Het Wapen van Ermelo in Ermelo

Beleef(d) en Ervaar

In de buurt zijn er tal van parkeermogelijkeheden.

di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1370920716 79
1391905388 78
1509419548 81

1. Henk en Gerda

Als afscheid, omdat we voorlopig naar Portugal gaan, gedineerd bij het Wapen. De chefkok heeft ons met een verrassingsmenu verbaasd.
    Zowel voorgerecht, het hoofdgerecht
    (heilbot dat we nog nooit hadden gegeten) en het leuke toetje waren perfect en de bediening prima.

2. A.ten Grotenhuis

Het eten was goed, maar tafelgenoot vroeg om aardappels en kreeg patat. Er werd een vuil bordje geserveerd, welliswaar voor de botjes, maar toch niet erg fris. Zo kan er nog wel aan verbetering gewerkt worden.

3. Ons favoriete restaurant en dat al jarenlang. Goede en vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Kwaliteit voor een goede prijs! Absoluut een aanrader!

4. Weer heerlijk gegeten met de eetbonnen van Albert Heijn. Service, gezelligheid was prima. Gaan zeker weer afspreken!!!

Aat

5. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Vlotte en vriendelijke bediening, met veel aandacht voor service. Voorgerecht de carpaccio en de vismarkt waren ruim voldoende en prima starters. Als hoofdgerecht de varkenshaas en de zeebaars. Beiden ruim voldoende. Uitstekende smaak. Heerlijke frites en gebakken aardappelen maakten het hoofdgerecht af. Voortreffelijk adres waar we zeker terug komen.

6. Henk en Gerda

Heerlijk gegeten met AH-menu. Keuze uit 4 voor- en 4 hoofdgerechten en 3 desserts. Als verrassing een heerlijke amuse, als voorgerecht kozen wij carpaccio en vismarkt (verschillende soorten vis), zeer goed bereid. Als hoofdgerecht op de huid gebakken zeebaars, wederom heerlijk.
    Het zachte chocoladetaartje en de pannacotta maakten het diner compleet. Zeer bekwame en aardige bediening en prima wijn, dus zijn wij fan van het Wapen van Ermelo.

7. Vandaag 27-11-2016. Heerlijk gegeten met twee personen. Het eten was heel goed en de bediening ook, ze krijgen van mij een dikke pluim.

8. Heerlijk met goede kennisen gegeten. Gezellige omgeving met vriendelijke en goede bediening. Alle gerechten top! Een aanrader, gewoon een keer doen! Of vaker!

9. laura bootsman

Gisteren erg lekker gegeten en genoten van de vriendelijke bediening. Wij (4 volwassenen) hadden gekozen voor het drie-gangenmenu al-inn, dit is met drinken en een amuse. De voorgerechten waren voortreffelijk (mosterdsoep, carpaccio en een salade met kip), het vlees was goed bereid (ierse biefstuk, varkenshaas en de tournedos gewikkeld in spek). Wij hadden alle vier voor het gran dessert gekozen en beter hadden wij het diner niet af kunnen sluiten.

10. Zeer teleurstellend. Hoofdgerecht zeebaars was extreem weinig, twee mini stukjes. De verse groenten waar het op lag waren bijna onherkenbaar, zo klein en doorkookt. Bisque was niet te proeven. Het gerecht leek door de opmaak op een kantine gerechtje, er was werkelijk niets mee gedaan behalve op een bord gelegd. En dat voor 17 euro. Kreeg ter compensatie een stukje extra. Bediening kwam aan met slibtong en gaf daarbij geen uitleg, pas toen ik aangaf dat ik toch zeebaars had besteld werd verteld dat deze op was en ik daarom een beetje slibtong kreeg. Okee bedankt...
    Chocoladetaart als toetje was wel top. Het kopje koffie/thee dat bij het arrangement in zat, was de bediening vergeten te brengen bij het dessert. Van mij hoefde het dan ook niet meer te komen toen we om de rekening vroegen en de jassen al aan hadden.
    Ik ben geen moeilijk persoon, maar vond het hoofdgerecht echt te ver onder de maat en de service daaromheen ook erg teleurstellend. Sorry.

