Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ermelo verdeeld zijn.

Erg sympathiek personeel! Wij hadden op de parkeerplaats van plek in de auto gewisseld en mijn mobiel was van de schoot gegleden in de sneeuw. 3 kwartier later waren we thuis en kwamen we erachter. Wij Wok-in gebeld, zij in het donker en de sneeuw gezocht en gevonden. Hebben we het opgehaald. Ze wilden niet eens een fooi.
    Zodra we in de gelegenheid zijn, gaan we daar eten!
    Super tof van jullie, mensen van de Wok-in!!!

2. Pizzeria Ermelo

Eergister hier wezen eten. Als voorgerecht had ik carpaccio. Deze was heerlijk! Echt een aanrader. Als hoofdgerecht had ik een pizza hawaii. Deze was ook erg lekker. De service was goed en vriendelijk. Wij komen zeker terug.

3. Pizzeria Ermelo

Yassy Yass

4. Nederlands Ermelo

Soep werd lauw geserveerd, terug gestuurd!
    Herten biefstukje, ik vraag goed door bakken, heb een hekel aan bloed op mijn bord! Toen ik het kreeg was het nog rood van binnen,
    gebakken aardappeltjes waren erg lekker, mijn compliment!

Eten en drinken 6,5
    service 7
    sfeer 8
    prijs / kwaliteit 6

Drie weken geleden gereserveerd voor 15 personen in de Jachtkamer. Prima staat genoteerd. Vandaag toch nog even bellen of er genoeg kinderstoelen aanwezig zijn. Nee mevrouw u heeft niet gereserveerd. Het staat niet gereserveerd. Zeer slecht en onprofessioneel! Jammer dat hier zo mee om word gegaan. En dat terwijl we er zeer regelmatig te gast zijn. Erg terleurgesteld… Gelukkig iets anders kunnen vinden.

6. Nederlands Ermelo

Anita Sinyangwe

Gezellig restaurant, goed bereikbaar en toegankelijk voor minder validen. Vriendelijke bediening. De menukaart was verrassend en het eten lekker. Minpunt was dat we erg lang moesten wachten op het eten, maar het was erg lekker, dat maakte het weer goed. Wel wat aan de prijzige kant.

A van laar

Super. Gezellig, ruim, schoon en niet duur.

8. Nederlands Ermelo

Echt super gezellig. En de beste biefstuk van Gelderland top.

Jacqueline

Al vele malen met veel plezier hier gegeten maar vanavond wel heel erg zoute patat geserveerd gekregen. Na 3 uur heb ik nog steeds een erg zoute smaak in mijn mond. Hier zien ze mij voorlopig niet meer terug.

We werden zeer onvriendelijk ontvangen. En uit het niets na 3 kwartier werden we dringent verzocht weg te gaan ivm de volgende klanten die stonden te wachten. Ook bij iedere bestelling een geiriteerd gezicht van iedere mederwerker. Absuut geen aanrader.

11. Internationaal Ermelo

Gijs

Een paar keer per jaar komen wij bij de Schout van Ermel met onze fietsgroep uit Dronten.
    En altijd voelen wij ons welkom.
    De sfeer, de service, de koffie met heerlijke appeltaart en echte slagroom is altijd geweldig.
    Een extra service ligt buiten op de stoep, een 6 meter lang kabelslot waar wij onze racefietsen mee op slot konden zetten.
    De Schout van Ermel, een fietsvriendelijke top café restaurant.

12. Pizzeria Ermelo

Slechte ervaring, kwam hier al jaren en had inktvisringen besteld echter deze waren niet te kanen dus teruggestuurd. Komt de baas op hoge poten aanlopen en zet ons met veel bombarie voor de hele tent voor lul. Nee daar komen we niet meer, jammer dat het zo moest. En jammer dat ik hier jarenlang geld naartoe heb gebracht.

Het eten is er top, alles is vers, maar de klantvriendelijkheid en de service, daar kom je graag voor terug.

Waardeloze tent. Bellen na een bestelling een half uur later dat ze de bestelling niet willen doen!
    Blijkbaar druk vanwege oktoberfeest in Ermelo. Maar er zijn meer maanden in het jaar dus DONERSPECIALIST bekijk het maar.

Wauw wat een mooie zaak hebben jullie. Ik woon verder weg en ben na de wederopbouw van jullie bedrijf niet meer geweest. Afgelopen weekend jullie weer bezocht… Geholpen door vriendelijk personeel en de kwaliteit die jullie altijd al leverden hebben jullie zeker behouden. Verse vis, lekker gepaneerd en goed gebakken… Als ik dichterbij woonde kwam ik elke week even langs… Ga zo door en zeker tot de volgende keer.

Bij de Groot altijd goede kwaliteit. Heel leuk personeel erg vriendelijk! De paling is overheerlijk erg goed gerookt!

Henk en Gerda

Als afscheid, omdat we voorlopig naar Portugal gaan, gedineerd bij het Wapen. De chefkok heeft ons met een verrassingsmenu verbaasd.
    Zowel voorgerecht, het hoofdgerecht
    (heilbot dat we nog nooit hadden gegeten) en het leuke toetje waren perfect en de bediening prima.

Vet vet vet...kibelling is altijd zeer vet van de frituur. De olie wordt te weinig ververst. Hierdoor heel donker bruine kibbeling en zeer (verkeerde) vette vis.
    Hygiëne is ook beneden maat. Geen handschoenen en handen worden steeds afgeveegd aan hetzelfde onsmakelijke doekje. (Of zelfs aan de trui).
    Deze recensie komt tot stand na zeker tien bezoeken. Graag verbeteren beste visboer... Wij willen graag blijven komen maar dit is niet OK.

