De DorpsKamer in Ermelo

1196692097 83
1207622129 84
1273202319 87
1612033300 79

1. We kwamen binnen en gingen aan een tafel zitten, voor 4 pers. We waren met 2 pers.
    Er kwam een serveerster vragen of er nog meer bij kwamen. Nee dus. Dan mochten we daar niet zitten, was gereserveerd terwijl dat er niet opstond. Er kwam een ober bij om te zeggen, dat we daar weg moesten op een onvriendelijke manier. Waar moesten we dan heen. Op afstand werd gewezen daar of daar, dat waren ook plaatsen voor 4 pers. Het eten was prima maar de manier waarop deze meneer met gasten omgaat vonden erg onvriendelijk.

2. We zijn 16 december in de namiddag wezen borrelen en had gereserveerd voor tafel 7 personen op leuke plek, we kwamen in de ontvangst hal te zitten en hebben de gehele avond in de kou gezeten en een grote herrie naast ons en de deuren stonden iedere keer los wat niet aangenaam was en niet voor ons maar meerdere gasten klaagden.
    Hoop als we nog een keer terugkomen op een fijnere plek want je moet er wel het volle pond voor betalen.

3. We hebben er bijzonder lekker gegeten! Ik heb niet eens alles kunnen proeven dus we gaan er binnenkort nog eens heen, zeker de moeite waard! Genoeg keus, lekkere gerechten, en wat ik van zo`n avond uit eten ook erg belangrijk vind is; vriendelijk personeel! En dat was hier erg leuk en gezellig (het mooie is het kost nl niets extra en levert veel op!)
    tot gauw!

4. Onlangs gegeten bij Van Sprang wat een super mooie terras en verrassende gerechten met zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

5. Els witjes

Heerlijk gegeten, prettige en spontane bediening.
    Komen zeker terug

6. H.A. vd S

Vriendelijke bediening. Gerechten prima en goed van smaak. Echter, in het hoofdgerecht bevond zich een stuk plastic. Weliswaar een excuus. Hier had een tegemoetkoming veel goeds gedaan.

7. Vriendelijke bediening, eten was goed maar dessert viel tegen, bolletje bakkers ijs.
    Komen beslist nog een keer terug.

8. Heerlijk gegeten. Al eerder geweest en toen ook heel lekker gegeten.
    Nu hadden we te maken met coronaregels. Deze worden hier beslist niet serieus genomen. Bij de ingang wel netjes QR code check en handen ontsmetten, maar eenmaal binnen bleek dat mondkapjes niet of niet goed gebruikt werden door personeel. Mensen zonder mondkapjes komen binnen zonder dat er wat van gezegd wordt. Veel gasten lopen rond in de zaak zonder mondkapjes, blijkbaar ook geen probleem.
    Ook afstand houden en de afstand tussen de tafeltjes niet goed.
    Wij voelden ons daardoor niet op ons gemak. Waren van plan er vaker te gaan eten tijdens onze vakantie, maar nu dus niet meer.

9. Jet Morsink

10. Bizar hoe goed en snel de bediening.
    Alle ruimte en eten gevarieerd ruime keuze maar in bijzonder erg lekker.
    Kwaliteit en hoog niveau service.

11. De kwaliteit is heel erg achteruit gegaan vergeleken met voorgaande jaren en de toiletten roken heel erg naar urine.

12. Vriendelijke en goede bediening. Ruim en gezellig terras. Kwaliteit en presentatie van het eten is prima. Zeker de moeite waard!

13. Heerlijk gegeten de dorpskamer. Prijs ja de een vind het duur de andere normaal, maar goed je krijg gewoon waar voor je geld. Bediening super allemaal aardig en beleefd en vrolijk. Als we weer eens in de buurt zijn dan komen we zeker weer eten bij jullie.

14. Overal tevreden over. Wat iedere keer wel weer jammer is dat er nog steeds geen cappucino is met sojamelk ipv koemelk. Voor mensen die allergisch zijn voor koemelk, of gewoon voor mensen die vegan zijn.
    In Amsterdam serveren ze bijna overal ook sojamelk in de koffie. Past ook wel in deze tijd. Moeite van niks.

