Nieuwste foto's in Ermelo

Laatste updates in Ermelo

1. Eline Kleinman's profielfoto
    Eline Kleinman heeft een recensie geschreven voor Bellini's

Eline Kleinman

Lekker even snel een pizza wezen eten. Erg lekker Calzone voor mijn man en ik had een lekker penne Gorganzola. Je merkt dat ze hier met verse producten werken. Erg lekker en vriendelijk personeel. Volgende keer stoppen we hier zeker weer!

2. Jimmy Sheikmoesti's profielfoto
    Jimmy Sheikmoesti heeft een recensie geschreven voor Bodrum
    Turks Ermelo

Besteld om 23:30, nu om 01:00 nog steeds niet bezorgd. Heb gebeld en werd mij gezegd dat de bezorger onderweg was. Maar ben nu na het bellen al weer een half uur verder.

3. Marco Willemse's profielfoto
    Marco Willemse heeft gereageerd op een recensie van Wok Inn

Wat een reactie, ben ik het totaal NIET mee eens.

4. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor De Ermelosche Frietzaak

Op 18 oktober jl. hier met mijn zoon gegeten. Wij komen uit het Rotterdamse en daar hebben we friet van Bram Ladage! Maar deze friet was misschien nog wel lekkerder. Zeldzaam lekker gegeten. Zaten een paar harde stukjes in, datzou eigenlijk niet moeten, maar dat zij zo. Die papieren puntzakken vond ik niet zo handig. Het mayonaise deel zou ik laten zakken, zodat het wat makkelijker hanteerbaar wordt. Het is ook moeilijk om het onderste uit de zak te krijgen. In de kerstvakantie komen we hier terug!

5. Hupsel's profielfoto
    Hupsel heeft een recensie geschreven voor Boshuis Drie

Wij hadden gereserveerd voor 7 personen, maar waren uiteindelijk met 11. Hier werd heel soepel mee omgegaan terwijl het vol was. Erg tevreden! Eten lekker en bediening vrolijk en vriendelijk.

6. Lotte's profielfoto
    Lotte heeft een recensie geschreven voor Palingrokerij R de Groot

De kibbeling bij palingrokerij de Groot is erg lekker. Bij goed weer kan je deze opeten op het rustige terras, gelegen op een stukje van de drukkere straat.

Voor een feestje hebben we een keer ijs gekocht bij de Groot om drinken in koel te houden. Heel handig om gebruik van te maken voor een feestje. Zeker een aanrader!

7. Hilda Van der Meer's profielfoto
    Hilda Van der Meer heeft een recensie geschreven voor Brasserie Staverden
    Internationaal Ermelo

High tea bij brasserie Staverden viel ons erg tegen. Slechts 2 gangen en een vrij smakeloos minisoepje vooraf.
    3 minibroodjes pp en zoetigheid. Geen hartige hapjes, geen warme gerechtjes. Voor wat we betaald hebben, en karige high tea. Beloofd werd dat de vegetariër een aangepast menu kreeg. Werd niet waargemaakt. Hij mocht de 2 broodje brie opeten en dat was het..
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

8. Michon's profielfoto
    Michon heeft een recensie geschreven voor IJssalon Torino

Onbeschofte bediening😙

Zelfs nageroepen : hoe ouder hoe gekker.
    Bestelling van kaart welke volgens ober er echt niet was.

9. Letta Geurts's profielfoto
    Letta Geurts heeft een recensie geschreven voor Peacock's

Letta Geurts

Onze familie komt al jaren bij Peacock om daar een verjaardag of kerst te vieren. Mijn verjaardag heb ik op zaterdagavond 16 juni j.l. bij Peacock gevierd. Ik heb zelf een menukaart samengesteld die ze heel mooi hadden afgedrukt. Het eten was zoals altijd heel goed, de bediening vriendelijk. Ze haalden zelfs de rollator van mijn moeder voor haar op toen wij weer naar huis gingen. Het was een hele geslaagde avond. Afgelopen september heb ik nog met buren bij Peacock geluncht. Zij vonden het eten ook lekker. Soms kom ik ook alleen om snel een hapje te eten. Dan is het eten net zo goed als wanneer ik met meer mensen kom. Een heel goed restaurant!

10. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Palingrokerij R de Groot

Erg lekker gegeten!
    Prima service en goede kwaliteit,
    Zeker aan te raden.

