Route 34 in Erm

uniek op houtskool

Ruime parkeergelegenheid achter het restaurant

Steakhouse Route 34 is een bijzonder steakhouse. Wij gebruiken echte houtskool ovens en broilers. Alle producten zijn van uitzonderlijke kwaliteit. Op zoek naar de beste kwaliteit komt ons vlees uit diverse werelddelen. Waaronder Ocean beef uit Nieuw Zeeland. Hier kiezen veel voor het bekende dry aged Black Angus. De gerechten zijn klassiek maar ook modern. Van heerlijke langzaam gegaarde spare ribs tot brisket en bavet.
Dit alles serveren wij in een unieke omgeving. Het restaurant heeft een huiselijke en vintage sfeer. Daarbij zijn wij de kinderen niet vergeten en hebben een apart speelkamer voor de kleintjes!

U kunt reserveren op onze site of telefonisch.

We zien u graag!

1535199310 90
1539661972 91
1551934294 89

1. Jeroen Dekker

Wat een gezellig en warm restaurant, erg vriendelijk personeel en het eten is werkelijk fantastisch!! Nog nooit heb ik zo een heerlijk mals stuk vlees (ossenhaas) gegeten.
    Echt een aanrader !!!!

2. C.Baas

Heerlijk gegeten, mooie gerechten, vriendelijk personeel, zeer gezellige ambiance.
    Zeker het aanbevelen waard. Dikke 10.

3. Monica van der Gaag

Vanavond heerlijk gegeten bij Route 34!
    Leuke bediening, alleen slecht te verstaan. WAT EEN LAWAAI!!!! Tip: hang geluiddempende materialen op. Overheerlijke carpaccio, heb het nergens zo lekker gegeten. De rest van ons gezelschap was ook zeer tevreden. Totdat het rond 21.30 ineens koud werd. Er werd rond die tijd ook gevraagd of we een toetje wilden. We wilden even wachten want we hadden ons eten net op. Prompt werd de kaart gebracht en stond de serveerster na 5 minuten aan tafel. Wederom aangegeven dat we even wilden wachten. 5 Minuten daarna kwam er een mannelijke bediening, waarschijnlijk duurde het te lang. Dit kan echt niet!!! Niet gastvrij. Geld binnen en doei doei.... Daarin kan echt nog geleerd worden.

4. Gisteravond 19dec.met familie (8 personen) gegeten, een hele fijne avond, gezellige bediening een fijne menu kaart en duidelijke tekst en uitleg. Het bestelde vlees was super, precies zoals men het bedoelde.
    Iedereen was vol lof.
    Ik kan het voor iedereen aanbevelen.

5. Thijs en Aafke

6. Zaterdag 1 september in het Steakhouse gegeten. Super van smaak alles en gastvrije bediening. Hele gezin enthousiast!

7. Verbeke Annick

Wij zitten op een camping die dieren toelaat. Wij gingen iets eten maar al bij de ingang werd mijn man nors tegen gehouden. HONDEN NIET WELKOM snauwden ze. Ze hebben een "open keuken" en dan mogen geen dieren binnen. Alle hondeneigenaars zullen beamen dat wij ons dier meenemen als het opgevoed is. Wat van sommige kinderen niet kan gezegd worden. GA ER NOOIT ETEN ALS DIERENVRIEND. Ze kunnen de pot op en 6 km verder in Emmen zijn ze wél diervriendelijk. Die een dier niet graag ziet heeft geen belang aan mensen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  8. H. Bouwes

Gisteren heerlijk gegeten bij Route 34. Op aanraden van een kennis de carpaccio besteld. Niets te veel gezegd. Smelt letterlijk op je tong. De rest van de maaltijd was ook heerlijk. Leuke bediening. We komen vast en zeker terug.
    1 kleine tip. Ik miste zo'n zakje met een vochtig doekje voor je sticky vingers.

9. Na onze niet zo positieve recensie werden wij gelijk benaderd om te vragen wat er fout was gegaan, en werd ons een diner aangeboden.
    Dit is natuurlijk eersteklas, hadden wij ook niet verwacht, gelijk een reactie, vaak hoor je niks meer.
    Puur om te kijken wat er mis was gegaan en hoe dit in de toekomst te voorkomen.

