Boshuis Drie in Ermelo

1282030670 80
1354192346 72
1411921687 73
1419137854 75

1. Drie weken geleden gereserveerd voor 15 personen in de Jachtkamer. Prima staat genoteerd. Vandaag toch nog even bellen of er genoeg kinderstoelen aanwezig zijn. Nee mevrouw u heeft niet gereserveerd. Het staat niet gereserveerd. Zeer slecht en onprofessioneel! Jammer dat hier zo mee om word gegaan. En dat terwijl we er zeer regelmatig te gast zijn. Erg terleurgesteld… Gelukkig iets anders kunnen vinden.

2. We werden zeer onvriendelijk ontvangen. En uit het niets na 3 kwartier werden we dringent verzocht weg te gaan ivm de volgende klanten die stonden te wachten. Ook bij iedere bestelling een geiriteerd gezicht van iedere mederwerker. Absuut geen aanrader.

3. Vlotte bediening, sfeer prima, is wat aan de hoge kant met de prijzen maar extra aangeboden friet aardappels en mayonaise worden niet extra op de bon gezet en dat maakt geheel een dikke 8.
    Boswachter.

4. Unieke locatie en van oudsher bekend om de pannenkoeken. Ieder jaar kom ik hier met kinderen en kleinkinderen. Nu hebben steeds meer mensen dit plekje ontdekt en dat gaat ten koste van het eten en de bediening. Dit keer kwam er bij de pannenkoeken een vrijwel lege stroopfles en toen we om een volle vroegen werd daar door de bediening onhebbelijk op gereageerd. Ook de bus met poedersuiker was vrijwel leeg, er restte slechts één hard brok.
    Toch kom ik volgend jaar weer en ik hoop dat Kees dit leest en de kwaliteit opkrikt.

5. Gezellig buiten op het terras gezeten. Het eten was heerlijk we hebben vis van de dag gehad, een kaas pannenkoek en kipsaté. De bediening kwam snel met wat we bestelden. Er was lekkere verse jus d'orange. Er was ook een klein speeltuintje voor kinderen.

6. Gisteren trakteerde ik mijn vriendin op een lunch bij Boshuis Drie. De locatie had zij gekozen omdat ze er in het afelopen jaar een paar keer gedineerd had en daarover tevreden was. Ik was er al zo'n 25 jaar niet meer geweest. Er leek mij in al die tijd weinig veranderd qua interieur. Dat schijnt ook niet nodig te zijn want het was druk. We namen beiden de maaltijdsalade Russisch Ei. Het woord maaltijdsalade had ons op het verkeerde been gezet. De salade was echt zo'n bolletje "slaatje" met wat versiering. De sla was te weinig en de zalm zag er uit als restjes afsnijsel. Dat er zoveel toast bij gegeven wordt, vonden wij eigenlijk een veeg teken. Wat slordigheden als: 1 bord zonder gekookt ei, 1 (zelfde) bord met bruin gekleurde zalm en erg laat afruimen ergerden ons nogal. E.e.a. werd wel opgelost en gedaan op verzoek maar dat verzoek moest er dan wel eerst komen. Toen we thee na wilden bestellen, kregen we toch maar eerst even de dessrt kaart. De toiletten vonden we rommelig en onfris. Wij hebben nu maar besloten dat we voorlopig elders gaan lunchen.

7. Prachtige locatie, sfeervolle aankleding en fijne bediening.
    Voor het eerst bij Boshuis drie geweest, voor een lunch.
    Heerlijk broodje zalm en carpaccio gegeten.
    De hoeveelheid zalm had iets meer mogen zijn.
    De appeltaart toe was heerlijk, samen 1 stuk gedeeld, wat we maar net aan op kregen.

8. Magyarock

9. Voor de zoveelste keer hier afgelopen zaterdagavond met vrienden gegeten en wederom niet teleurgesteld.
    Alles was weer helemaal naar wens. Tip: Wel van tevoren reserveren want ook nu was het restaurant helemaal vol.
    Ondanks de drukte bleef het personeel zeer vriendelijke en attent, was het eten en drinken weer perfect en heerste er een fantastische sfeer in deze prachtige locatie midden in het bos.
    Wij komen zeker weer terug!

10. laura

11. In de maand april een maand lang vrijwel dagelijks gegeten en gedronken. De "rapportcijfers" spreken voor zich. Kleine gerechten, uitgebreide diners, prima wijn, prima service en als oud vakgenoot zeg ik 'zo doorgaan'!