15. Jammer is dat als je met een groep bent de opmaak karig is, kleine schaaltjes zoals groente en sla, kleine schaaltje met zn vijven. We eten vaak uit, en het voelt dan wat armoedig met 1 schaaltje groente met zn allen… jammer want prijzen zijn niet laag.

2,8
  16. angelique

17. Heerlijk gegeten en de hond was welkom. Het zat helemaal vol en toch ging de bediening best vlot. Kortom: een aanrader.

18. Geweldig eten zag er prachtig uit en lekker!

19. Soep werd lauw geserveerd, terug gestuurd!
    Herten biefstukje, ik vraag goed door bakken, heb een hekel aan bloed op mijn bord! Toen ik het kreeg was het nog rood van binnen,
    gebakken aardappeltjes waren erg lekker, mijn compliment!

Eten en drinken 6,5
    service 7
    sfeer 8
    prijs / kwaliteit 6

20. Echt super gezellig. En de beste biefstuk van Gelderland top.

21. Voorgerecht gehaktpannetje redelijk. Ik zie naast mij een echtpaar bij hoofdgerecht 1 schaaltje patat 1 schaaltje gebakken aardappelen. Wij bij 3 gerechten ook 1 schaaltje van beide (vreemd). Ik eet best aardig en bestel bij opdienen direct 1 schaaltje bij dit kregen wij toen we klaar waren met eten. Dan hoeft het niet meer. De snitzel dorpskamer is niets bijzonders. Spare ribs waren goed. Sate was gebakken in een pan en aan een stokje gedaan zeker niet onder de grill vandaan. 93 euro, matige kwaliteit eten. Dit bezoek is dan ook voor 1 keer. Jammer!

4,1
  22. Heerlijk Gegeten!
    Biefstuk en de zalm aanrader!

23. Marijke van de Wal

Met z'n zessen heerlijk gegeten na een dag verhuizen naar Ermelo.
    Het eten was heerlijk, zelf genoot ik van n pannetje mosselen. De ambiance is er prima, gezellige hoekjes zodat je een beetje privacy hebt, maar ook andere mensen kan kijken. De bediening is goed, wel veel verschillende medewerkers aan de tafel maar wel erg vriendelijk.
    Ik ga er graag nog eens terug. ☺

24. Spareribs is waarschijnlijk eerst boullion van getrokken daarna in een saus gelegd toen onder de salamander gelegd om te verwarmen. De gebakken aardappels waren even door een mix van kerry en zout en ook even opgewarmd maar niet gebakken. Possitief ben ik over de sate die was goed van smaak en ook het vlees was lekker stevig.

3,2
  25. Gezellig restaurant, maar wat een arrogante bediening. Eten meer dan prima, maar irriteerde ons vooral aan de bediening, dus dat maakte het er niet echt gezelliger op.

26. Wij hebben een voortreffelijke avond gehad bij De Dorpskamer
    Het eten was werkelijk overheerlijk. De vitello tonnato was een smaakexplosie, de zeebaars was smaakvol en de aardappeltruffel was geweldig! Ons enige minpuntje was dat de wachttijd erg lang was. Alle medewerkers waren erg vrolijk, vriendelijk en gastvrij. Al met al is De Dorpskamer echt een bezoek waard!

27. Schaftenaar

Jammer! Op maandagavond geopend tot 24.00 uur, echter om 22.30 werd de rekening op tafel gepresenteerd. Ook op andere tafeltjes. Binnenkomende gasten werden terug naar de deur verwezen. 22.45 kwam de bediening met het mobiele pinapparaat langs om alvast te betalen!

Wij voelen ons hier niet meer thuis.

28. Wij hebben heerlijk gegeten, hebben ons laten verrassen met de Proeverij. Lekker de hele avond kletsen en ondertussen eten. Van 19.30-00.00

29. Heel erg gezellig. Heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijk personeel. Proeverij is ontzettend leuk en lekker om te doen. We hebben genoten!

30. De afgelopen zomer hier 3 keer een hapje wezen eten. Lekker buiten op een sfeervol terras. Leuke vlotte bediening, voor- en hoofdgerecht op een goed tempo. Goede kwaliteit van het eten wat lekker smaakte. Voor wat je krijgt moet je een goede prijs betalen, niet teveel maar ook zeker niet te weinig.

