Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ermelo verdeeld zijn.

1. Wederom klopt de bestelling niet, kroket met betaald maar niet gekregen, friet speciaal zat er ook niet bij. Medewerkers zijn meer met elkaar bezig dan met de bestelling. Friet bakjes worden ook steeds kleiner en voor de helft gevuld met keiharde kleine stukjes friet die je vervolgens weggegooid

2. Eetcafé Ermelo

R kuiper

Wat een leuk verjaardagsetentje moest worden werd een fiasco. Zaterdagavond gereserveerd om kwart voor zeven, om kwart voor 8 gevraagd waar ons eten bleef, kwam er aan zeiden ze. Kwart over 8 nog niets. Hebben geklaagd en onze drank af gaan rekenen en weggegaan. Jammer van deze avond.

3. Anoniem

Het was heel erg gezellig en het eten was prima en heerlijk. De champignonsoep was verrukkelijk, en heel erg goed gevuld. Het was ook fijn dat we om half een al warm konden eten. De bedoeling was om te lunchen, maar nu hoefden we thuis ook niet meer te koken, en konden het met een broodje af.
    Het was al behoorlijk druk, wat ik niet verwacht had. We zaten heerlijk aan een ronde tafel wat erg gezellig is als je met 4 personen bent. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn hier vroeger in onze jonge jaren al eens wezen langlaufen met onze vrienden en dan gingen we daar ook meestal wat drinken of eten.
    We komen hier zeker nog weer terug.

4. Vaker gegeten. Maar dit was ronduit slecht. Rode kool niet warm. Uit de magnetron? Vleesspies leek wel van vorige week.

Prijs te hoog voor de kwaliteit. Bediening stond buiten zelf een wijntje te drinken en te roken.
    Dat wordt em niet meer.

4,9
  5. Kleine eetwaren Ermelo

Wat een heerlijke volle groentensoep, een aanrader voor een klein tussendoortje of voor een volledige maaltijd. Groet Marinanne & Bert Harderwijk.

6. Eten was heerlijk. Service goed.

7. Internationaal Ermelo

Pea v Willigen

We hebben heerlijk gegeten, voor de vis kom ik al naar jullie toe… en altijd aardige bediening!

8. Rian de Lange

Ik heb een broodje kipdöner en salade besteld en was gewoon perfect. Veel vlees, vers, de sla en tomaat. Weinig aan toe te voegen. Twee dagen later een calzone gehaald en eigenlijk niet te verbeteren. Ga zo door en zeker niet duur voor wat je krijgt.

9. Gewoon gezellig en de locatie blijft bijzonder!

• Eindcijfer 9,2
  10. 5 November voor het eerst hier gegeten.
    De bediening was super vriendelijk en erg beleefd het eten was ook lekker de keuze van de kaart mag wel wat meer bij komen.
    Verder was het erg druk en dicht op elkaar met stoelen jammer. En rumoerig, was af en toe net een kippenhok, doe daar wat aan.
    Maar eten heerlijk.

11. Erg gezellig restaurant, met leuke bediening…

12. Aziatisch Ermelo

Maria Hendriks

Vanuit de restaurant week hier gegeten. Het eten was lekker. Maar ik vond het niet fijn dat de bediening geen idee had van een bijpassende wijn. En het gerecht met garnalen was muf. Dit heb ik gemeld en de bediening zei dat ze wel goed waren. We kregen een nieuwe schaal gamba's met rijst. Samengevat hadden we meer verwacht.

13. Aziatisch Ermelo

Heerlijk gegeten, net als je bij een Chinees restaurant verwacht, komen zeker terug en aan te raden als je van dit soort eten houdt 👍👍👍

14. Goedemiddag , gisteren lekker gegeten bij uw restaurant. Goede kwaliteit en prima service 👍👍bvd G&H

15. Lisanne Stegeman

Gezellige sfeer, zeer goed oog op hygiëne en een vriendelijke eigenaar! Alle gerechten smaakten super vers. Zeker een aanrader!

16. Roy van Asselt

Gewoon goed eten voor nette prijs.

17. Bestel je biefstuk niet leverbaar, bestell je zalm niet leverbaar dan Maar een schnitzel.
    Door de serveerster aanbevolen niet te eten frites op de bon ronduit waardeloos zonde van mijn geld moest toch het volledige bedrag betalen.

18. Vandaag gegeten hier wat vies. Nooit meer. Niet kind vriendelijk ook nog eens.
    Kind had 45 min al gewacht op eten.
    2 Jaar geen tekeningen niks kind had honger! We wilden weg gaan ze zegt u papiertje hangt er nog.
    Ik zeg dan gaan we klaar kind moet eten hé we hadden ook nog eens een baby van 3 maanden bij ons. Markt was er alles open terwel ze zeg we hebben personeel te kort. Gooi je de terassen en overkant terras open lijk me niet.
    Ze konden het niet bij benen want de klanten lopen zo weg en terecht. Veel bezig met mensen die op de markt lopen nee nooit meer wat slecht ook eten half koud. En snitsel was vies aangebakken saus er over heen nee bah.