11. Amak's profielfoto
    Amak heeft een recensie geschreven voor Ling Fa
    Aziatisch Ermelo

Ti pan gerecht meer champions dan kip! En ik lust helemaal geen champions kip zachte vage stukken waarbij 1 grote aan elkaar geplakte bonk.
    Geen sfeer erg rustig.

12. Tanja Franken's profielfoto
    Tanja Franken heeft een recensie geschreven voor Wok Inn

We komen er redelijk vaak voor mij erg makkelijk omdat ik kan pakken wat ik wil en kleine portie's aangezien ik een maagverkleining heb is dat erg prettig anders moest ik altijd voorafje nemen nu neem ik 4 garnalen en laat die bakken geen probleem en heb ik meer trek pak ik er nog een paar of iets heel anders overal klein hapje ben er weg van en de kleinkinderen hebben het ook naar hun zin in de speelkamer of tekenfilms kijken en bouwen dus ook nog een reden om terug te gaan, wij vinden jullie top.

13. Oma Gerda's profielfoto
    Oma Gerda heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Ermelo

Zaterdagavond genoten van een voortreffelijk 3 gangen diner bij het Wapen van Ermelo.
    Zowel het diner als de bediening was weer top, wij komen zeker terug.

14. Oma Gerda's profielfoto
    Oma Gerda heeft een foto toegevoegd van Het Wapen van Ermelo
  15. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Uitbaterij in de Volksmond

Ondanks dat het eten niet slecht is kom ik niet terug. Eigenaar zit doodleuk zijn volledige administratie te doen aan een tafel in het restaurant, incl. laptop en stapel papierwerk. Werden onvriendelijk en gehaast geholpen ondanks dat er maar twee tafels zaten incl onszelf. Eten is prima maar heel simpel.

16. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Zwarte Boer

We dachten gezellig nog even op het terras bij de zwarte boer een afsluitend kopje koffie na een ontzettend fijne middag te drinken. Ik ben stom verbaasd hoe ongastvrij (sommige mensen van) de bediening met hun klanten omgaan, het is de tweede keer dat we die man zo ongastvrij en chagrijnig zijn werk zien doen, voor ons geen bezoek meer aan De zwarte boer!

17. Henk en Paulien's profielfoto
    Henk en Paulien heeft een recensie geschreven voor Peacock's

Henk en Paulien

Super lekker eten met vriendelijk personeel en een fijne rustige omgeving om relaxed te kunnen eten. Een aanrader voor iedereen.

18. Patty's profielfoto
    Patty heeft een recensie geschreven voor Japas
    Aziatisch Ermelo

Vandaag bij Japas in Ermelo gegeten. We hadden heel erg veel zin in sushi, en omdat wij wel vaker sushi eten weten we ook wat voor een kwaliteit je mag verwachten als het gaat om verse Sushi.

De sushi van Japas is helaas niets vers, dit kun je proeven aan de rijst deze is koud en als het nog verder afkoelt valt het uit elkaar! Ook de advocado in de sushi viel al uit elkaar, verse advocado die net bereid is in verse sushi valt niet uit elkaar. De Inktvisringen zijn niet vers, te veel deeg en gemalen inktvis er in? Dit geldt ook voor de tempura. Ook champignons waren niet vers, ze waren uitgedroogd door het opnieuw opwarmen! En ga zo maar door.

Dat niet alles verst is tja dat kan ik enigszins nog snappen maar van wat wij vanavond allemaal hebben gehad van de kaart was niets vers en dat is gelijk te proeven. Dit vind ik zelf heel erg jammer. Hier kan men makkelijk veranderingen in aanbrengen.

19. Erika Beumer's profielfoto
    Erika Beumer heeft een recensie geschreven voor Restaurant van Sprang

Erika Beumer

Fantastisch gegeten in een voor ons nieuw restaurant met een leuk proeverij concept.
    Erg vriendelijke bediening! Aankleding hip en gezellig.
    We gaan zeker terug!

20. Bastiaan's profielfoto
    Bastiaan heeft een recensie geschreven voor Kapadokya
    Shoarma Ermelo

Als je een reuze kapsalon bestelt, krijg je evenveel als een gewone kapsalon. Maar je betaalt wel € 1,50 extra. Als je vervolgens tegen de baas zegt dat je dat niet eerlijk vindt, wordt hij boos…
    Dus mijn advies is: of een gewone kapsalon bestellen of ergens anders bestellen. Dat laatste doen wij. Dat vond de eigenaar prima.