Komen hier zeker nog eens terug

31. Chris Jonker

Zaterdagavond hier gegeten. Stampensvol maar bediening was evengoed snel. Hadden gekozen voor het proeverijmenu zodat we veel gerechten van de kaart hebben geproefd. Kan niet anders zeggen dan dat het top was! Kunnen alleen niet oordelen over het dessert want na de proeverij kan er nog net een cappuccino in 😄.

32. 28 december hier een hapje wezen eten. Begonnen met een heerlijk bakje koffie. Daarna een lekkere Wiener Schnitzel besteld met lekkere frietjes en salade. Afgesloten met een cappuccino.

Het was heerlijk, top!

33. Vanavond hier gegeten. De tomatensoep erg lekker. De biefstuk goed, lekker mals. De sate vond mijn vriend wat minder, was droog. Aan de opmaak van de borden wordt geen tijd besteed. Jammer, het ziet er nogal karig uit met alleen een spies vlees. Voor de groente moet er apart betaald worden, €2,50 voor een klein schaaltje. Op de rekening stond een flesje cola light €3,10 en een glas cola light 2,20. Vreemd als je geen keuze krijgt en later 2 verschillende bedragen ziet. €3,10 is geen normale prijs voor een flesje cola.

34. Petra

35. Zag er bij aankomst best wel gezellig uit, maar... De bediening liet naar onze mening veel te wensen over. Lang moeten wachten op onze bestelling, maar dat niet alleen. De dames van de bediening waren zeer onvriendelijk. Nee, zo lang er nog andere restaurantjes in Ermelo zijn is er niets dat uitnodigt voor een volgend bezoek.

36. whpoot

37. pim 44 punten

Altijd lekker om hier te eten.
    De gezellige huiskamer sfeer is zeer prettig. Personeel attent, niet opdringerig en goede porties.

Minpunt is dat men niet op zondag open is, maar dat schijnt door de huurbaas van het pand te komen.

38. ruud

40. D.E. Matahelumual

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk en spontane bediening in een gezellige huiselijke sfeer.

41. Vanmorgen met zes fietsers uit Dronten hier voor de eerste keer koffie gedronken omdat de buurman gesloten was. Toen wij de koffie met appelgebak en het bij behorende likeurtje genuttigd hadden zeiden wij bijna in koor, hier gaan wij vaker naar toe. Het was gewoon prima in orde en de bediening was ook belangstellend en vriendelijk en vlot. Heerlijk om als fietser bij deze zaak te komen, de Dorpskamer in Ermelo.

42. Super gegeten in deze mooie zaak. Wel wat duur maar dat mocht de pret niet drukken! Voor herhaling vatbaar.

43. W. Schuren

Op vakantie 2 maal geweest. Eerst met een groep van 11 volledig naar wens bediend. Later met zijn drietjes terug geweest. Voor de groep van 11 werd zo plaats gemaakt hoewel het redelijk druk was. Wel wat zuinig met de friet bij de hoofdgerechten. Snelle bediening, correct personeel. Aardig en zeker niet te formeel. Echt een aanrader.

44. We dachten even gezellig wat te drinken en te eten, maar de bediening vonden we maar matig. We moesten lang wachten en werden nog al afgeblaft.
    Het eten was wel goed en als je nog wat wilde drinken en wilde bestellen, zag je geen bediening en als je klaar was met je eten kwamen ze de tafel afruimen en vroegen ze of dat je nog wat wou drinken, maar dat hoefde voor ons niet meer. We hadden het wel gehad en hebben afgerekend en zijn weg gegaan.

45. Het eten was echt heel erg lekker. Het voor-, hoofd- en nagerecht, allemaal super. Ook het personeel was aardig, helemaal niets mis mee. Wij waren op een maandag en het was ook bijna helemaal bezet, binnen en buiten, dat zegt volgens mij al genoeg.

