Nieuwste foto's in Ermelo

Laatste updates in Ermelo

1. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Zwarte Boer

We dachten gezellig nog even op het terras bij de zwarte boer een afsluitend kopje koffie na een ontzettend fijne middag te drinken. Ik ben stom verbaasd hoe ongastvrij (sommige mensen van) de bediening met hun klanten omgaan, het is de tweede keer dat we die man zo ongastvrij en chagrijnig zijn werk zien doen, voor ons geen bezoek meer aan De zwarte boer!

2. Henk en Paulien's profielfoto
    Henk en Paulien heeft een recensie geschreven voor Peacock's

Henk en Paulien

Super lekker eten met vriendelijk personeel en een fijne rustige omgeving om relaxed te kunnen eten. Een aanrader voor iedereen.

3. Patty's profielfoto
    Patty heeft een recensie geschreven voor Japas
    Aziatisch Ermelo

Vandaag bij Japas in Ermelo gegeten. We hadden heel erg veel zin in sushi, en omdat wij wel vaker sushi eten weten we ook wat voor een kwaliteit je mag verwachten als het gaat om verse Sushi.

De sushi van Japas is helaas niets vers, dit kun je proeven aan de rijst deze is koud en als het nog verder afkoelt valt het uit elkaar! Ook de advocado in de sushi viel al uit elkaar, verse advocado die net bereid is in verse sushi valt niet uit elkaar. De Inktvisringen zijn niet vers, te veel deeg en gemalen inktvis er in? Dit geldt ook voor de tempura. Ook champignons waren niet vers, ze waren uitgedroogd door het opnieuw opwarmen! En ga zo maar door.

Dat niet alles verst is tja dat kan ik enigszins nog snappen maar van wat wij vanavond allemaal hebben gehad van de kaart was niets vers en dat is gelijk te proeven. Dit vind ik zelf heel erg jammer. Hier kan men makkelijk veranderingen in aanbrengen.

4. Erika Beumer's profielfoto
    Erika Beumer heeft een recensie geschreven voor Restaurant van Sprang

Erika Beumer

Fantastisch gegeten in een voor ons nieuw restaurant met een leuk proeverij concept.
    Erg vriendelijke bediening! Aankleding hip en gezellig.
    We gaan zeker terug!

5. Bastiaan's profielfoto
    Bastiaan heeft een recensie geschreven voor Kapadokya
    Shoarma Ermelo

Als je een reuze kapsalon bestelt, krijg je evenveel als een gewone kapsalon. Maar je betaalt wel € 1,50 extra. Als je vervolgens tegen de baas zegt dat je dat niet eerlijk vindt, wordt hij boos…
    Dus mijn advies is: of een gewone kapsalon bestellen of ergens anders bestellen. Dat laatste doen wij. Dat vond de eigenaar prima.

6. Schriever's profielfoto
    Schriever heeft een recensie geschreven voor Restaurant van Sprang

Heerlijk eten en uitstekende bediening op gezellig terras.

7. Hans Rokebrand's profielfoto
    Hans Rokebrand heeft een recensie geschreven voor 't Speuldje

Vriendelijke bediening. Fricadel speciaal was prima (€2,-); Patat viel wat tegen. Beetje taai. Enkele hol en veel kleine stukjes. (€1,90; met mayo €2,25)
    Gezellig om daar te eten.

8. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Peacock's

Henk

Van vrienden hebben wij als cadeau gekregen een 3-gangen diner bij Restaurant Peacock’s in Ermelo op maandag 2 juli 2018, er was voor ons gereserveerd voor 19.00 uur en we waren op tijd aanwezig.
    Drankjes besteld en keuze gemaakt uit de menukaart en toen maar wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. Toen wij om 20.10 uur nog geen voorgerecht hadden gehad vroegen wij (aan een mevrouw die aangaf dat zij de eigenaresse was) of deze wachttijden gebruikelijk waren.
    Het leek op dat moment of mevrouw door een hooivork werd gestoken en zij vroeg ons of wij misschien in de horeca werkten, want dan zouden we wel begrijpen dat op een maandagavond een onverwachte drukte niet zomaar te bedienen is.
    Inderdaad wij werken niet in de horeca maar komen wel erg vaak in restaurants maar zo’n reactie hebben we het nog nooit meegemaakt. Een tip voor die mevrouw; als het te druk wordt maak dan kenbaar dat het restaurant vol zit of als u bang bent dat u omzet mist maak dan kenbaar dat het erg druk is en dat er wachttijden zijn. Maar niks zeggen en dan nog geïrriteerd op een fatsoenlijke vraag antwoorden kan echt niet (als het diner voor ons geen cadeau van vrienden was geweest waren we onmiddellijk weggegaan). Deze mevrouw doet voorkomen dat zij erg veel ervaring heeft in de horeca, maar volgens ons dan wel achter een bar van een café waar veel dronken gasten zijn en hierdoor besloten we maar om haar zoveel mogelijk te negeren en zeker geen commentaar meer te geven want dan zou ze waarschijnlijk ontploffen.
    Het eten zelf was niet slecht maar zeker ook niet goed. Vooraf kippenlevers (was smakelijk) en gefrituurde champignons (waarschijnlijk door de drukte rechtstreeks uit de frituurpan zo op het bord, dus vrij vettig maar niet slecht van smaak). Als hoofdgerecht saté van kippendijen en een duo van vis met als verzoek de saus voor beide gerechten apart, dus de saus niet over het vlees! Waarschijnlijk ook door de drukte; de saus was gewoon over het vlees gedaan. Beide gerechten waren zoals gezegd niet goed en niet slecht en als cijfer een 6 waard. Als nagerecht brownies met gezouten karamelsaus. De brownie was warm gemaakt en zolang hij warm was lekker maar afgekoeld werd hij erg droog om te eten. Er waren erg veel ontevreden gasten maar waarschijnlijk wel een behoorlijke omzet. De eigenaresse vond dat het personeel erg hard en goed gewerkt heeft. Zou zij het personeel hiervoor ook extra beloond hebben? Het zal voor ons een vraag blijven maar als wij de houding van de eigenaresse gezien hebben zal dit wel niet het geval zijn.

9. Ruben Klavert's profielfoto
    Ruben Klavert heeft een recensie geschreven voor Bellini's

Ruben Klavert

Hadden met zn 2 gegeten, hadden een lekkere malse biefstuk en een goed gegaarde zalm oordeel :Goed gegeten! Vriendelijke bediening.

10. Mink's profielfoto
    Mink heeft een recensie geschreven voor Bellini's
    Pizzeria Ermelo

Kwamen om 21.20 Binnen, vraag was wat we kwamen doen, wij, we willen een pizza nou dat ging niet door de keuken sluit om half tien!

Slechte zaak.

11. Guus Hermans's profielfoto
    Guus Hermans heeft een recensie geschreven voor Peacock's

Guus Hermans

Heerlijk relax gegeten met een uitstekende bediening.

12. Nina Girolami's profielfoto
    Nina Girolami heeft een recensie geschreven voor Boshuis Drie

Nina Girolami

Het eten was lekker. Ik vond het zelf iets te druk. Terras zat vol. De hond kreeg gelijk een bak met water.

13. Tineke van den Berg's profielfoto
    Tineke van den Berg heeft een recensie geschreven voor Restaurant van Sprang

Tineke van den Berg

Met z'n vieren eten is het heel goed eten en ons goed bevallen. Ga je met een grotere groep (13 pers.) is het niet leuk eten omdat je maar 4 gerechtjes per ronde mag bestellen.