12. petra kraaij

Zo gastvrij... dat kan alleen bij Boshuis!!! Heerlijk gegeten. Doen we gauw nog een keer

13. Na een wandeling in het prachtige herfstbos genoten van een cappuccino met appeltaart...heerlijk! Appeltaart zoals alleen Boshuis Drie ze kan bakken...geweldig! Complimenten voor de vriendelijke en vlotte bediening...super! Aan te raden.

14. John van Rossum

15. Cees Bekker

16. f v Veenendaal

Heb op 11 maart met mijn familie hier gegeten en allen hebben genoten van de diverse maaltijden. De service was uitstekend, want alles werd goed uitgelegd en wat er mogelijk was. Ook het serveren ging zodanig dat er niet te lange tijd tussen de diverse gangen zat. Zeer vriendelijk personeel en prachtige accommodatie.

17. Ik kom hier vaak om in de buurt te wandelen. Zo ook afgelopen zondag. Wat een schitterende locatie, de historie van het pand komt je tegemoet wanneer je naar binnen loopt. Terwijl het er vaak erg druk is, zijn de medewerkers altijd heel vlug en ontzettend vriendelijk. Waar krijg je nog een bakje water voor de hond zonder het te hoeven vragen? Bij boshuis drie is zoiets gewoonte. Ook voor ons, 2 koffie en heerlijk echt huisgemaakt appelgebak (met 2 glaasjes water voor het wandelen). Wij gingen de mooie omgeving in om daarna weer terug te komen om lekker uitgebreid te eten. Wel vaker op het terras gezeten of een kop koffie gedronken, maar nog niet eerder van de grote kaart gegeten. Dat kan daar smiddags ook gewoon! De carpaccio, in één woord: heerlijk! Huisgerookte zalm, volgens mijn vrouw (een kenner) zoals hij hoort. In het voorjaar hebben we de rookoven vaak buiten zien staan! Na het voorgerecht werd als vanzelfsprekend gevraagd wanneer we het hoofdgerecht wilden. Even pauze dus.
    Vervolgens een biefstuk, de beste die ik ooit heb gegeten, perfect medium, mals en goed warm van binnen! Voor mijn vrouw het trio van wild met bijpassende wijn. Uitleg erbij, advies over smaakopbouw, zoals het hoort. Ik mocht een klein hapje proeven. Wat een combinatie van smaken! Daarna rustig het wijntje opdrinken om daarna samen een dessert (na advies ijs met warme bosvruchten) te delen. Gezellig met 2 lepels uit een schaaltje eten. Al met al, wat een toplocatie, geweldige service en een goede keuken!
    Ga zo door!

18. Ria

19. Hier gegeten op 3 oktober. Een bekend restaurant op de veluwe waar ik al heel wat keren in mijn leven langs ben gefietst. Ik heb er ook al regelmatig wat gedronken, waarbij het personeel altijd even vriendelijk overkwam ondanks dat het er ook meestal erg druk is. Vrijdag 3 oktober was het een mooie dag en ik was dan ook blij dat ik nog een plekje buiten kon vinden voor mijn lunch. Heerlijk eten in de tuin, wat wil je nog meer.

20. G. Heeringa

Heel lekker. Goede kwaliteit. We hebben een heerlijk ijsje gegeten, en een heerlijk appeltaartje. De bediening vond ik wat gladjes, wilde wat te snel. Verder mooie locatie. Het is wel wat aan de dure kant, maar ik betaal liever iets meer voor goed eten dan dat het allemaal goedkoop proeft.

21. Dirk en Jose

22. Fam. Maris

Na een dagje wandelen hier de lunch gebruikt.
    Gezellige ambiance.
    Het bestelde drinken en eten werd zeer snel op tafel gezet.
    Het was zonder meer pico-bello in orde.
    Gloeiend heet en van goede kwaliteit.
    Hoeveelheid oké.
    Smaak prima.
    Versheid goed zichtbaar.
    Prijs uitermate vriendelijk voor het gebodene.
    Conclusie: aanrader!

23. Afgelopen zondag wezen eten. Entourage buiten is bijzonder goed. Mooie locatie midden in het bos. Binnen staan ouderwetse houten tafels en stoelen. Verder niet zo heel veel sfeer vind ik. Dit kan zeker beter, echter is dit voor dit bedrijf niet noodzakelijk gezien het toch goed loopt (optisch). Maaltijden zijn bijzonder klein en kosten een vermogen. Voor, hoofd en nagerecht en je bent nog steeds niet verzadigd. Ik ben echt geen grote eter verder. T-bone was lauw en te rauw. Niet lekker. Met vier personen moesten we 174 euro afrekenen. En een houten kont toen we weg gingen. Conclusie: leuk voor een keertje maar geen volgende keer meer voor mij.

