De Zwarte Boer in Ermelo

Corona informatie

Bestel direct via Whatsapp: 06‑57690144!

Corona informatie

Bestel direct via Whatsapp: 06‑57690144!

Bezorgrestaurants in de buurt van De Zwarte Boer

• Corona – 1 jan t/m 27 apr

1319132998 87
1605204628 64
1612015858 66

1. ONVRIENDELIJK personeel, de dame van het tafeltje naast ons gaf bij het uitserveren van de koffie aan dat ze ook een taartje had besteld waarop de ober aangaf dat hij maar 2 handen had. Bij het afrekenen een ontzettende afstandelijke benadering door een andere ober, verkeerde bon voor onze tafel en dan een ongeïnteresseerde manier van communiceren met mij als gast, en nog een paar voorbeelden van dit soort gedrag. Gastbeleving is dus een dikke vette onvoldoende.
    De locatie is uit de tijd, toiletgroep oud en aan vervanging toe, de ligging is daarentegen erg mooi in het bos aan een doorgaande fietsroute. Oh ja, zou ik bijna vergeten.... de koffie was lekker, wel een nasmaak van dat populaire gedrag van de heren uit de bediening!

2. Nadat we al vaak van een lunch of diner bij de Zwarte Boer genoten hadden, hebben we hier met 60 gasten ons 25 jarig huwelijk gevierd. Daarna met de kinderen overnacht en ontbeten. Zoals we gewend waren was het schitterend en heerlijk. Samen met onze gasten hebben we erg genoten!

3. We dachten gezellig nog even op het terras bij de zwarte boer een afsluitend kopje koffie na een ontzettend fijne middag te drinken. Ik ben stom verbaasd hoe ongastvrij (sommige mensen van) de bediening met hun klanten omgaan, het is de tweede keer dat we die man zo ongastvrij en chagrijnig zijn werk zien doen, voor ons geen bezoek meer aan De zwarte boer!

4. P.van de Kamp

Prima locatie. Heel lekker gegeten. Bedankt voor de reservering.
    Prettig geregeld.

5. Vanmiddag dachten we gezellig te gaan lunchen bij dit hotel, ik moet zeggen het eten was goed maar dat personeel, wat een horken zeg! Er liepen 2 vrouwen en 1 man in de bediening buiten op het terras en of ze hadden hun dag niet of ze mogen niet vriendelijk kijken en fatsoenlijk reageren. Het begon al met de vraag wilt u wat te drinken, mijn man bestelde een koffie en ik hoefde nog even niets. Dat gezicht van die vrouw wauw ik zou er bang van worden en alsnog wat bestellen.
    Na van een heerlijke lunch te hebben genoten vroegen we om de rekening, nou die kregen we… de meneer die het kwam brengen keek ons niet aan, noemde het bedrag en smeet nog net niet de bon op tafel. Nu weet ik niet of het daar normaal is maar het staat wel netjes om als je de rekening geeft de gasten aan te kijken en er alstublieft bij te zeggen toch? (Ik noem dat manieren) en niet alleen bij ons gebeurde dit maar bij meerde gasten.
    Nou en dan betaal je netjes en voor je ook maar iets kunt zeggen draait hij zich om en loopt zo weg.

U OOK EEN FIJNE DAG VERDER ;-)

de zon scheen maar jammer genoeg kon die niet de gezichten van dit alles behalve professionele personeel bereiken.

6. Een heerlijk weekend in hotel de zwarte boer gehad. Prima kamer met goeie stoom douche. Na een wandeling aan tafel gegaan en genoten van een 4 gangen diner. Prima sfeer, vriendelijke gastvrije bediening. Na het ontbijt nog even in de achtertuin na de vogeltjes luisteren maakt je ervaring compleet

7. Het eten is redelijk, geen hoogvlieger. De smaaksensatie is niet geweldig. Het personeel is aardig en de inrichting is erg leuk.

8. Jacques Mentrop

Afgelopen weekend verbleven we hier met de familie, een wat groter gezelschap met drie generaties, best een uitdagend gezelschap voor een gemiddeld restaurant. Maar de wijze waarop De Zwarte Boer ons heeft ontvangen overtreft elke verwachting. We zaten in een iets afgescheiden deel in het restaurant, de perfecte balans tussen drukte en gezelligheid.
    Het eten was ronduit goddelijk, om over de begeleidende wijnen maar te zwijgen. Wij kozen voor het standaard vier-gangen-verrassingsmenu en de spijzen waren perfect in harmonie. Als er een aanmerking te maken is, is het de hoeveelheid (gewoon lekker veel), maar gezien de kwaliteit was dit alleen maar een mooie meevaller.
    Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk voor de kinderen ook, gangen kwamen op prettige snelheid na elkaar en in goed overleg met ons als klant. Wij hebben ook gebruikgemaakt van de overnachtingsmogelijkheid, wat zeer aan te raden is. Daarbij vergaten we na vertrek een elektrische tandenborstel, deze werd door De Zwarte Boer zonder kosten per post nagestuurd.
    Kortom: een bijzonder plezierige ervaring met fantastisch vriendelijk personeel in een ambiance die zeldzaam genoemd mag worden in Nederland. Hulde!