46. Leuk restaurant met goed eten, aardige bediening en nog een goede prijs.

We hadden een klein minpuntje: als je met 6 personen gaat eten vind ik 1 klein bakje friet en 1 klein bakje aardappels wel wat weinig. Helaas kwamen ze niet langs om te vragen of alles naar wens was (het was wel druk moet ik er bij zeggen). We wilden nog wel iemand aanhouden om wat extra te bestellen, maar toen waren we bijna klaar, dus dat had niet veel zin meer.

Maar zoals aan de cijfers te zien, het blijft een goed restaurant en ik zou het zeker aanraden.

47. Truida Klaassen

Heb er met familie en vrienden nu voor het 4e jaar een etentje gegeven, eten super bediening goed en snel personeel is heel vriendelijk. We hebben allemaal erg genoten, zeker voor herhaling vatbaar.

48. Op tweede kerstdag waren wij te gast in dit restaurant. Vier volwassenen en twee kinderen. Wij hadden goede berichten over De Dorpskamer vernomen en besloten zodoende hier te boeken. Het eten was geweldig en ook het bedienend personeel verstond hun vak. De prijzen waren niet overdreven. Ook aan de twee kinderen werd voldoende aandacht besteed. Het restaurant was vol geboekt en dat is al een bewijs dat genoemd restaurant goed bekend staat. Nogmaals, het eten was van super kwaliteit en de sfeer was prima. Een echte aanrader dus. Onze hartelijke dank en we komen hier zeker weer terug. Met de vriendelijke groeten van de familie Taai uit Zaandam

49. Ik ben al een aantal keer bij dit restaurant geweest. De lunchkaart is prima en er is genoeg plaats. Tevens smaakt het ook geweldig.

Het diner heb ik met 2, 5 en 12 personen gedaan. Het eten komt altijd vrij vlot en smaakt geweldig. Als je ergens goed kan eten in ermelo is dit het wel.

50. Op 23 oktober 2013 zijn wij, 5 personen en een kleuter, gaan eten bij de Dorpskamer. Het is een echte aanrader om dat te gaan doen. Het eten was geweldig evenzo de bediening en de locatie. Wij gaan zeker terugkomen!

51. Op 8 Augustus 2013 hier gegeten.
    Wat er uitziet als een knusse zaak met een leuke uitstraling, heeft helaas alleen de uitstraling.

Ik heb het schnitzel gang besteld en kreeg ook 2 kleine porties friet en krieltjes. Een deel van de frietjes waren opnieuw gebakken en dat zie je, proef je en zou in geen enkele horeca pand mogen plaats vinden. Of de kok (of snackbar uitbater) moet de teveel ingeschatte portie aan de klant geven, of weg gooien. Niet een bord vullen en de rest weer bij de volgende klant opnieuw mee bakken. Zo krijg je donkere harde olie frietjes, dat is zonde en nergens voor nodig. Erg jammer dat het hier ook gebeurt.

Meeste krieltjes waren aan de buitenkant gaar en sommige van binnen niet, dus niet lekker.
    De schnitzel zag er op zich prima uit en keek er na uit om deze met smaak op te eten, daar de rest enigszins tegen viel (het personeel stond onderling aan de bar, te joviaal en niet zakelijk met elkaar aan het delen. Leuk voor teambuilding, niet leuk als klant hoe ik moet horen wat een medewerker van de andere denkt!)
    Eerste stukken van mijn lap waren verrassend, tot ik bij het dikkere deel uitkwam en een rauwe gedeelte tegenkwam. Ik was gelijk klaar, weg eetlust.

Bij het afruimen werd me gevraagd of ik had genoten. "Nee, dank je" zei ik en de medewerker was niet verbaasd, (ik des te meer) en melde mijn bevindingen. Of ik een nieuwe schnitzel wilde, werd me gevraagd en aangezien mijn tafelgenoten ook klaar waren had dat niet echt veel zin.

Ter compensatie zou ik dan maar de helft van mijn menu hoeven betalen en een gratis kopje koffie (ik had alleen een paar frietjes, krieltjes met de schnitzel saus gegeten...). Ik wilde gewoon weg, beetje een naar gevoel aan overgehouden en vroeg om de rekening.

Helaas een minder prettige herinnering aan deze mooi uitziende zaak.