11. Jacqueline

Vanavond via de AH actie een heerlijk goed verzorgd keuze menu gegeten. Prijs en kwaliteit is prima. Aardig personeel die zeer klant vriendelijk is. We komen zeker nog een keer terug.

12. 2 oktober zijn we bij Grand Café Het Wapen van Ermelo geweest voor een High Wine.
    Beslist een aanrader, we hebben genoten van heerlijke wildgerechten, pluim voor de kok, met daarbij passende wijnen waarover met passie werd verteld.
    Ook de bediening was fantastisch.
    We kijken uit naar de volgende High Wine.
    Henk en Gerda

13. P.J. Schoo

Samen met mijn vrouw gelunched. Mijn vrouw een broodje kip met bospaddenstoelen. Volgens de kaart zou het gegratineerd met oude kaas moeten zijn maar helaas was dat vergeten. Ik had een broodje beenham. Een paar zeer dun gesneden plakjes ham op wat sla en afgemaakt met een kwak pindasaus. Helaas ontbraken de krokante uitjes. Los van de ontbrekende onderdelen waren beide broodjes veel te duur.

Op de vraag van de ober of het gesmaakt had vertelden wij onze ervaringen. Volgens de ober was het broodje kip wel met kaas gegratineerd en werd mijn vrouw dus als een leugenaar weggezet.

Toen ik aangaf dat wij daar niet van gediend waren liep de ober weg met de mededeling dat hij daar niets mee deed.
    Bij het afrekenen nog de tip gegeven om een cursus omgaan met de klant te volgen, waarschijnlijk tevergeefs.

Gelukkig zijn er genoeg alternatieve eetgelegenheden in Ermelo!

14. Wij eten hier praktisch iedere vrijdag omdat het eten goed is, er heerst een gezellige sfeer, vriendelijk personeel en goede prijs. Ons meest favoriete restaurant in Ermelo!

15. Afgelopen zondag samen met mijn vrouw hier gegeten, varkenhaas en kipfilet besteld. Toen het werd opgediend en de niet al te vrolijke serveerster zei: "eet smakelijk", vroeg ik waar de seizoengroenten waren? Ik kreeg als antwoord "liggen op uw bord"; gesnipperde ui en dat was het. Vlees was goed maar maak waar wat er op de menukaart staat, en dat doen jullie niet. Dikke onvoldoende. Ik weet dat het een Christelijke gemeente is, maar als je niet wil werken op zondag: blijf dan thuis of zoek een andere baan, serveerster!

Nee, hier zal u ons nooit meer zien!

16. Prima gegeten. Jammer dat je voor mayonaise extra moet betalen.

17. Wat een Top tent! Eten werkelijk geweldig en zeer verzorgd. Personeel werkt als een ge-oliede machine. Dessert aangepast voor mijn verjaardag en er werd zelfs gezongen. Als je echt eens goed wilt eten, is dit zeker een aanrader.
    Bedankt voor een geweldige avond, groetjes Peter en Astrid.

18. Vorige week met ons damesclubje bij 't Wapen van Ermelo wezen dineren! Een heerlijk 3 gangen menu (AH actie). Prima en vriendelijke bediening en ons werd alle tijd gegeven om er lekker van te genieten. Een aanrader!!

19. H. van der Leest

Wij hebben gisterenavond genoten van een heerlijk 3 gangenmenu in het kader van de AH actie. Een warm vuurtje bij binnenkomst, tobasco bij de tomatensap en vervolgens dat prachtig uitziende en heerlijk smakende eten in een hele mooie, rustige ambiance. Dank je wel AH en Wapen van Ermelo. Wij kunnen niet anders dan iedereen dit restaurant van harte aanbevelen.