9. R.Bordewijk

Na lang wachten de kaart ontvangen, na nog langer wachten en een kritische noot van de bediening de bestelling geplaatst. Wijn en bier oké, goulashsoep zeer matig, te veel aardappel en paprika... Het "huisgemaakte" appelgebak is een drama; soppig en nog slechter dan een product uit de horeca groothandel...

Dit was ons laatste bezoek aan de Zwarte Boer...

10. We zijn hier geweest tijdens een fietstocht, wat een sfeervolle ambiance! Een hele aardige bediening, en vriendelijk geprijsd. Een aanrader om eens vaker naar toe te gaan. Ook ziet het er binnen zeer sfeervol uit!!!

11. Eten is redelijk tot goed maar prijs prestatie niet altijd even geweldig. Service is redelijk maar eigenaar is niet erg flexibel (aardig) en soms laten ze steken vallen op dit gebied. Wat vooral het doet bij dit restaurant is de prachtige lokatie met name in Herfst en Voorjaar. Eerst wandelen in bossen daarna koffie met appelgebak of eten.

Mag zich zeker verbeteren... maar basis is er wel.

12. Heerlijk eten | goede prijs | bediening ietsje overdreven maar wel schattig | gewoon gaan, genieten en beleven!

13. Eindelijk eens een restaurant waar ik mijn gasten van mijn B&B (in Epe) met goed fatsoen naar toe kan sturen!
    De weg er naar toe is al een heel avontuur! De Zwarte Boer ligt prachtig, midden in de bossen, en als je geluk hebt kom je onderweg wilde zwijnen of herten tegen.
    Binnen is het erg gezellig, de ontvangst is super en het eten heerlijk! Heerlijke wijnen, die vakkundig aan de man worden gebracht.
    Een aanrader dus!

14. Vberg

15. Olaf van der Steeg

Inmiddels diverse malen in dit etablissement te GAST geweest. Ik schrijf dit met hoofdletters omdat de bediening zo ontzettend hun best doet om je een geweldige avond te bezorgen. Ze zijn geestig, alert, oprecht en op een hele fijne wijze met hun vak bezig. De kwaliteit van zowel de Brasserie als het Fine Dining gedeelte is geweldig. De prijs-kwaliteit verhouding klopt gewoon.
    Vorige week hebben we voor het eerst gelogeerd. Het was in 1 woord af!
    Prosecco bij binnenkomst, prachtige kamer (met zorg ingericht), perfecte bedden, 4-gangen diner en een verrassend goed ontbijt met bubbels. (ik wil mijn eigen ruiten niet ingooien maar voor 99,95 euro is dit eigenlijk wel erg goedkoop).
    Hulde!

16. Een lunch op zondagmiddag.

Na invitatie voor een lunch kwam ik in dit etablissement terecht. Helaas, als vegetariër ben je bij de Zwarte Boer niet welkom.
    Op de niet al te uitgebreide lunchkaart is met geen mogelijkheid een vegetarische lunch te vinden. We werden ontvangen met de mededeling dat we konden kiezen uit vis, vlees en wildgerechten.
    Op de vraag van mijn gastheer of er misschien ook een omelet genuttigd kon worden kreeg hij het antwoord dat dit helaas niet mogelijk was gezien het feit dat er geen 'pitten' genoeg vrij zouden zijn. Gelukkig is de broekriem tijdens de huidige economische malaise strak aangetrokken want bij dit soort opmerkingen dreigt de broek toch wel snel op de enkels te zakken.
    Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk is er blijkbaar een 'pit' ritueel geofferd en kon ik uiteindelijk toch nog een omeletje bestellen.
    Blijkbaar ogen omeletten of uitsmijters te ordi op de lunchkaart van de Zwarte Boer.
    Jammer, jammer...... zoals heel vaak is het brood bij een lunch het ondergeschoven kindje. Bij het drankje vooraf het bekende broodje met wat kruidenboter. Mijn gastheer is een enthousiast vrijetijds boetseerder en zou van de binnenkant van het broodje ware kunstwerken hebben kunnen maken. Kortom, onsmakelijk opgepiept fabrieksbrood. Uiteraard valt de niet broodliefhebber dit niet op onder een goed belegd broodje.