4,5
  52. Gisterenavond met m'n ouders en zoon van 11 hier gegeten. We voelden ons absoluut niet welkom, het begon al met de medewerker buiiten op het terras "met zijn drieen?". Dus m'n zoon werd al over het hoofd gezien.
    Vervolgens kwam er niemand vragen of we iets wilden drinken, moesten we zelf om de kaart vragen, weer niemand om te vragen of we al een keuze gemaakt hadden. Erg jammer van de mooie lokatie en het prima eten!

53. Lidy van der meer

Een diner binnen genoten en volgende dag lunch op het gezellige terras gelunched. Beide als ZEER goed ervaren! Ook voor de vegetariër was er een prima maaltijd te scoren. Vlotte en vriendelijke bediening.

54. Peter A.

55. Jacqueline Lisman

Afgelopen zaterdag hier met z'n zessen gegeten, wij waren hier al vaker geweest, voor de andere 4 was het de eerste keer. Allemaal superlekker gegeten (en gedronken). Wat een goeie en vrolijke bediening, een toptent voor gewoon lekker en relaxed een avondje uit eten! Wij hebben er vandaag ook gelunched en ja... het was gewoon weer top, wij komen snel weer!

56. Lekker gegeten, goede gastvrije service. Op de kaart staat denk ik wel voor ieder wat wils, en de prijs kwaliteit verhouding was prima!

57. henk 17 punten

Zeer goede ontvangst bij binnenkomst, goede en aardige bediening, deze ondernemers snappen het helemaal.
    Een zekere aanrader.

58. Een geweldige ervaring. In een paar woorden; super kwaliteit, meer dan voldoende en betaalbaar! Een echte aanrader!!!

59. MB 391 punten

Vanavond hier gegeten voor het 40-jarig huwelijk van mijn ouders.
    Ze hebben een soort proeverij, waar je met z'n 2-en dus een soort etagere met allerlei verschillende gerechtjes als voorgerecht kunt nemen. Dit hebben ze ook als mogelijkheid voor het hoofdgerecht.
    Ik kreeg een vegetarische samenstelling, bestaande uit een kerriesoepje, 2 kleine gevulde portabello's en mozzarella met zongedroogde tomaat, pesto en pijnboompitjes.
    Een vrij groot voorgerecht en ik was dan ook bang dat ik vol zou zitten.
    Als hoofdgerecht had ik gewoon een vegetarisch keuzegerecht van de kaart besteld, ik kreeg een soort bladerdeeg gevuld met groenten en camembert. Gelukkig was dit iets kleiner waardoor het mooi op elkaar aan sloot.
    Het eten was bijzonder goed van smaak, iedereen had meer dan voldoende en was zeer tevreden.
    De bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Minpuntjes: Voorgerecht duurde wel lang voordat het geserveerd werd (zeker een uur na bestelling).
    Het was erg druk, dus ik neem aan dat het daar door kwam.
    Er was een groep in een gedeelte, zij hadden muziek en toen wij met het dessert begonnen ging het volume van de muziek erg omhoog, waardoor je helder mee kon genieten.
    Dit staat tegenover de dinerende gasten enigszins vreemd.

60. Stefan

61. Ideale plek om te lunchen. Je kunt je auto kwijt en de lunch is geweldig! Goed restaurant!

62. Lex Verweij

Heelijk eten. Leuke sfeer. Lekker knusse omgeving.
    Bediening uitstekend. Leuk restaurant om uit eten te gaan.

63. afgelopen week hier gegeten. We hadden alle drie een schnitzel a la dorpskamer besteld. Een royale kipschnitzel met erop gebakken ei, uit, prei etc.. en als voorafje kruidenboter met brood. En als toetje cappuccino koffie en ijs (noten, lekker)

Het eten was echt heel lekker. Het hoofdgerecht werd geserveerd met krieltjes en patat. De schnitzels waren 220 en 300 gram en zeer warm en lekker (veel) verder opgemaakt met wat rauwkost, taugee etc.. De sfeer was prima en de inrichting zeer sfeervol en mooi. Personeel vriendelijk. niets op aan te merken. Zeer geslaagd dus

64. Ja jeetje wat hebben wij lekker gegeten. Mijn man de biefstuk (en dat was geen zielig stukje) en ik asperges met zalm. Als ik had geweten dat het zo'n mooie grote portie was had ik geen voorgerecht genomen. Toen wij binnenkwamen was het erg druk, maar netjes opgevangen aan de bar wat gedronken en al snel lekker aan tafel. We hebben een super lekkere en vooral gezellige avond gehad. Mede zeer te danken aan het lieve personeel en het heerlijke eten. Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer.