20. Zaterdag voor de eerste keer hier wezen eten, de bediening was vriendelijk, maar te vaak bij onze tafel om wat weg te halen of om te vragen of alles naar wens was. We namen het 2 gangen menu. Biefstuk van de mixed grill was taai, groente ontbrak. Voor een mini bakje mayonaise moesten we nog apart bijbetalen.

21. Mijn dochter werd 11 en ons neefje 5 op de zelfde dag. Dit hadden we van te voren laten weten. Toen we aankwamen hingen er slingers boven de tafel en gingen de heren van de bediening erg leuk met de kinderen om. Het dessert hadden ze iets heel persoonlijks van gemaakt hierdoor hadden de jarige job en jet ook echt het gevoel dat ze speciaal waren. Ik en mijn zus willen het team dat maandag 27 juli er was dan ook super bedanken!!! Jullie zien ons nog wel terug bij een volgende verjaardag 👍 bedankt!

22. ruud

23. Wij hebben heerlijk gegeten. Echt top kwaliteit! De koks doen uiterst hun best om iets bijzonders te serveren. Weer hebben we werkelijk genoten. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Echt een aanrader.

24. De Graaf van Gelre

25. Hans van der Vlist

De bediening stond wat onder druk omdat er iemand door ziekte was uitgevallen maar bleef vriendelijk en vlot. Professionaliteit zoals je het helaas niet vaak ziet. Het eten was ook lekker en voor een zeer redelijke prijs dus al met al een prettige ervaring.

26. André IJmker

Hier hebben we afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten, het was top! Waar voor je geld. Als wij hier nog een keer in de buurt zijn komen we zekers nog een keer terug.

27. Vanmiddag heerlijk met mijn vrouw en dochter geluncht bij het Wapen van Ermelo. Hier wordt je echt als een gast behandeld! Het eten is er uitstekend, mijn dochter en ik hadden de burger, vers brood met salade, frites en een heerlijke hamburger. Mijn vrouw had de biefstukpuntjes met ook heerlijk vers brood. Een aanrader!

28. Anja Bernard

Vanavond hebben we gegeten bij "Het wapen van Ermelo" en het was fantastisch! Heerlijk eten, vriendelijke en vlotte bediening, helemaal top! Als we nog een keer in de buurt zijn, komen we zeker hier terug.

29. Gisteravond gezellig avondje doorgebracht in "Het wapen van Ermelo". Eerst buiten op het terras wat gedronken. Een heerlijk plekje met avondzon in een autovrije straat. Daarna binnen een hapje eten. De All in formule (zie de website) is origineel en biedt veel waar voor het geld. Bediening was super (turbo ;)), heel attent en ongedwongen. Al met al een geslaagde avond in een leuke sfeer die voor herhaling vatbaar is. Bedankt medewerkers!

31. Heerlijk gegeten (2x). Zeer vriendelijk personeel. De bediening is echt top, nog nooit ergens zulke goede bediening mee gemaakt. Prijs kwaliteit is uitstekend.

32. Toos Arends, 10 december 2014

Op 20 november 2014 heb ik mijn afscheid van de gemeente Ermelo gevierd met 17 collega's i.v.m. mijn pensionering. Het Wapen van Ermelo had een leuk keuzemenu gemaakt van voor-hoofd en nagerecht. Je mocht zelf uitzoeken wat je wilde eten, van te voren door gemailed. Voor ons hadden ze een aparte tafel gemaakt, afgeschermd van de andere gasten, zodat je heerlijk rustig kon eten en babbelen met elkaar. Nou dat was pas echt genieten, want iedereen zag je gewoon met smaak zitten eten en dat werd ook gezegd. Complimenten voor de kok en de bediening, want die hebben maar af- en aangelopen met drankjes en eten serveren. Namens alle collega's alle lof voor Het Wapen van Ermelo waardoor het voor mij een onvergetelijke avond is geworden.

33. Heerlijk gegeten! Goede prijs/kwaliteit verhouding. We kwamen met een kinderwagen met een kleine baby, er werd ruimte gemaakt naast ons tafeltje en het was geen probleem. Eten werd vlot opgediend, aardige bediening!