Klasse, erg netjes, het was vast toeval of domme pech, dat wij de 2e keer wat minder lekker hebben gegeten.
    Succes verder, en keurig opgelost, bedankt.

Groetjes lucy.

10. Orim Muurling

Mijn vriendin aten vanavond bij Route 34, vanwege ons zoveel jarig samen zijn. Op verzoek zaten we voor de chef, zodat we goed konden zien hoe alles werd bereid.

Het bleek een top avond. Heel vriendelijk personeel, leuke chef die ook echt belangstelling toonde en voortreffelijk eten! Een plek waar vers vlees goed tot zijn recht komt!

Bravo!

11. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en goede bediening.

12. Jan de Vin

27 maart hier gegeten in een koud kil en ongezellig restaurant. De helft van de apparatuur werkte niet. Het vlees was goed en de bediening zeer vriendelijk. De prijs/kwailiteit verhouding is hier slecht. Te duur voor wat je krijgt.

13. Heerlijk gegeten hier gisteravond. We zaten vlakbij de open keuken en het was leuk om de kok met passie te zien koken. Hij vertelde ook over de garing van het vlees. De garnalen, burgers en sticky chicken waren Allemaal heerlijk! Daarnaast waren ook de bijgerechten goed, alles was op. We komen zeker terug!

14. Veruit beste bavette die ik ooit heb gegeten. Eindelijk een restaurant dat snapt dat je een mooi product ook mooi moet bereiden. Dus niet op de gas grill of in de pan. Hier hebben ze een houstkool oven. Echt heerlijk!

15. Heerlijk gegeten met een groep mensen afgelopen vrijdagavond. Was top. Ook gezellig en vriendelijk personeel. Het enige wat iets tegen viel was de akoestiek inde zaal. Het was vol en daardoor erg luidruchtig, soms konden we elkaar niet goed verstaan door alle klanken die rondtolden.
    Verder vonden we de groene salade niet erg smaakvol en dit hebben we dan ook aangegeven. Hierop is direct actie ondernomen en de salade stond dan op het eind ook niet op de rekening. Al met al een zaak om vaker te komen.

16. Heerlijk gegeten! Tafelgenote had de vegetarische spies die super op smaak was gebracht. Ik had zelf de Steak van het huis bereid op de Broiler gril. Botermals! De pepersaus maakte mijn gerecht tot een waar feestje. De kaart werd heel goed uitgelegd, zeer vriendelijke bediening en onze koffie met lekkers was een prima afsluiting. Voor herhaling vatbaar!!

17. Gisteravond hier gegeten. Laat ik met de deur in huis vallen: Een Topzaak.
    Kwalitatief fantastisch eten, met een team met liefde voor het vak.
    Heerlijk broodje vooraf met huisgemaakte kruidenboter. Erg lekker.
    Als hoofdgerecht had mijn vriend haasbiefstuk medium, van de Josper, een houtgestookte oven. De garing was perfect.
    Zelf kon ik niet kiezen tussen RibEye van de Josper of de Bavette van de Broiler. Dus beide gedaan wink-emoticon;-) beide rare, en ook dit was perfect qua garing.

Het vlees is hier echt van topkwaliteit en zeker zeer gunstig qua prijs.

Wat hier zo ideaal is, is dat je je bijgerechtjes er los bij besteld voor overigens hele lage prijzen. Bij je hoofdgerecht zit standaard enkel een heerlijke vers gesneden bak rauwkostsalade. En deze was echt fantastisch lekker.

Voordeel van de bijgerechtjes los bestellen is dat je enkel besteld waar je je zin in hebt, ipv een volle tafel met allemaal goedbedoelde bakken eten die je toch niet op eet en waar je in restaurants over het algemeen wel een flinke meerprijs voor betaald…

In tegenstelling wat ik hieronder las van mensen zijn de porties qua bijgerechten, zoals de friet echt voldoende. Daar komt bij dat de bediening regelmatig vraagt of alles naar wens is, en of er nog iets aangevuld moet worden.