24. In de koude kamer gezeten, vonden vooral de mix van wild veel te weinig. Glazen met wijn alleen de onderkant vol, bediening matig. Jammer, we hadden er ons veel van voorgesteld. Brood eerder op tafel zetten en de tafels eens met mooi linnen dekken is een aanrader.

25. Jaap Warnaar

Jammer dat het Boshuis al vele jaren dezelfde kaart heeft, nooit eens wat anders, de keuken is prima, maar op een gegeven moment heb je alles wel een keer gehad.
    Bediening is niet prettig, een beetje afstandelijk, de lokatie is uniek en je zit er geweldig, altijd druk.

26. Jan Hagen

Afgelopen zaterdag hebben wij met vrienden met heel veel plezier in het Boshuis gegeten. Het was ons door enkelen al aanbevolen en wij werden zeker niet teleurgesteld. Vooral de sfeer vonden wij zeer hoog scoren en wij komen dan ook zeker terug.

27. Prima plek om lekker te lunchen. Midden in het bos en gezellig terras.

28. W&M 649 punten

Op de terugweg van een daagje Paleis Het Loo in Apeldoorn gestopt bij Boshuid Drie. Het is ons als altijd weer prima bevallen. Op het terras, dat vanwege het mooie weer open was, is het goed toeven. Boshuis Drie blijft voor herhaling vatbaar!

29. John van Enk

Heerlijk eten in een prachtig mooi gelegen restaurant. Het geeft de sfeer van een oude herberg 200 jaar terug. Een al sfeer en lekkere wildgerechten. Stoofpotje wildzwijn uitmuntend. Ook de andere gerechten zin een aanrader. Samen met peacock ermelo beste restaurant in omtrek.

30. Woensdagavond 31 oktober met een vriendin wezen eten bij restaurant Boshuis Drie.
    Mijn keuze is gevallen op het Boshuis Drie vanwege de ligging en de menukaart die uitgebreid is, een mooie plek om met je gast te gaan dineren.
    Voor de zekerheid even gereserveerd om een mooie tafel te krijgen.
    De inrichting van het Boshuis Drie verbaasde ons, mooi, bijzonder en sfeervol.
    Onze keuze is gevallen op carpaccio als voorgerecht, daarbij werd stokbrood met kruidenboter geserveerd.
    De wijn die we erbij dronken was een Merlot.
    Het hoofdgerecht biefstuk van de haas met gebakken champignons, daarbij gebakken aardappels, frites, rode kool en salade, de rode kool was bijzonder zo lekker.
    Een nagerecht zou teveel zijn, het diner afgesloten met thee.
    Het heeft ons uitstekend gesmaakt, alles ziet er verzorgd uit, de kwaliteit en prijs is in een goede verhouding, de sfeer in het Boshuis Drie is prettig.
    De bediening is heel vriendelijk, bereid tot een praatje en correct.
    Wij kunnen het Boshuis Drie zeker aanbevelen om te gaan dineren.

31. Service uitstekend, maar de 2 vegetarische gerechten waren slecht. De quiche was van boven verbrand en van onderen koud, de souffle leek op van alles behalve op dat wat het moest zijn. Hier gaan wij nooit meer eten.

2,1
  32. Afgelopen vrijdag wezen eten met een grote groep. De service was perfect het eten was niets.
    Pannenkoeken waren eerder gebakken en even opgewarmd, nog nooit zoiets meegemaakt. Dit kan je geen restaurant noemen.

33. Vorige week weer eens gestopt bij Het Boshuis. Gezellige drukte aldaar. Dit keer wilden de kinderen eens een pannenkoek ipv patatjes. Nou, dat hebben ze geweten! Een heerlijke, grote, smaakvolle panenkoek kwam er op tafel. De vriendelijke ober kwam er als extraatje nog een bolletje ijs op doen. Ik had zelf de salade van de chef, heerlijk knapperig en vers. Mijn man had de Boerenbol Carpaccio. Royaal belegd en ook knapperig vers brood. Aardige bediening, gastvrij en een goede sfeer. Volgende keer gaan we de dinerkaart weer eens uitproberen!

34. fam. Olthof

Mooi terras en vriendelijk personeel.
    Maar de pannenkoek was helaas niet echt lekker: had totaal geen smaak. Eigenlijk nog nooit zulke smakeloze pannenkoeken gegeten!

35. We waren naar de sauna geweest en wilde ergens wat eten kwamen bij het boshuis terecht. Heel gezellig, heerlijk eten mooie locatie en heel aardig prettig personeel. Bedankt voor een super leuke avond!