34. Weer eens heerlijk gegeten bij het Wapen van Ermelo. De sfeer, bediening en het eten was meer dan uitstekend. Ga zo door.

35. Gert van den Brink

Gisteravond heerlijk gegeten bij het Wapen. We begonnen met een amuse toast met een pittige mayo, als voorgerecht de zalm tandoori, hoofdgerecht sucade op verschillende manieren gebraden, een aanrader, en een dame blanche op eigen wijze toe. Als afsluiting een prima kop koffie. Bediening was top. Inclusief 2 consumpties betaalden we €30 p.p. Voor herhaling vatbaar!

36. Omdat de nestor van de familie zijn verjaardag vierde, hebben we zoals voorgaande jaren een buffet
    gebruikt bij "Het Wapen van Ermelo". Met hem waren nog een dertig familie-leden aanwezig.

Allen hebben volop genoten van het koude en
    warme buffet, dat zodanig was samengesteld, dat ook liefhebbers van vegetarisch eten enthousiast
    waren over het gebodene. De bedienig was zeer correct en attent.

Gezien onze ervaring komen we volgend jaar zeker weer.

37. Gijs en Jolanda

Heerlijk gegeten en dat voor een super prijs. Fijne bediening. Zeker een aanrader voor een avond lekker dineren en drinken.

38. Maaike

39. Heerlijk gegeten bij Het wapen van Ermelo. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Het interieur is een prachtige combinatie tussen modern en klassiek. Het eten was erg goed (ik raad het chocoladetaartje als toetje aan) en zeker de prijs/kwaliteitverhouding is erg goed. Ik heb er met mijn vriend gegeten en het is zeker een restaurant om te onthouden. Een verbeterpuntje: de toiletgelegenheid zou misschien iets frisser kunnen.

40. Mike

1 punt
  41. Ik ben al meerdere malen bij Het wapen van Ermelo geweest. Het personeel is ontzettend vriendelijk en oplettend. De sfeer en omgeving zijn heel prettig. De kwaliteit van het eten is vaak boven gemiddeld, gezien de relatief lage prijs die je er voor betaald. Genoeg redenen om vaker terug te komen. Zelf raad ik het restaurant regelmatig aan bij mensen uit de omgeving.

42. Een leuke verrassing temidden van het centrum van Ermelo. Vriendelijk personeel en een mooi modern maar sfeervolle interieur. Prijskwaliteit verhouding is goed.

43. Evenals voorgaande jaren genoten van een heerlijk koud- en warm buffet met 27 familie-leden. Iedereen was vol lof over zowel de kwaliteit als kwantiteit. Zeer vriendelijk personeel. Volgend jaar weer!

44. Léonie Langius

45. Omdat wij niet in Harderwijk terecht konden vanwege de brand zijn wij naar Ermelo gereden. Wat een mooie zaak. Goede bediening en goed eten. Top!!

46. Met 6 personen geweest voor de lunch. Na een uur ongeveer werden 3 gerechten gebracht en gemeld dat er iets fout was gegaan dus de andere 3 gerechten zouden later komen. 3 van de 6 gerechten waren totaal smaakloos en de boerenommelet was zwart aan de onderkant. Er heerste veel onrust op het terras want verschillende mensen moesten erg lang op hun bestelling wachten. We hebben natuurlijk doorgegeven dat het niet goed was en dat zou aan de keuken doorgegeven worden. Allemaal erg jammer, want op het eerste gezicht zag het erg allemaal erg leuk uit.

47. v/d Zande

Gisteren gezellig op het terras gezeten. Het was allemaal prima tot dat we af moesten rekenen. Na 3 keer vragen en half uur later zijn we maar naar binnen gegaan om af te rekenen. Toen bleek dat ze onze tafel niet konden vinden, terwijl er toch duidelijke een nummer op de tafel stond. Doe hier iets aan!

