Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ermelo verdeeld zijn.

Jammer. Prijs schept verwachtingen die niet worden nagekomen. Vis niet goed van kwaliteit, bar weinig groenten. Bediening afstandelijk en niet adviserend.

1,7

“fijnproever”

Hoge verwachtingen na het lezen van de recencies maar helaas werden die niet waargemaakt. Veel keus inderdaad maar dan weet je eigenlijk al dat het niet allemaal vers en/of zelfgemaakt kan zijn door de kok zoals de geitenkaas met spek zoals ik deze in de supermarkt koop, yoghurtijs in taartpuntvorm gelijkend op die van de groothandel, een pokébowl met sushirijst die veel te klef en niet gaar was. De gerechten stonden vaak opvallend snel op tafel. Dan rijst bij mij de vraag: hoe lang staat het al te pruttelen of in de koelkast klaar?
    En dan, zoals in zoveel restaurants, bijna alles zo enorm zout. Wel slim, want je blijft drinken bestellen. Maar lekker? Nee. Met goede kruiden bereik je m.i een beter ( en gezonder) resultaat.
    Voor ons dus helaas geen tweede keer. Jammer, want het concept is echt leuk!

Super goed. Goede kwaliteit en onbeperkt. En een mooie kaart en vriendelijke bediening die als ze het eten brengen nogmaals alles toelichten wat het is. Zeer positieve ervaring!!

Mooie ambiance en lekker eten.
    Voor herhaling vatbaar!

W.Den Boer

We hebben genoten, mooi restaurant, misschien een puntje, je kon elkaar soms niet goed verstaan, iets aan de akoestiek verbeteren is dat een optie. Eten was goed en de bediening top.

6. Aziatisch Ermelo

Jannette de Boer

Heerlijk gegeten weer!!!

Andre Kooijman

Boshuis Drie is een begrip! Wij komen hier al vele jaren, altijd naar volle tevredenheid. Vandaag vanuit Garderen naar Drie gelopen. Heerlijk cappuccino gedronken, daarna wat kouds met een borrelgarnituur. Eindelijk een origineel garnituur met toastjes zalm en carpaccio! Echt een aanrader.
    Kortom: unieke locatie met bijpassende sfeer en kwaliteit. Wij komen terug!

9. Aziatisch Ermelo

Op 2e kerstdag gegeten bij Japas.
    Het was helemaal volgeboekt.
    Wij hebben 3 x besteld maar hadden tot 20.00 Uur de tijd. Als je meer wil bestellen.
    Mag je flink dooreten want dan te kort tijd.
    Omdat het te druk is. Teveel tijd tussen serveren van gerechten.
    De bediening was vriendelijk en heeft hard gewerkt. Kwaliteit van gefrituurde gerechten waren iets minder dan gewoonlijk.
    Verder lekker gegeten.

10. Aziatisch Ermelo

Gezellige 2e kerstdag gehad bij jullie!
    Heerlijk gegeten en de bediening was top!
    Mijn complimenten hiervoor.

11. Internationaal Ermelo

Lekker gegeten voor een iets bovengemiddelde prijs.
    Grote porties en erg veel friet voor 2 personen ;-)

van het huis nog lekkere amuse gekregen.
    Top.

Erg sympathiek personeel! Wij hadden op de parkeerplaats van plek in de auto gewisseld en mijn mobiel was van de schoot gegleden in de sneeuw. 3 kwartier later waren we thuis en kwamen we erachter. Wij Wok-in gebeld, zij in het donker en de sneeuw gezocht en gevonden. Hebben we het opgehaald. Ze wilden niet eens een fooi.
    Zodra we in de gelegenheid zijn, gaan we daar eten!
    Super tof van jullie, mensen van de Wok-in!!!

13. Pizzeria Ermelo

Eergister hier wezen eten. Als voorgerecht had ik carpaccio. Deze was heerlijk! Echt een aanrader. Als hoofdgerecht had ik een pizza hawaii. Deze was ook erg lekker. De service was goed en vriendelijk. Wij komen zeker terug.

14. Pizzeria Ermelo

Yassy Yass

15. Nederlands Ermelo

Soep werd lauw geserveerd, terug gestuurd!
    Herten biefstukje, ik vraag goed door bakken, heb een hekel aan bloed op mijn bord! Toen ik het kreeg was het nog rood van binnen,
    gebakken aardappeltjes waren erg lekker, mijn compliment!

