Het Tramstation in Erp

Er is geen oprechter liefde dan de liefde voor lekker eten!

Eten & drinken 7

• do lunch 11:00 - 17:00 diner 16:00 - 22:00
  • vr lunch 11:00 - 17:00 diner 16:00 - 22:00
  • za lunch 11:00 - 17:00 diner 16:00 - 22:00
  • zo lunch 11:00 - 17:00 diner 16:00 - 22:00

Een creatief en stijlvol 5-gangenmenu in een sfeervolle ambiance, nu voor 27,00!

Het Tramstation, gelegen in Erp, is een prachtig restaurant waar je kunt genieten van heerlijke, stijlvolle en sfeervolle gerechten. Dagelijks wordt hier gewerkt aan hun passie: de bereiding van creatieve en stijlvolle gerechten. Vers, vernieuwend, en waar mogelijk met ingrediënten uit duurzame landbouw, vangst en kweek. De inspirerende samenwerking met lokale producenten stimuleert Het Tramstation om juist van deze streekproducten culinaire verrassingen te maken en deze aan u te serveren. U deelt tenslotte onze passie voor lekker eten!

Voor dit 5-gangenmenu heeft u bij sommige gangen verschillende keuzes.
De voorgerechten zijn Graved lax (Gemarineerde zalm/Zeezout/Suiker/Dille), Carpaccio van Runderhaas (Truffel crème/Padano/Pittenmix), Gerookte aubergine (Hangop van boerenyoghurt/espuma van rode biet) en Hertenpate (Olijf/Bamboe).
Als soep is er de keuze uit Courgette crème soep (Crème fraise/ croutons), Heldere ossenstaart soep (Fijn garnituur/vleugje Armagnac) en Tomatensoep (Pomodori Tomaten).
Als tussengerecht worden gegrilde Coquilles (Knoflookschuim/beurre blanc/punt paprika) geserveerd.
Dan heeft u de keuze uit een Vis hoofdgerecht, zijnde: Zeebaars gegrild (Zoete aardappel/kreeftensaus/groente garnituur), een Vlees hoofdgerecht, zijnde: Runderhaas (Bospaddenstoelen mix/rode kool/aardappeltaartje) of een Herten rug filet (witlof/stamppotje/wildsaus), of een Vegatarisch hoofdgerecht, zijnde: Enveloppe van Pittige groenten mix (Filodeeg/Basmatirijst/Gepofte tomaat).
En als afsluiting wordt er een verrassingsdessert geserveerd.

Wilt u ook delen in de passie van Het Tramstation voor lekker eten, reserveer dan nu dit creatieve en stijlvolle 5-gangenmenu voor slechts 27,00!

54,50 27,00 -50%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2017

Genieten van een Tramrit door de kaart met het 'Wat maak je ME-NU', nu voor 19,50!

Tijdens deze Tramrit krijgt u 6 diverse gerechtjes geserveerd. Ieder gerecht heeft zijn unieke kenmerk waardoor uw smaakpupillen optimaal benut zullen worden. U kunt uw wensen altijd vooraf doorgeven, dan wordt hier rekening mee gehouden door Het Tramstation. Reserveer nu deze deal en verzeker uzelf een plekje op deze Tramrit, voor slechts 19,50!

Dit menu is ook van donderdag t/m vrijdag beschikbaar voor slechts €24.50

29,50 19,50 -33%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2017

Passie voor lekker eten!

Het Tramstation: een prachtig restaurant voor een heerlijk, stijlvol en sfeervol diner
of aangename lunch.

Dagelijks, in alles, zijn wij bezig met onze passie: de bereiding van creatieve en stijlvolle gerechten. Vers, vernieuwend, en waar mogelijk met ingrediënten uit duurzame landbouw, vangst en kweek. De inspirerende samenwerking met lokale producenten stimuleert ons om juist met streekproducten culinaire verrassingen aan u, onze gast, te serveren. U deelt tenslotte onze passie voor lekker eten!

Graag ontvangen wij u in ons sfeervolle restaurant voor een aangename lunch of plezierig diner. U bent van harte welkom!

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, biologisch, suikervrij en lactosevrij
Foto van Het Tramstation in ErpFoto van Het Tramstation in ErpFoto van Het Tramstation in ErpFoto van Het Tramstation in ErpFoto van Het Tramstation in ErpFoto van Het Tramstation in ErpFoto van Het Tramstation in ErpFoto van Het Tramstation in Erp

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Rustig, huiselijk, gezellig, romantisch en zakelijk
Voorzieningen
High-tea, terras en Wi-Fi
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
65 zitplaatsen en maximaal 45 personen in één groep
Betalen