65. Superleuk en gezellig restaurant en nog een hele leuke (best wel heel erg uitgebreide) kaart. Ik had tomatensoep vooraf, niks bijzonder zou je zeggen, maar die was heerlijk en als hoofdgerecht had ik een schnitzel met champignons en uien, was echt heerlijk! Erbij kregen wij gebakken aardappels, friet, sla en witlof en bloemkool als groeten erbij besteld, echt helemaal goed. Het personeel is erg snel en leuk en de sfeer is top, ga lekker door zo, wij komen zeker terug !!

66. fam. Timmer

Heerlijk gegeten. Prima en snelle bediening. Zeker een aanrader!

67. Zeer lekker gegeten. De bediening was prima verzorgd en vriendelijk. Als je iets nodig had werd er voor gezorgd. In een woord een restaurant om terug te komen. Ook de bediening op andere dagen op het terras was vlot en prima in orde.

68. Gewoon een lekker toeristische kaart met zaken als schnitzel, sate en spareribs die stuk voor stuk ook prima klaargemaakt worden. Wel jammer dat zaken als friet / gebakken aardappeltjes in veel te kleine porties worden bijgeserveerd. Voor 2 personen zaten er 'maar liefst' 16 frietjes in een bakje. Commentaar van de bediening: we doen inderdaad kleine porties om te voorkomen dat we eten weg moeten gooien, maar u kunt gratis bijbestellen. Misschien qua duurzaamheidsgedachte wel goed, maar niet passend in de gastronomie, zeker niet als je tijdens de maaltijd niet komt vragen of alles naar wens is en je dus ook niet de gelegenheid hebt om bij te bestellen... Jammer.

69. claudia

Wij zijn er al een paar keer geweest en steeds is het weer super!
    De garnalenkroketten en de arretjescake zijn favoriet.
    Het eten is heerlijk,ook de mensen die met ons meegingen waren erg tevreden.

70. Ik heb een heerlijk schnitzel op. Als voorgerecht kleine hapjes.
    Als toetje ijs met slagroom en reepje adjes cake, was wel heel weinig cake.
    Je moet echt wel van vlees houden om hier te eten, als je vegetarisch bent ben je hier niet op het goede adres.

71. De smaak is er altijd goed, nooit lang wachten en de hoeveelheid personeel voor ons geen bezwaar. Het personeel wisselt niet heel erg, dus bij frequent bezoek ken je de verschillende gezichten. Het zijn standaard gerechten, maar eens in de zoveel tijd, heb je gewoon zin in een lekkere Sate!

In de zomer is het heerlijk tafelen in het zonnetje op het terras.

Wat wel altijd een rot gevoel geeft zijn de extra kosten voor mayonaise en een broodje kruidenboter. Vooral die mayo, ze vragen of je dit wil, je zegt ja en je krijgt 2 porties, zonder dat je hierom vraagt en krijgt dan ook 2 porties op de rekening. Het is misschien een klein ding, maar ik irriteer me er altijd aan, waarom mayo niet gewoon bij de prijs inbegrepen zit!!! Dat zou wel wat klantvriendelijker zijn!

72. Het is daar super!!! Super eten en bediening.. Voor een hele goede prijs.. Echt een aanrader.. Kom er regelmatig..

73. Het eten was best aardig. De timing daarintegen was heel erg slecht. We hebben wel een uur op ons eten moeten wachten. Wel gezellig geen goede obers

74. k 68 punten

Leuk gezellig restaurant. Veel personeel, maar erg vriendelijk en correct. Lekker eten voor een keurige prijs. Een aanrader dus!

75. Op het terras en binnen is het gezellig zitten. Er loopt alleen zo veel bediening rond dat je niet meer weet wie er bij je aan de tafel is geweest en daardoor soms wat miscommunicatie. Het eten is van goede kwaliteit maar in verhouding wel wat prijzig.