48. Prima restaurant, gezellige inrichting en vriendelijk personeel.
    En wat ook niet onbelangrijk is, het eten smaakt er voortreffelijk.
    En wil je wat anders dan op de kaart staat, gewoon vragen want er is meer mogelijk.
    Henk

49. Modern grand café met allerlei verschillende ruimtes waar je kunt zitten: bij een moderne open haard, aan het raam en meer achterin. Fraaie bar. Mooie verlichting. Bediening wat anoniem m.u.v. één ober die wel degelijk probeerde een echte gastheer te zijn. Rode wijnen zijn goed. Kleine kaart maar goede kwaliteit. Vlot geserveerd. Moderne muziek iets te overheersend, videoclips en reclame op een groot LCD-scherm boven de bar hoeft van mij niet echt. Welkom heten bij binnenkomst, na het afrekenen "tot ziens" of even de deur openhouden zou het gevoel van gastvrijheid vergroten.

50. Jan en Anneke Schoonenberg

Hele leuke gezellige tapas avond gehad.
    Heerlijk gegeten en de sfeer was echt 'Spaans', met de muziek en de danseres.

51. Stefan

52. karin keizer

Op donderdag 25 oktober met man en zoon gegeten bij het wapen van Ermelo. Vrolijke gastvrije bediening. Genoten van het wildmenu, heerlijk mals, goede verhouding met groente en garnituur.
    Ons verbaasd over de prijs :22,50 voor 3 gangen naar keuze...alleen het hoofdgerecht was dit al ruimschoots waard!!!!
    De keuze vrijheid maakt het extra leuk.
    Het dessert was afwisselend samengesteld.
    Helaas wonen wij er niet in de buurt maar waren wij er vanwege een vakantie. Echt een aanrader!!!!!!

53. Een bekend gezegde luidt:"Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken"Taalkundig zal dit wel juist zijn.
    Maar een herkansing?
    Zaterdag 25 augustus j.l. waren wij met 12 personen te gast,na de teleurstellende ervaring van 28 juli 2012. Herkansing dus!
    Tevreden zijn wij na afloop vertrokken.
    De kwaliteit van de maaltijden was op meerdere punten merkbaar beter,.
    De service liet vrijwel niets te wensen over
    Aan te bevelen!
    Moraal van het verhaal: Nooit blindvaren op recentie.
    Kan een "maandagconstructie"zijn

54. Prima gegeten. Doordat er een zomeravond braderie was was het heel erg druk maar ondanks dat werden de bestellingen binnen de normale tijden gebracht.

55. Peter-Paul van Beekum

Prima eten in een prima tent, wel wat kanttekeningen. Voorgerecht weinig geïnspireerd, feta van koe salade zonder bite, garnalen niet helemaal vers en soepje oké. Rib-eye dun maar lekker, droge varkenshaas, weinig en ongeïnspireerde groente, weinig saus en duur kindermenu. Toetje oké.

56. Patrick D

Gisteren hier lekker gegeten, goede bediening. Kleine kinderen is hier geen probleem, menig horeca kan hier een voorbeeld aan nemen. Super!

57. Mijn vrouw en ik wilden een lunch gebruiken , om dat onze eerste keuze gesloten was zijn we naar het wapen van Ermelo gegaan voor een kennismaking , vriendelijke en actieve bediening, dat is een feit. Mijn partner nam soep en daarna een uitsmijter van het huis en ik romige mosterdsoep en saté met gebakken gekruide aardappelen , de soep was dermate dik dat de lepel er rechtop in bleef staan , de smaak was zo sterk dat ik bijna zat te rillen na enkele happen , de soep van mijn partner , tomatensoep, was beter en smaakte goed. De bediening vroeg of we misschien even wilden wachten met de volgende gang en dit werd door ons met dankbaarheid aanvaard , kon de machtige soep even zakken. .. helaas.... Toen de uitsmijter werd bezorgd , jammer genoeg met witbrood , mijn partner wilde volkoren, maar dit werd alsnog hersteld , bleken de eieren al die tijd al in de pan te hebben gelegen en waren gortdroog geworden, gebakken in vermoedelijk spekvet, die lag dik op het bord, wat je noemt een zware hap. De saté: een lange spies met ietwat geroosterd kippenvlees , weinig gemarineerd helaas , de saté saus was redelijk , wel erg dik, daarbij een hele grote kwak zeer zure atjar tjampoer , wat aangemaakte ijsbergsla met een paar schijfjes watertomaat en een handje vol slof geworden kroepoek, daarbij minstens een halve kilo zeer grote krieltjes in de schil gebakken met kruiden , de smaken waren absoluut niet op elkaar afgestemd, dit voor €14.50, een fors bedrag voor deze niet kwaliteits saté. onnodig te zeggen dat er geen volgende kennismaking volgt. De bediening was correct en vriendelijk, echter de barman erg luidruchtig met allerlei metalen dingen aan het smijten, de jus d'orange was wel lekker.