4,5
  19. Nadieh roelofs

Het eten om 17:50 uur besteld, schatting was dat het eten om 18:40 uur werd bezorgd. Het eten kwam pas om 19:25 uur! Er miste nog een patat, hier voor gebeld en de baas zou mij terug bellen, dit is niet gebeurd! Voor een patat betaald en niet gekregen.. Het eten kwam lauw aan… 4 kids die zolang moesten wachten op het eten.. Maak dan geen schatting en wees eerlijk hoelaat het eten er kan zijn..

2,6
  20. Aziatisch Ermelo

Pea v Willigen

Alles was top, eten bediening en de ambiance geweldig, werden zelfs twee kachels voor ons geplaatst buiten!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

21. Bij zowel bezorgen als afhalen, het gaat altijd mis. Een eigen hamburger samenstellen met diverse toppings, ga er maar vanuit je een totaal andere burger krijgt dan je hebt besteld. Geef die mogelijkheid dan ook niet als het personeel dit niet aankan, maar ja het is ook niet ouder dan 15 jaar. Deze review plaats ik nadat het 4x fout is gegaan in 1 maand tijd, ben er nu klaar mee. Misschien tijd voor een nieuwe eigenaar?

22. Pizzeria Ermelo

Grote groep maar prima gegaan. Heel goed verzorgd.

23. Erg druk, te druk. Weinig personeel. Patat okee, slappe satésaus. Hamburger op broodje, prima vlees, zat heel veel saus op, weinig sla. Te weinig ruimte om te wachten. Prijs kwaliteit matig. Vorige keer ook iets niet geleverd bij bestelling. Ik ga er niet meer heen.

24. Marthijnmulder

Onze ervaring was helaas minder.
    4 Schnitzels besteld, maar 't was gewoon niet lekker. Helaas gooide iedereen het weg.
    Niet voor herhaling vatbaar.

2,6
  25. Aziatisch Ermelo

Tessaklavers

Eten viel mee, dessert zeer slecht. Was er ook niet echt schoon, vieze ramen. Bediening zetten constant het WARME voor de kinderstoel van een 8 mnd oude baby zeeeer slecht niet voor herhaling vatbaar

2,7
  26. Vandaag een pizza besteld. Vega. Een heerlijke pizza, warm en snel bezorgd. Smaakvol.
    De volgende keer weer van Kapydokia.
    Een aanrader.

27. Bij binnenkomst rond 16:00 uur komt de geur van oud frietvet je tegemoet. Tafels vol etensresten. Vloer achter de toonbank eveneens vol friet en andere etenswaren. Personeel loopt op gympen en hebben oude vieze kleding aan. De 1 heeft een bruine pleister op zijn hand ipv een blauwe. Groenten word met de blote hand gepakt, dit personeel kan best een cursus hygiëne volgen. Friet was erg droog en niet te eten. De prijs is absurd hoog, zeker de helft duurder dan de gemiddelde andere frietzaak. Friet zit na 2 dagen nog in de weg dus zeker geen aanrader.

1,6
  28. We kwamen binnen en gingen aan een tafel zitten, voor 4 pers. We waren met 2 pers.
    Er kwam een serveerster vragen of er nog meer bij kwamen. Nee dus. Dan mochten we daar niet zitten, was gereserveerd terwijl dat er niet opstond. Er kwam een ober bij om te zeggen, dat we daar weg moesten op een onvriendelijke manier. Waar moesten we dan heen. Op afstand werd gewezen daar of daar, dat waren ook plaatsen voor 4 pers. Het eten was prima maar de manier waarop deze meneer met gasten omgaat vonden erg onvriendelijk.

29. We zijn 16 december in de namiddag wezen borrelen en had gereserveerd voor tafel 7 personen op leuke plek, we kwamen in de ontvangst hal te zitten en hebben de gehele avond in de kou gezeten en een grote herrie naast ons en de deuren stonden iedere keer los wat niet aangenaam was en niet voor ons maar meerdere gasten klaagden.
    Hoop als we nog een keer terugkomen op een fijnere plek want je moet er wel het volle pond voor betalen.

30. Opnieuw heerlijk gegeten bij dit authentieke Griekse familierestaurant (sinds 1984!) Bediening was zeer vriendelijk en attent. Het gezellige & lekkere etentje is zeer zeker voor herhaling vatbaar!