36. Wij komen al vele jaren hier als wij vanuit het Westen een dag op de Veluwe zijn om te wandelen.
    'S zomers gezellig op het terras en 's winters in het restaurant. Het is ons altijd goed bevallen.

We blijven komen.

Tip: de appeltaartpunten mogen best wat kleiner... :))

37. Wij wonen in Uddel en zijn regelmatige bezoekers van Boshuisdrie.We kregen vrienden over dus wederom namen we ze mee naar Boshuisdrie. Zoals altijd is de sfeer goed en ook de bediening laat niets tewensen over,de wijn was prima! Helaas viel het eten wat we besteld hadden tegen...niet wat we gewend waren,kleine hoeveelheden aan vlees en vis...groenten voor vier personen erg beperkt en smakeloos....we voelde ons daar door tegenover onze gasten ongemakkelijk..want het was allemaal zeer karig en de stoofpot van wild werd opgediend in een soort juskom verder was daar helemaal niets bij...geen mooi oppgemaakt bord of wat dan ook. Sorry..dat we niet positief zijn en het erg jammer vinden dat we dit ervaren hebben en hopen dat Boshuisdrie weer als vanouds gaat worden....ruim voldoende aan groenten en vlees!

38. Hennie van Soest

Vrijdag 20 maart
    Ik heb vandaag een heel geslaagd feest gehad.
    De buren waren 40 jaar getrouwd, geweldig.
    Alles was perfect, eten, drinken, muziek.
    Hartelijk dank bruidspaar en de Buurtjes

39. Als sinds 2000 kom ik bij Kees van Boshuis 3. Of te paard vanuit Garderen met vrienden of wandelend vanuit Garderen of op de fiets of met de auto en ik heb altijd met veel plezier daar gegeten of genoten van koffie met een overheerlijk veel te groot stuk appeltaart.
    De 14de april is Kees jarig, alvast van harte en ben ik weer eens een keertje in Nederland dan kom ik beslist langs vooral straks weer van de zalige asperges genieten.
    Woon alweer 5 jaar in Hongarije maar eten doe ik altijd nog het lekkerst bij Boshuis Drie. Tot dan. Marjolijn

40. Wij komen hier regelmatig en hebben nog nooit een teleurstellende ervaring gehad. Het eten smaakt er altijd prima en is ook zeker voor vegetariers een aanrader.
    Het personeel is vriendelijk en de sfeer is super.Elke trouwdag wordt door ons daar gevierd en daar kunnen we altijd heerlijk naar uitkijken!

41. Heerlijk hebben wij genoten, lekker gegeten, alles was fantastisch. We komen snel weer groetjes Fam. Smit

42. Uit Utrecht

Gezellige gelegenheid midden in het bos. Goede à la carte lunch, attent personeel. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Wel erg druk op zondagmiddag met pannenkoekeneters.

43. Flip Boudewijn

Prima restaurant met heel vriendelijk en vrolijk personeel.

44. Boshuis 3 vergeet je nie!

Zoals al eerder gezegd, de taart is bijna te groot om op te eten, maar toch doe je het, want hij is om je vingers bij af te likken.

Altijd goede en leuke sfeer en heerlijk eten!

Top team, complimenten!

45. Joke Dekker

Op 14 augustus met 6 personen uitgebreid gedineerd bij Boshuis drie. Lekker buiten met de terras verwarming aan.

Wij zijn alle 6 unaniem van mening dat het eten waanzinnig goed is,

Heel goede en vriendelijke bediening.

Dit restaurant is een echte aanrader en we komen hier zeer zeker terug.

46. Ondanks het slechte weer heel erg genoten van de maaltijd in dit sfeervolle restaurant. Het eten was goed en de bediening was snel en vriendelijk.

47. We zouden wat gaan eten en vroegen om de kaart die na een half uur nog niet gebracht was en toen nog 10 minuten gewacht en uiteindelijk het drinken afgerekend en zijn wij vertrokken.

Wel een mooie locatie maar een zeer slechte bediening.

48. don anco

Met een kok als Martijn van Mierlo in de keuken gaat het bij dit restaurant nooit fout.

49. AJ

50. Wat een geweldige locatie zo midden in het bos. De bediening is vriendelijk en correct, de appeltaart bijna te groot om op te eten en de service uitstekend. We hebben erg genoten van koffie met taart op het terras en zijn van plan om vaker langs te komen.

51. Helaas geen goede ervaring gehad bij Boshuis Drie. Dachten leuk onze verjaardag te vieren, maar mochten 2 uur wachten op ons eten. Het excuus was dat men het druk had met een partij.