58. Tweede pinksterdag hier gegeten en gedronken. Het was allemaal super. Ondanks de drukte bleef het personeel vriendelijk overkomen. Tot de volgende keer!!!!!

59. Beste M.

Het spijt ons dat u het zo heeft ervaren. Wij hadden 3 tafels voor u binnen opgedekt en hadden alles al verdeeld over etageres. Toen u gasten binnen kwamen zijn ze buiten gaan zitten ivm het mooie weer. Wij hebben toen al aangegeven dat het onmogelijk zou zijn om de opstelling van de tafels die wij al klaar hadden buiten te plaatsen. Dit was voor niemand een probleem en alles mocht op borden verdeeld worden en uitgeserveerd.

Over het feit dat er 1 ober liep, ja dat klopt! Ons personeel kan makkelijk drie tafels bedienen. Koffie en thee staan bij een high tea op op verwarmings elementen. Hierdoor is het makkelijk om steeds verse koffie en thee aan te vullen.

Nogmaals het spijt ons dat u het zo ervaren heeft, en hopen dat u hierdoor ons ook begrijpt waarom het zo gegaan is. Wij wilden alleen maar uw gasten tegemoet komen in hun wensen om buiten te zitten.

Met vriendelijke groet,

Het Wapen van Ermelo

60. Jonathan & Jessy

Gisteren na een middagje fietsen in het mooie Ermelo besloten te gaan dineren bij het wapen van Ermelo! We hadden niet gereserveerd en het restaurant zal goed vol maar we werden snel aan een tafeltje bij het raam geholpen, een goed begin! De zaak ziet er super verzorgd uit, net zoals het personeel, welke vakkundigheid en plezier uitstralen! Het eten was niet van het allerhoogste niveau maar past naar mijn mening perfect in de grand cafe formule! Goede porties, goed op smaak en snel geserveerd! Bedankt voor een leuke avond en zeker tot ziens!! Jonathan

61. Wij hadden op moederdag een High-Tea met ong 40 man ter ere van een verjaardag. We hadden er een hoge verwachting van want wat op het menu stond zag er goed uit. Ze hadden eerst de tafels binnen gedekt, maar het was goed weer. Hun voorstel om de High-Tea buiten te nuttigen hebben we aangenomen. We hebben heerlijk buiten gezeten, maar de tafels waarop alles stond waren veel te klein. Een ronde bistro tafel was gedekt voor 4 personen . Er liep 1 ober om alles te bedienen en die liep de benen uit zijn lijf. De gangen kwamen door en meteen had ik zoiets van : Huh..wat is dit...croissantjes gewoon zo uit de zak op een groot bord...een schaal met warme chocola erbij en zoek het maar uit.... De petit fours..niet lekker....muffins...ook niet lekker...leek wel of ze gewoon gekocht waren bij 1 of andere supermarkt.... De clubsandwich ook gewoon op een bord, qua smaak niks bijzonders...juist erg hard!!...niks niet leuk op gemaakt. ...de zalmsandwich..nou die maak ik zelf beter...De hele High-Tea was niet van bijzondere kwaliteit! Zou dit nooit meer doen. Niks gezellige opmaak met een etagère..alles op gewone borden en geen goede verdeling over de tafels...
    Het had een feest moeten worden qua gezelligheid en eten, maar dat laatste was niet het geval...helaas...

