vernamen wij dat de kok dezelfde meneer was als die van 's middags.
    Alles bij elkaar een grote afknapper. Ons zien ze er nooit meer.

90. Amuse en bronwater op tafel hoort er (gratis) bij. Prima gegeten, heerlijke ceasar salad! Prettige bediening.

91. Peter & Evelien

gewoon heel lekker

92. Al verschillende keren hier gegeten en iedere keer weer fantastisch

93. Wat een onverwachte klasse! Heerlijk gegeten in een erg mooie zaak. Hier komen we nog vaker terug.