6,5
  76. Voor mijn 80ste verjaardag grote zaal gehuurd.
    Totaal 36 personen.
    Eerder duidelijk doorgesproken wat de verlangens waren.
    Met name aandacht gevraagd voor bediening.
    Het geheel was uitermate goed verzorgd en de bediening
    verdient alle lof.
    De geserveerde hapjes waren goed tot zeer goed.
    Wij waren dan ook blij dat iedereen na te kennen gaf erg genoten te hebben.
    Goed en duidelijk afspreken wat verlangt wordt is aan te bevelen!
    Zeker een aanrader voor feestelijkheden.

77. Eerste indruk is een gezellig restaurant. Kwaliteit van het eten is echter middelmatig. Service is wel onder de maat. Tot 3x toe moeten vragen om een glas water. Telkens andere bediening en toen het hoofdgerecht werd geserveerd hebben we nog een tijdje zitten wachten omdat het zinnetje eet smakelijk blijkbaar was vergeten! Tevens viel het mij op dat er geen groente bij mijn varkenshaas werd geserveerd, maar alleen aardappeltjes. Achteraf bleek dat je hier extra voor moest betalen ?!

Al met al niet zo'n goed gevoel aan over gehouden toen we weggingen..

78. Samen met mijn moeder en zusje ben ik een nachtje weggeweest in Putten. Onderweg naar het hotel kwam ik dit restaurant al tegen en de buitenkant straalde huiselijkheid uit. Bij aankomst bleek het ontzettend groot te zijn, maar dat deed niks af aan de gezelligheid. Het was er lekker druk, maar de bediening had alles prima onder controle. Voor mij niets dan lof voor dit restaurant en als we in de buurt zijn, dan komen we zeker weer langs. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden, omdat alles kloppend is.

79. Heerlijk mosselen gegeten. Vriendelijke, gastvrije bediening en erg uitgebreide kaart. Ga hier zeker vaker heen. Helemaal top!

80. Goed eten. Gezellige sfeer en een mooi terras.

Goede prijs/kwaliteit.

Rolstoel vriendelijk!

81. sven 31 punten

Wij zijn met ons tweeën hier gisteravond wezen eten en het is ons heel goed bevallen. Dankzij de eet.nu app voor mijn telefoon hebben wij dit restaurant uitgeprobeerd omdat de beoordeling erg goed was. Wij kunnen dit aan iedereen aanbevelen.

Eten is uitstekend: kwaliteits vlees.

Prijs is laag: €13,90 voor een sate met 200gr varkenshaas vinden wij niet veel, dit is waar wij wonen (randstad) wel anders. Ook het drinken is niet schrikbarend duur.

Lokatie: mooi aan de randweg in Ermelo en bij mooi weer kan je er op een mooi terras zitten.

Wij komen hier nog eens terug.

82. Gisteravond bij de Dorpskamer gegeten, het was erg druk. Met het gerecht van een van ons was wat misgegaan, daardoor konden er 3 personen al eten terwijl bij de vierde gerecht nog niet geserveerd was. We hadden ook groente besteld, die hebben we na verschillende keren navragen niet kregen, en daarom aan het einde van de maaltijd maar afbesteld hebben. Het personeel is wel snel met drankjes opnemen.. Viel mij al met al wat tegen.

5,3
  83. Vorige week met een groep gegeten!

Zoals velen zeggen vaak andere bediening, dat was me al vaker opgevallen! Wij hadden een keuze menu waarvan de hoofdgerechten erg standaard zijn, jammer want de kaart heeft zoveel meer lekkers. Al met al lekker gegeten.

En het banketbakkersijs is onweerstaanbaar :)

84. Zaterdag 7 mei waren wij, ver uit de buurt van de Randstad in Ermeloo in het prachtige hotel de Heerlijckheid, maar kozen er voor om in de Dorpskamer te eten. Wat een goede keus is dat geweest. Wij vinden altijd, dat je vanuit de eigen ervaring moet beoordelen, maar wil de lezers toch wel meegeven, dat ondanks dat het er erg druk was, wij vriendelijk bediend zijn, het eten door wel 8 hardwerkende koks perfect was bereid en we er werkelijk van hebben genoten. Ook het vegetarische gerecht, pizza van tagiatella, zo origineel! Mocht je een keer in de buurt zijn, doen! Bedankt voor alles......