Vegetariërs of personen met een dieet, lactose etc., de Zwarte Boer kan je beter mijden.

17. In dit kleine gebouw een bruiloft laten vieren en tegelijkertijd andere gasten met een fine dining arrangement ontvangen, dat gaat niet. Het diner werd verstoord door de herrie uit de feestzaal. De bediening erkende dit, maar kon niets doen. Hier gaat de Euro kennelijk vóór !
    Door de bruiloft was een groot deel van het pand voor de niet-bruiloftgangers niet toegankelijk. Vreemd, we hebben toch voor alle faciliteiten betaald ?
    Het eten was niet slecht, maar ook niet bijzonder.
    Van de bediening zouden we wel meer aandacht hebben willen hebben. Een toelichting bij het wijnarrangement zat er niet in.
    De kamers zijn weliswaar modern, maar te klein. Het matras dreigt bij wat gewoel van het bed te glijden.
    Het terras ligt mooi, maar wordt "geplaagd" door de vele fietsers die er aan komen waaien. Er is veel verkeer.
    Het ontbijt was prima alsook de bediening bij het ontbijt.

18. We zijn hier de afgelopen 2 jaar zeker een keer of 6 geweest, ook voor een vergadersetting. Ontzettend fijne plek om te genieten van heerlijk eten. Nog nooit tegengevallen. EN als vrouw ook heerlijk snuffelen bij de leuke hebbedingetjes in de hal! Altijd weer verrassend en vriendelijk. Grote aanrader. Iets minder geschikt met kinderen.

19. C.A. Poppe

Altijd verrassend goed. Nieuwe smaken, gerechten etc. Doordat wij jarenlang in de luchtvaart en toerisme hebben gezeten, weten we wel het een en ander van internationale keukens en hotels. Dus vergelijkingsmateriaal genoeg. Maar hier bij Hr. Kees is het altijd weer prima. Je kunt er altijd gasten vanuit alle wereldhoeken mee naar toe nemen.

Petje af, hoe altijd alles wordt gepresenteerd en hoe probleempjes goed worden opgelost. Van ons *****

20. fam. Groen

Sinds de opening proberen wij hier jaarlijks een paar keer te eten.

Het eten is geweldig, fijne bediening, kortom elke keer weer,
    genieten!

We kijken er altijd naar uit om weer terug te komen.

21. Topklasse restaurant, op naar een ster, maar doe maar niet, jullie zijn goed genoeg!

Personeel subliem, eerlijk, amusant en steeds weer verrassingen. (en professioneel)

Fine dining erg goed, culinair en alles vers gemaakt.

Dropijs, rabarberijs, altijd mij bellen en ik kom weer.

Hotel altijd goed, ontbijt is een feest.

22. De Zwarte Boer is een heerlijke plek, wij komen er regelmatig en hebben zelfs onze bruiloft er gehouden. Het eten is er altijd goed, de wijnen zijn lekker, de bediening erg gastvrij. Ook het hotel is super. Na onze bruiloft hadden wij er alle kamers geboekt met de volgende ochtend champagne ontbijt. Het was subliem en wat een mooie kamers! Een heerlijke plek ook om te borrelen na een lekkere boswandeling! Kees, Tai en hun team.

Doen er alles aan om er voor te zorgen dat je het fijn hebt. Klasse en ga zo door!

23. Wat?

Na 2 jaar helemaal (ver)nieuw(d) Zwarte Boer nog geen enkele recentie? Eerlijk gezegd zelf ook in gebreke gebleven.

Na de prima restoratie (echt nodig ook) en verbouwing een fraai, fris en heel plezierige pleisterplaats geworden!

Zeer gastvrije gastheren &-dames, goede leiding en...vooral prima eten en drinken. Geen grote kaart, maar echt vers en ze hebben een zeer goede slager en idem groentenboer. Leuke wijnen voor zeer redelijke prijzen en heel aparte, beste, digestiefs. Ook het Fine Dining restaurant is prima. Vooral het voorterras is heerlijk met fijn uitzicht en bij koel of nat weer een verwarmde veranda waar men nog mag roken! Dus warm aanbevolen (maar het is er meestal druk genoeg) We willen toch ook eens een weekend er overnachten; de kamers lijken ons fantastisch.

Zwarte Boe": veel succes toegewenst!