62. Gisteren zijn mijn vriend en ik met de motor langs het wapen van Ermelo gereden. Wij komen hier wel vaker en elke keer als we binnen komen worden we vriendelijk gegroet door de serveerster die buiten aan de slag is en degene achter de bar.. Binnen no time staat er wat lekkers op tafel.. Ik heb altijd het idee dat het personeel altijd een warme deken om mij heen slaat en dat het een soort van thuis komen is..

groetjes

Kimmie

63. Het eten was er niet vies, maar zeker niet bijzonder. De kaart vond ik wat beperkt en vooral gericht op de lunch, voor het avond eten vond ik de keuze beperkt en het hoofdgerecht niet super. De soep was lekker. Het grootste bezwaar was voor mij, dat ik de smaak die ze brengen ik zelf ook kan maken. Ik ga uit eten voor een andere smaak dan ik zelf maak en dat vond ik er niet.

Was voor ons niet voor herhaling vatbaar.

64. Wij hebben hier heel lekker gegeten. Betaalbare prijzen en een heel vriendelijke gastheer. Au revoir! Groeten uit Almelooo

65. Zaterdag hier gegeten sfeervol en gezellige bediening. 3 gangen weer gegeten voor de 4e keer en weer erg lekker. We komen nu elke maand een keer doen en blijven dit doen.

66. Nog nooit zo'n heerlijke salade gegeten als bij Het Wapen van Ermelo! Personeel komt regelmatig langs om te informeren of alles naar wens is. Inrichting van het pand is ook heel mooi. Absoluut een aanrader!

67. sebastiaan van de berg

Gister gegeten! Echt een aanrader! Eten was heerlijk, leuke sfeer, vriendelijk personeel! Echte aanrader.

68. Heerlijk gegeten, leuk menu. We komen zeker terug.

69. Kort na de opening wezen eten.
    Een grote aanfluiting - lang wachten - aangebrand eten - slechte bediening. Naar onze mening geen aanrader.

70. Janita & Ge Hekkelman

Gisteren samen weer heerlijk genoten, dit keer op het terras bij Het Wapen van Ermelo, met hapjes en drankjes.
    En weer bediend door het altijd vriendelijke en service gerichte personeel.
    Het Wapen van Ermelo......elke keer weer voor herhaling vatbaar!

71. Zaterdag jl. lekker gegeten in Het Wapen van Ermelo - flinke porties / netjes opgediend / smakelijk.
    We vonden het wel wat druk, maar de bediening zette er een tandje bij en bleef voorkomend en vriendelijk.
    We gaan zeker nog eens terug!

72. Na onze matige dinerervaring op 31 augustus had ik ook al een lunchafspraak staan met collega's. Via mond-tot-mond reclame al veel wisselende ervaringen gehoord. De lunch was echter prima! Lekker klaar gemaakt en goed van formaat. Muziek stond niet zo hard als de vorige keer 's avonds, apart betalen mocht, personeel was vriendelijk. Dus het Wapen van Ermelo is inderdaad geschikt voor de lunch.

73. SUPER!

Niet te duur, de kaart is simpel maar goed. En het eten is er echt top!

74. Afgelopen weekend wezen eten bij het Wapen van Ermelo.

Wat een keurig restaurant, vriendelijk personeel en zeer lekker eten. Ook de ambiance was geweldig daar. We zullen zeker snel terugkeren naar het Wapen van Ermelo.

Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.

Ron.

75. Babs Hunter

Ben gaan eten met man en kinderen, sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel, lekker eten. Kortom een echte aanrader!

76. Ton IJsselstein

Kort na de opening wezen eten, ongezellige inrichting ( sfeerloos ) en de menu's waren niet wat we ervan verwachtten.