Ah Berendsen

Goed concept, net personeel. Smaakvol ingericht.

Vlotte bediening, sfeer prima, is wat aan de hoge kant met de prijzen maar extra aangeboden friet aardappels en mayonaise worden niet extra op de bon gezet en dat maakt geheel een dikke 8.
    Boswachter.

Helaas allemaal oude stukken spareribs(helft was zwart), het gebeurde wel eens dat je 2 wat oudere en 1 verse erbij kreeg maar nu was het echt slecht.
    Stokbroodje en sla wel lekker.
    Was voorlopig wel de laatste X.

Laurens van de Steeg te Putten

Samen met onze vrienden hebben we dit restaurant voor de eerste maal bezocht. Onze ervaring was :
    de locatie is geweldig, het personeel is uiterst vriendelijk en de bestellingen werden vrij snel gebracht. De hapjes vonden wij opvallend lekker, smakelijk en zagen er feestelijk uit. Er was genoeg keuze.
    Vorenstaande inhoud lijkt wat overdreven geschreven, maar het moet gezegd worden :
    dit restaurant is echt aan te bevelen. Ze zien ons snel weer terug.

23. Aziatisch Ermelo

Mijn enige opmerking is dat ik vind dat er meer variatie mag zijn, ik houd bijv. niet van vis en het meeste vlees, ik zou graag zien dat ze ook meer vegetarische gerechten hebben.

We hebben op 8 september met 9 personen wederom weer gekozen voor de Wokin te Ermelo, we zijn er vele malen geweest en vermeld dient te worden dat telkenmale het eten van een vaste top kwaliteit is, kortom Perfect gegeten en gedronken, het was weer een onvergetelijke avond, SUPER !!! Bedankt John.

Unieke locatie en van oudsher bekend om de pannenkoeken. Ieder jaar kom ik hier met kinderen en kleinkinderen. Nu hebben steeds meer mensen dit plekje ontdekt en dat gaat ten koste van het eten en de bediening. Dit keer kwam er bij de pannenkoeken een vrijwel lege stroopfles en toen we om een volle vroegen werd daar door de bediening onhebbelijk op gereageerd. Ook de bus met poedersuiker was vrijwel leeg, er restte slechts één hard brok.
    Toch kom ik volgend jaar weer en ik hoop dat Kees dit leest en de kwaliteit opkrikt.

P.van de Kamp

Prima locatie. Heel lekker gegeten. Bedankt voor de reservering.
    Prettig geregeld.

Gisteren 23-8-2017 bezocht, we hadden zin in een pannekoek,
    we hebben nog nooit zo'n slechte pannekoek gegeten,
    lag te drijven in het vet, smerig gewoon.
    Ik heb hierover geklaagd, de enige reactie, ik zal het aan de keuken doorgeven, waarop ik
    zeg: Dat is toch niet voor het eerst dat hier een pannekoek wordt gegeten?
    SUper en super slecht. Bah.

28. Nederlands Ermelo

Voorgerecht gehaktpannetje redelijk. Ik zie naast mij een echtpaar bij hoofdgerecht 1 schaaltje patat 1 schaaltje gebakken aardappelen. Wij bij 3 gerechten ook 1 schaaltje van beide (vreemd). Ik eet best aardig en bestel bij opdienen direct 1 schaaltje bij dit kregen wij toen we klaar waren met eten. Dan hoeft het niet meer. De snitzel dorpskamer is niets bijzonders. Spare ribs waren goed. Sate was gebakken in een pan en aan een stokje gedaan zeker niet onder de grill vandaan. 93 euro, matige kwaliteit eten. Dit bezoek is dan ook voor 1 keer. Jammer!

Vanmiddag dachten we gezellig te gaan lunchen bij dit hotel, ik moet zeggen het eten was goed maar dat personeel, wat een horken zeg! Er liepen 2 vrouwen en 1 man in de bediening buiten op het terras en of ze hadden hun dag niet of ze mogen niet vriendelijk kijken en fatsoenlijk reageren. Het begon al met de vraag wilt u wat te drinken, mijn man bestelde een koffie en ik hoefde nog even niets. Dat gezicht van die vrouw wauw ik zou er bang van worden en alsnog wat bestellen.
    Na van een heerlijke lunch te hebben genoten vroegen we om de rekening, nou die kregen we… de meneer die het kwam brengen keek ons niet aan, noemde het bedrag en smeet nog net niet de bon op tafel. Nu weet ik niet of het daar normaal is maar het staat wel netjes om als je de rekening geeft de gasten aan te kijken en er alstublieft bij te zeggen toch? (Ik noem dat manieren) en niet alleen bij ons gebeurde dit maar bij meerde gasten.
    Nou en dan betaal je netjes en voor je ook maar iets kunt zeggen draait hij zich om en loopt zo weg.

U OOK EEN FIJNE DAG VERDER ;-)

de zon scheen maar jammer genoeg kon die niet de gezichten van dit alles behalve professionele personeel bereiken.

Afgelopen avond voor het eerst hier gegeten. Wat een top idee om het zo te doen in dit restaurant. Wij waren met z'n drieën en hebben echt genoten van het heerlijke eten, de fijne bediening die veel uitleg gaf over het eten en de gezellige sfeer. Echt een goede aanrader in Ermelo !