Wij waren vrij laat, dus heb aan 't eind van de avond nog een kijkje in de keuken mogen nemen en even gekletst met de kok.
    Iedereen is stuk voor stuk vriendelijk en gastvrij.

Dit restaurant is een aanwinst voor de regio.
    Kijk, verwacht je een enorme schnitzel met jägersaus en friet, tja, dan zit je hier verkeerd. Ook prima als dat je smaak is, maar ga dan geen 1 ster geven omdat het je 'smaak' niet is…

Maar wil je topkwaliteit steak eten, dan zit je hier 1000000% op de goede plek.

Wij hebben in ieder geval voor komend weekend weer gereserveerd, en dat is nodig want zeker de vrijdag en zaterdag zit inmiddels meestal vol…

18. Richard Beekman

2x de burger en een huis steak besteld. Smaak van de burgers en de steak erg goed. Helaas maakte de bediening een fout waardoor de "medium" en "well done" hamburgers bij de verkeerde personen terecht kwamen, dit werd pas duidelijk na enkele happen te hebben genomen.
    De afmetingen van de burgers ten opzichte van het brood was uit verhouding, de burgers waren vrij dik en klein en de broodjes te groot waardoor je eerst een paar happen brood met saus weg moet werken voordat je bij de burger bent. De friet was goed en de mayonaise erg lekker. Bediening mag wat oplettender, we hebben regelmatig een seintje moeten geven om drinken te bestellen. De biertjes waren lekker maar de schuimkraag te dun. De steak (3 kleinere stukjes) was uitstekend van smaak en perfect gebakken (medium rare) had wat malser mogen zijn maar das dan ook de enige aanmerking. De desserts waren ok, broodpudding, oreo en vanille ijs. Het was gezellig en een leuk avondje uit maar niet goed of speciaal genoeg om aan te bevelen of om nog eens te gaan.

19. Wat een top service! Op verzoek van de restaurateur zelf, een tweede keer wezen eten. Na dat er vorige keer iets fout was gegaan tijdens ons etentje… en vervolgens het hele diner gratis aangeboden krijgen! Waar vind je dat nog, deze mensen nemen hun vak serieus, dat is te proeven en te merken aan hoe perfect dit is opgelost. De porties waren deze keer ook prima in orde. Bediening, smaak en entourage zijn prima op orde. Dit restaurant is een aanrader! Mijn vorige review is bij deze volledig achterhaald en dus niet meer van toepassing. Zijn er nog verbeterpunten? Nou, wat ons betreft zou iets van kipfilet op de menukaart welkom zijn. Wat ook prettig zou zijn, is een potje tandenstokers op iedere tafel.
    Onze hartelijke dank voor de heerlijke maaltijd en voortreffelijke bediening. En voor de lezers; vergeet mijn review hieronder.

20. Peter van Nus

21. ReNate Vugteveen

Heerlijk gegeten met aardig en vlot personeel. Aanrader!

22. Wij zijn zondag hier wezen eten. Wat een heerlijke en fijne sfeer! Mooie ambiance, en fijn personeel met veel kennis. Nog uitleg gehad van de kok over het dry aged vlees in de kast! Heerlijk gegeten, de dry aged ribeye was zo mals en de housesteak ende brisket waren ook zeker een aanrader! Een mooie aanwinst in Erm! Wij komen zeker terug! Keep up the good work!

23. Fantastisch gegeten een heerlijke omgeving.

24. Fantastisch eten, ga nergens anders meer heen voor een echte steak.
    Prima sfeer en unieke beleving.
    Zeer gastvrije medewerkers.
    Kan het echt aan iedereen aanbevelen.

25. Rieks Super

Zeer goed en lekker gegeten. Wij gaan hier zeker vaker heen.

26. Heerlijk en gezellig gegeten! Absoluut voor herhalingvatbaar!

27. Harold Supèr

Heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad. De bediening is heel vriendelijk en correct. Kortom, echt een aanrader om heen te gaan..