85. Het is er heerlijk eten, ik kom er zelf meestal met de lunch. Dan is het niet druk en bediening persoonlijk (omdat het dan toch niet zo druk is). Je merkt wel dat de ervaring van sommige grietjes erg gering is (gin-tonic zonder citroen e.d.). Het "oudere personeel" weet meer van aanpakken. Mayonaise in rekening brengen vind ik ook een trieste bedoeling. Hier verliezen ze zeker punten op, zoiets hoort namelijk onder de service te vallen!

86. Christien

Wat kun je toch lekker eten bij de Dorpskamer! Dat ze goed bekend staan kun je wel merken. Toen we er pas zonder reserveren naar toe gingen konden we weer naar huis. Zelfs op maandagavond zat het er aardig vol. Gezellige sfeer, heerlijk eten, gemiddelde prijs. Jammer dat bepaalde dingen apart betaald moeten worden (mayonaise bijv.). Kwaliteit bediening niet altijd even geweldig. Aanrader: het champignonpannetje als voorgerecht!

87. Leuke inrichting maar wat rommelig. Bediening erg onpersoonlijk: bij elk gerecht of drankje een andere ober.

Blijkbaar zijn grote porties (erg veel vlees) belangrijk. Fritessaus, brood vooraf etc worden allemaal apart in rekening gebracht en dat geeft een katterig gevoel. De kwaliteit van het eten is gemiddeld en vergelijkbaar met eetcafé's door heel Nederland. Een grootse uitstraling die niet wordt waargemaakt. Jammer.

88. Een erg sfeervol restaurant.

Meerdere zalen, waarbij je dus kan kiezen of je wat rustiger wilt zitten of meer onder de mensen.

Er is nu ook verbouwd dus nog meer plek.

Voor fietsers ook een aantrekkelijke plek.

(al fiets ik zelf bijna nooit)

89. Goed eten, gezellig terras, gastvrij personeel en de lekkerste maaltijdsalade's!

Zomer 2011 weer vakantie in Ermelo, wij komen weer terug!

90. Dit restaurant staat niet voor niets zo hoog in de waardering lijst. Is erg gezellig en heeft een zeer uitgebreide kaart. Met op de kaart ook een aantal goede maaltijd salades voor een redelijke prijs. Zeer de moeite waard om hier een keer te gaan eten.

91. Via internet kwamen wij bij dit bedrijf. Ze hadden al veel goede recensies, dus gingen dat zelf maar eens op de proef stellen. Hiervan absoluut géén spijt. Wij hebben genoten van het eten en het nette personeel. Prima restaurant. Een aanrader!

92. Heerlijk avondje uit!

En ook erg leuk geworden na de verbouwing!

93. Henk en Gerda

We hadden iets te vieren en zijn gezellig gaan eten in De Dorpskamer. Geweldig! Ga zo door.

94. De lekkerste saté!

95. andries oosterkamp

Beste Jan, Robert & Team,

Bovenstaand al eerder heel positief gerecenseerd.

Deze reactie alleen maar bedoeld om succes te wensen met de verbouwing; heb begrepen dat alles - min of meer - volgens plan verloopt. Cross your Fingers!

Tot ziens,

Andries & Marion Oosterkamp.

96. Altijd weer een goed adresje.

Smakelijk eten, gezellige sfeer maar jammer dat je met 2 personen aan een wel piepklein tafeltje wordt gezet. Het eten kon er maar net op staan.

Tot de volgende keer.

97. Heerlijk, perfect restaurant!
    Meerdere malen geweest, jammer dat het de zondag gesloten is.

98. Gezellige sfeer, bediening goed op elkaar ingespeeld, heerlijk gevarieerd eten. Ook voor de kinderen goed

99. Jacolien de With

Vrijdag weer enorm lekker en gezellig gegeten. Vooral de "verrassing van de kok"is een echte aanrader!

Volgende pagina