Eten en drinken 6,5
    service 7
    sfeer 8
    prijs / kwaliteit 6

Drie weken geleden gereserveerd voor 15 personen in de Jachtkamer. Prima staat genoteerd. Vandaag toch nog even bellen of er genoeg kinderstoelen aanwezig zijn. Nee mevrouw u heeft niet gereserveerd. Het staat niet gereserveerd. Zeer slecht en onprofessioneel! Jammer dat hier zo mee om word gegaan. En dat terwijl we er zeer regelmatig te gast zijn. Erg terleurgesteld… Gelukkig iets anders kunnen vinden.

17. Nederlands Ermelo

Anita Sinyangwe

Gezellig restaurant, goed bereikbaar en toegankelijk voor minder validen. Vriendelijke bediening. De menukaart was verrassend en het eten lekker. Minpunt was dat we erg lang moesten wachten op het eten, maar het was erg lekker, dat maakte het weer goed. Wel wat aan de prijzige kant.

A van laar

Super. Gezellig, ruim, schoon en niet duur.

19. Nederlands Ermelo

Echt super gezellig. En de beste biefstuk van Gelderland top.

Jacqueline

Al vele malen met veel plezier hier gegeten maar vanavond wel heel erg zoute patat geserveerd gekregen. Na 3 uur heb ik nog steeds een erg zoute smaak in mijn mond. Hier zien ze mij voorlopig niet meer terug.

We werden zeer onvriendelijk ontvangen. En uit het niets na 3 kwartier werden we dringent verzocht weg te gaan ivm de volgende klanten die stonden te wachten. Ook bij iedere bestelling een geiriteerd gezicht van iedere mederwerker. Absuut geen aanrader.

22. Internationaal Ermelo

Gijs

Een paar keer per jaar komen wij bij de Schout van Ermel met onze fietsgroep uit Dronten.
    En altijd voelen wij ons welkom.
    De sfeer, de service, de koffie met heerlijke appeltaart en echte slagroom is altijd geweldig.
    Een extra service ligt buiten op de stoep, een 6 meter lang kabelslot waar wij onze racefietsen mee op slot konden zetten.
    De Schout van Ermel, een fietsvriendelijke top café restaurant.

23. Pizzeria Ermelo

Slechte ervaring, kwam hier al jaren en had inktvisringen besteld echter deze waren niet te kanen dus teruggestuurd. Komt de baas op hoge poten aanlopen en zet ons met veel bombarie voor de hele tent voor lul. Nee daar komen we niet meer, jammer dat het zo moest. En jammer dat ik hier jarenlang geld naartoe heb gebracht.

Het eten is er top, alles is vers, maar de klantvriendelijkheid en de service, daar kom je graag voor terug.

Waardeloze tent. Bellen na een bestelling een half uur later dat ze de bestelling niet willen doen!
    Blijkbaar druk vanwege oktoberfeest in Ermelo. Maar er zijn meer maanden in het jaar dus DONERSPECIALIST bekijk het maar.

Wauw wat een mooie zaak hebben jullie. Ik woon verder weg en ben na de wederopbouw van jullie bedrijf niet meer geweest. Afgelopen weekend jullie weer bezocht… Geholpen door vriendelijk personeel en de kwaliteit die jullie altijd al leverden hebben jullie zeker behouden. Verse vis, lekker gepaneerd en goed gebakken… Als ik dichterbij woonde kwam ik elke week even langs… Ga zo door en zeker tot de volgende keer.

Bij de Groot altijd goede kwaliteit. Heel leuk personeel erg vriendelijk! De paling is overheerlijk erg goed gerookt!

28. Internationaal Ermelo

Henk en Gerda

Als afscheid, omdat we voorlopig naar Portugal gaan, gedineerd bij het Wapen. De chefkok heeft ons met een verrassingsmenu verbaasd.
    Zowel voorgerecht, het hoofdgerecht
    (heilbot dat we nog nooit hadden gegeten) en het leuke toetje waren perfect en de bediening prima.

Vet vet vet...kibelling is altijd zeer vet van de frituur. De olie wordt te weinig ververst. Hierdoor heel donker bruine kibbeling en zeer (verkeerde) vette vis.
    Hygiëne is ook beneden maat. Geen handschoenen en handen worden steeds afgeveegd aan hetzelfde onsmakelijke doekje. (Of zelfs aan de trui).
    Deze recensie komt tot stand na zeker tien bezoeken. Graag verbeteren beste visboer... Wij willen graag blijven komen maar dit is niet OK.

Ah Berendsen

Goed concept, net personeel. Smaakvol ingericht.