Bovendien werd ons tijdens onze bestelling niet eens gevraagd hoe we de biefstuk wilden hebben. Ook werd tussendoor niet gevraagd of alles naar wens was. Uiteindelijk hebben we gevraagd of we vergeten waren en dat we weg wilden. Toen kon het eten wel met 10 minuten op tafel. Een biefstuk bakken hoeft toch geen 2 uur te duren? Wij komen in ieder geval nooit meer daar eten.

52. Heel aardige bediening. Lekker gedronken, lekker ijs. In de vakantie tijdens een fietstocht langs geweest.

53. Ronald & Marjolein

Vanmiddag met de motor een tussenstop gemaakt bij het Boshuis. In een heerlijk zonnetje op het terras genoten van de Ossenhaas salade en de verse jus d'orange. Vriendelijke en net geklede bediening in een fantastische omgeving. Binnenkort met de auto en de kids zeker het diner proberen. Een echte aanrader.

54. Ik ging langlaufen met wat anderen en toen kwamen we bij het Boshuis. We bestelden wat eten, helaas was de tongfilet niet goed gebakken, dus ik zei er wat van.

Ik kreeg een heel nieuwe tongfilet die zo lekker was dat ik zeker nog een keer kom.

Dat heet nou service.

55. Echt heel leuk om daar te komen!

Ik ga iedere zomer een lekkere buitenrit maken met een groep ruiters en dan met z'n allen de paardjes in de wei uit laten rusten en zelf een colaatje (of wat dan ook).

Echt vriendelijk personeel, goede voorzieningen voor de paarden.

Aanrader!

Simone.

56. Zondag 3 januari 2010 de middagtemperatuur is onder nul, de zon nodigt ons uit om (vanuit Putten) een wandeling te maken door de besneeuwde bossen. Mijn voorstel is om naar "het Boshuis" in Drie te lopen. Daar kunnen we b.v. warme chocomelk al dan niet met slagroom en / of rum nuttigen. Een gedeelte van de appeltaart smaakt ook altijd goed en de ambiance en de te verwachten warmte zal ons helpen de wandeling tot een goed eind te brengen. Alvorens mijn ideeën verder uit te werken eerst maar even op de site van het Boshuis gekeken of ze mogelijk gesloten zijn (dit naar aanleiding van teleurstellende bezoekjes in het verleden). Niets te lezen over afwijkende openingstijden. Nog even doorgelinkt naar "de Zwarte Boer". Daar staat te lezen dat ik vanaf 5 januari weer welkom ben.

Mijn twijfel is weggenomen en ik besluit mijn zus in Apeldoorn te bellen om gezamenlijk met ons moeder, in de auto, naar Drie te komen om daar om 16.00 uur gezamenlijk wat te drinken.

Even voor 16.00 uur lopen we achterom bij het Boshuis met de idee om binnen bij "de Buurtjes" een tafeltje te zoeken. Dat blijkt vandaag niet tot de mogelijkheden te behoren...... Bij de voordeur staat op een bord geschreven dat het Boshuis en de Buurtjes vanaf 5 januari weer geopend zijn.

Wederom een teleurstelling aangaande het willen bezoeken van "het Boshuis".

57. De locatie is prachtig en uitermate geschikt om na of tijdens een wandeling iets te drinken. Veel verder dan een pannenkoek moet je echter niet gaan als het om eten gaat. Wat dat betreft is het Boshuis Drie in de afgelopen jaren van een goed restaurant verworden tot een toeristische eetschuur.

Mijn lunch van deze week was voorlopig mijn laatste bezoek.

Een onvoldoende gebakken tongfilet uit de diepvries, lauwe frites en zielig bergje rauwkost. Geen aanrader.

Overigens zeer vriendelijke bediening. Toch maakt die, samen met de fantastische plek, de slechte keuken niet goed.

58. claudia

Top restaurant, het eten is altijd heerlijk en het personeel erg vriendelijk.

59. Geweldig eten, zeer gastvrije bediening. Ze weten door hun manier van werken van je avondje uit een echt feest te maken.

60. Ik kom er regelmatig en het is echt een aanrader! Bediening en het eten zijn gewoon echt perfect!

61. Ron en Fanny

Echt alles is daar super lekker.

62. Matthijs de Vries

Het is het beste restaurant wat er in de omgeving te vinden is. Het eten is uitstekent met name de biefstuk en natuurlijk de wildspecaliteiten. Maar ook het vriendelijke personeel is een absolute reden om naar het Boshuis te gaan.