14. Edo Hans Giel's profielfoto
    Edo Hans Giel heeft een recensie geschreven voor Het Uddelermeer

Edo Hans Giel

Vandaag geluncht met 12 personen vanwege de verjaardag van een 85 jarige en vooraf gereserveerd. Bediening bestaat hoofdzakelijk uit scholieren die bijklussen. Meisje van een jaar of 17 blijft aan het hoofd van de tafel staan om de bestellingen op te nemen. De oude mensen verstaan weinig van wat ze zegt. Je kunt er gewoon op aflopen, maar helaas…
    De vegetarische kroketten belanden op het bord van iemand anders en de niet bestelde slagroom krijg je toch op je Hazelaartje. Op naar het nagerecht. 'Wat voor ijs is er? ' Was de vraag. 'Het is heel druk, dus dat kan ik u niet vertellen, ' zegt het meisje. Na doorvragen en aandringen krijgen we uiteindelijk antwoord. De aanhouder wint! Neem je een zgn. Hete Liefde, regel dan zelf een extra servet. De bediening serveert het ijs dat overstroomt maar verder… veel succes ermee. Ga je hier eten dan moet je actief meewerken; glazen aanpakken en borden teruggegeven. Beetje lastig als je 85 bent. De keuken redde dit uitje met prima gerechten maar de bediening moet snel op cursus.
    Gelukkig zijn oude mensen niet zo kritisch. Die betalen gewoon de volle mep. Zelf zou ik bij deze prijzen een deurtje verder gaan.

15. M. Stuiver's profielfoto
    M. Stuiver heeft een recensie geschreven voor De Ermelosche Frietzaak

M. Stuiver

Eigenaar Ermelosche Frietzaak reageerde onmiddellijk na een minder goede ervaring van onze kant. Hij gaf aan dat kwaliteit voor zijn bedrijf met stip op één staat en dit niet had mogen gebeuren. Wij hebben daar alle vertrouwen in. Zo kan het dus ook !

16. Marja Treep's profielfoto
    Marja Treep heeft een recensie geschreven voor Italia
    Pizzeria Ermelo

Positief: het eten was prima.
    Minder goed: we hadden vanaf het begin het gevoel niet welkom te zijn. Manager was erg onvriendelijk in contact met gasten. Tevens hoorde iedereen in het restaurant als er iets niet goed ging (bijvoorbeeld reservering geannuleerd), waardoor de sfeer in het restaurant erg bedrukt werd. We raden het restaurant niet aan (afhalen kan wel, eten smaakt goed). Succes met verbeteren!

17. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Restaurant van Sprang

Goed concept fantastisch eten goede prijs kwaliteit verhouding.

18. A. de Bruin's profielfoto
    A. de Bruin heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Ontmoeting

A. de Bruin

Andries

De Ontmoeting is voor mij al langdurig mijn “huisrestaurant” waar ik wekelijks woensdagavond ga dineren.
    Zaterdagmiddag geniet ik daar van mijn pannenkoek-lunch.
    Ook als ik visite heb gaan we daar lunchen en mijn gasten vinden het een prima ervaring.
    Dit geldt ook voor mijn kleinkinderen welke er ook met plezier komen.
    De kwaliteit en de sfeer bevalt mij uitstekend.
    Ik hoop er nog lang te kunnen komen.

19. Koen Zomer's profielfoto
    Koen Zomer heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Halte

Koen Zomer

Ik heb een slechte ervaring opgedaan gisteren bij het afrekenen. Het was heel druk en daardoor is er iets mis gegaan met het contactloos betalen. Ik heb twee keer betaald. De medewerkster gaf aan dat de betaling niet was gelukt en dat het opnieuw moest, ook toen gaf ze eerst aan dat het niet was gelukt een andere medewerker gaf aan dat er wel was betaald. Thuis zag ik op mijn bankafschrift dat ik twee keer betaald heb.
    eerste keer: bedrag -€ 7.30 betalingskenmerk 37QK MC/4 3995 7 12.5.2018 18.43 KV004
    tweede keer: bedrag - € 7.30 betalingskenmerk 37QK MC/4 2144 5 12.5.2018 18.43 KV004

Gaarne een reactie

Koen Zomer

20. Lucia's profielfoto
    Lucia heeft een recensie geschreven voor Kapadokya
    Shoarma Ermelo

Op de internet pagina staat dat het restaurant om 14 uur open gaat. Maar als je komt word er gezegd dat dit alleen voor bestellen of reserveren is. Je kan niets eten. Erg slecht.

21. Vd berg's profielfoto
    Vd berg heeft een recensie geschreven voor De DorpsKamer
    Nederlands Ermelo

Geweldig eten zag er prachtig uit en lekker!

22. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor Antalya
    Pizzeria Ermelo

Wat een troep zeg, ik had de kapsalon, nou het was eerder een zoutpot dan een kapsalon. Ik had echt super veel trek dus wat van gegeten maar daarna zo n 30 liter water gedronken om de zoutgehalte in mijn lichaam te balanceren.

23. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Japas
    Aziatisch Ermelo

Super gezellig en goede service zoals altijd. En het eten is heerlijk. Echt een aanrader. Wij komen er regelmatig met veel plezier.

24. Ted's profielfoto
    Ted heeft een recensie geschreven voor Boshuis Drie

Ted

Heerlijk geborreld en gegeten 8/4 op het terras, mede door Marc en Ted een fijne middag en avond. Thanxxxx komen zeker terug.

25. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor De Ermelosche Frietzaak

Veruit de lekkerste friet die ik ken!
    Ben al vaak geweest en het blijft maar heerlijk, met brander mayo is ie helemaal top.
    Ook de (classic) hamburger is helemaal goed, met heerlijke saus.
    Vriendelijk personeel, hele prettige sfeer in de zaak en je krijgt echt waar voor je geld!
    Ik blijf zeker komen.

26. Arno's profielfoto
    Arno heeft gereageerd op een recensie van De Ermelosche Frietzaak

Dag Wouter,

Zijn jullie naast grappen ook eigen recensies gaan bakken? Geeft de waardebon maar aan de heer "Matthijs v. Deudekom" kan hij nog een keer heerlijk gaan dineren.

Verduidelijking is niet echt nodig, probeer maar gewoon een keer in je vrije tijd rond 17.00 - 18.00 een frieteke te consumeren. Als je daar een uur voor neemt heb je alle bovenstaande meegemaakt en meer. 1 op de 2 keer gaat er een volle zak friet al dan niet met saus over de vloer.

De tafels worden soms schoongemaakt maar wel 3 kwartier nadat ze vol liggen met kruimels en saus.

En 10% van de friet is normaliter aangebrand / kantstukken. Dat geeft wellicht niet, maar dat maakt de prijs wel wat overdreven.

Met vriendelijke groet,
    Arno

27. De Ermelosche Frietzaak's profielfoto
    De Ermelosche Frietzaak heeft gereageerd op een recensie van De Ermelosche Frietzaak

Dag Arno,

bedankt voor je recensie. We zouden graag met je in contact komen om te horen wat er precies fout is gegaan tijdens jouw bezoek(en) aan onze zaak!

Groeten,
    Wouter @ Ermelosche Frietzaak

28. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor De Ermelosche Frietzaak

De beste friet wordt alleen gebakken voor AD, gemiddeld krijg je een zakje frieten waarvan de helft kantjes is die tegen de chips aan gebakken zijn. In de zaak is het, ook als het niet druk is, een vieze bende. Schoonmaken en doorwerken is er hier niet bij.

Al met al matige kwaliteit voor een absurde prijs.

Een deur repareren is er ook niet bij, de hele winter staat de voordeur al op een kier waardoor je binnen zit te verrekken.

29. Jamas's profielfoto
    Jamas heeft een recensie geschreven voor Japas
    Aziatisch Ermelo

De laatste keer(1 jaar geleden) was het eten goed te noemen. De gerechten waren toen met zorg bereidt.
    Dat was vorige week wel anders. Er is duidelijk op de hoeveelheid eten bezuinigd. B.v. de gewokte groente was niet om aan te zien en bestond uit vijf stukjes, eigenlijk te zielig voor woorden. En hetzelfde geldt voor meerdere gerechten. Een regelrechte aanfluiting. Zelfs de zalm is eerst gevierendeeld en kwam daarna platgeslagen op mn bordje terecht.
    Jammer dat een tent die het eens zo goed deed volledig de andere weg in slaat.
    Ik raad het u dan ook absoluut af om hier geld aan uit te geven!

30. R.J. Ripassa's profielfoto
    R.J. Ripassa heeft een recensie geschreven voor Japas
    Aziatisch Ermelo

Alles prima geregeld, ook de boekingssite van "Eet.nu Butler" een compliment.