21. Schriever's profielfoto
    Schriever heeft een recensie geschreven voor Restaurant van Sprang

Heerlijk eten en uitstekende bediening op gezellig terras.

22. Hans Rokebrand's profielfoto
    Hans Rokebrand heeft een recensie geschreven voor 't Speuldje

Vriendelijke bediening. Fricadel speciaal was prima (€2,-); Patat viel wat tegen. Beetje taai. Enkele hol en veel kleine stukjes. (€1,90; met mayo €2,25)
    Gezellig om daar te eten.

23. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Peacock's

Henk

Van vrienden hebben wij als cadeau gekregen een 3-gangen diner bij Restaurant Peacock’s in Ermelo op maandag 2 juli 2018, er was voor ons gereserveerd voor 19.00 uur en we waren op tijd aanwezig.
    Drankjes besteld en keuze gemaakt uit de menukaart en toen maar wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. Toen wij om 20.10 uur nog geen voorgerecht hadden gehad vroegen wij (aan een mevrouw die aangaf dat zij de eigenaresse was) of deze wachttijden gebruikelijk waren.
    Het leek op dat moment of mevrouw door een hooivork werd gestoken en zij vroeg ons of wij misschien in de horeca werkten, want dan zouden we wel begrijpen dat op een maandagavond een onverwachte drukte niet zomaar te bedienen is.
    Inderdaad wij werken niet in de horeca maar komen wel erg vaak in restaurants maar zo’n reactie hebben we het nog nooit meegemaakt. Een tip voor die mevrouw; als het te druk wordt maak dan kenbaar dat het restaurant vol zit of als u bang bent dat u omzet mist maak dan kenbaar dat het erg druk is en dat er wachttijden zijn. Maar niks zeggen en dan nog geïrriteerd op een fatsoenlijke vraag antwoorden kan echt niet (als het diner voor ons geen cadeau van vrienden was geweest waren we onmiddellijk weggegaan). Deze mevrouw doet voorkomen dat zij erg veel ervaring heeft in de horeca, maar volgens ons dan wel achter een bar van een café waar veel dronken gasten zijn en hierdoor besloten we maar om haar zoveel mogelijk te negeren en zeker geen commentaar meer te geven want dan zou ze waarschijnlijk ontploffen.
    Het eten zelf was niet slecht maar zeker ook niet goed. Vooraf kippenlevers (was smakelijk) en gefrituurde champignons (waarschijnlijk door de drukte rechtstreeks uit de frituurpan zo op het bord, dus vrij vettig maar niet slecht van smaak). Als hoofdgerecht saté van kippendijen en een duo van vis met als verzoek de saus voor beide gerechten apart, dus de saus niet over het vlees! Waarschijnlijk ook door de drukte; de saus was gewoon over het vlees gedaan. Beide gerechten waren zoals gezegd niet goed en niet slecht en als cijfer een 6 waard. Als nagerecht brownies met gezouten karamelsaus. De brownie was warm gemaakt en zolang hij warm was lekker maar afgekoeld werd hij erg droog om te eten. Er waren erg veel ontevreden gasten maar waarschijnlijk wel een behoorlijke omzet. De eigenaresse vond dat het personeel erg hard en goed gewerkt heeft. Zou zij het personeel hiervoor ook extra beloond hebben? Het zal voor ons een vraag blijven maar als wij de houding van de eigenaresse gezien hebben zal dit wel niet het geval zijn.

24. Ruben Klavert's profielfoto
    Ruben Klavert heeft een recensie geschreven voor Bellini's

Ruben Klavert

Hadden met zn 2 gegeten, hadden een lekkere malse biefstuk en een goed gegaarde zalm oordeel :Goed gegeten! Vriendelijke bediening.

25. Mink's profielfoto
    Mink heeft een recensie geschreven voor Bellini's
    Pizzeria Ermelo

Kwamen om 21.20 Binnen, vraag was wat we kwamen doen, wij, we willen een pizza nou dat ging niet door de keuken sluit om half tien!

Slechte zaak.

26. Guus Hermans's profielfoto
    Guus Hermans heeft een recensie geschreven voor Peacock's

Guus Hermans

Heerlijk relax gegeten met een uitstekende bediening.

27. Nina Girolami's profielfoto
    Nina Girolami heeft een recensie geschreven voor Boshuis Drie

Nina Girolami

Het eten was lekker. Ik vond het zelf iets te druk. Terras zat vol. De hond kreeg gelijk een bak met water.